Sushi Aino

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant Sushi Aino

• Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zojuist weer eens op de fiets een bezoekje aan Sushi Aino gepleegd. Aino for 1 besteld. Zat op de terugweg midden in een hagelbui maarre het was de moeite meer dan waard. Alles zoals altijd heerlijk vers en op smaak. Moet echt vaker een bezoekje aan deze zaak brengen.
M V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Weer erg lekkere sushi gehaald. Waarschijnlijk de beste van Den Haag.
Deze keer ook de yakitori geprobeerd. Deze smaakte ook erg goed.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wederom enorm genoten van al de heerlijke en dagverse sushi's. De kracht van deze zaak zit hem in de constante kwaliteit en dat proef je.
Inderdaad de beste in Den Haag en omstreken!
Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Heerlijke sushi,vooral heel erg vers..
Met toeval ontdekt ,maar het was echt heerlijk.
Zeer aardig personeel.
Echt een top zaak.
De beste sushi in den haag!!
si2 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
In dit onopvallende zaakje aan de Laan van Meerdervoort wordt opvallend lekkere sushi gemaakt. Puur (dus zonder smaakversterkers) en kakelvers! Blij dat we Aino ontdekt hebben!
Lettie H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
De meer dan vriendelijk Chinese dame was bang dat ik teleurgesteld zou zijn door de 'simpele' sushi. Integendeel. Dit is verreweg de beste afhaal/bezorgsushi die je in Den haag tegen deze prijzen kan vinden. Gemaakt door een Japanse chef, kakelvers en zeer smaakvol. Zonder vetsin, ook een voordeel.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Vandaag weer eens sushi met gefrituurde garnalen gegeten. Goh wat zijn die dingen lekker. De bediening is als vanouds, aardige en hardwerkende mensen met passie voor hun vak. En de zaak ziet er altijd schoon en opgeruimd uit. Oh ja ze hebben nu een spaarkaart voor een gratis Futomaki of Uramaki rol naar keuze.

Chapeau en ga zo door Sushi Aino,

M. Erkelens
Antoine R.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Sluit me helemaal bij de vele positieve recensies. Zo vaak vind je niet zulke goede sushi. Vers, handgemaakt op moment dat je bestelt, met goede ingrediënten en rijst zoals het hoort te zijn. En de service was super. Wij hebben onze bestelling ter plekke genuttigd maar in principe is dit een bezorg of afhaal restaurant dus niet ingericht voor tafel service. Maar men deed alles om het ons te helpen en super snel te bedienen. Complimenten.
Jeannette P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Voor de eerste keer hier sushi gehaald. Je merkt meteen dat ze hier met zorg, passie en liefde aan het werk zijn, en dat bleek toen we thuis waren... Super verse sushi, heerlijke smaken, top! Er is voldoende keuze en prijs kwaliteit klopt helemaal! Hier gaan we vaker sushi halen.
FaFaPie .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Vandaag voor het eerst bij Sushi Aino nog geen 5 min lopen. Waarom ik niet eerder ben geweest weet ik niet. Maar een super ontdekking. Restaurant erg netjes zeer schoon en mooi ingericht. personeel zeer beleeft en vriendelijk en verzorgd gekleed. Aino for 2 gekozen wordt vers voor je klaar gemaakt. De sushi is erg goed. De rijst is niet koud en ook niet te kleverig. De ingrediënten zij goed vers en voor al de Tonijn was super. Enige opmerking die ik kan maken is dat de zakjes soja niet zonder knoeien in een bakje gaan. Of wel een echte aanrader Pieter
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Fantastische vers gemaakte sushi. Ik had ze gehaald om te trakteren aan een groep kritische eters. Iedereen even enthousiast. Vergeet de mafkees met de slechte recensie, dit is top. Erg aardige mensen ook!
gjohanson .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Goed verzorgd sushi afhaalrestaurant met naast veel sushi ook een maandgerecht van 12, 50.
Aan dit maandgerecht wordt veel aandacht besteed en dit zorgt voor een prima maaltijd met in de maand januari: gebakken Japanse rijst met garnalen, gemarineerde paling, gefrituurde garnalen en tal van kleine extraatjes. Echte kwaliteit voor je geld.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Compleet verbouwd , fris en schoon restaurant. Vriendelijk personeel met aandacht voor de klant. Sushi wordt ambachtelijk klaar gemaakt, is van zeer hoge kwaliteit en smaakt overheerlijk. Hier krijg je waar voor je geld. Ik ben daarom na enkele bezoekjes al vaste klant geworden en met mij vele anderen. Sushi-Aino is the place to be