Sushi By Me

6,4
6,1
DanielSl .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Sushi by me heeft een goede locatie in het centrum van Almelo en ziet er top uit van binnen. Zelf zaten wij boven, waar je ruim kan zitten op comfortabele stoelen. Dat was helaas het enige positieve dat te vertellen is. De sushi is smaakloos, de porties zijn aan de kleine kant en het assortiment is beperkt. De service is echter ronduit waardeloos! Lang wachten op gerechten, gerechten die niet of aan de verkeerde tafel geleverd worden, half uur wachten op een drankje, drankjes van verschillende merken geserveerd krijgen, tafels die de gehele avond niet worden afgeruimd, etc. Kortom 1 grote bende. We hadden heel wat meer verwacht na andere sushi restaurants te hebben bezocht!
Annette1988 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Op 1e pinksterdag gegeten bij sushi by me via Groupon.
Bij binnenkomt leuk ontvangen door het personeel.

Na een korte uitleg begonnen aan de sushi.
Het was heerlijk. Alles werd netjes geserveerd en smaakte heel erg goed.

Jammer was dat er kwa bier weinig aanbod was. Zo miste we de oud bruin of een wit biertje.
Toen ze ook geen radler meer hadden kregen we een Japans biertje van het huis.
Fijne oplossing! We komen zeker terug.
MichaelToornstra .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Gisteren voor het eerst gegeten bij Sushi By Me in Almelo en ook direct voor het laatst! Op het eerste gezicht een mooi restaurant en ruim opgezet. Helaas werd al vrij snel duidelijk dat het geen positief vervolg zou krijgen. De bediening was ronduit slecht en de kwaliteit van het eten liet echt te wensen over. Voornamelijk de bediening begon erg op onze irritatie te werken. Bestelde gerechten werden niet geserveerd en we moesten zeker 30 minuten op drinken wachten, iedere keer opnieuw. All you can eat was dus zeker niet van toepassing op dit restaurant, aangezien we ook steeds op de resterende tijd werden gewezen. Af te raden!
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Afgelopen weekend een slechte ervaring gehad bij dit restaurant. Van binnen ziet het er uitstekend uit met fijne stoelen en een leuke atmosfeer. Jammer genoeg duurde het een uur na bestelling voordat de eerste ronde incompleet en koud werd gebracht. De gerechten hadden hiernaast niet veel smaak. Uiteindelijk na veel en lang wachten met een halflege maag dit all you can eat restaurant verlaten.
Rodney0546 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Dramatische ervaring. Erg lang wachten op eten en drinken, gerechten die niet of koud en ongaar geserveerd worden. Wil je sushi eten in Almelo, ga dan zeker niet naar dit restaurant.
Annegien C.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Afgelopen zaterdag met 8 personen bij sushi by me gegeten, maar we zijn het allemaal unaniem met elkaar eens; nooit weer!! Het eten smaakte niet lekker en had weinig smaak, de bediening liet te wensen over en was zelfs brutaal, veel van wat we bestelden kregen we niet of pas 2 rondes later. De trage bediening bevreemde ons trouwens niet. Toen wij van bovenaf naar beneden keken, we zaten nl boven, zagen we dat ze veelvuldig zaten te appen en Facebooken.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Hoewel sommige gerechtjes wat saai en vlak smaakten, was er genoeg lekkers bij. Vooral de sushi en andere gerechtjes met zalm vonden wij lekker. De rijst in de sushi was niet stevig genoeg. Leuke sfeer, niet Aziatisch ingericht maar als een gezellig eetcafé, mooi pand. Alleen de gezapige loungemuziek gaat op een gegeven moment vervelen. De bediening was snel, relaxed en erg vriendelijk.
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Service verliep rommelig en traag. Dieetwensen van een veganistische medegast kwam niet goed aan bij de keuken. Eten was niet vies maar ook zeker niet speciaal. Er zijn zeker betere sushitenten dan deze te vinden
Fgwhm .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Onlangs met z'n tweetjes heerlijk sushi gegeten bij Sushi By me in Almelo.
Mooi , modern en gezellig ingericht restaurant. Ontvangst was vriendelijk.
Fijn tafeltje bij het raam, waar voldoende ruimte en privacy was. Dat geldt niet voor alle plaatsen in het restaurant. Volop keus, je raakt niet uitgekeken. Bestellen met een iPad was even wennen maar blijkt heel handig en vooral vlot te gaan. De bediening is zeer behulpzaam en aardig en snel. Niet alles wordt in de volgorde gebracht waarin je het besteld en bedoeld had maar dat went. De sushi en andere gerechtjes zijn mooi en smakelijk, slechts een enkele wat saai. We hebben een prima sushi-diner gehad, dat smaakt naar terugkomen.
CuZiLove2Eat .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Vorige week op uitnodiging van vrienden hier mogen lunchen. Ontvangst gezellig, goed geluimd personeel. Inrichting simpel, eenvoudig aangekleed met kimono poppetjes. Je zit er uitermate relaxed. Keuzes maken en bestelling doorgeven doe je via een tablet. Drinken vond ik zelf wat prijzig; €2,35 voor een cola. Ik vond dat er veel gerechten waren met kip, veel grill/gefrituurde gerechten en niet veel variatie in hun aanbod van Nigiri en Maki/Inside out. Het eten was over het algemeen vlak en flauw van smaak. Het gefrituurde smaakte gewoon naar gefrituurde olie. Bij de 1e ronde o.a. gefrituurde kip besteld. Leek wel een bucket van de KFC! Veel te grote portie en proefde alleen gefrituurde olie en de (wat is het?)cornflakes paneerlaag. Bij bijna alle gerechten ligt een plukje sla op het bord, ziet er leuk en aantrekkelijk uit maar van mij hoeft dat niet. Ik zie dit restaurant als een van een handige ondernemer (geen roots in Japan of China...) die leuke sushi maakt met een sushi-kit van de Tupperware of Xenos (niks mee). Algehele indruk van dit restaurant; score voor mij een 7,5. Personeel maakt veel goed. (Persoonlijk ga ik liever naar het andere sushi restaurant in Almelo waar ik voor de lunch een euro goedkoper uit ben, een half uur langer mag zitten en meer variatie keuze heb van wat ik lekker vind). Smaken verschillen nou eenmaal... En gelukkig maar.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Na al eens in de vestiging in Enschede te hebben gegeten met enthousiasme uitgekeken naar de nieuwe stek in Almelo. Dat enthousiasme is de hele avond gebleven. De gerechten smaakten even goed en kwamen erg snel op tafel nadat deze besteld waren. Ook de gefrituurde gerechten waren top, waar het bij vergelijkbare restaurants anders al gauw veel te vet kan worden is dat hier niet het geval. Enig minpuntje wat bij ons aan tafel door meerdere mensen werd genoemd is dat een romantische sfeer prima is maar het hier gewoonweg te donker is. Ook staan de tafels redelijk dicht bij elkaar waardoor het gesprek van de buren op sommige plaatsen te volgen is. Maar ach, de bij ons veel bestelde gefrituurde kiprol maakte veel goed.