Sushi Company

Oudedijk 162A 3061 AP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Sushi Company

Verse sushi zoals het hoort te zijn

Geniet van de lekkerste en meest verse sushi bij Sushi Company in Rotterdam. Nigri, maki, gunkan, temaki, sashimi; de menukaart bij Sushi Company is gevuld met de lekkerste sushi. De vis is verser dan vers en de rijst perfect gegaard. Sushi zoals het hoort te zijn, zonder opsmuk en met pure smaken. Dit is genieten! De bediening is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Geen idee wat je moet kiezen? Vraag het personeel gerust om advies! Ontspan, geniet en kom helemaal tot rust in deze fijne zaak.

Meer informatie over restaurant Sushi Company

9,1

Jouw recensie over het restaurant Sushi Company

Bas Z.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijke sushi geluncht! Het menu van de chef is een aanrader, je krijgt dan een selectie van verschillende sushi (warm en koud) en maki's, maar van elke 1. Maximale variatie dus!
Jamie W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Prijs/kwaliteit verhouding was super en bediening zeer vriendelijk
A. Den Boef D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Combi tussen restaurant en afhalen, daardoor niet echt sfeervol. Eten oké, maar prijzig. Naar ons idee wordt er te veel rijst gebruikt.
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Echt de lekkerste, meest verse sushi van Rotterdam. Elke keer weer genieten! Zelfs als het druk is, is de service top ????????????????. Bedankt!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Uitstekend gegeten, heerlijke wijn en heel vriendelijk bediend. We komen zeker nog eens.
Chantal R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten en super service! We kregen zelfs nog een presentje omdat het een feestelijke gelegenheid was. We komen zeker terug.
PJ K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijke sushi, zeer vriendelijke bediening. De vis was zeer vers! Zelden zo lekkere zalm gegeten. Mooie opmaak!
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Altijd weer een feestje om hier te eten. Goede, verse sushi, vriendelijke service en prima prijs/kwaliteitsverhouding. Aanrader.
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Een tijdje niet geweest, maar voelde als thuiskomen. Heerlijk gegeten en fijne bediening! Nog steeds een aanrader ????????
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Bijzondere sushi met persoonlijke uitleg
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Verse ingrediënten mooi opgemaakt. Vriendelijke bediening.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Prima gegeten, goede gerechten met verse ingrediënten. Niet echt verrassend, daardoor meer een locatie om even snel te eten dan om uitgebreid te gaan dineren.
Ellie C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Bijzondere en heerlijk verse sushi, leuke en plezierige bediening!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
De beste sushi van Rotterdam! Iedere keer weer is het genieten. Vooral de sushi die aan de tafel met een brander wordt klaargemaakt, met coquille, heerlijk! De bediening is heel vriendelijk. Voor nog geen 30 euro krijg je een driegangen menu met verschillende soorten sushi. Binnen is het lekker koel met airco, dus zeker een aanrader als het zo warm is als de afgelopen dagen.
Winny V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Kom er regelmatig, de prijs/kwaliteit is goed, net even iets verfijnder dan bij de 'all you can eat' restaurants.
Alja Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wderom heerlijk gegeten! Mooie prijs-kwaliteit verhouding. Zeer prettige bediening.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Voor mij de 1e keer dat ik hier heen ging. Op basis van de recensies uitgekozen. En inderdaad de recensies doen niets te kort. Echt een pareltje in Kralingen. Heerlijke verse sushi, voldoende keuze in gerechten. Je kan je laten verrassen door de chef maar ook gewoon losse gerechten bestellen wat wij hebben gedaan. Elke gerechtje was gewoon heerlijk, niets op aan te merken. Ook de gefrituurde garnalen waren heerlijk, niet te vet en goed van smaak.

De bediening was snel en kundig. Je kan merken dat ze weten waar ze het over hebben en dat is een hele plus. Ook heerlijk dat je niet via een iPad hoeft te bestellen. Gewoon weer ouderwets een menukaart die prima werkt.

De uitstraling moet je even doorheen kijken. Aan de buitenkant valt het wat tegen en ook bij binnenkomst valt het scheidingscherm met het restaurant op. Het restaurant zelf is echter keurig verzorgd, schoon en gewoon gezellig. Een aanrader om hierheen te gaan!

Wij komen hier zeker nog een keer en dan met het hele gezin.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Fantastisch! Mijn vriend en ik zijn al jaren gek op sushi, maar gingen toch altijd naar all-you-can-eat restaurants (vele uitgeprobeerd) omdat het erg duur leek om a la carte sushi te eten. Dit bleek bij sushi company reuze mee te vallen! Wij hadden een 24-stuks menu op de kaart besteld en nog twee temaki erbij, daarnaast een lekker japans biertje voor mijn vriend en ice-tea voor mij. Uiteindeiljk kwam de rekening net onder de 40 euro totaal! Voor dit geld hebben we de beste, meest smaakvolle sushi OOIT gegeten. Probeer ergens anders maar eens zo lekker voor 20 euro p.p. te eten en drinken (en ja we waren helemaal voldaan). Als je bereid ben iets meer uit te geven (maar ook dat valt reuze mee) en een tikkeltje meer aandurft qua smaak dan kan je allerlei coole gerechten krijgen bij het verassingsmenu (waarvan sommige geflambeerd aan tafel), dit zag er prachtig uit. Ik raad dit restaurant aan voor alle sushi liefhebbers. Ik ga voortaan altijd naar sushi company :D
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Erg goed restaurant, vooral fan van de sushi zelf. Special van de chef is geweldig. Je betaald per stuk, waardoor je ook niet met een veelte vol gevoel het restaurant verlaat, maar goed voldaan bent. Zeker een aanrader.