Sushi By Me

Brink 35 7411 BT Deventer Nederland Kaart
31-570611992

Over het restaurant Sushi By Me

Sushi By Me is een sushi-, grill- & chillrestaurant in Deventer. Voor een vast bedrag geniet je onbeperkt van overheerlijke Japanse specialiteiten. De keuze uit versbereide gerechten is enorm. Alles wordt kraakvers gemaakt in de open keuken, puur genieten voor de echte sushiliefhebbers!

Met het all-you-can-eat-concept bepaal je zelf hoeveel je eet voor een vast bedrag. Ruim 2 uur lang kun je onbeperkt van het menu bestellen. Door middel van een tablet geef je eenvoudig je bestelling door. Hou je niet van sushi, vis of vlees? Geen probleem. Er zijn meer dan 40 grill- en wokgerechten die geen vis bevatten waarvan zelfs 20 vegetarisch. Wij werken met rondes, waarbij je per ronde, 5 gerechten per persoon kunt bestellen. Uiteraard is het aantal rondes onbeperkt.

Kom ook eens langs voor een borrel. Sushi By Me is naast een sushirestaurant ook een hele leuke uitgaansgelegenheid op de Brink!

Helaas is het niet mogelijk om op ons terras te reserveren. Wanneer er een tafel vrij is, kunt u hier zonder reserveren plaats nemen!

Meer informatie over restaurant Sushi By Me

Jouw recensie over het restaurant Sushi By Me

Mandy R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Eten Goed, bediening goed. Ik vind alleen dat tafel plakkerig was en de vloer erg glad van de vettigheid/viezigheid. Ook de zijkanten van de bankjes zagen er vies uit. Mag wel wat beter schoongemaakt worden.
Chunwen S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Erg makkelijk systeem
T.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Voor het eerst hier gegeten maar dit was zeker voor herhaling vatbaar. Het eten werd relatief snel bezorgd en was goed! Goede prijs/kwaliteitsverhouding
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
bediening was wat chaotisch, aantal keer verkeerde bestelling op tafel en na 3 keer vragen uiteindelijk nog geen kinderstokjes gekregen. sfeer gezellig, leuke ligging aan het plein. in tegenstelling tot veel andere sushi restaurants weinig zoete "sausjes" bij de gerechtjes, wat aan de ene kant lekker was, maar daardoor waren sommige gerechten behoorlijk hartig.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het personeel is zeer vriendelijk en het ziet er gezellig uit. Zeker voor herhaling vatbaar.
Luuk F.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
De sushi bij SushiByMe is lekker, verrassend en het wordt mooi opgediend. Er is niet heel veel keus, maar er zijn originele gerechten die je niet bij andere sushi tentjes zal vinden. De ingrediënten zijn zeer vers, toen ik een gebakken zalm bestelde stond ik versteld van de malsheid. De sfeer is oké, ze zouden misschien wat aan de lange zwarte muur kunnen doen. Deze muur voelde namelijk een beetje pluizig en onverzorgd aan. De ligging van het restaurant is perfect en ligt aan het plein van de brink. Het personeel is zeer gastvrij en vertelde bij elk gerecht wat het precies was, wat bij andere sushi tentjes vaak niet het geval is! SushiByMe is zeker een aanrader voor een avondje lekkere sushi!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het was weer erg gezellig en erg lekker. Een super leuk restaurant.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het eten is lekker.
Je bestelt door middel van een tablet en dat wordt snel gebracht nadat je besteld hebt.
Echter wanneer je service wenst moesten we twee keer de serviceknop gebruiken omdat we het zo lang vonden duren voordat er iemand kwam.
Toen er (eindelijk) iemand en had ik mijn drinken besteld was ze meteen weg, zonder te vragen of mijn tafelgenoot ook wat wenste.
Tafelgenoot maar via tablet besteld, maar daar konden we lang op wachten.
Mijn drinken was op en mijn tafelgenoot had haar drankje nog steeds niet gekregen.
Daarom maar gegaan omdat we niet langer wilden wachten op één simpele koffie.
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Prima kwaliteit, maar beetje meer uitleg over concept (met tablet) had zeker bijgedragen aan de beleving. Bediening op terras is laconiek, terwijl bediening uit de keuken super spontaan is.
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Het eten is altijd goed bij Sushi by me. Verder is het personeel vriendelijk en het restaurant is mooi ingericht. Ik kom hier best vaak en het is me nog nooit tegengevallen.
Kim W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Eén bestelling bleef even 'hangen' in het systeem, maar bij navragen werd dit supersnel in orde gemaakt en de tijd met een half uur verlengd. Een aanrader!
Soof B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Gelunched bij Sushi by me. Niet lekker. Alles was droog en taai. De zalm had een bruine kleur en bediening was slecht. Had weinig plezier in haar werk. Jammer. Want je betaald vervolgens wel de volle prijs ervoor. Er is meerdere malen gezegt dat het eten er uitgedroogd uit zag. Champignons leken wel van twee dagen geleden. Ze proefden dan ook rot. Tafels waren ook erg vies, en ondanks dat wij de enige in de zaak waren, duurde het erg lang voordat het eten klaar was. Hier gaan wij dus nooit meer heen.
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Eten was heerlijk. En super aardige bediening. Wij komen vanuit Almelo graag terug bij sushi by me in Deventer.
Dominic M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Leuk restaurant! Heerlijk eten en keuze genoeg voor iedereen
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Super lieve gastvrouw, heeft al meerdere malen een speciale vegetarische rol gemaakt. Zeer vriendelijk allemaal!
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
altijd weer een feestje om hier te eten . Genoeg te kiezen uit lekkere verse sushi en grill gerechten. zelfs mijn tafelgenoten die niet van sushi houden hebben heerlijk gegeten. De service is altijd vriendelijk, we hadden een extra verzoekje en dat werd ook snel opgelost. Je zit niet in een massale ruimte, dus gezellige sfeer. wij blijven komen!
Diana W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten, alleen de rijst van de sushi deze keer wel erg gaar ten opzichte van andere keten. We hadden een verjaardag en kregen daarom een mini cocktail, Superleuk gebaar. Erg vriendelijk personeel en mooi ingericht
marc M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten. Enthousiaste bediening die je in een mooi tempo van nieuwe gerechten voorziet.
Rinze K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
We kwamen voor een lunch. We moesten enorm lang op alles wachten. De service was slecht. Toen het eten er eenmaal was viel het tegen. De sushirijst was nog warm. De verse zalm was flauw. Nooit meer naar dit restaurant
edwin V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Prettige ambiance.Vlotte ,vriendelijk en
attent personeel.Ruime keuze uit diverse,zeer smakelijke Sushi variaties
die ik elders nog niet ben tegengekomen waren verrassend.
Daarentegen waren de 'beef' gerechtjes ietwat van mindere kwaliteit
vlees vonden wij.Maar de Gamba,Inktvis,lamsspies,eendeborst en de gegrilde zalm waren zeer smakelijk en zagen er voortreffelijk uit.
Kortom ...zeker een aanrader om hier een tafeltje te reserveren.
- Myrtle & Edwin -