Sushi Company

Oudedijk 162A 3061 AP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Company

Verse sushi zoals het hoort te zijn

Geniet van de lekkerste en meest verse sushi bij Sushi Company in Rotterdam. Nigri, maki, gunkan, temaki, sashimi; de menukaart bij Sushi Company is gevuld met de lekkerste sushi. De vis is verser dan vers en de rijst perfect gegaard. Sushi zoals het hoort te zijn, zonder opsmuk en met pure smaken. Dit is genieten! De bediening is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Geen idee wat je moet kiezen? Vraag het personeel gerust om advies! Ontspan, geniet en kom helemaal tot rust in deze fijne zaak.

Meer informatie over restaurant Sushi Company

9,2

Jouw recensie over het restaurant Sushi Company

Joost H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Erg goed restaurant, vooral fan van de sushi zelf. Special van de chef is geweldig. Je betaald per stuk, waardoor je ook niet met een veelte vol gevoel het restaurant verlaat, maar goed voldaan bent. Zeker een aanrader.
B K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
We kozen de drie- en viergangenmenu's en die waren goed. De sushi is de beste die ik tot nu toe in Rotterdam heb gegeten. De vis was zeer smaakvol en erg vers. Enig minpuntje was de rijst, die had net ietsje langer kunnen koken en die had net wat zachter kunnen worden aangedrukt.

Hoewel het nog erg rustig was in ze zaak moesten we lang wachten op het eten. Voor ons geen probleem maar het mag wat sneller, zeker het eerste gerecht wanneer je binnenkomt en trek hebt.

De bediening was prettig en legde het eten netjes uit. Wel werden veel Japanse termen niet vertaald. Maar goed, alles in het Hollands is ook zo wat.

Wij komen zeker terug!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Fantastische sushi's van de chef. Elke keer weer anders en veel beter dan all-you-can-eat. De geflambeerde sushi's zijn een traktatie.
Jennifer H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Waar voor je geld. Reserveren aanbevolen. Geflambeerde sushi aanrader
Gert Jan S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Heerlijke sushi en goede service. Leuk dat er steeds wordt verteld wat er op de schaal ligt. Flamberen aan tafel geeft een extra touch.
Jorien G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten
Verrassend
Patty P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Prima Sushi gegeten in een relatief kleine zaak. De meeste Sushi restaurants zijn groot, dit was heel plezierig. Toch weer een andere manier van sushi presenteren.
bianca S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Top sushi ! Gezellige kleine zaak
Hester L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heel lekker gegeten. Pure ingrediënten en vriendelijk personeel.
Jeanine L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekkere bijzondere sushi. We hadden een verrassingsmenu genomen. Dit pakte goed uit. De smakencombinaties waren erg lekker. Heel vriendelijk personeel.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten smaakte heerlijk, leuke bediening en duidelijk uitleg over wat we op tafel kregen!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Zeer smakelijk en gevarieerd
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een top sushi tent, gerechten heerlijk vers.
Bediening zeer attent, komen ook met tips
Gerwin P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Gekozen voor het menu van de chef. Elke gang was super. Met alle sushi super vers. Alleen het toetje was wat simpel.
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Fantastische sushi en aardige bediening. De geflambeerde sushi is helemaal geweldig.
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Wij eten hier vaak. Echt super vers, netjes, schoon. Alles helemaal tiptop in orde en heerlijk gegeten wederom ????????????????????????
Michelle K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Zeer vriendelijke bediening, zeer goede kwaliteit van de sushi, tijdig geïnformeerd over drukke keuken dus iets langer wachten (maar dat viel dan weer mee).
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Erg gezellig en ongedwongen sfeer lekker gegeten. Prijs was prima En de bediening erg vriendelijk en netjes.
et gelegenheid lag achter in de zaak was erg prettig dat je niet bij de deur hoeft te zitten waar veel in en uitloop is Prima locatie lekker eten fijne bediening dikke 8 waard
René H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Sushi zoals sushi hoort te zijn. Prima bediening, mindere inrichting
Maurice T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
De kwaliteit van het menu was uitstekend en verrassend. Het was meer dan genoeg. Wat we over hadden, werd keurig meegegeven.
De inrichting is achter de afhaalbalie waardoor je als je pas achter het scherm bent wel een leuk ingericht restaurant vindt. Nu weet ik ook niet hoe je die locatie anders kunt inrichten.