Sushi Company

Oudedijk 162A 3061 AP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Company

Verse sushi zoals het hoort te zijn

Geniet van de lekkerste en meest verse sushi bij Sushi Company in Rotterdam. Nigri, maki, gunkan, temaki, sashimi; de menukaart bij Sushi Company is gevuld met de lekkerste sushi. De vis is verser dan vers en de rijst perfect gegaard. Sushi zoals het hoort te zijn, zonder opsmuk en met pure smaken. Dit is genieten! De bediening is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Geen idee wat je moet kiezen? Vraag het personeel gerust om advies! Ontspan, geniet en kom helemaal tot rust in deze fijne zaak.

Meer informatie over restaurant Sushi Company

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 15:30 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Madelon B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Echt super deze sushi! Specialiteit van de chef moet je proberen :))
Sobere inrichting, tis klein maar wel modern en toch sfeervol.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Verse ingrediënten. Gerechten met zorg bereid en attractief geserveerd. Vriendelijke, bescheiden bediening. Een restaurant om terug te komen.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar!
restaurant ziet er niet super uit maar de bediening is uitstekend en het eten........ fantastisch!
Tijs V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Fantastisch gegeten! By far de beste sushi van Rotterdam. Niet het standaard werk. Vooral sushi van de Chef.
Varysca D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Wekelijks halen wij hier sushi, met altijd de 'sushi van de chef'. Verrassend hoe de kwaliteit op niveau blijft, als je hier je sushi eenmaal haalt wil je dat nergens anders meer doen.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten, sushi echt vers - bediening vriendelijk. Volgende keer nemen we ook de keuze van de chef - zag er (bij de buren) ook erg goed uit.
Carli H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een eenvoudige setting. Sushi zoals ze horen te zijn. Snelle en vriendelijke service. We zullen hier vaker naartoe gaan.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Op een rustige vrijdagavond ben ik met mijn partner gaan eten bij Sushi Company, een kleine maar gezellig sushi restaurant in Rotterdam-Kralingen. De ontvangst is zeer vriendelijk en we kregen een fijn tafeltje voor 2 personen. Ondanks dat de zaak niet zo groot is is de inrichting niet overdreven druk en de sfeer in het restaurant gemoedelijk.
Na de keuze gemaakt te hebben voor de sushi van de chef en enkele andere kleine gerechtjes werden deze snel geserveerd nadat deze vers bereid waren. De kwaliteit was erg goed en vers en de sushi is met zorg bereid. De sushi van de chef is een echte aanrader en als dessert had ik een tempura van banaan die lekker was maar niet heel verrassend, de mochi bal van mijn partner daarentegen was wel bijzonder en lekker om de maaltijd mee af te sluiten.
Samengevat een leuk restaurant, met niet de goedkoopste maar wel de beste sushi die ik ben tegengekomen in Rotterdam. Ik zal hier dan ook zeker terugkomen!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Door entree zou je niet zeggen dat er achter de deur zo'n leuk zaakje zit. Sushi zoals sushi hoort te zijn. Goede ambiance. Leuke bediening. Wat misschien nog mist is een tokonoma ;-)
Maxime D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Mooie tent, vriendelijke medewerkers, by far de lekkerste sushi die ik ooit gegeten heb! Als ik dan 1 minpuntje zou moeten noemen is het de wachttijd, mijn vriend en ik hebben na de eerste bestelling ruim een half uur moeten wachten voordat deze op tafel stond. Verder is sushi company een echte aanrader. Wij komen zeker terug!
Elles1988 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Super lekkere sushi, wij gaan hier regelmatig eten of halen af.
Decor is wel wat kil en kaal, maar de service en het eten is echt top!
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Fantastische sushi!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Sushi was net als altijd erg goed en vers. Bediening prompt en vriendelijk.
Leen R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, de sushi's zijn voortreffelijk en gevarieerd. Bediening is vriendelijk.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
De lekkerste Sushi die we ooit gegeten hebben! Het verrassingsmenu is een aanrader. Het ziet er prachtig uit, er wordt goed uitgelegd wat het is, en het smaakt fantastisch!
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten.
Alles vers gemaakt en zeer smaakvol.
Ivanjeveren .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Hier met ah bon gegeten, Heerlijk 3 gangen verrassingsmenu. wIJ vonden de soep niet zo geweldig maar de rest was heerlijk. Ruim voldoende en vooral het sesamijs zeer smeuiig. Echt een aanrader.
Frans E.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Mijn vrouw vond de soep wat minder, maar voor het overige hebben wij genoten van een heerlijke drie gangen verrassingsmenu. Ons bezoek is zeker voor herhaling vatbaar!
MarJohn G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Sushi Company. We maakten gebruik van de AH-restaurant actie kaarten en kregen een uitstekend menu voorgeschoteld. Dat hebben we elders weleens anders meegemaakt!
mnebel .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Perfecte sushi met vriendelijk personeel. Een aanrader! Het zou wat warmer kunnen qua inrichting maar verder een prima restaurant om iets te vieren met een niet al te grote groep.