Sushi en meer

Hondsrug 8 3524 BP Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sushi en meer

7,2
Hansleenheer .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Het restaurant is niet erg gezellig ingericht. Zonde, want het is een van de betere sushi die ik gegeten heb voor een nette prijs. Je kan hier ook afhalen, dus dat is sowieso een aanrader.
Jur R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Sinds kort ook in Vleuten. Service prima en op tijd bezorgd...de sushi is echt goed, vers, vol van smaak. Rijst is perfect. Warm en versgemaakt. Aanrader. Prijs is wat hoog maar voor een keer best goed te doen!
Goudsmaak .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
We hebben menu 4 afgehaald. Thuis deze fraaie verzameling sushi - en ook bijvoorbeeld verse stukjes tonijn en zalm - met plezier opgegeten.
Verse smaken, zorgvuldige bereiding. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
We waren tevreden!
Jennifer455 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
De wachtijden zijn enorm niet dat het wat uitmaakt
maar inverhouding met de prijs krijg je er weinig en vergeleken met andere shushi tenten is dit veel te duur mij zie helaas niet meer

Jullie mogen wel wat guller zijn!
Vinotom .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Wij zijn hier vaste klant! De menukaart is recent uitgebreid en biedt opeens veel meer goede Sushi. De kwaliteit is goed tot uitstekend te noemen. Vergelijkbaar met de bekendere All You Can Eat Sushi restaurants. Prijs is zoals bij veel Sushi-tenten aan de hoge kant. Daar krijg je echter bij Sushi en Meer een hoop voor terug. Verse ingrediënten en knapperig zeewier maken het een plezier om hier regelmatig wat Sushi te halen!
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
De sushi was prima, alleen hadden alle sushi dezelfde ondertoon qua smaak. Daar zou meer variatie in mogen. De nori was wat taai. Pluspunt was dat de vis vers en smaakvol was. De Japanse pasteitjes waren lekker voor de afwisseling. Prijs-kwaliteitverhouding is goed. We hebben de sushi afgehaald. Het ziet er mooi uit van binnen.
Kscholte .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2014
Sushi en meer heeft een hele toegankelijke site waar je direct je bestelling op kunt bestellen en betalen met ideal. 's middags aangegeven dat we menu 3 thuisbezorgd wilden krijgen tussen 18.00 en 18.30. Binnen 5 minuten had ik een telefoontje omdat ik het huisnummer vergeten was en werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Het eten was er om 18.05 en was erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar! De beloofde gratis tonijnsalade bij besteding van 20 euro overtrof alle verwachtingen met verse stukjes tonijn.
Ankevandebor .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
Thuis heerlijke sushi gegeten. Wij hadden menu 2 besteld. Het menu bestond uit 24 heerlijke sushi gerechten en smaakte eigenlijk naar meer toen het op was. Het proces van bestellen en bezorgen gebeurde binnen 45 minuten. Het restaurant heef zelf nog contact met ons opgenomen om na te gaan of de bestelling klopte. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
Op zaterdag 19 oktober opende Sushi en meer haar deuren. Ik was er bij samen met een vriend en er werden allerlei lekkere hapjes geserveerd waar men gratis van kon proeven.
Maandag 21 oktober heb ik er s'middags een maaltijd afgehaald en ter plekke opgegeten. Eigenlijk is het een afhaalrestaurant, maar er staat een tafel waar je eventueel je maaltijd op kunt eten. Ik had een menu voor 20,50 euro besteld, bestaande uit 30 kleine hapjes. De variatie was niet erg groot, maar het was lekker (8). Ik kreeg ook nog een bakje van het huis met wat lychees. Op zich is dit restaurant een aanwinst voor de wijk, maar gezien de hoge prijzen betwijfel ik of het hier bestaansrecht heeft.