Sushi A20

Watersportweg 11 3138 HD Vlaardingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sushi A20

President .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Vandaag na een bezoekje aan onze autodealer op aanbeveling even langs gegaan bij sushi restaurant A20 in Vlaardingen. We hadden niet gereserveerd wat wel een aanrader is, desondanks gastvrij ontvangen. € 25,50 voor 2,5 uur all you can eat. Nu na drie rondes waren we wel klaar, het vult namelijk behoorlijk dat Japanse eten. Nette bediening en vlot uitserveren van de bestelde gerechtjes die heel smaakvol waren. Vooral de gegrilde zalm is geweldig. En en lekkere boeren huiswijn, van prima kwaliteit. Als uitsmijter werd ons nog een bolletje ijs naar keuze aangeboden. Al met al en bijzonder prettige ervaring die voor herhaling vatbaar is. Wij komen zeker terug.
HdeGroot .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Op maandagavond gegeten. Lang niet zo druk als in het weekend, voordeliger en net zo lekker.
Een leuke manier om sushi eens te proeven. Wij hebben vanalles geprobeerd en komen zeker nog eens terug.
Prijs / kwaliteit is top.

Evavijf .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Heerlijke sushi. Ik laat tegenwoordig eerder de sushi thuis bezorgen, omdat ik de sfeer in het restaurant niet heel warm vindt. Locatie naast een sporthal is ook apart, maar goed bereikbaar met de auto en genoeg parkeermogelijkheid.
Kokkiedick .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Met vier personen op een doordeweekse dag gegeten in dit restaurant met japanse keuken dat aan de rand van natuurgebied De Broekpolder en de Vlaardingse Vaart ligt. We hebben ruim van tevoren per email gereserveerd en twee dagen later werd een bevestiging gestuurd. Het is druk als we om 7 uur arriveren, maar we worden netjes naar onze tafel geleid en vlot van een drankje voorzien. Het restaurant is strak en netjes ingericht maar de stoelen zijn wat zweterig. Vervolgens wachten we en er gebeurd niets. Als we de bediening aanspreken, blijkt alles wat we nodig hadden reeds op onze tafel te staan: een bestellijst, een menu en een pen. Dat hadden ze ons misschien eerder kunnen vertellen. Op de bestellijst kun je per persoon maximaal vijf van de 83 gerechtjes per ronde aankruisen en er zijn vier rondes totaal. Hoewel ik zelf geen grote fan ben van sushi, is er ruim voldoende andere keus. We kiezen een veelheid aan gerechtjes, vis, vlees, garnalen, eend, kip, etc., en deze worden door verscheidene serveersters al vrij snel naar de tafel gebracht. We vragen allen om gewoon bestek na wat geworsteld te hebben met de eetstokjes (waarbij ik mezelf een gevaar voor de omgeving voel met stokjes in de hand). Na vier rondes, waar we niet altijd alle vijf opties per persoon hadden benut, kunnen we eigenlijk concluderen dat alle hapjes smaakvol zijn bereid en netjes zijn gepresenteerd Alleen de de octopus was een beetje taai. De bediening is telkens vlot en foutloos en ook de lege bordjes en kommetjes werden vlot opgehaald. De organisatie is goed geregeld op dat punt. Het nagerecht, een bolletje ijs (keus uit vijf soorten) was bij dit all-you-can-eat inbegrepen, maar er kon ook een grotere coupe besteld worden. Voor dat laatste had geen van ons echter meer ruimte beschikbaar. De keuken ging om 22.00 uur dicht en op het laatst hadden we ons een beetje morten haasten. De vertraging die we in het begin hadden opgelopen, begon ons nu parten te spelen. Jammer. De zaak liep al aardig leeg en we namen nog een koffie/thee en gingen als laatste weg. Voor 22,50 p.p. exclusief drankjes is dit een prima concept en gezien de drukke bezetting denken meer mensen er zo over. Hier wil je nog wel een keer terug komen.

Karin C.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Sushi en wat warme gerechten thuis laten bezorgen. Keurig op tijd, eten was warm en goed klaargemaakt. De sushi was heerlijk. Lekker thuis zitten smullen en smikkelen. Decor is thuis dus een 10. Goed begin van de lente.
Zeker voor herhaling vatbaar. Top en een aanrader!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Niet slecht maar ook geen topper... er wordt drie keer achter elkaar gevraagd of je al wat wil drinken. het eten wordt wel erg snel op tafel gezet waardoor je net niet hoort wat het gerechtje is..
wel veel rustiger eten dan bij bijv Shabu Shabu.. en zomers zeker een prachtlocatie met het mooie terras.. en omgeving.. grote parkeerplaats vlak langs de A20... dus zeker proberen...
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Niet zomaar een All-you -can-eat conceptje. Personeel is vriendelijk en werkt als een geoliede machine. in het weekend altijd vol. Tip: Kom om 18.00 dan kun je nog buiten een plaatsje uitzoeken.
De gerechtjes worden vakkundig uitgeserveerd.
Hoogtepunten: Biefstukpuntjes, Kip op de plaat, Noodles en de zalm.
Zeer toegankelijk voor families.
GerhardPieter .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Lekker buiten kunnen eten. snelle correcte bediening, prima verse sushi. ook de handrolls waren knapperig - dat is vaak een goede indicatie. 3 ronden waren al genoeg...
Action3 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2014
Mooi tent.
Met zwagers daar gegeten. Meer dan genoeg. Na rond 4 waren we klaar.

Mooie tent, goed eten. Personeel is snel en kundig.
Is maar goed dat we gereserveerd hadden want het was vol. Maar niet te vol
Zeker voor herhaling vatbaar
Johanneke B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Sushi is erg lekker en er is ruime keuze. Alles is lekker vers.
Bediening is attent en snel.
Inrichting is wat minder. Tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar en bekleding van de stoelen is aan vervanging toe.

Frank B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Naast de snelweg en fameuze sporthal gelegen all you can eat gelegenheid.
5 rondjes van 5 gerechten per persoon.
kleine penalty voor leftovers. (fair use policy)
Druk maar niet te druk. Personeel is snel en redelijk vakkundig.
Alle gerechten smaken naar meer.
NA 3 ronden ben je zeker vol.
Wij gaan zeker voor een herhalingsbezoek.
Prima tentje!
Jos G P N.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
All-you-can-eat doet geen culinaire hoogstandjes verwachten. Daarvan is dan ook geen sprake. Maar voor een gemêleerd gezelschap [waaronder 3 kinderen] was Sushi A20 prima voor een verjaardagsetentje van 16-19 uur.
Wie van buiten 'de stad' komt rijdt de A20 af en is er, parkeert gemakkelijk en gratis en laat de eventuele kinderen in de aanpalende speeltuin. De gerechtjes bieden talloze mogelijkheden: vis, garnalen, vlees, soms met zeewier, soms niet en wie zich niet waagt aan de oosterse keuken krijgt desgevraagd moeiteloos patat. Met de kinderen, die zich toch regelmatig aan tafel meldden, ging het bedienend personeel zeer vriendelijk om. Trouwens, ook de 'ouwetjes' werden snel en voorkomend bediend. Al met al zonder meer acceptabel , mede gezien de schappelijke prijzen
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Sushi A20, een restaurant met de Japanse keuken, heeft mij aangenaam verrast met het concept All You Can Eat. D.w.z. 6 gerechten van de kaart per gang/ronde en er zijn 4 gangen plus toetje (ijs naar keuze) binnen 2,5 uur voor 25 Euro (weekend tarief). In totaal dus 24 gerechten en nog opeten ook, ga er maar aan staan..
In Rotterdam zijn er verschillende grote restaurants met dit concept en keuken maar Sushi A20 is minder massaal. De bekende Japanse gerechten staan op de kaart maar ook minder bekende, zie website , veel kwam vers/ dezelfde dag gemaakt over en dat is niet overal zo...
Het personeel is snel, voorkomend en vriendelijk, ook voor onze kleine tafelgenoot van 26 maanden die het allemaal fantastisch vond en heerlijk met alle gerechten mee at.
Gratis parkeren voor de deur, Japans bier en een leuk thee servies, Gewoon een keer doen.
Schouten67 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Binnen 5 minuten na onze bestelling stond de tafel vol met sushi e.d.
Waarschijnlijk alles ruim van te voren klaar gemaakt.
Smaak was goed maar niet super en de bediening vriendelijk maar het
mag allemaal wel wat professioneler.
Wijn was prima zo ook het dessert.
Al met al goed gegeten voor een redelijke prijs.
Dit alles in een redelijk goede ambiance voor een all you can eat restaurant.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Voor een vlaardings dorp is dit een leuke locatie. Buiten het centrum, parkeren geen probleem en snel aan tafel. Eten is redelijk maar voor goede sushi kan je beter richting Schiedam of Rotterdam rijden.
Bediening is netjes en correct
Twinkel35 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Gisteravond wederom heerlijk gegeten. De kaart is wel wat klein, maar de gerechten smaken heerlijk. De sushi s vind ik in veel restaurants rijsthompen worden, maar hier zijn ze keurig. Het personeel is ook erg aardig. Wij blijven komen.
Niels P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Ik heb bij A20 Sushi beter gegeten dan ik had verwacht. Ik had niet al te hoge verwachtingen door de naam en locatie (het zit toch naast een sportschool..) maar al met al was het zeker niet slecht. In vergelijking hebben ze een wat kleinere kaart dan sommige andere Sushiboeren, maar de gerechten waren goed op smaak, vers en geen overdreven gekke porties (niet klein, niet groot, gewoon goed).

De service was ook goed. We werden netjes en, ondanks dat het helemaal vol zat, heel snel geholpen. Niks op aan te merken.

De zaak ziet er netjes en verzorgd uit. De stoelen zitten lekker (zo lekker dat ik het in de review vermeld) en er was verder niets op aan te merken.

Prijs/kwaliteit is in verhouding met de andere sushirestaurants.

Voor mensen uit Vlaardingen die geen zin hebben om naar Rdam te gaan voor Sushi is dit zeker een goed alternatief.
Roland1963 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Misschien een iets beperkte kaart maar het eten is super vers bereid en de service hebben we als TOP ervaren. Lief behulpzaam en kundig. Een heerlijke avond en een goede plek om gewoon door de week even sushi te gaan eten. DOEN
Tuinpad .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2012
Men is inderdaad erg krenterig. De hoeveelheid per portie die je krijgt is in vergelijking met andere sushi restaurants een stuk minder. Op de kaart staat bij Sake Yaki 2 stuks, je krijgt er echter maar 1. Desgevraagd antwoordde de bediening dat je alleen 2 stuks krijgt bij afhalen.
BJ S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2012
Inmiddels heb ik nu twee keer bij Sushi A20 gegeten. Ik heb veel verschillende sushirestaurants aangedaan, overal ter wereld, maar sushi A20 bungelt gegarandeerd onderaan qua kwaliteit. Ik vergelijk dit met andere All You Can Eat formules.

De sushi lijkt niet helemaal vers gemaakt en smaakt naar supermarktsushi. Men is erg krenterig met de vis per sushi. Ieniemieniestukjes tonijn en zalm sieren een grote homp veel te koude, droge rijst. De nori is droog en erg taai bij de handrolls.

De warme gerechten zijn vergelijkbaar. Helaas staat ook hier kwaliteit niet voorop. Beef is taai en ziet er weinig smakelijk uit (goede saus gelukkig!) en de eend is compleet doodgekookt.

De sfeer en de bediening daarentegen zijn bovengemiddeld goed.

Het zou dit restaurant niet misstaan eens een kijkje te nemen (en vooral: te proeven) bij de grote concullega's in Rotterdam. Het restaurant heeft absoluut potentie om zeer succesvol te worden, als de kwaliteit naar een (veel) hoger niveau wordt getild.

In vergelijking met de concurrentie (zaterdagavond, diner) wijkt de prijs niet tot nauwelijks af. Als gast mag je dan op zijn minst een vergelijkbare ervaring verwachten.