Sushi By Me

Brink 35 7411 BT Deventer Nederland Kaart
31-570611992

Over het restaurant Sushi By Me

Sushi By Me is een sushi-, grill- & chillrestaurant in Deventer. Voor een vast bedrag geniet je onbeperkt van overheerlijke Japanse specialiteiten. De keuze uit versbereide gerechten is enorm. Alles wordt kraakvers gemaakt in de open keuken, puur genieten voor de echte sushiliefhebbers!

Met het all-you-can-eat-concept bepaal je zelf hoeveel je eet voor een vast bedrag. Ruim 2 uur lang kun je onbeperkt van het menu bestellen. Door middel van een tablet geef je eenvoudig je bestelling door. Hou je niet van sushi, vis of vlees? Geen probleem. Er zijn meer dan 40 grill- en wokgerechten die geen vis bevatten waarvan zelfs 20 vegetarisch. Wij werken met rondes, waarbij je per ronde, 5 gerechten per persoon kunt bestellen. Uiteraard is het aantal rondes onbeperkt.

Kom ook eens langs voor een borrel. Sushi By Me is naast een sushirestaurant ook een hele leuke uitgaansgelegenheid op de Brink!

Helaas is het niet mogelijk om op ons terras te reserveren. Wanneer er een tafel vrij is, kunt u hier zonder reserveren plaats nemen!

Meer informatie over restaurant Sushi By Me

Jouw recensie over het restaurant Sushi By Me

B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
was druk en duurde lang voor er iets kwam en sommige gerechten kwamen helemaal niet of heel laat.. toen we op advies gerechten nog maals bestelden kwam alles ineens tegelijk . de sushi was wel lekker
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Niet erg vers. Ontzettend lang moeten wachten elke keer en bestellingen kwamen niet door.
Thaly G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
We zijn normaal altijd tevreden. Moesten steeds erg lang wachten, zodat je tijd om was terwijl je nog niet klaar was eigenlijk. De rondes waren steeds niet compleet en de laatste ronde hadden we nog niet de helft. Erg jammer dit.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het was weer heeelijk en gezellig
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Gezellig gehad tafels staan wel erg dicht bij elkaar weinig privacy qua eten en ruimte om te zitten.
Eten was goed.
Een keurig alcoholvrije cocktail als extra ivm date...
K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Gisteravond heerlijk gegeten met familieleden, al meerdere keren geweest. We hebben er elke keer goed gegeten. Voor herhaling vatbaar!
Erica Z.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Prima eten, maar de smaken waren een beetje vlak. Als cijfer zou ik voor het eten een 7 of 7,5 geven.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Hier de aflopen jaren regelmatig gegeten en kwamen altijd graag eten. Afgelopen maanden is de kwaliteit hard achteruitgegaan. Nu de laatste 3x erg tegen gevallen. Dit ook aangegeven bij het personeel maar we zien geen verandering. Incomplete rondes, lang wachten tot alles van een ronde is uit geserveerd. Kwaliteit van de keuken loopt terug steeds droger en minder vers.
Annick V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Super lekkere sushi van zeer goede kwaliteit. Vond het erg goed dat de bediening uitlegde welke sushi ze brachten. Gezellig ingericht ook! Kortom, een top avond gehad!!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Gewoon super goed zoals altijd
Betsy H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Beetje te kort op elkaar zitten
D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Van de reservering krijg ik 4 maal een mail - dit zijn er 3 teveel! Dit moet beter [spam is er al genoeg in de wereld]
bedankt.
Leola D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Sushi niet fantastisch .bestellen met i pad dus snel en makkelijk. Alle bestellingen klopte. Warme gerechtjes prima. Sushi wat kleffe rijst en weinig vis. Al met al prima.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Zoals altijd super gegeten bij sushi by me!!!
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Komen bijna elke maand wel eten, en het is altijd goed!
Mayke Z.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
De eerste gang liet een ruime tijd op zich wachten. Het eten was redelijk en het afruimen van de tafel ging moeizaam. Vergeleken met andere ons bekende sushirestaurants geen topervaring.
Izabella S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Het eten was goed. Alleen de vlees vond ik minder , geen smaak en was ook koud. Ook vond ik weinig variaties vergelijking met anderen all you can eat. Maar de service was top !
Egbert C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Te donker
M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Prima gegeten ..gezellige locatie....ook werd er goed rekening gehouden met de allergie van m,n nicht...TOP.
Wanneer we terug komen in Deventer gaan we hier zeker weer eten.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
In de afgelopen 5 weken zijn wij hier 3x wezen eten, maar het werd iedere keer slechter. De laatste keer ging het helemaal fout met onze bestellingen, van de in totaal 9 rondes (dus drank, eten en dessert) kregen wij 6x over een totaal verkeerde bestelling. Ook de kwaliteit werd steeds slechter, t.a.v. ons eerste bezoek. Erg jammer!!! De sfeer is verder prima, de entourage is mooi!