Sushi Company

Oudedijk 162A 3061 AP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Company

Verse sushi zoals het hoort te zijn

Geniet van de lekkerste en meest verse sushi bij Sushi Company in Rotterdam. Nigri, maki, gunkan, temaki, sashimi; de menukaart bij Sushi Company is gevuld met de lekkerste sushi. De vis is verser dan vers en de rijst perfect gegaard. Sushi zoals het hoort te zijn, zonder opsmuk en met pure smaken. Dit is genieten! De bediening is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Geen idee wat je moet kiezen? Vraag het personeel gerust om advies! Ontspan, geniet en kom helemaal tot rust in deze fijne zaak.

Meer informatie over restaurant Sushi Company

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 15:30 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Frans E.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Mijn vrouw vond de soep wat minder, maar voor het overige hebben wij genoten van een heerlijke drie gangen verrassingsmenu. Ons bezoek is zeker voor herhaling vatbaar!
MarJohn G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
mnebel .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Perfecte sushi met vriendelijk personeel. Een aanrader! Het zou wat warmer kunnen qua inrichting maar verder een prima restaurant om iets te vieren met een niet al te grote groep.
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gister avond opnieuw bij de sushi company gegeten, het eten is echt geweldig, lekkere en bijzondere sushi, de vis is overheerlijk en vers. Menu van de chef aan te raden! De bediening is erg vriendelijk en goed. Niks op aan te merken, perfect restaurant! Ook bestellen is altijd heerlijk/vers/snel. Kortom: nog nooit teleurgesteld.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het was via de iens deal van de albert heijn, we waren enorm verrast over de gerechten. Zeker een aanrader om naartoe te gaan. Helaas vonden we het wel wat aan de frisse kant, de aankleding kon ook nog iets warmer. Verder was het echt top, niks om over te klagen of om te verbeteren.
Machteld L.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Omdat ze zo hoog staan op Iens voor Japans/sushi, zijn we hier eens gaan uitproberen. Wat jammer! We zijn waarschijnlijk verwend, maar de kwaliteit is bij lange na niet op het niveau van iYumi of Happy Sushi. De rijst zurig, de vis niet zo vers of lekker, vooral de tonijn. De softshell krab melig. De service was wel heel vriendelijk en het toetje van gebakken banaan en ijs heel lekker. Maar ik ga volgende keer weer gewoon naar mijn favorieten.
Reinie V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijke sushi en vriendelijk bediening. Prima!
Mo D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wij vinden sushi heel lekker en gingen eigenlijk altijd bij een all you can eat, maar dat is nu echt verleden tijd. Wat hebben wij hier heerlijk gegeten zeg. Het is ook niet eens echt heel veel duurder, maar wel een hele andere kwaliteit.
Azra H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijke gerechten geserveerd en gemaakt door een leuke, jonge equipe.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Sushi van de chef was heerlijk! Een combinatie van verrassende sushi, die ik in eerste instantie niet zelf zou kiezen, maar die toch heel lekker zijn. Bediening was erg vriendelijk en ze vroegen netjes na elke gang of de volgende gang al mocht komen of dat we een korte pauze wilden. Al met al is het zeker een aanrader en zal ik hier vaker terugkomen!
R C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Duidelijk een van de betere sushirestaurants van Rotterdam. Meer smaak en het vult ook sneller dan dat 'spul' wat je bij de all-you-can eat tenten krijgt.

Bediening vriendelijk en vlot. Aankleding van de zaak mag wat sfeervoller. Misschien komt het doordat je eerst langs de een afhaalbalie en koeling loopt voordat je bij het zitgedeelte bent.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Lekker gegeten in leuke zaak. Normaal gaan we Japans eten in de all you can eat vreetschuren.
Dit restaurant was een verademing. Goede uitleg van de gerechten door een vriendelijk meisje Normaal een 3 gangen diner, maar wij hadden het uitgebreid met een vierde gang (sashimi) tegen een kleine bijbetaling
We gaan zeker hier nog eens eten

Groet Marian
Jean R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Voordat we hier hebben gereserveerd, hebben we de recensies over dit restaurant gelezen. De meeste mensen waren (zeer) lovend over dit restaurant en we kunnen ons, gelukkig, hierbij aansluiten. De service en het eten waren top! zelfs met de AH actie. Veel restaurants zouden van dit restaurant kunnen leren, met name over de service. Soms is het eten bij een restaurant goed, maar door de slechte service is de gehele ervaring niet prettig. Sushi Company jullie hebben ons niet teleurgesteld. Bedankt voor een heerlijke avond.
imbaars .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We waren hier met de AH actie en hadden ons laten verassen. Echt een aanrader, heerlijk gegeten en meer dan genoeg! Het voorgerecht bestond uit 3 kleine gerechten, daarna heerlijke sushi met originele combinaties en vissen en het dessert was top. Service was heel prettig en vriendelijk.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Prima Sushi. Goede en vlotte bediening met uitleg over de gerechten.
Volgende keer weer naar de Oude dijk!
Maggie C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Erg lekker, goede bediening, zorgzaam. Alles werd goed uitgelegd, kregen zelfs een hapje van de chef. Super lekker! Sushi eten is zo echt veel lekkerder dan in zo'n all you can eat tent.
Audrey J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Goede kwaliteit eten. Veel beter dan de grote ketens.
Martinson .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk om hier sushi te eten. Wij waren tot op heden alleen de schreeuwerige vreetschuren met chagrijnige bediening van de sushi-ketens gewend. Wat een wereld van verschil. De sushi is van een geweldige kwaliteit en de bediening zeer gastvrij en vriendelijk.
gewoonmiranda .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ultiem, elke sushi is een smaakbeleving, vers en heerlijk. Het menu van de chef is altijd een verrassing en voor elke tafel verschillend. Zeker de geflambeerde sushi tussendoor is uniek en heerlijk
Madelon B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Echt zo lekker gegeten! Super sushi, verrassing van de chef moet je proberen ;). Kraakverse vis, goeie keuze - enig nadeel is dat er zoveel te kiezen is. Kom hier zeker terug.