Surya Utrecht

31-302080809

Meer informatie over restaurant Surya Utrecht

Paxsmo86 D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Mijn vriend is niet zo van het Indiase eten, ik wel. Hier hebben ze ook Nepalese eten, waardoor ik hem kon overhalen. Uiteindelijk heeft hij toch Indiaas gegeten (Tandoori) en hebben wij beide genoten van een heerlijke maaltijd. Echt genoten van mijn Saag Paneer. Zeker een aanrader voor goed Indiaas eten in Utrecht! Helaas was de service wat traag en waren ze tot 2x onze extra papadums vergeten die wij besteld hadden (uiteindelijk nooit gekregen). Altijd jammer als je zelf aandacht moet vragen. Verder prima gegeten hier.
DeVreter .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Surya. De plek waar je de volledige menukaart wil laten uitstallen op je tafel, want echt waar, mensen: álles is hier lekker. Ik droom er nog steeds wel eens van. En dan hebben we het nog niet eens over de bediening gehad: vlotte, lieve, leuke hardwerkende mensen. Tot snel!
Bepje S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Ik blijf het zeggen dit is HET beste indiase restaurant van Utrecht! Alles klopt, van het eten tot de bediening. De eigenaar was er en toen deze vestiging er nog niet was gingen wij vaak naar H'sum, zeker 1x per maand! Hij herkende ons zoals altijd weer en was weer erg vriendelijk. Altijd beleefd en ons een hand geven en even een praatje maken. We hadden al afgerekend en kregen een drankje van het huis...............heel attent. We zeiden dat we het zo leuk vonden dat er sinds vorig jaar zomer een terras is, maar dat we dat te laat ontdekte omdat het toen te fris was. We gaan er zeker weten eten in de zomer en daar kijken we nu al naar uit! Ga zo door Surya! :)
Elysia G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ik ben groot van! De afgelopen maand twee keer geweest. Momenteel mijn favoplekje in Utrecht. Gewoon om alles! Het heerlijke eten, de uiterst vriendelijke (haast lieve) bediening, de 'alles is mogelijk mentaliteit' en de sfeer van het restaurant. Fan!
Alicia V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Laat ik met het enige positieve beginnen; het eten was heerlijk.
Maar dan het personeel, zo slecht hebben wij het zelden meegemaakt. Bij binnenkomst zaten ze zelf in het restaurant aan een tafel. Zo voel je je niet echt welkom. Het was nog erg rustig dus konden we meegenieten van alle prive verhalen van de bediening. Deze was erg jong en. niet al te slim. Tijdens het wc bezoek waren alle handdoeken op, er lagen er wel 30 in de vuile was. Toen we tijdens het eten nog een extra garlic naan bestelde kwam deze nooit aan. We lieten ons eten dus voor niks koud worden. Ook is er 2x iemand langs ons tafeltje gelopen, ik ging maar naar de bar om drinken te bestellen.
Kortom, gemiste kans want deze tent heeft zeker potentie. Maar alsjeblieft knal er een cursus voor bediening tegenaan.
Jorita V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wat een heerlijk restaurant, we kwamen met de restaurant kaart en werden keurig terug gebeld dat dit geen probleem was op vrijdag avond. Personeel was echt zo vriendelijk dit maak je zelden mee.. Goede uitleg, rustig ondanks de drukte, maakte een praatje zonder anderen te laten wachten. Kwam keurig zeggen dat het wat langer duurde maar dat alles er aan kwam. Het eten was goed, voor zover ik kan beoordelen, want het is volgens mij meer Indiaas met een Nepalese smaak. Gewoon goed, (Indiase keuken in Nederland is bijna altijd aangepast aan Nederlandse smaak) In ieder geval hebben wij een heerlijke avond gehad en complimenten voor het personeel, Het enige storende was een meneer naast ons die het eten niet smaakte en het nodig vond om tot drie keer toe dit hard te melden. De korting was ook niet gerekend maar dit werd keurig opgelost. Wij hebben het personeel duidelijk laten weten dat we ze uitzonderlijk vriendelijk vonden, daar waren ze erg blij mee.
HaarlemseHugo .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Afgelopen zaterdag een heerlijke avond in dit Indiase restaurant beleefd. Het heeft geen authentiek Indiase aankleding en uitstraling maar is een ruim, stijlvol ingericht restaurant met moderne muziek en een uitstekende keuken. De gevulde paprika met lamsgehakt als voorgerecht was heerlijk, de gegrilde mais was wat je ervan kon verwachten.
Drie verschillende hoofdgerechten die eveneens uitstekend van kwaliteit en smaak waren, goed op temperatuur en met een heerlijke peshwari naan ! Kip tikka masala, curry met garnalen (misschien niet de beste combi) en lams biryani, alledrie een dikke voldoende. Als nagerecht met z'n drieën een kokos ijs en goede koffie na.
Vermeldenswaardig (+) het aanbod om een glas kraanwater te serveren in plaats van de gevraagde spa blauw. Het overgebleven eten konden we mee krijgen zodat we later thuis nog eens konden genieten van de heerlijke gerechten. Kortom een echte aanrader voor wie lekker wel eten in een prima restaurant met prettige bediening ( onze serveerster sprak alleen Engels).
We komen hier of In een van de andere vestigingen graag nog eens terug.
Lin W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Afgelopen zaterdag via Social Deal gegeten. Helaas bij aankomst 1 vaste 3-gangen menu ipv 3-gangen keuzemenu. Voorgerecht was droog vlees. Boter kip was flauw en ander hoofdgerecht was alleen pittig.
Volgende keer kies ik liever voor een andere Indiaas restaurant. Surya vindt winst maken belangrijker dan (nieuwe) klanten winnen en binden. Erg jammer dat Surya niet eerder kenbaar hebben gemaakt dat het om een vaste menu gaat, dan had ik de deal niet gemaakt.
[Julian] .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Toen we binnenkwamen had niemand eten. Dit hadden we als hint moeten zien en we hadden meteen moeten gaan.

Maar we hadden toch honger en zijn gaan zitten.

Eten duurde veel te lang. Meer dan een uur! "het is vers" noemen ze dat dan, maar een uur is onzin. Veel mensen moesten lang wachten

Het eten was goed, maar na het lange wachten hadden wij nog weinig honger.
Sigrid F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Veel wisselende bediendes. Kwamen met social deal, hadden om half 6 gereserveerd. Bediening snapte niet hoe social deal werkte en liep meteen door om te vragen aan collega s. Duurde even en ging wat lastig. Ook tijdens het eten een aantal keer aan moeten geven dat we met social deal waren. 3 van de 5 bediendes deden heel erg hun best en waren heel vriendelijk! Complimenten voor de vriendelijkheid van deze 3.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Onlangs in Suraya gegeten, en dat is beslist niet de laatste keer geweest. Wij aten de schotel met verschillende gerechtjes vooraf, dat was prima. Omdat ik van scherp eten houd koos ik de Lam Madras schotel, de heetste van de kaart. Mij disgenoot wilde niet onderdoen, en koos de Vis Madras. De gerechten komen in schalen, en achteraf gezien was het slimmer geweest om twee verschillende curry's te bestellen, je kunt prima van verschillende schalen wat opscheppen. De curry was inderdaad heet en zeer smakelijk, voortreffelijk dus, geen knieval voor de Nederlandse smaakpapillen. Het viel me op dat er verschillende mensen aten met een Indiaas uiterlijk, over het algemeen een goede indicatie voor authenticiteit.
De bediening was vriendelijk en voorkomend (mijn disgenoot kreeg ongevraagd een glas water toen hij door een hoestbui werd overvallen, reuze attent!). Hier kom ik zeker terug.
Fons D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben met zijn tweeën voor de eerste keer bij Surya gegeten en alles klopte. Van de ontzettend aardige bediening tot aan de geurige rijst en het heerlijke mango ijsje toe. De boterkip is een aanrader (wij hadden een vegetarisch menu en het Surya menu). Wij komen zeker terug!!!!!
Ricardo .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Erg lekker gegeten, zeker een aanrader om nog eens terug te komen, op het terras zaten een aantal gasten van indiase afkomst. Dus dat zegt meestal al genoeg.

Wij hadden diverse gerechtjes om te delen, porties zijn prima in grootte en ook de prijzen zijn oke voor Utrecht centrum.

Kom hier zeker nog eens terug.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Eindelijk een Indiaas restaurant in Utrecht waarbij je niet op klapstoeltjes hoeft te zitten of waar het behang van de muur komt. Super gave ambiance. Well done!
Daarnaast zijn de mensen die er werken allemaal erg attent, oplettend en aardig. Zeer gastvrij!
Het eten is heerlijk! De beste Butter Chicken in de Utrecht area!
Henk Jan E.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Wat een geweldig Restaurant. Vrijwel niets op aan te merken. Geloof me als ik zeg dat ik altijd wel iets vind maar in dit geval niet. Het bedienend personeel is super vriendelijk, behulpzaam, weet alles over wat ze uitserveren en adviseert daar waar het nodig wordt geacht. Er wordt continu gekeken/gevraagd of je nog iets nodig hebt. Het eten is erg goed maar vooral erg lekker. Het hele restaurant is super schoon, inclusief de toiletten. En mocht je datgene wat overgebleven is mee willen nemen, dan wordt dat netjes in 'afhaal doosjes' gedaan en discreet in een keurig tasje bij je vertrek meegegeven. Ik ben er nu twee keer met mijn gezin geweest en we gaan er zeker terugkomen. Als je van (wereldkeuken) Indiaas, Nepalees voedsel houdt, is Surya een ABSOLUTE AANRADER. Één minieme opmerking. De borden vind ik ietwat onhandig. Door de vorm glijdt je bestek steeds in het bord. Maar als dat alles is... Bedankt voor de fijne avond en tot de volgende keer.
Singh27 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Surya in een zeer mooie setting. De banken zitten lekker en je kan er goed lang natafelen. De service was erg goed en eten van hoge niveau. Een restaurant om vaker te bezoeken.
Een tip zou om een terras erbij te nemen om de plein te benutten.
Zainab T.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk eten. Ontzettend fijne mensen, de service is goed. Mooie aankleding, zelfs de wc met de kleine handdoekjes is echt helemaal top! Mango Lassie is een aanrader!
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Gisteren hier gegeten met zijn tweeen. Ontzettend hartelijk ontvangen door een gastheer. Vergeet alleen in het vervolg niet je gasten eerst iets te drinken te geven, dan is het minder erg als het daarna iets langer duurt. De gemengde voorgerechten en het naanbrood waren zeer smakelijk. Als hoofdgerechten hadden we bijzonder smakelijke butter chicken en garlic chicken tikka massala. De rode pinot noir op de wijnkaart is een aanrader.
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Echt zo lekker gegeten bij Surya. Heerlijke momos en kip tandoori. Fijn sfeertje, alleen ben ik niet zo van kleine tafeltjes naast elkaar, maar daar zaten wij toch niet. Hele vriendelijke medewerksters, met naar wens allerlei uitleg bij de gerechten. Jammer dat er van de dessertkaart geen enkel ijsgerecht te serveren viel. Toch zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor eens een keer wat anders dan Italiaans of Grieks.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Surya is mooi ingericht, met ruimte tussen de tafels, goede verlichting en een verrassend modern interieur.
Het eten is ook prima: we hadden de beide schotels met diverse voorgerechten genoemen met ons 3-en, dat was aan de ruime kant, maar wel heel lekker. Van de drie hoofdgerechten waren met name de King Prawns erg lekker, goed gekruid en zo.
Jammer dat je aan de bediening kunt merken dat een nieuwe eetgelegenehid is, en de mensen weliswaar heel aardit zijn, maar horeca gevoel dan wel opleiding missen. Als je bij de wijn gelijk om water vraaagt, en de wijn dan direct komt, moet je nog meerdere keren om dat water vragen. Het hoofdgerecht van een van ons was niet opgeschreven, met andere wiorden er waren gewoon 2 gerechten voor 3 personen genoteerd. Of we wat naan er bij wilden - goeie vraag, dat wilden we wel. Of we er dan niet beter twee konden nemen. Wij kenden de porties niet, dus volgden dat advies. Uiteindelijk kregen we nauwelijks een naan op.

Jammer dus, maar dit is wel een restuarant met mogelijkheden. We gaan wellicht een keer terug, maar wachten daar nig wel een flinke tijd mee.