Sushi Centre

Dinsdag t/m Vrijdag 16:00 - 21:00
Zaterdag 14:00 - 21:00

Cindy121 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Online sushi besteld, bestellen gaat heel makkelijk en de bestelling stond klaar toen ik het kwam halen. Helaas was de smaak heel slecht! Dat er kaas in de sushi verwerkt is mag wel iets explicieter op de kaart staan. De rolletjes vielen uit elkaar als je ze aanraakte. Voor ons geen tweede keer.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Ik heb hier al meerdere keren sushi gehaald, die van goede kwaliteit is, en wat heel belangrijk is dat de rijst de juiste structuur heeft en een goede temperatuur. Verder altijd vlotte en correcte bediening. Blijft mijn vaste adres als ik in Maastricht ben.
Enjoy-food .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Toch maar een een recensie schrijven.
Haal hier al een hele poos met regelmaat mijn sushi.
Altijd vers bereidt, geweldige hygiëne, goed en kundig personeel.
Eigenaar loopt altijd rond en controleert alles en iedereen om er zo zeker van e zijn dat alleen goede kwaliteit naar d klant gaat.
Bestellen vooral is wel handig, want de wachttijd kan nogal oplopen, maar, de versheid is dat absoluut wel waard.
Zeewiersalade is subliem, geweldig van smaak en voor mij een iedere keer terugkerend gerecht bij mijn bestelling.
Zeer grote variatie in verschillende sushi's, verschillende keuze uit bijgerechten en daar waar nodig kun je ook je drankje erbij bestellen.
Verder zou een telefoonnummer op de folder wel handig zijn als je telefonisch je bestelling doorgeeft.
De website is wel handig en makkelijk in gebruik
varieren en veranderen is geen probleem, ze denkel altijd met je mee.
De wasabi die je mee krijgt is nogal hard, maar wel goed van smaak.
Ik heb nog nooit laten bezorgen dus daar kan ik niet over oordelen, maar als ik zie dat ze 7 bezorg scooters hebben staan zal dat ook wel goed zijn.
Decor is goed, netjes, hygiënisch en ingericht waar het voor nodig is, een balie en een plekje waar je even kunt zitten wachten.
Kortom, een toppertje met constante top-kwaliteit
SuzanneHolt85 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Locatie Maastricht: sushi zelf niks mis mee maar bezorging en met name de wachttijd schandalig, 1,5 uur!! wachten! En daar word je pas na 30minuten over geïnformeerd. Ter compensatie wordt een fles cola aangeboden.. Dit is nu de tweede keer zo lang wachten en daarmee de laatste keer Sushi Centre voor ons. Erg jammer.
Dlara .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Helaas geen restaurant maar een afhaal. Heel lekkere sushi, naar mijn mening lekkerste van Maastricht. Grote goedgevulde sushi, heel lekker en goed gemaakt. Veel keuze en makkelijk te bestellen. Zeer vriendelijk personeel! Helaas beetje duur maar voor af en toe kan het zeker! Heel schoon, werken allemaal heel netjes, je kunt mee kijken hoe ze het maken en ziet er heel ruim en schoon uit!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Diverse keren al sushi gehaald
Wordt ter plaatse vers gemaakt door deskundige medewerkers
Eigenaar houdt toezicht en zorgt ervoor dat er geen verkeerde sushi naar de klant gaat
Snelle en zeer goede service
Goede prijs en mooie presentatie
Keuken waar de bereiding is is open, dus je kunt als klant alles zien, zeer netjes en schoon.
Wordt zeer hygiënisch gewerkt
Zullen hier nog heel veel sushi halen.