Sushi By Me

Brink 35 7411 BT Deventer Nederland Kaart
31-570611992

Over het restaurant Sushi By Me

Sushi By Me is een sushi-, grill- & chillrestaurant in Deventer. Voor een vast bedrag geniet je onbeperkt van overheerlijke Japanse specialiteiten. De keuze uit versbereide gerechten is enorm. Alles wordt kraakvers gemaakt in de open keuken, puur genieten voor de echte sushiliefhebbers!

Met het all-you-can-eat-concept bepaal je zelf hoeveel je eet voor een vast bedrag. Ruim 2 uur lang kun je onbeperkt van het menu bestellen. Door middel van een tablet geef je eenvoudig je bestelling door. Hou je niet van sushi, vis of vlees? Geen probleem. Er zijn meer dan 40 grill- en wokgerechten die geen vis bevatten waarvan zelfs 20 vegetarisch. Wij werken met rondes, waarbij je per ronde, 5 gerechten per persoon kunt bestellen. Uiteraard is het aantal rondes onbeperkt.

Kom ook eens langs voor een borrel. Sushi By Me is naast een sushirestaurant ook een hele leuke uitgaansgelegenheid op de Brink!

Helaas is het niet mogelijk om op ons terras te reserveren. Wanneer er een tafel vrij is, kunt u hier zonder reserveren plaats nemen!

Meer informatie over restaurant Sushi By Me

Jouw recensie over het restaurant Sushi By Me

Egbert C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Te donker
M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Prima gegeten ..gezellige locatie....ook werd er goed rekening gehouden met de allergie van m,n nicht...TOP.
Wanneer we terug komen in Deventer gaan we hier zeker weer eten.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Daniella C.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Komen hier gemiddeld elke 3 a 4 weken eten. Top!
Joor V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Op drukke zaterdagavond gereserveerd om 19.30 uur. Om 20.30 uur hadden we de eerste (niet volledige) bestelling op tafel. Ook toen ergste drukte voorbij was, werd er slecht bediend: bestellingen steeds bij stukjes en beetjes op tafel. Lange wachttijden.
Kwaliteit van de sushi onder de maat: veel smaakversterkende en aanvullende mayonaise in en op de sushi. Rijst in de sushi nog warm als ze op tafel komen.
Het was wel heel druk, deze avond, en personeel was wel vriendelijk en deed wat het kon. Dit is nu ook juist het probleem: je kunt wel heel veel mensen (scholieren met vakantiebaantjes) in de bediening, hebben lopen, ze werken heel inefficiënt.
Het restaurant doet niet wat het moet doen, namelijk goed voor zijn gasten zorgen. Het zijn goedwillende amateurs die het werk boven het hoofd groeit als het druk wordt. Helaas komen ze, gezien het aantal gasten dat ze binnenkrijgen, er toch mee weg. Ik ga er in ieder geval niet meer naar toe.
Leo A.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten, goed systeem van bestellen en een prima bediening. Echt een aanrader.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Top restaurant
Arianne L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Minder dan gewend
Anrieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Echt super goed restaurant! Heerlijke sushi !We kwamen net ff tijd tekort voor het toetje... geen probleem hoor. De vriendelijke bediening gaf ons nog de tijd voor een overheerlijk ijsje!
Gemma F.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prima eten, geen culinair hoogstandje maar gewoon goed. Laatste ronde werd vergeten? Toen maar over op het toetje.
Duurde wel wat lang voor vuile borden van tafel werden gehaald terwijl er wel nieuw eten neer werd gezet.
Smaken goed. We komen hier graag.
Marja_boermeester .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Sinds vorig jaar zijn de porties vooral van de sushi gehalveerd. Mini mini rolletje en dan soms maar 2. Maar eerlijk is eerlijk wat je krijgt is heerlijk
Nicole T.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het eten was niet wat we er van verwacht hadden. De vorige keer was top. Dit keer was dit het niet. Gerechtjes werden allemaal droog zonder saus geserveerd en de garnalen in de sushi waren heel slap en niet knapperig.

De ober vroeg wat ik wilde drinken. Ik wilde wel een rode wijn. Ze noemde er twee. Ik vroeg wat het verschil was en ze had geen idee.

Al met al was het dus niet echt een Succes
Raymon M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Op zich prima eten voor een All you can eat restaurant met een hoog tempo waarbij je dus snel je gerechten krijgt. Personeel is aardig en vlot, al hebben ze weinig plezier in hun werk. De sushi wordt steeds kleiner en sommige gerechtjes zijn nooit gearriveerd. Verder is het wel ontzettend vies en plakkerig dus een tip: maak alles wat beter schoon!
Mandy R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Eten Goed, bediening goed. Ik vind alleen dat tafel plakkerig was en de vloer erg glad van de vettigheid/viezigheid. Ook de zijkanten van de bankjes zagen er vies uit. Mag wel wat beter schoongemaakt worden.
Chunwen S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Erg makkelijk systeem
T.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Voor het eerst hier gegeten maar dit was zeker voor herhaling vatbaar. Het eten werd relatief snel bezorgd en was goed! Goede prijs/kwaliteitsverhouding
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
bediening was wat chaotisch, aantal keer verkeerde bestelling op tafel en na 3 keer vragen uiteindelijk nog geen kinderstokjes gekregen. sfeer gezellig, leuke ligging aan het plein. in tegenstelling tot veel andere sushi restaurants weinig zoete "sausjes" bij de gerechtjes, wat aan de ene kant lekker was, maar daardoor waren sommige gerechten behoorlijk hartig.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het personeel is zeer vriendelijk en het ziet er gezellig uit. Zeker voor herhaling vatbaar.
Luuk F.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
De sushi bij SushiByMe is lekker, verrassend en het wordt mooi opgediend. Er is niet heel veel keus, maar er zijn originele gerechten die je niet bij andere sushi tentjes zal vinden. De ingrediënten zijn zeer vers, toen ik een gebakken zalm bestelde stond ik versteld van de malsheid. De sfeer is oké, ze zouden misschien wat aan de lange zwarte muur kunnen doen. Deze muur voelde namelijk een beetje pluizig en onverzorgd aan. De ligging van het restaurant is perfect en ligt aan het plein van de brink. Het personeel is zeer gastvrij en vertelde bij elk gerecht wat het precies was, wat bij andere sushi tentjes vaak niet het geval is! SushiByMe is zeker een aanrader voor een avondje lekkere sushi!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het was weer erg gezellig en erg lekker. Een super leuk restaurant.