Sushi By Me

Brink 35 7411 BT Deventer Nederland Kaart
31-570611992

Over het restaurant Sushi By Me

Sushi By Me is een sushi-, grill- & chillrestaurant in Deventer. Voor een vast bedrag geniet je onbeperkt van overheerlijke Japanse specialiteiten. De keuze uit versbereide gerechten is enorm. Alles wordt kraakvers gemaakt in de open keuken, puur genieten voor de echte sushiliefhebbers!

Met het all-you-can-eat-concept bepaal je zelf hoeveel je eet voor een vast bedrag. Ruim 2 uur lang kun je onbeperkt van het menu bestellen. Door middel van een tablet geef je eenvoudig je bestelling door. Hou je niet van sushi, vis of vlees? Geen probleem. Er zijn meer dan 40 grill- en wokgerechten die geen vis bevatten waarvan zelfs 20 vegetarisch. Wij werken met rondes, waarbij je per ronde, 5 gerechten per persoon kunt bestellen. Uiteraard is het aantal rondes onbeperkt.

Kom ook eens langs voor een borrel. Sushi By Me is naast een sushirestaurant ook een hele leuke uitgaansgelegenheid op de Brink!

Helaas is het niet mogelijk om op ons terras te reserveren. Wanneer er een tafel vrij is, kunt u hier zonder reserveren plaats nemen!

Meer informatie over restaurant Sushi By Me

Jouw recensie over het restaurant Sushi By Me

Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Boven zitten is misschien wel gezellig maar de volgende keer zit ik graag op gewone stoelen en niet op barkrukken.
Ilona R.
Weer heerlijk gegeten!
Marije K.
Een echte aanrader!!
G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten, prettige en vriendelijke bediening. Puntje van aandacht is voor ons de eendenborst. 2 verschillende bereidingen besteld en beide waren behoorlijk droog, dat was jammer
Merel D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Sommige sushi waren wel heel klein, gefrituurde gerechten smaakte naar oud vet en waren te vet.
Thaly G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Was weer heerlijk!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Altijd heerlijk eten en goede bediening!
Arianne L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Beste keer sushi bij deze tent. Was echt lekker en vers.
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Eten is heerlijk, vriendelijke bediening. Sanitaire voorzieningen zijn altijd smerig en slecht onderhouden.
Ilona R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hebben zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. De sushi wordt ter plekke aan de bar gemaakt en daarom heerlijk vers..
E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Hele leuke avond gehad: lekkere fles witte wijn, allerlei mooie gerechtjes gegeten, lekkere sushi. Bediening was erg beleefd en behulpzaam: nieuw kaarsje gekregen op tafel toen deze op was, extra setje servetten. Klein verbeterpuntje wellicht: Heb drie keer voor water moeten vragen: Eerste keer karaf water gevraagd, niet gekomen. Tweede keer nog een keer om water gevraagd, toen kreeg ik een enkel glaasje water (wel netjes met ijsblokjes), die heb ik uiteraard aan mijn partner gegeven, blijkbaar had ik die tweede keer niet duidelijk gezegd dat ik water voor ons beide wilde hebben. Toen dus nog een keer om water gevraagd en toen kreeg ik ook een glas water (helaas toen zonder ijsblokjes en een minder fraai glas). Dit mocht de pret niet drukken, verder een een hele leuke zaak en een heel leuke avond gehad. We gaan zeker nog een keer!
Nancy N.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
heerlijk gegeten voor t eerst bij Sushi by me, ondanks dat we ervaren sushi-eters zijn. Gingen meestal naar de concurrent. Tot onze verrassing bleek de kwaliteit hier beter zowel qua smaak als de grootte van de portie. En ook niet onbelangrijk: de sfeer is intiemer en veel minder massaal. Kortom: wij zijn om! Tot de volgende keer Sushi by me!
Gemma F.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Verschrikkelijk! Jammer genoeg.Altijd zeer positief maar de vorige keer was het al matig maar vorige week misten we zoveel eten dat we serieus met enorme trek naar huis zijn gegaan. Oké dan krijg je een bon van 20 of 25 euro dan nog tikten we met ons 4en dik 140 euro af waarvoor? Dure drankjes want eten kwam niet. Nee voor ons voorlopig even niet meer.
B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
was druk en duurde lang voor er iets kwam en sommige gerechten kwamen helemaal niet of heel laat.. toen we op advies gerechten nog maals bestelden kwam alles ineens tegelijk . de sushi was wel lekker
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Niet erg vers. Ontzettend lang moeten wachten elke keer en bestellingen kwamen niet door.
Thaly G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
We zijn normaal altijd tevreden. Moesten steeds erg lang wachten, zodat je tijd om was terwijl je nog niet klaar was eigenlijk. De rondes waren steeds niet compleet en de laatste ronde hadden we nog niet de helft. Erg jammer dit.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het was weer heeelijk en gezellig
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Gezellig gehad tafels staan wel erg dicht bij elkaar weinig privacy qua eten en ruimte om te zitten.
Eten was goed.
Een keurig alcoholvrije cocktail als extra ivm date...
K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Gisteravond heerlijk gegeten met familieleden, al meerdere keren geweest. We hebben er elke keer goed gegeten. Voor herhaling vatbaar!
Erica Z.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Prima eten, maar de smaken waren een beetje vlak. Als cijfer zou ik voor het eten een 7 of 7,5 geven.