Sushi en meer

Hondsrug 8 3524 BP Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sushi en meer

Jouw recensie over het restaurant Sushi en meer

Taroen P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
De bediening (afhalen) was vriendelijk en vlot maar het eten viel nogal tegen helaas. De nigiri’s bevatten veel te veel rijst waardoor ze uit balans zijn en te groot. Daarnaast zijn de sushi’s te compact. Alles bij elkaar redelijk te eten maar te duur in verhouding tot het gebodene.
Hansleenheer .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Het restaurant is niet erg gezellig ingericht. Zonde, want het is een van de betere sushi die ik gegeten heb voor een nette prijs. Je kan hier ook afhalen, dus dat is sowieso een aanrader.
Jur R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Sinds kort ook in Vleuten. Service prima en op tijd bezorgd...de sushi is echt goed, vers, vol van smaak. Rijst is perfect. Warm en versgemaakt. Aanrader. Prijs is wat hoog maar voor een keer best goed te doen!
goudsmaak .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
We hebben menu 4 afgehaald. Thuis deze fraaie verzameling sushi - en ook bijvoorbeeld verse stukjes tonijn en zalm - met plezier opgegeten.
Verse smaken, zorgvuldige bereiding. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
We waren tevreden!
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Wij zijn hier vaste klant! De menukaart is recent uitgebreid en biedt opeens veel meer goede Sushi. De kwaliteit is goed tot uitstekend te noemen. Vergelijkbaar met de bekendere All You Can Eat Sushi restaurants. Prijs is zoals bij veel Sushi-tenten aan de hoge kant. Daar krijg je echter bij Sushi en Meer een hoop voor terug. Verse ingrediënten en knapperig zeewier maken het een plezier om hier regelmatig wat Sushi te halen!
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
De sushi was prima, alleen hadden alle sushi dezelfde ondertoon qua smaak. Daar zou meer variatie in mogen. De nori was wat taai. Pluspunt was dat de vis vers en smaakvol was. De Japanse pasteitjes waren lekker voor de afwisseling. Prijs-kwaliteitverhouding is goed. We hebben de sushi afgehaald. Het ziet er mooi uit van binnen.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
Op zaterdag 19 oktober opende Sushi en meer haar deuren. Ik was er bij samen met een vriend en er werden allerlei lekkere hapjes geserveerd waar men gratis van kon proeven.
Maandag 21 oktober heb ik er s'middags een maaltijd afgehaald en ter plekke opgegeten. Eigenlijk is het een afhaalrestaurant, maar er staat een tafel waar je eventueel je maaltijd op kunt eten. Ik had een menu voor 20,50 euro besteld, bestaande uit 30 kleine hapjes. De variatie was niet erg groot, maar het was lekker (8). Ik kreeg ook nog een bakje van het huis met wat lychees. Op zich is dit restaurant een aanwinst voor de wijk, maar gezien de hoge prijzen betwijfel ik of het hier bestaansrecht heeft.