Sushi By Me

Meer informatie over restaurant Sushi By Me

Jouw recensie over het restaurant Sushi By Me

Desiree R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
fijn restaurant, goed bediening heerlijk eten en drinken. zit gelegenheid goed
Deventer1978 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ik eet al sinds de opening bij Sushi-by-me. Het was 1 van mijn favoriete restaurants. Helaas is de kwaliteit van het eten verminderd waardoor ik het het bedrag niet meer waard vindt.
Het vlees was wat droog en niet warm genoeg. De sushi niet altijd strak genoeg gerold waardoor deze uit elkaar valt bij het oppakken.
Ook vind ik het jammer dat de kipsalade met mango niet meer in het assortiment zit.
Wel is de smaak van de sushi erg goed. Vooral de pittige kip sushi :-)
De service is snel en accuraat. Ambiance prima.
Sambal S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Mijn vrouw en ik gaan gemiddeld 4 keer in de maand hier eten. De inside out pittige kip en de gefrituurde garnaal vind ik werkelijk ongeëvenaard. Het enige wat ik echt slecht vind aan sushi by me is het feit dat wanneer ik ergens anders sushi ga eten ik spijt heb dat ik niet bij sushi by me geweest ben. Zelfs de bediening is redelijk te noemen...
Horecakenner84 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Regelmatig gaan we hier eten, bevalt altijd goed. Punten van verbetering beginnen ons nu wel op te vallen. Uitstraling buiten is slordig en onverzorgd (vieze asbakken, vieze tafels e.d.). Eten is over het algemeen prima maar er mag nu wel eens iets met de kaart gebeuren, deze is al sinds de opstart hetzelfde, jammer. Bediening attent maar niet bijzonder kundig, beetje klungelig zelfs. Wat het meest jammer is is dat iedereen na een bepaald moment alleen nog maar bezig schijnt te zijn met naar huis gaan. Alles wordt opgeruimd, terras wordt vastgezet terwijl er nog gewoon mensen zitten enz. Ondanks alles is de sfeer goed en prijs-kwaliteit ook prima.
Opa Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Hier met mijn vrouw woensdag 15-6-2016 gegeten. Niet echt een hoogstandje. Crispy is niet crispy en de verschillende sushi heeft geen uitgelezen smaak. Het nourivel rond de TEMAKI SUSHI (handrol) is zacht en niet knapperig. De kaart is (vinden wij) vrij beperkt. Bestellen via een Ipad, helaas kan deze enkel optellen, een verkeerde keuze kan niet meer gewist worden (slecht programma). De bediening is aardig en doet zijn best, niks mis mee. De plaats bij de open Pui met zicht op de markt maakt wel wat goed.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Na de vestigingen van Sushi by Me in Enschede en Almelo te hebben uitgeprobeerd zijn we ook bij de vestiging in Deventer naar binnen gestapt. De menukaart is bij alle drie de vestigingen identiek, de invulling van de gerechtjes soms net iets anders. Een jongen komt op ons aangelopen en vraagt of we bekend zijn bij Sushi by Me. We geven aan dat we geen uitleg nodig hebben en hij vraagt ons wat we willen drinken en bestelt dat middels de tablet. Hij overhandigt ons deze vervolgens; wat opvalt, een flinke barst. De tablet zal ooit eens zijn gevallen en heel veel mensen lopen wel rond met een ster in hun telefoon maar qua eerste indruk is het wat jammer. Ach, als ie het maar doet...toch?

Hoewel het drinken gelijk is besteld en wij pas later een bestelling hebben geplaatst duurt het vrij lang voordat we wat te drinken hebben. Iets wat ook bij de vestiging Almelo ten nadele opviel. De eerste ronde hebben we bijna op en dan komen ook de drankjes. Jammer, want na de pittige tonijn, die overigens erg lekker is, had ik best wel even wat willen drinken. De snelheid waarmee de gerechtjes echter op tafel komen is weer zeer positief. Wanneer je op de knop bestellen drukt, duurt het maar even voordat deze gereserveerd worden.

De nigiri kip vond ik niet voor herhaling vastbaar, kip is droog, koud en vast van vorm maar de kaassaus bij de aardappelkoekjes erg lekker. Ook de wasabi mayonaise bij de mosselen was erg smakelijk. Helaas werd bij veel gerechtjes geen saus geserveerd en werden de lege bordjes erg snel opgehaald waardoor je de saus niet kon bewaren voor een ander gerecht. Een andere tip, laat het blaadje sla onder bijna elk gerechtje achterwege. Het blijft alleen maar plakken en niemand lijkt het op te eten. Positief is dat er veel soorten pasteitjes op de kaart staan, lekker!

In het laatste half uur van onze shift begint de tablet ineens vanuit het niets te swipen. Mijn tafelgenoot pakt deze op en kijkt wat er gebeurt. De tablet schijnt uit zichzelf enkele flesjes frisdrank klaar te hebben gezet voor bestelling. De tablet reageert inmiddels niet meer en is met geen mogelijkheid meer te bedienen. We willen de bediening wenken maar die komt al bij ons aan tafel voor de door onze tablet bestelde extra chilisaus en bestek!! Euhm… We leggen het probleem uit en er wordt een nieuwe tablet gehaald. Een ietwat ander sofware uiterlijk maar beter bedienbaar.

We sluiten het diner af met een creme brulee, lekker romig en prima van smaak.
Mabel A.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Ik heb hier gisteravond met twee vrienden prima gegeten. De sushi en sashimi waren mijns inziens niet heel erg uitgesproken van smaak maar ook gelukkig niet zo zout als je in veel AYCE sushi-restaurants aantreft. De bediening was aardig, vlot en het decor was prima. We waren 32 euro p.p. kwijt, incl 2 drankjes p.p. en fooi. Niets mis mee dus.
Simone F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Gewoon een superleuk restaurant met heerlijk eten voor een goede prijs. Vriendelijk ontvangen, leuk die Ipads! Wij komen zeker nog een keer terug!
Wagenaar9 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Bij binnenkomst werden ik en mijn collega helaas niet ontvangen. Wij hebben zelf onze jassen opgehangen en onze andere collega's opgezocht. Leuk concept bestellen via een tablet. Hierdoor hoef je niet te wachten totdat je kan bestellen. Voldoende keus, ook buiten de sushi om. Gerechten werden snel geserveerd ondanks de drukte. Sushi viel af en toe uit elkaar.
Estherdv12 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Vriendelijke bediening. Alles werd netjes uitgelegd, de formule en hoe je met de tablet moet bestellen. Sommige gerechten lieten wat lang op zich wachten alsook het drinken. De sushi was lekker van smaak alleen niet zo goed gerold. De sushi viel vaak al uit elkaar tijdens het pakken. Verder prima gegeten.
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Met zeven man hier gegeten. Ik ben zelf geen sushi eter, maar volgens een aantal kenners, viel de sushi tegen. De warme gerechten smaakten prima. Je moet hier geen culinaire hoogstandjes verwachten. De pastei was echter verrukkelijk.
Marisca Z.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
De miso soep is geen aanrader, daar zitten enorme stukken prei (??) in, en de mooie karakteristieke "miso-dwarrel" zoals wij dat noemen ontbreekt in dit restaurant volledig.
Ook de salade met sashimi viel tegen.
De sushi waren vers en over het algemeen lekker, al waren ze nogal uitwisselbaar qua smaak.
De groenten in tempura waren niet lekker. De deeglaag was te dik en bovendien smakeloos.
De gyosa waren daarentegen goed, net als de wakame salade, de yakitori en de edamame. Het dessert was bovengemiddeld lekker.
Al met al hebben we gezellig gegeten, zonder al te veel culinaire emoties.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Aardige ontvangst. De wijn wordt met schroefdop in de koeler op tafel gezet. Ik denk dat dit het beleid is. Pinot Grigio à € 25,00. Zeer matige kwaliteit. De bediening is overigens erg aardig. Dan het eten. de sushi gaat wel. De ene is duidelijk lekkerder dan de andere. De kwaliteit en bereiding van het vlees is slecht. lam, eend en rund is smakeloos. De sauzen bepaalden de smaak. Rundvlees wordt in miniblokjes van verschillende afmetingen gesneden. I.p.v. kleine plakjes die nog sappig en een beetje rood zijn... Leuke inrichting. De witte stoelen zijn erg smoezelig en vertonen slijtageplekken. Een goed onderhoud zal wonderen doen. Ergelijk is hier (en bij andere horecalocaties op de Brink) de brandende gasbranders. Vooral omdat er geen mensen op het terras bij de branders zitten.
allegonde .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Prijs kwaliteit erg goed. Wil je eten voor relatief weinig, veel verschillende heerlijk smaken. Bediening aardig, maar zoveel echt lekkere gerechtjes, ook naast de sushi.

Aanrader.
vah .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Wij dachten laten we het restaurant nog een kans geven, helaas ook dit keer niet tevreden.
- Bediening zeer jong en onervaren
- het eten smaakte heel flauw, sushi zeker niet een van de beste kwaliteit, heel matig
- Na 2 rondes hadden wij het wel gezien, er is dus niet veel keus
- tafeltjes veelste dicht op elkaar, je kunt zo met de gesprekken meeluisteren
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
We vonden het eten echt onsmakelijk. Omdat wij geen vis-eters zijn, hadden we in verhouding veel groente/vleesgerechtjes besteld. Eigenlijk smaakte alles hetzelfde: vet en zout. Er was geen goede salade, een gemis. We hadden het heel snel gezien en geproefd hier. Hebben dit overigens al van veel meer mensen om ons heen gehoord. Jammer.
Son10 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Gisteravond heerlijk gegeten met mijn vriend en mijn ouders. Supervlotte en leuke bediening. Alle gerechten waren heerlijk! Vers en mals. Lekker van smaak. Veel variatie. Ik was hier al eerder geweest met mijn vriend, toen was het ook al super! Nu zijn ook mijn ouders helemaal om. We komen hier zeker weer.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Voor de lunch 2 bento boxen besteld a 12,50 per persoon.
Omdat ik geen vlees eet (maar wel zin had in iets warms naast de sushi) gevraagd of het mogelijk was om zelf een box samen te stellen. Hier werd niet moeilijk over gedaan, top!
Helaas werd er geen misosoep geserveerd zoals op het menu stond, maar noodlesoep met kip. Dat is dan weer een beetje jammer als je net hebt doorgegeven dat je geen vlees eet.
Mijn box bestond uit verschillende sushi's, zalm teriyaki, inktvisringen, edamame boontjes en rijst. Vriend had ipv de vis beefpuntjes met champignons en gefrituurde kip.
Voor een lunch erg veel, maar wat was het lekker!
Decor is strak en zoals in meer Japanse restaurants.
kuifje2012 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
We werden ontvangen door een spontaan, hartelijk meisje. Ze legde helder uit, hoe we moesten bestellen. Via een Ipad. Deze werkte eenvoudig. Je kon steeds (max) 5 gerechten aanklikken. Deze werden in een mum van tijd geserveerd, door vriendelijke obers en serveersters. Je kon allerlei kleine gerechten bestellen, van sushi tot allerlei andere warme gerechten. De sushi was heerlijk! Maar ook bijv. de kipstukjes teriyaki waren lekker. Of de gebakken champignonnetjes en de gefrituurde groenten
Je kon als afsluiting 3 soorten toetjes bestellen. Wij hadden ijs met brownie. Heerlijk ijs en een lekkere brownie.
Patsy S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Wat kan je verwachten van een all you can eat sushi? gen topsushi, maar wel fijn eten. En dat was het. Samen met mijn partner gegaan en we hadden een fijntafeltje. Je bestelt met een ipad en dat werkt fijn, geen gedoe met wachten op de bediening. Er zijn een aantal soorten sushis met daarbinnen wat variatie. We hebben lekker zitten proeven.
De sushi is basis met hier en daar een paar bijzondere, verder zijner nog een paar warme hapjes, zoals beef teriaki die ene fijne tussen door zijn. Het is een leuke zaak en het concept werkt voor me, echt geschikt voor sushi. Het eprsoneel komt toch ook steeds even langs om te kijken of alles naar wens is, dat is toch fijn want anders had je met die ipad geen contact met ze gehad. Oh enne dat ijs? Moet je proberen: LEKKER!