Sushi By Me

Brink 35 7411 BT Deventer Nederland Kaart
31-570611992

Over het restaurant Sushi By Me

Sushi By Me is een sushi-, grill- & chillrestaurant in Deventer. Voor een vast bedrag geniet je onbeperkt van overheerlijke Japanse specialiteiten. De keuze uit versbereide gerechten is enorm. Alles wordt kraakvers gemaakt in de open keuken, puur genieten voor de echte sushiliefhebbers!

Met het all-you-can-eat-concept bepaal je zelf hoeveel je eet voor een vast bedrag. Ruim 2 uur lang kun je onbeperkt van het menu bestellen. Door middel van een tablet geef je eenvoudig je bestelling door. Hou je niet van sushi, vis of vlees? Geen probleem. Er zijn meer dan 40 grill- en wokgerechten die geen vis bevatten waarvan zelfs 20 vegetarisch. Wij werken met rondes, waarbij je per ronde, 5 gerechten per persoon kunt bestellen. Uiteraard is het aantal rondes onbeperkt.

Kom ook eens langs voor een borrel. Sushi By Me is naast een sushirestaurant ook een hele leuke uitgaansgelegenheid op de Brink!

Meer informatie over restaurant Sushi By Me

Jouw recensie over het restaurant Sushi By Me

Eelkje E.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten!
Ysanne L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Bij sushi by me kan je heerlijk eten, echt kwalitatief goed , wat ik jammer vind is dat de bediening niet altijd even vriendelijk is.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
ik ben hier 4x eerder geweest maar het is nog nooit zo slecht geweest als deze keer, het eten was niet lekker,
de sushi was vies, het vlees smaakloos en de zalm was ook niet te eten, volgens mij is er een andere kok die er niets van bakt! het was erg druk waardoor alles ook erg lang duurde, heb 3 rondes boontjes besteld en na de 4e keer vragen kwam er eindelijk een miniscuul schaaltje aan, ook het ijs met de donut was erg vies, leek wel of de donut een week oud was, al met al heeeeel erg jammer!
Anneloes H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Dit was onze eerste keer bij sushi by me, wat kun je hier heerlijk eten! De sushi is vers en lekker. De gastvrouw/eigenaresse was vriendelijk en kwam later op de avond nog vragen of alles naar wens was. Even een praatje gemaakt. Hier gaan we zeker vaker eten ????????
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het was zoals altijd weer heerlijk en gezellig en altijd leuk personeel in de bediening
Marc J.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Eten was dit keer van slechte kwaliteit niet zoals we daar gewend zijn. Bestelde sushi kwam nooit aan. Gefrituurde kip gerechten werd allemaal met gekookte smakeloze kip gedaan. Sorbet ijs was niet zoals op de menu kaart maar goedkope bolletjes ijs in hele andere smaken. Bediening wist niks over de kaart zeiden dat de kaart net week nieuw was maar deze is al bijna anderhalve maand nieuw. Al met al hoop ik dat dit een incident was anders hier nooit weer naar tow
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het is altijd goed en gezellig
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Lekkere gerechten die snel aan tafel worden gebracht. Het bestellen met de tablet werkt uitstekend.
Genoeg keuze uit zo'n 100 gerechten.
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijk eten. Oprecht de lekkerste sushi in Deventer! Wij gaan er vaak heen! Het was laatst nogal druk, doordat er te veel gasten in een keer toe werden gelaten, maar dit werd fantastisch opgelost door een hele aardige dame. Drankje van het huis en een oprechte excuses dat het eten langer duurde dan normaal.
Super vriendelijk personeel dus en ook fantastische sushi.
Thaly G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Altijd lekker eten, vriendelijke bediening en er hangt een prima sfeer.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Gezellig en prima sushi restaurant
Han K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Gastheer heel vriendelijk en klantgericht. Prima. Ook het probleempje met een verlopen cadeaukaart werd adequaat opgepakt en uiteindelijk naar volle tevredenheid opgelost. Het is wat uit de buurt, maar anders zeker voor herhaling vatbaar.
Heino V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk eten. Goed verzorgt! Menukaart was veranderd maar de nieuwe kaart is ook weer erg goed.
Rob Z.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
prima gegeten, bediening was vriendelijk en we hoefden niet lang te wachten. kwaliteit was goed in een pettige omgeving, komen zeker weer
Desiree R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
fijn restaurant, goed bediening heerlijk eten en drinken. zit gelegenheid goed
Deventer1978 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ik eet al sinds de opening bij Sushi-by-me. Het was 1 van mijn favoriete restaurants. Helaas is de kwaliteit van het eten verminderd waardoor ik het het bedrag niet meer waard vindt.
Het vlees was wat droog en niet warm genoeg. De sushi niet altijd strak genoeg gerold waardoor deze uit elkaar valt bij het oppakken.
Ook vind ik het jammer dat de kipsalade met mango niet meer in het assortiment zit.
Wel is de smaak van de sushi erg goed. Vooral de pittige kip sushi :-)
De service is snel en accuraat. Ambiance prima.
Sambal S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Mijn vrouw en ik gaan gemiddeld 4 keer in de maand hier eten. De inside out pittige kip en de gefrituurde garnaal vind ik werkelijk ongeëvenaard. Het enige wat ik echt slecht vind aan sushi by me is het feit dat wanneer ik ergens anders sushi ga eten ik spijt heb dat ik niet bij sushi by me geweest ben. Zelfs de bediening is redelijk te noemen...
Horecakenner84 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Regelmatig gaan we hier eten, bevalt altijd goed. Punten van verbetering beginnen ons nu wel op te vallen. Uitstraling buiten is slordig en onverzorgd (vieze asbakken, vieze tafels e.d.). Eten is over het algemeen prima maar er mag nu wel eens iets met de kaart gebeuren, deze is al sinds de opstart hetzelfde, jammer. Bediening attent maar niet bijzonder kundig, beetje klungelig zelfs. Wat het meest jammer is is dat iedereen na een bepaald moment alleen nog maar bezig schijnt te zijn met naar huis gaan. Alles wordt opgeruimd, terras wordt vastgezet terwijl er nog gewoon mensen zitten enz. Ondanks alles is de sfeer goed en prijs-kwaliteit ook prima.
Opa Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Hier met mijn vrouw woensdag 15-6-2016 gegeten. Niet echt een hoogstandje. Crispy is niet crispy en de verschillende sushi heeft geen uitgelezen smaak. Het nourivel rond de TEMAKI SUSHI (handrol) is zacht en niet knapperig. De kaart is (vinden wij) vrij beperkt. Bestellen via een Ipad, helaas kan deze enkel optellen, een verkeerde keuze kan niet meer gewist worden (slecht programma). De bediening is aardig en doet zijn best, niks mis mee. De plaats bij de open Pui met zicht op de markt maakt wel wat goed.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Na de vestigingen van Sushi by Me in Enschede en Almelo te hebben uitgeprobeerd zijn we ook bij de vestiging in Deventer naar binnen gestapt. De menukaart is bij alle drie de vestigingen identiek, de invulling van de gerechtjes soms net iets anders. Een jongen komt op ons aangelopen en vraagt of we bekend zijn bij Sushi by Me. We geven aan dat we geen uitleg nodig hebben en hij vraagt ons wat we willen drinken en bestelt dat middels de tablet. Hij overhandigt ons deze vervolgens; wat opvalt, een flinke barst. De tablet zal ooit eens zijn gevallen en heel veel mensen lopen wel rond met een ster in hun telefoon maar qua eerste indruk is het wat jammer. Ach, als ie het maar doet...toch?

Hoewel het drinken gelijk is besteld en wij pas later een bestelling hebben geplaatst duurt het vrij lang voordat we wat te drinken hebben. Iets wat ook bij de vestiging Almelo ten nadele opviel. De eerste ronde hebben we bijna op en dan komen ook de drankjes. Jammer, want na de pittige tonijn, die overigens erg lekker is, had ik best wel even wat willen drinken. De snelheid waarmee de gerechtjes echter op tafel komen is weer zeer positief. Wanneer je op de knop bestellen drukt, duurt het maar even voordat deze gereserveerd worden.

De nigiri kip vond ik niet voor herhaling vastbaar, kip is droog, koud en vast van vorm maar de kaassaus bij de aardappelkoekjes erg lekker. Ook de wasabi mayonaise bij de mosselen was erg smakelijk. Helaas werd bij veel gerechtjes geen saus geserveerd en werden de lege bordjes erg snel opgehaald waardoor je de saus niet kon bewaren voor een ander gerecht. Een andere tip, laat het blaadje sla onder bijna elk gerechtje achterwege. Het blijft alleen maar plakken en niemand lijkt het op te eten. Positief is dat er veel soorten pasteitjes op de kaart staan, lekker!

In het laatste half uur van onze shift begint de tablet ineens vanuit het niets te swipen. Mijn tafelgenoot pakt deze op en kijkt wat er gebeurt. De tablet schijnt uit zichzelf enkele flesjes frisdrank klaar te hebben gezet voor bestelling. De tablet reageert inmiddels niet meer en is met geen mogelijkheid meer te bedienen. We willen de bediening wenken maar die komt al bij ons aan tafel voor de door onze tablet bestelde extra chilisaus en bestek!! Euhm… We leggen het probleem uit en er wordt een nieuwe tablet gehaald. Een ietwat ander sofware uiterlijk maar beter bedienbaar.

We sluiten het diner af met een creme brulee, lekker romig en prima van smaak.