Sushi Company

Oudedijk 162A 3061 AP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Company

Verse sushi zoals het hoort te zijn

Geniet van de lekkerste en meest verse sushi bij Sushi Company in Rotterdam. Nigri, maki, gunkan, temaki, sashimi; de menukaart bij Sushi Company is gevuld met de lekkerste sushi. De vis is verser dan vers en de rijst perfect gegaard. Sushi zoals het hoort te zijn, zonder opsmuk en met pure smaken. Dit is genieten! De bediening is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Geen idee wat je moet kiezen? Vraag het personeel gerust om advies! Ontspan, geniet en kom helemaal tot rust in deze fijne zaak.

Meer informatie over restaurant Sushi Company

9,1

Jouw recensie over het restaurant Sushi Company

W. V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Prima gegeten, goede gerechten met verse ingrediënten. Niet echt verrassend, daardoor meer een locatie om even snel te eten dan om uitgebreid te gaan dineren.
Ellie C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Bijzondere en heerlijk verse sushi, leuke en plezierige bediening!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
De beste sushi van Rotterdam! Iedere keer weer is het genieten. Vooral de sushi die aan de tafel met een brander wordt klaargemaakt, met coquille, heerlijk! De bediening is heel vriendelijk. Voor nog geen 30 euro krijg je een driegangen menu met verschillende soorten sushi. Binnen is het lekker koel met airco, dus zeker een aanrader als het zo warm is als de afgelopen dagen.
Winny V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Kom er regelmatig, de prijs/kwaliteit is goed, net even iets verfijnder dan bij de 'all you can eat' restaurants.
Alja Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wderom heerlijk gegeten! Mooie prijs-kwaliteit verhouding. Zeer prettige bediening.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Voor mij de 1e keer dat ik hier heen ging. Op basis van de recensies uitgekozen. En inderdaad de recensies doen niets te kort. Echt een pareltje in Kralingen. Heerlijke verse sushi, voldoende keuze in gerechten. Je kan je laten verrassen door de chef maar ook gewoon losse gerechten bestellen wat wij hebben gedaan. Elke gerechtje was gewoon heerlijk, niets op aan te merken. Ook de gefrituurde garnalen waren heerlijk, niet te vet en goed van smaak.

De bediening was snel en kundig. Je kan merken dat ze weten waar ze het over hebben en dat is een hele plus. Ook heerlijk dat je niet via een iPad hoeft te bestellen. Gewoon weer ouderwets een menukaart die prima werkt.

De uitstraling moet je even doorheen kijken. Aan de buitenkant valt het wat tegen en ook bij binnenkomst valt het scheidingscherm met het restaurant op. Het restaurant zelf is echter keurig verzorgd, schoon en gewoon gezellig. Een aanrader om hierheen te gaan!

Wij komen hier zeker nog een keer en dan met het hele gezin.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Fantastisch! Mijn vriend en ik zijn al jaren gek op sushi, maar gingen toch altijd naar all-you-can-eat restaurants (vele uitgeprobeerd) omdat het erg duur leek om a la carte sushi te eten. Dit bleek bij sushi company reuze mee te vallen! Wij hadden een 24-stuks menu op de kaart besteld en nog twee temaki erbij, daarnaast een lekker japans biertje voor mijn vriend en ice-tea voor mij. Uiteindeiljk kwam de rekening net onder de 40 euro totaal! Voor dit geld hebben we de beste, meest smaakvolle sushi OOIT gegeten. Probeer ergens anders maar eens zo lekker voor 20 euro p.p. te eten en drinken (en ja we waren helemaal voldaan). Als je bereid ben iets meer uit te geven (maar ook dat valt reuze mee) en een tikkeltje meer aandurft qua smaak dan kan je allerlei coole gerechten krijgen bij het verassingsmenu (waarvan sommige geflambeerd aan tafel), dit zag er prachtig uit. Ik raad dit restaurant aan voor alle sushi liefhebbers. Ik ga voortaan altijd naar sushi company :D
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Erg goed restaurant, vooral fan van de sushi zelf. Special van de chef is geweldig. Je betaald per stuk, waardoor je ook niet met een veelte vol gevoel het restaurant verlaat, maar goed voldaan bent. Zeker een aanrader.
B K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
We kozen de drie- en viergangenmenu's en die waren goed. De sushi is de beste die ik tot nu toe in Rotterdam heb gegeten. De vis was zeer smaakvol en erg vers. Enig minpuntje was de rijst, die had net ietsje langer kunnen koken en die had net wat zachter kunnen worden aangedrukt.

Hoewel het nog erg rustig was in ze zaak moesten we lang wachten op het eten. Voor ons geen probleem maar het mag wat sneller, zeker het eerste gerecht wanneer je binnenkomt en trek hebt.

De bediening was prettig en legde het eten netjes uit. Wel werden veel Japanse termen niet vertaald. Maar goed, alles in het Hollands is ook zo wat.

Wij komen zeker terug!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Fantastische sushi's van de chef. Elke keer weer anders en veel beter dan all-you-can-eat. De geflambeerde sushi's zijn een traktatie.
Jennifer H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Waar voor je geld. Reserveren aanbevolen. Geflambeerde sushi aanrader
Gert Jan S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Heerlijke sushi en goede service. Leuk dat er steeds wordt verteld wat er op de schaal ligt. Flamberen aan tafel geeft een extra touch.
Jorien G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten
Verrassend
Patty P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Prima Sushi gegeten in een relatief kleine zaak. De meeste Sushi restaurants zijn groot, dit was heel plezierig. Toch weer een andere manier van sushi presenteren.
bianca S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Top sushi ! Gezellige kleine zaak
Hester L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heel lekker gegeten. Pure ingrediënten en vriendelijk personeel.
Jeanine L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekkere bijzondere sushi. We hadden een verrassingsmenu genomen. Dit pakte goed uit. De smakencombinaties waren erg lekker. Heel vriendelijk personeel.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten smaakte heerlijk, leuke bediening en duidelijk uitleg over wat we op tafel kregen!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018