Sushi Aino

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

Voordelig
Erg rustig
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wederom enorm genoten van al de heerlijke en dagverse sushi's. De kracht van deze zaak zit hem in de constante kwaliteit en dat proef je.
Inderdaad de beste in Den Haag en omstreken!
Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Heerlijke sushi,vooral heel erg vers..
Met toeval ontdekt ,maar het was echt heerlijk.
Zeer aardig personeel.
Echt een top zaak.
De beste sushi in den haag!!
Si2 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
In dit onopvallende zaakje aan de Laan van Meerdervoort wordt opvallend lekkere sushi gemaakt. Puur (dus zonder smaakversterkers) en kakelvers! Blij dat we Aino ontdekt hebben!
Lettie H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
De meer dan vriendelijk Chinese dame was bang dat ik teleurgesteld zou zijn door de 'simpele' sushi. Integendeel. Dit is verreweg de beste afhaal/bezorgsushi die je in Den haag tegen deze prijzen kan vinden. Gemaakt door een Japanse chef, kakelvers en zeer smaakvol. Zonder vetsin, ook een voordeel.
Victor S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Sinds ruim 1,5 jaar is Sushi Aino mijn favoriet als het gaat om shushi en sindsdien kom ik hier om de 2-3 weken. De voortreffelijke smaak van de sushi zit hem niet alleen in de kwaliteit van de verse vis, maar ook in de topkwaliteit van de gebruikte rijst en de wijze waarop deze wordt bereid: hier geen sompig kleffe of droge hap maar precies de juiste structuur en met een heerlijke subtiele smaak!
De beide dames die de zaak runnen doen dit echt met toewijding en enthousiasme, zoals je mag verwachten worden sushi's pas gesneden en bereid na bestelling.

Tip: De Ebi Furai (de grote rol met 2 grote gefrituurde garnalen met avocado en komkommer) is werkelijk een traktatie, heerlijk krokant van binnen en zonder "vette" smaak.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Vandaag weer eens sushi met gefrituurde garnalen gegeten. Goh wat zijn die dingen lekker. De bediening is als vanouds, aardige en hardwerkende mensen met passie voor hun vak. En de zaak ziet er altijd schoon en opgeruimd uit. Oh ja ze hebben nu een spaarkaart voor een gratis Futomaki of Uramaki rol naar keuze.

Chapeau en ga zo door Sushi Aino,

M. Erkelens
Antoine R.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Sluit me helemaal bij de vele positieve recensies. Zo vaak vind je niet zulke goede sushi. Vers, handgemaakt op moment dat je bestelt, met goede ingrediënten en rijst zoals het hoort te zijn. En de service was super. Wij hebben onze bestelling ter plekke genuttigd maar in principe is dit een bezorg of afhaal restaurant dus niet ingericht voor tafel service. Maar men deed alles om het ons te helpen en super snel te bedienen. Complimenten.
Pascorine .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
we hebben heerlijk gegeten, de sushi met gefrituurde garnaal was super!!!
Alles vers, heerlijke zalm en de avocado helemaal perfect. Echt een aanrader! Ook aan de telefoon zijn we goed te woord gestaan en goed geadviseerd, super!! Wij gaan hier zeker nog veel vaker bestellen!
Marg41 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Dit afhaalrestaurant is ons zeer goed bevallen; boven verwachting, omdat wij er regelmatig langs liepen/reden en nooit een klant zagen hadden we in eerste instantie zo onze twijfels. De sushi, sashimi en ramen (royale portie) werden door 3 man personeel voor onze neus met zorg klaargemaakt (leuk om te zien!). Voor herhaling vatbaar!
Jeannette L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Voor de eerste keer hier sushi gehaald. Je merkt meteen dat ze hier met zorg, passie en liefde aan het werk zijn, en dat bleek toen we thuis waren... Super verse sushi, heerlijke smaken, top! Er is voldoende keuze en prijs kwaliteit klopt helemaal! Hier gaan we vaker sushi halen.
FaFaPie .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Vandaag voor het eerst bij Sushi Aino nog geen 5 min lopen. Waarom ik niet eerder ben geweest weet ik niet. Maar een super ontdekking. Restaurant erg netjes zeer schoon en mooi ingericht. personeel zeer beleeft en vriendelijk en verzorgd gekleed. Aino for 2 gekozen wordt vers voor je klaar gemaakt. De sushi is erg goed. De rijst is niet koud en ook niet te kleverig. De ingrediënten zij goed vers en voor al de Tonijn was super. Enige opmerking die ik kan maken is dat de zakjes soja niet zonder knoeien in een bakje gaan. Of wel een echte aanrader Pieter
Marcelvis .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2014
In het verleden haalden we regelmatig Sushi bij een ander restaurant, maar deze is helaas gestopt. Omdat wij heel kritisch zijn en geen 'fastfoodkwaliteit Sushi' lusten, zoals je in Den Haag op meerdere plekken tegenkomt, hadden we nog geen ander adres gevonden voor goede Sushi. Totdat we Aino ontdekte. De Sushi is ronduit heerlijk, vers en goed klaargemaakt. Als er een minpunt zou zijn, dan is dat dat ze niet de luxere Sushi hebben zoals Hotate (st jakobsschelp) en Ikura (zalmeitjes), maar dat is ten opzichte van de smaak van de andere dingen te verwaarlozen.
Het decor e.d. nodigen niet echt uit om er te eten en ook is het aan de buitenkant niet echt te herkennen (gelukkig wisten we het huisnummer), waarschijnlijk omdat ze er nog maar net zitten. De service en de klantvriendelijkheid zijn echter zeer goed. Fijn dat we een nieuw adres hebben gevonden.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Fantastische vers gemaakte sushi. Ik had ze gehaald om te trakteren aan een groep kritische eters. Iedereen even enthousiast. Vergeet de mafkees met de slechte recensie, dit is top. Erg aardige mensen ook!
Rgbarendse .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Sorry, maar dit slaat echt nergens op!
Vandaag voor het eerst en voor het laatst hier besteld.
Kom op: een zeerwiersalade die voor 80% uit sla en wortel bestaat en alleen een topping van zeewier heeft. Een temaki waarvan de nori (zeewierblad) zo taai is dat het wel papier lijkt.
Ook de rest is allemaal fantasieloos en de smaak komt niet boven een zesje uit. Dit nooit meer.
positief punt: een erg vriendelijke medewerker die je aan de telefoon te woord staat.
Erg spijtig om dit te horen. Taaie Temaki-nori is een helaas niet te voorkomen fenomeen bij bezorging. Onze gerechten worden op traditionele (en wellicht voor u te sobere) wijze bereid, zonder toevoeging van smaakversterkers of additieven. De smaken moeten daarom puur vanuit de ingredienten komen.
Klini .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Fantastische sushi, niet te vergelijken met sommige andere bezorgers. Echt heel bijzondere smaken. Goede service en snel thuisbezorgd. Een traktatie.
Hrobbers .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Ging hier afhalen op aanraden van een vriendin. De zaak valt van buiten niet echt op, je zou er zo aan voorbij rijden. Van binnen ziet alles er nieuw en netjes uit. Je kijkt zo de keuken in en die oogt fris en schoon. Personeel is erg vriendelijk, nemen de tijd om dingen uit te leggen en een praatje met je te maken.

Moest even op mijn bestelling wachten, maar het werd dan ook letterlijk voor je neus klaargemaakt! Dat zie je niet vaak meer. De sushi smaakte overheerlijk! Je proeft duidelijk kwaliteit.

De inhoud van de sushi box for 2 is royaal en ruim voldoende voor 2 personen, tegen een schappelijke prijs (39,50). Een terechte aanrader en wat ons betreft voortaan onze vaste sushi tent!
Sushi-fan .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Top sushi, ik kan niet anders zeggen. Veel beter dan andere tenten, dit wordt voor je neus klaar gemaakt en kan de titel ambachtelijk dragen. Ook de bediening is super, met een smile!

Ga zo door.
Gjohanson .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Goed verzorgd sushi afhaalrestaurant met naast veel sushi ook een maandgerecht van 12, 50.
Aan dit maandgerecht wordt veel aandacht besteed en dit zorgt voor een prima maaltijd met in de maand januari: gebakken Japanse rijst met garnalen, gemarineerde paling, gefrituurde garnalen en tal van kleine extraatjes. Echte kwaliteit voor je geld.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Compleet verbouwd , fris en schoon restaurant. Vriendelijk personeel met aandacht voor de klant. Sushi wordt ambachtelijk klaar gemaakt, is van zeer hoge kwaliteit en smaakt overheerlijk. Hier krijg je waar voor je geld. Ik ben daarom na enkele bezoekjes al vaste klant geworden en met mij vele anderen. Sushi-Aino is the place to be