Sushi Company

Oudedijk 162A 3061 AP Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Sushi Company

Verse sushi zoals het hoort te zijn

Geniet van de lekkerste en meest verse sushi bij Sushi Company in Rotterdam. Nigri, maki, gunkan, temaki, sashimi; de menukaart bij Sushi Company is gevuld met de lekkerste sushi. De vis is verser dan vers en de rijst perfect gegaard. Sushi zoals het hoort te zijn, zonder opsmuk en met pure smaken. Dit is genieten! De bediening is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Geen idee wat je moet kiezen? Vraag het personeel gerust om advies! Ontspan, geniet en kom helemaal tot rust in deze fijne zaak.

Meer informatie over restaurant Sushi Company

Jean R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Imbaars .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We waren hier met de AH actie en hadden ons laten verassen. Echt een aanrader, heerlijk gegeten en meer dan genoeg! Het voorgerecht bestond uit 3 kleine gerechten, daarna heerlijke sushi met originele combinaties en vissen en het dessert was top. Service was heel prettig en vriendelijk.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Prima Sushi. Goede en vlotte bediening met uitleg over de gerechten.
Volgende keer weer naar de Oude dijk!
Maggie C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Erg lekker, goede bediening, zorgzaam. Alles werd goed uitgelegd, kregen zelfs een hapje van de chef. Super lekker! Sushi eten is zo echt veel lekkerder dan in zo'n all you can eat tent.
Audrey J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Goede kwaliteit eten. Veel beter dan de grote ketens.
Martinson .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk om hier sushi te eten. Wij waren tot op heden alleen de schreeuwerige vreetschuren met chagrijnige bediening van de sushi-ketens gewend. Wat een wereld van verschil. De sushi is van een geweldige kwaliteit en de bediening zeer gastvrij en vriendelijk.
Gewoonmiranda .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ultiem, elke sushi is een smaakbeleving, vers en heerlijk. Het menu van de chef is altijd een verrassing en voor elke tafel verschillend. Zeker de geflambeerde sushi tussendoor is uniek en heerlijk
Madelon B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Echt zo lekker gegeten! Super sushi, verrassing van de chef moet je proberen ;). Kraakverse vis, goeie keuze - enig nadeel is dat er zoveel te kiezen is. Kom hier zeker terug.
F.J. G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Alles goed en zeer vriendelijke bediening.
Chantal A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Fantastische avond gehad bij sushi company! Goede bediening. 2x ging er iets mis met de drankjes maar dat werd ruimschoots goedgemaakt met de service. Bovendien kregen we een drankje van het huis. Het eten was een culinair genot. Hier komen we zeker nog terug!
Britt D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Super lekkere sushi en super service! Decor mag wel wat sfeervoller.. is een beetje te licht en te vol! Super goede service.
Wesley V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Gekozen voor het 3 gangen menu van 27,50 per persoon.
Voor en hoofdgerecht zeer lekker.

Goede kwaliteit en verse Sushi. Hoofdgerecht bestaat uit ongeveer 11 stuks sushi per persoon en dus ruim voldoende.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Hier gegeten met de AH Restaurantactie. Je krijgt een heerlijk driegangenmenu voor een goede prijs. De warme hapjes waren een goede start, vervolgens vond ik de geflambeerde sushi's wat minder goed smaken maar de sushi mix daarna was heerlijk evenals het dessert. Personeel is vriendelijk en professioneel zoals het hoort. Een aanrader!
CWT .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We zijn met 4 personen wezen eten met de AH restaurant-actie. We kregen een drie gangenmenu. Voorgerecht: vooral de 2 loempiaatjes waren smakelijk. Het hoofdgerecht: lekkere verse sushi. De dorade en coquille werden aan tafel gegaard met een brandertje.
Dessert: was leuk opgemaakt maar was niet onze smaak.
Vriendelijke bediening.
Claudiahermie .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij hebben met z'n tweeën echt genoten van het eten. Het verassing menu was overheerlijk en voor deze prijs was het zeker het waard. Wij komen zeker weer terug om er te kunnen eten
Hannekeh1968 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten bediening was super vriendelijk.
Ik kom hier zeker terug.
Ik had het verrassingsmenu van de kok en dat was inderdaad een verrassing.
Echt super lekker
RH1984 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gegeten met de AH-actie. Voorgerechtjes (miso soepje, loempiaatjes met zeewier en een stukje gebakken zalm) erg lekker. De sushi's die volgden zagen er prachtig uit en smaakten heerlijk.
Ambiance iets minder, erg vol en tafels heel dicht op elkaar dus weinig privacy.
Zeedijk1 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
We hebben gegeten met de AH restaurant actie. Menu was zeer compleet (bijna te veel zelfs), maar wel iets minder smaakvol dan eerdere keren dat we hier zijn geweest. Ook hadden we het idee dat de bediening wat haast had, de gangen werden te kort na elkaar geserveerd. Jammer, want vorige keer vonden wij het perfect hier!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Leuke zaak, prettige sfeer, prettig tempo en heerlijk eten! Een aanrader! Heel prettig is ook dat bij dit restaurant je echt 2 menu's voor de prijs van 1 krijgt! Dat is niet bij alle restaurants zo. Hier kost 1 menu 27 euro en dat is bijzonder redelijk.
Fionalee .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
3 gangen menu was ruim voldoende voor mij en mijn vriend. Zeer verrassende sushi's gegeten, erg smakelijk! Ook het nagerecht was iets wat we nog nooit had gegeten (mootchie oid) en smaakte ook erg lekker. De dame in de bediening was zeer vriendelijk en bekwaam. Wij zullen hier zeker vaker komen eten.