Surya Utrecht

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Surya Utrecht

Pien M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Van het weekend heb ik samen met mijn moeder voor het eerst bij Surya gegeten en wij komen zeker terug! Voor ons de eerste ontmoeting met deze keuken, maar met advies van het personeel hebben we beide iets gevonden wat we lekker vonden.
Leila M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Surya Utrecht is één van mijn favoriete restaurants en dat is vooral door de gastvrijheid van het personeel. Wij voelen ons altijd welkom en ze doen hun uiterste best om alles tot in de puntjes te verzorgen. Het eten is altijd goed, zelf ben ik gek op Butter Chicken met een lekkere GT er naast!
Immanuel V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
We zijn laatst met een gezelschap uit eten geweest bij Surya Utrecht, en wauw wat een ervaring!

We waande ons even in India met de heerlijke gerechten, fijne sfeer en super bediening. Vooral de erg aardige jongedame die duidelijk leiding gaf waren we erg over te spreken.

We komen zeker terug en nemen iedereen mee die we kennen! Echt een aanrader!
Amy G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Na een koude dag heerlijk bij Surya uitgekomen. Lekker eten en een wijntje erbij maakt de avond af. Vanaf het moment dat we binnen kwamen totdat we vertrokken zijn we goed geholpen en werd alles naar onze wens gemaakt. Ook was het mogelijk om bepaalde kruiden bij gerechten achterwegen te laten in verband met allergieen. Gezellig en knus, dus met genot de avond beleefd. Wij komen zeker terug.
Arzu C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het eten is heerlijk! Ik kom hier vaker, puur voor het eten. Iedere keer moet ik meer dan 1 uur wachten, terwijl de drukte dan ook meevalt. De curry’s zijn vaak voorbereid, dus begrijp niet waarom t zo lang moet duren. Personeel spreekt nauwelijks Nederlands, dat is heel irritant! Snap dat zij goedkoper zijn dan goed Nederlands sprekend personeel, maar het gaat wel ten koste van je klanttevredenheid! Doe hier wel wat mee zou ik zeggen! Bediening is slecht en niet professioneel, dat is jammer want t eten is heel goed. Jullie moeten ook iets aan de tocht en kou doen, is niet fijn zitten op de gangpad.
Sam U.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ik kom bijna wekelijks bij Surya en het eten is altijd heerlijk maar wat Surya speciaal maakt is de vriendelijke en persoonlijke benadering van de bediening. Voel me altijd erg welkom en het is altijd gezellig ook als ik alleen kom!
Sam U.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ik kom bijna wekelijks bij surya en het eten is altijd heerlijk maar wat surya speciaal maakt is de persoonlijke benadering van de bediening! Altijd super gezellige sfeer, zelfs als ik alleen kom!
corinne A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk Indiaas eten, lekker pittige lamsvindaloo gegeten. Wij komen terug!
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Afgelopen week heerlijk gegeten bij Surya. Vriendelijke en snelle service. Bediening kon ook echt uitleg geven over de gerechten.
ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk Noord-Indiaas eten, op verzoek lekker pittig voor onze gasten uit Azië; vriendelijke staf die helemaal door de kou ging om ons groot geld te wisselen. Wij komen zeker terug!
Raksha N.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
We hebben vegetarische gerechten besteld. Bij de eerste hap van mijn voorgerecht proef ik vlees. Niet het einde van de wereld maar dat kwam ook nog eens bovenop de slechte service. De medewerkers staan hun privelevens te bespreken en er was zelfs 1 die het nodig vond om tot 2x toe te zeggen hoe 'fabulous' hij was. Als hoofdgerecht had mijn partner de vegetarische tandoori. De kok had al voor hem besloten dat hij dat met citroen wilde dus alles was zuur. Geen fijne ervaring en zeker niet een plek waar bij terug zullen gaan.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten. De Indiase keuken komt hier goed en in verfijnde smaak terug. Afgelopen zomer nog in India geweest waar ik iedere dag gerechten at zoals ik gisteravond op heb bij Surya en ik kan zeggen dat het 1 op 1 vergelijkbaar is, werkelijk heerlijk gegeten! De ietwat gezette mevrouw die ons bediende was erg aardig, legde uit wat we allemaal op ons bord hadden liggen.
Mijn partner en ik zijn vegetariërs en het aanbod aan vegetarische gerechten is erg groot! Heel fijn. Het zou nog mooier zijn als ze een optie aan hun kaart toevoegen waar je allemaal kleine hapjes krijgt (vegetarisch) als hoofdgerecht.
Freek_ .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Met familie bij Surya gegeten. De kwaliteit van het eten is uitstekend, grote porties en zeer smakelijk.
Wel erg jammer het niveau van de bediening en service niet erg hoog is. Tafel was niet gereed (en vooral: er werd ook niks mee gedaan), ruim anderhalf uur moeten wachten op het eten en een twijfelende en ongeïnteresseerde bediening. Het restaurant zelf is wel sfeervol en qua eten is het dus zeker een aanrader.
manon V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker eten en voor ons weer eens iets anders. Met behulp van de bediening goede keuzes kunnen maken en heerlijk gegeten.
Mart T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk eten! Heel mooi en modern ingericht restaurant. Bediening is wisselend, de meeste doen heel erg hun best en zijn super vriendelijk.
Sharlinie H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
In verband met een intieme familie diner kozen wij voor Surya in Utrecht. Wij werden tijdens ons gesprek onderbroken door een dame van het personeel. Zij gaf aan of wij misschien konden vertrekken omdat er al gasten waren die geboekt waren voor onze tafel. Omdat het personeel een fout had gemaakt in de planning eindigde onze avond met een bittere nasmaak.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen, alleen was er op dat moment nog geen tafel vrij dus werden we gevraagd even aan de bar te wachten, jammer genoeg vergaten ze ons hierdoor een klein beetje. Eenmaal aan tafel was de bediening vlot en aardig! Het eten smaakte ons erg goed! Wel kwamen we tot de leuke ontdekking dat ‘de vegetarische selectie’ duurder was dan wanneer je deze gerechten los zou bestellen. Ook waren ze vergeten om de gevraagde doggybag te maken. Het was erg lekker, we hadden er graag nog een keer van gegeten (#dontwastethefood)
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vooral het bovendeel heeft leuke twee-persoonszitjes. Daarnaast 2 groepstafels die wel wat overlast kunnen geven maar het ziet er erg leuk uit. Gastvrij personeel en het eten was prima, voor vegetariërs volop keuze dus wij komen zeker een keer terug.
basrijnbout .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk Nepalees gegeten. Vriendelijke bediening en ook goed betaalbaar. Papadumd vooraf doen het ook altijd goed. Wel erg fris vlakbij de waterval achterin.
Anco H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Stoel keuze zou een pré zijn.