Sushi by me

Van Loenshof 35 7511 HE Enschede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sushi by me

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
6,9
7,2
NathalieHoe .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Een donker restaurant, lijkt te horen bij sushi restaurants. Sushi's waren matig van smaak. Niet bijzonder. Vriendelijke bediening. Veel hoge tafels met hoge stoelen, moet je van houden. Dessert viel tegen. Weinig keus en niet origineel.
Nadia H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Ik en mijn vriend zijn grote liefhebbers van sushi en hebben al heel wat restaurants uitgeprobeerd. Dus verheugden wij ons op een avondje sushi eten tijdens ons weekend weg. Maar sushi by me was echt een grote teleurstelling. De rijst was tot moes gekookt, en alles smaakte hetzelfde. Heel erg jammer.
Marleen G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Vorige week heerlijk gegeten bij Sushi by Me. Porties precies goed en alles erg smakelijk. Er was ook genoeg variatie op de kaart en enkele gerechten waren ook onderscheid ten opzichte van de andere sushi restaurants. Inrichting oogt modern en wat kil door de ruime opzet maar dit geeft wel veel privacy aan tafel.
Jelle L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Ik kom hier vaak als ik zin heb in Sushi omdat het eten altijd erg lekker is, echter kan ik aanraden om in het weekend te gaan en niet door de weeks, omdat er in het weekend blijkbaar beter personeel in dienst is. Er gaat nog geregeld dingen mis met bestellingen die verkeerd doorkomen of helemaal niet en dit gebeurde mij meerdere keren per avond. Verder weet het personeel in het weekend precies wat er geserveerd word, maar is dat door de weeks lastig. De enige reden dat ik hier nog terug kom is omdat het eten subliem is.

Dus mocht je geduld hebben en zin in een heerlijk avondje Sushi eten, dan kun je hier terecht.
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Een van de 4 sushi restaurants in Enschede. Qua inrichting is dit echt een leuk restaurant. Niet dat gevoel van een vreetschuur. De eerste drankjes kwamen toen we de eerste ronde sushi al op hadden, beetje laat dus. De sushi was vers en erg lekker. Echter de andere gerechtjes waren een beetje flauw van smaak. De beef reepjes op zich goed bereid. Zelfs een beetje rauw van binnen maar slecht gekruid. De zalm teriyaky was niet gaar. Ook is het jammer dat je maar 1 toetje mag uitkiezen. Als ik weer sushi wil eten in Enschede gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar Asaka
CSM .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Prima zaak, hoog sfeergehalte t.o.v. andere all you can eat-zaken. Nette bediening, lekker eten dat door middel van een tablet besteld wordt. Wijnkeuze uit Sauvignon Blanc en Chardonnay, beide goed. De sushi is lekker, en ook de warme gerechten als ossenhaas, zalmfilet en kipspiesjes worden snel en correct geleverd. Dit is wel onze favoriet in dit genre.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
sushi by me
all you can eat concept met wat chinese gerechten erop
zeker een aanrader zijn de desserts hier hebben ze wel een beetje meer uitgepakt dan andere restaurants met dit concept. Leuk dat je steeds zelf op een soort ipad je bestelling kan doen. De gerechten komen redelijk snel naar je tafel . en de bediening is uiterst vriendelijk en correct. we hadden op de dag zelf gereserveerd en kwamen binnen met een oudere dame in ons gezelschap. Eigenlijk moesten we op een zeer hoge bartafel zitten want de rest was al gereserveerd maar uitgelegd dat het voor onze oudere dame niet makkelijk was omdat ze slecht ter been is. Hebben ze meteen actie ondernomen en de tafels omgewisseld zodat we een lage tafel hadden met genoeg ruimte . lekker gegeten al vond ik de sushi aan de wat grootte kant . zeker een aanrader en we komen weer terutg als we in de buurt zijn . makkelijk parkeren bij de zuidmolen en meteen naast de ingan van het casino. Ook nog eens wat vrijkaartjes voor het casino gekregen dus het was een top avond . Bedankt !!!!!!!
Nyanda S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Met mijn vriend ga ik bijna maandelijks heen... Maar altijd super goed en hele goede bediening en altijd vriendelijk. Na bestellen heb je alles zo op je tafel staan. In 1 woord Super!!
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Hier moet je bestellen via een iPad , je bent dus alleen maar bezig wat je nu weer moet bestellen. Het eten is opzich prima. Je eet hier ook voor een vaste prijs. Maar de smaken zijn veel hetzelfde!
Holsbeeke .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Voor het eerst gegeten bij Sushi by me. In tegenstelling tot andere All you can eat restaurants heb je hier absoluut niet het "vreetschuur" gevoel: mooie, smaakvolle, inrichting en door de ruime opzet kun je gezellig met z'n tweetjes eten. De bediening is uitermate vriendelijk en last but not least: het eten is erg lekker. De maki's zijn van een net iets kleiner formaat dan elders en dat hapt erg lekker weg, je zit minder snel vol. Aanrader: de garnalenkroket!
Wij komen zeer zeker nog een keer (of vaker) terug.
Lovedbylies .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
Bij Sushi by me heb je niet het gevoel dat je bij een 'all you can eat' restaurant zit.
Het decor is luxe en sfeervol en de tafels staan ver van elkaar af.
Ook de sushi is heerlijk, je krijgt er leuke en andere creaties dan bij het gemiddelde 'all you can eat' sushi restaurant.

Prijs-kwaliteit is zeker in orde, hier krijg je waar voor het geld. De bediening is jong, maar altijd even vriendelijk en consequent. Sushi by me is by far het beste 'all you can eat' sushi restaurant in Enschede. Steekt met kop en schouder uit boven Blue Sakura, Ginza en Asaka. (Voor een niet 'all you can eat' sushi restaurant zeker naar TAO gaan.)

Ik wou dat Sushi by me een spaarkaart o.i.d. hanteerde, omdat ik hier zo vaak eet. Haha.

Voor een niet 'all you can eat' sushi restaurant vooral naar TAO gaan.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Voor ons de eerste keer Sushi by me in Enschede na al enkele all you can eat sushi restaurants te hebben bezocht. Wat gelijk opvalt wanneer je plaatsneemt is dat de tafels wat verder van elkaar staan dan wij eerder bij soortgelijke restaurants hebben ervaren. Erg prettig dat je niet zo dicht op elkaar zit. Het restaurant is zeer stijlvol ingericht. De bediening legt bij elk gerecht uit wat het precies is, knap met zo'n uitgebreide kaart. Een welkome afwisseling van de doorgaans minder kundige bediening van vergelijkbare restaurants. De gerechten waren heerlijk waarbij vooral de kipgerechten opvielen. Ontzettend mals en zeer smaakvol! De garnalenkroketjes zijn ook zeker het vermelden waard. De aardappelsliertjes smaakten echt naar aardappel en de garnaal was goed te proeven. Een gerechtje dat al gauw te vet kan worden maar hier uitstekend is uitgevoerd. Zeer positieve ervaring!