Sushi de luxe

Cinemadreef 236 1325 ER Almere Nederland Kaart

Over restaurant Sushi de luxe

Ontdek het geheim van goede sushi

Of je er aan het eind van de dag op uit wilt of juist op de bank wil hangen, het kan allebei bij Sushi de Luxe. Neem plaats in het gezellige restaurant of geef je bestelling door en laat jouw favoriete sushi gerechten bij je thuis bezorgen. In de gevarieerde combinaties ontdek je de fijne structuren van de verse ingrediënten, hoe doen ze dat toch? Leer de fijne kneepjes van het vak in een van de workshops die Sushi de Luxe verzorgt.

Meer informatie over restaurant Sushi de luxe

• Af te huren , Catering
Voordelig
Saima B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Beste sushi van Almere, ik bestel hier al een tijdje, nooit teleurgesteld. Alle andere sushi restaurants vallen tegen als je bij sushi de luxe gewend bent. En daarnaast super service.
Wouter L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Naar mijn mening met stip de beste Sushi in de regio. Wat een genot. Super vers, aandacht voor detail, goede structuur van de rijst.
Absoluut een aanrader.
Dionne1977 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Super lekkere sushi er is alleen een nadeel de maki is een beetje aan de kleine kant. maar de sushi en sashimi was goed
Ju-D .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Wij halen hier altijd onze sushi of laten het thuisbezorgen. De service is goed. De sushi is kraakvers en lekker. Enige minpuntje is dat het wel duur is. Maar goed, dat kan je verwachten bij verse sushi. De beste sushi om af te halen of laten bezorgen in Almere!
Danny H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Ik snap de positiviteit niet over sushi deluxe. De presentatie is zwaar onder de maat, de makis zijn klein en een aantal ware uit elkaar gevallen. Nope.
J R.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Al jaren halen we hier onze sushi. Wat ons betreft één van de betere sushi-makers. Personeel is oppervriendelijk, de nieuwe zaak is echt prachtig en indien je afhaalt ligt er meestal een proef-sushi voor je klaar. Enige minpuntje was dat er de laatste keer geen tonijn sushi's bij zaten, wellicht door de hoge prijs of geen levering?
Ingridvdm .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
De sushi was super vers en erg lekker. Er werden goede producten gebruikt en de samenstelling van de schotel was voldoende gevarieerd. Goede prijs /kwaliteit verhouding. Wij hadden op tijd besteld en de sushi werd op de afgesproken tijd bezorgd.
WRH .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Decor kan ik niet beoordelen omdat wij altijd alleen laten bezorgen. De sushi is altijd erg goed, erg vers en erg lekker. Meestal nemen we er ook nog wat andere kleine gerechten bij zoals de zeewiersalade of de Tori Don en die is ook altijd even goed. De bezorging is altijd keurig en conform de duur die op de website bij een bestelling wordt aangegeven.
Gewoon de beste sushi in deze regio.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Super verse sushi. Nooit problemen met de bezorging. Hoge kwaliteit. Ruime keuze, ook voor mensen die niet zo van rauwe vis houden.
Eus P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Kakelvers, ambachtelijke sushi van een constante kwaliteit. Alleen thuisbrengservice, maar regelrecht briljant. De ebi tempura is om je vingers bij op te eten en met kerst had hij er speciaal een met st. jacobschelp en kabeljauwkaviaar gemaakt. Een schaal wordt mooi opgemaakt en ze komen het nooit te laat brengen.