Surya Utrecht

Janskerkhof 23 3512 BN Utrecht Nederland Kaart
31-302080809

Over het restaurant Surya Utrecht

Surya nodigt je uit om te komen genieten van culinaire meesterschap en een ongekende service. De diner-lounge biedt je een bijzondere selectie van de Indiase, Oriëntaalse en Nepalese cuisine aan, met onverwachte en volle smaken.

De keuze voor verse ingrediënten en puur vakmanschap bied je de kwaliteit waar Surya bekend om staat. Van vlees- en vis gerechten, verrijkt met curry, masala en tandoori, tot vegetarische specialiteiten.

Surya belooft je mee te nemen op een culinaire reis, die de emotie en de sfeer van India resoneert, het land van de oneindige verscheidenheid.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Surya Utrecht

Dagelijks 17.00 - 23.30 uur

• Mastercard , Pin
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Surya Utrecht

Jeroen A.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Het duurde heel erg lang voordat we ons eten kregen. Eten zelf was oké, het vlees was helaad wat droog. Restaurant zelf is erg mooi, maar moet dus nog veel verbeteren.
Bepje S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Snap niet dat sommigen zo zeuren over van alles en nog wat in dit fijne restaurant! De inrichting heeft zeker wel met India (en Nepal) te maken lijkt me ook logisch, want ze gaan het niet als een steakhouse oid inrichten. Ik zou tegen die mensen zeggen open je ogen eens!
Wij komen hier regelmatig en tuurlijk hebben wij ook mindere avonden gehad. Het kan nou eenmaal niet elke keer super zijn. Wij zijn de moeilijkste niet, geven niet op en blijven terug komen. We gaan zeker 1x pm hier eten. Dit is echt wel de beste qua indiaas eten in Utrecht! Dus bij deze neem ik het voor ze op.
Onlangs heerlijk buiten gegeten en we hopen dat nog vaak te doen. Die dag had ik eten meegenomen voor mijn man. Het was ondanks dat ik nog even bleef zitten nadat ik het had gekregen, wachten op de bus en zo'n 20 min. rijden nog erg warm. Mijn man heeft er heerlijk van genoten.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Prettige ruimte boven/achterin, hoewel de sfeer nauwelijks iets met India of Nepal lijkt te hebben. Bediening was vriendelijk, behulpzaam en tamelijk vlot, hoewel wij het niet zo prettig vonden om met drie verschillende medewerkers te maken te hebben (waarvan 1 alleen maar engels sprak). Het eten stelde wat teleur: onnodig veel gekruid (3 dagen nabeleving gehad); weinig smaakverschil tussen de gerechten (mixed voorgerecht, ghurka chicken en bhupa chicken massala leken veel op elkaar); karige opdiening (rijst, curry en wat ijsbergsla). Geen meergangen menu's op de kaart.
Alles bij elkaar zeker niet slecht, maar er zijn flink wat Indiase restaurants waar ik liever naar toe ga. Ik zou het dan ook liever 'een restaurant dat Indiase en Nepalese gerechten heeft' noemen. De koffie hebben we thuis gedronken.
Sakina K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Excellent service!
dirkjan B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We zijn door 3 dames bediend die allemaal leuke persoonlijkheden waren. Wel ligt het tempo van bediening erg laag. Bij aankomst duurde het vrij lang voor we geholpen werden en de vuile borden van onze voorgangers werden verwijderd. Ook daarna duurde het lang voordat de bestelling werd opgenomen en geleverd. Haast is misschien iets iets voor een avondje eten, maar een iets hoger tempo is wel fijn.

De cocktails die we vooraf hadden besteld waren nogal liefdeloos gepresenteerd en ook niet goed op smaak. Voor 9,5 euro per cocktail verwacht je een feestje, dat was dit bij lange na niet.

Het eten was lekker, goed verzorgd, heet opgediend. De 2 karaffen kraanwater die we hadden besteld bleken in rekening gebracht voor 2,75 per fles. Dat had vooraf wel even gemeld mogen worden.

Al met al was het geen ervaring die je doorverteld en aanraad aan je vrienden. Jammer, want het eten op zich is goed - maar dat is niet voldoende.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Suprise menu genomen en alles was heerlijk!
Danielle K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
ontvangst alles behalve hartelijk, omdat de reservering beetje onduidelijk was. Alles bleek bij de bardame onmogelijk maar geluk pakte een ander meisje het voortvarender op en regelde een plek aan de bar. Voorgerecht kwam snel en was heerlijk. Daarna mochten we alsnog naar een tafel en begon het lange wachten. Het eten was wel heerlijk, maar bij het afrekenen lag er best veel geld op tafel omdat we niet kleiner hadden en de ober dacht automatisch dat het allemaal fooi was. Niet chic. Kortom hulde aan de keuken, bediening kan beter.
Yelle V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Vooral leuke gastheer, eten lekker, rijst goed gekookt! Niet mind-blown. Wel even helemaal weg uit Utrecht, heerlijke sfeer en je kan rustig diegene tegeover je praten als er groepen om je heen zitten. Heel erg genoten, ook fijne stoelen! Kom zeker terug
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Heeeerlijk eten! Veel vegetarisch eten beschikbaar en een relaxte zweer.
Robin W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Verrassend leuke zaak. Er heeft hier al van alles gezeten, deze zaak gaat het hier goed doen. Leuke bediening en vooral heel erg lekker en divers eten! Aanrader.
Elena S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Lekker eten, vriendelijke service, gevarieerde kaart.
Benno O.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Opnieuw lekker gegeten bij Surya, en tafelgenoot kennis laten maken met dit fijne restaurant. Geslaagd!
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Voor het eerst in Surya Utrecht, normaal gaan we in Hilversum.

Ik vind Hilversum iets meer sfeer hebben, maar nog steeds is het een leuk aangekleed restaurant.

Het eten was lekker, helaas een gerecht gekozen wat niet mijn ding was. Dat is het risico als je iets uitprobeert. Heerlijk wijn Pinot Gris, past goed bij de wat pittige gerechten.

Wij werden bediend door een jonge man die erg vriendelijk en behulpzaam was. Hij had plezier in wat hij deed.
Dat zou ik in elk restaurant wel willen zien. Echt een topper.
mevrouw a.h.m. T.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijk eten, fijne omgeving en enthousiaste jonge mensen die je bedienen. Enige uitzondering gisteren was de wat 'strakke' houding van de jonge vrouw die de bestelling kwam opnemen. Dat laatste is ongewoon, want ik ben vaker geweest, zowel zakelijk als privé, en word dan altijd blij van het enthousiasme en de trots die iedereen uitstraalt die met de gasten bezig is.
Salim D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Lekker gegeten op valentijnsdag, met een paar puntjes op de i kan deze restaurant 1 van de beste indishe restaurants in Utrecht worden.
Service was goed, alleen dame achter de bar was traag waardoor ik lang op mijn drank moest wachten. En bij de WC ipv handdoeken papier aanbieden aan klanten. Voor de rest echt een goed restaurant raad het zeker iedereen aan. SURYA ETEN WAS ECHT HEERLIJK
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
T was erg koud binnen. Mensen zaten mwt sjaals om en een enkele zelfs verscholen in hun jas op de bank. Bediening had niets in de gaten toen wij t wat over zeiden omdat ze zelf aam het lopen waren. Na de 2e opm zijn ze r wat aan gaan doen. T voorgrecht ( een varieteit aan gerechten voor 2 personen) was fantasieloos. Smaakte eigenlijk allemaal t zelfde. Niet slecht maar t zelfde. Daarnaast waren de borden steenkoud dus zodra je je hapje van de schaal op je eigen bord legde was t direct koud. De bediening kon daar niks aan doen zeiden ze ( die overigens totaal niet wist wat r op t bord lag... sorry zei ze nog. ). De keuken had geen mogelijkheden. Klopt niet want bij t hoofdgerecht waren de borden wel warm. Ook duurde het in het begin heel lang voor we drankjes kregen. Bovenstaan allemaal niet zo n ramp maar t haalt wel de lol wat af van een avondje uit. De hoofdmaaltijd was wel goed. De dame die ons bediende bedoelde t allemaal goed hoor maar was erg onhandig en duidelijk niet goed getraind/ ingewerkt. Haar a Managment stond te lachen van een afstandje zagen we toen ze onze klacht aan haar veryelde. Is nooit even bij ons aan tafel geweest. Jammer was dit allemaal. Ditbwas de 2e keer dat we hier geweest zijn maar een 3e keer zit er niet meer in.
Kaus K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heel jammer dat wij 2x om ons eten moesten vragen.
19:30 hebben we onze eten besteld, 20:40 kregen we ons eten pas op tafel.

Tijdens het wachten ook geen starter voorgeschoteld gekregen. Links en rechts van ons tafel zijn de mensen indmiddels al klaar met eten, het eten van thuisbezorging zagen we ook meerdere keren voorbijkomen.

Heel jammer allemaal, want wij kwamen hier wel vaker.

Het eten blijft goed, maar het lang wachten was niet fijn.
michelle H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
heerlijk gegeten, was wel druk, dus moesten even wachten. Porties zijn groot. maar we mochten een doggy back meenemen fantastisch!!!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Fijne mensen, rustige sfeer, heerlijk eten.
Keshia G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
We vonden het teleurstellend. De service laat echt te wensen over. het duurt lang voordat je de drankjes en het eten krijgt, ook voordat de lege borden worden opgeruimd. Ze lopen flink wat omzet mis door er zoveel tijd tussen te laten zitten. We wilden eigenlijk nog wel een toetje, maar na 3 kwartier was dat niet meer nodig. We moesten zelf steeds de bediening vragen als we iets wilden bestellen. De rekening kwam ook maar niet. Het eten is verder niet speciaal en redelijk aan de prijs in verhouding met wat je krijgt. 35 euro voor een schaal rijst, schaaltje sla en twee schaaltjes kip is wat veel. Er zijn betere tenten met authentieker Indiaas eten te krijgen in Utrecht. Op deze locatie is er sowieso veel verloop geweest. Als ze zo doorgaan houden ze het niet lang vol. Voor ons was het in ieder geval eenmalig.