Sushi Bar Shinto

31-206704690

Meer informatie over restaurant Sushi Bar Shinto

Henri V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2014
Op maandagavond even een snelle hap. De zaak was op deze regenavond helemaal leeg. Nieuwsgierig en naar binnen. Ik bestelde wat mij werd aangeraden en kreeg kleffe nattige sushi met daarin vis die niet vers smaakte. Ik heb nog nooit zulke slechte sushi gegeten. De helft laten staan en onder luid protest afgerekend. Ruim 20 euro afgetikt en nauwelijks gegeten. Wat een oplichting. Als klant ben je aan de Hunnen overgeleverd wanneer je het avontuur aangaat en een zaak binnengaat die je niet kent. Ik ben daar door Shinto keihard voor aangepakt. Het was een zeer slechte ervaring. Jammer dat je er als consument weinig tegen kunt beginnen.
AnkeLekkerEten .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2013
Wij komen hier best vaak. Ik neem altijd een heerlijk misosoepje en het vegetarische menu van ca. € 10,-- en mijn vriend meestal een "wokkie". Veel van de andere sushischotels zijn best duur, maar wij eten hier goed voor weinig. Altijd allemaal heerlijk en super vers. Helaas hangt er een lichte rioollucht als je binnenkomt, en is het er niet lekker warm om te zitten. Toch laten wij ons daar niet door weerhouden.
Briens .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Al 5 jaar mijn vaste sushistek, want ze hebben hier naar mijn mening de lekkerste sushi in Amsterdam! Supervers. Ik haal vooral af of laat bezorgen, want echt gezellig is het niet in het soutterain, al gaat dat ook prima.