Over het restaurant Surya Restaurant

Culinair genieten bij Surya

Geniet van de heerlijkste culinaire gerechten bij Surya. Een selectie van Indiase, Nepalese en Oriëntaalse gerechten met lekkerste smaken. Verse ingrediënten en goede kwaliteit is vanzelfsprekend. Van vlees- en vis gerechten, verrijkt met curry, masala en tandoori, tot vegetarische specialiteiten. Ga mee op culinaire ontdekking en geniet van een onvergetelijke ervaring!

Meer informatie over restaurant Surya Restaurant

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Surya Restaurant

Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijke Butter Chicken! Rest was ook goed hoor maar dit sprong eruit ????
Ghaytrie R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Beste butter chicken ooit. Kachila is heerlijk en apart, zie je zelden op het menu staan in Indiase restaurants. Pistache ijs met amaretto een perfecte afsluiter van altijd een goed en geslaagd diner. Het eten smaakt altijd verfijnd en consequent heerlijk.
j.somerwil K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
buitengewone ontvangst, service en zeer hoog kwaliteit van het eten. Alle lof voor kok en die lieve dame en de heren, met name Yijay, die voortreffelijk onze familiediner hebben verzorgd. Kathie Somerwil-Ayrton
Sheren A.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Zeer teleurstellende service. Bij aankomst werd de jassen niet aangenomen. Vervolgens kregen wij geen warm welkom en werden wij niet begeleid naar onze tafel. Tevens was de ober teveel aanwezig. Ik heb niet in een ontspannen sfeer kunnen dineren met mijn twee andere vrienden en kom hier dan ook niet meer terug.
Quint M.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Uitstekend, met zorg klaargemaakt. Sommige gerechten pittig en smakelijk, een enkel flauw (raita). Vriendelijke en capabele bediening. Aan de buitenkant staat Nepalees, maar het is meer Indiaas dan Nepalees.
Nog een tip: omdat een menukaart buiten ontbreekt zal een toerist niet snel naar binnen gaan.
Asmae E.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijkkkkk! Zo wel eten als sfeer.
j.somerwil K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
zeker service with a smile en alles zeer goed, verzorgd en prima... top kwaliteit... wij gaan binnen kort weer met de hele familie.... heel hartelijk dank!!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
De meest vriendelijke mensen, hele goede service, eten was heel lekker! Wij hadden de gerechten met gele kikkererwten en spinazie met rijst, salade en naan brood. Helemaal vol! Cocktail was ook yum!
Rivka R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
lekker eten, vriendelijke bediening en een rustige plek om te kunnen eten en praten met elkaar.
Philip G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Lekker gegeten, goede service. Doen we vaker.
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Fijn dat er een keuze gemaakt kan worden uit 3 selectie menu's. Dan voorkom je keuzestress. Ik koos het vegetarisch 3-gangen menu en die was heerlijk. De dames van de bediening waren erg vriendelijk. Wij komen terug, zeker nadat we een filmpje gepakt hebben bij Rialto aan de overkant!
Krishna S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Mooie device en lekker warme borden .De inrichting erg donker
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Surya gisteren. We waren met z'n 2en en kozen beide voor het 2-gangen vegetarische menu. De linzensoep vooraf was heerlijk. En de paneer curry die we als hoofdgerecht kregen was ook super goed. Zeker met de versgebakken naan die we er bij hadden besteld. Jammer vond ik wel dat we 2 dezelfde curry's kregen. Ik had eigenlijk verwacht dat als we allebei het vegetarische arrangement zouden nemen we wel 2 verschillende hoofdgerechten zouden krijgen zodat we konden delen. Verder was de bediening erg vriendelijk maar een beetje chaotisch. Ik heb het gevoel dat dit lag aan het feit dat we geen eigen serveerster hadden maar dat we steeds door iemand anders geholpen werden. Zo werd me gevraagd of ik de restjes mee wou nemen naar huis, echter toen ik zei dat ik dit inderdaad graag zou willen heb ik de restjes nooit weer gezien :( Ze werden opgehaald door een andere serveerster die ze waarschijnlijk toen toch zo heeft weggegooid. Desalniettemin heb ik hier een prima avond gehad en zou ik zeker nog weer eens terug komen.
Floortje D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wij hadden de mango lassie (drinken vooraf ) En butter chicken, pishawri naan ( heerlijk brood met kokos ) en het Kathmandu menu. Fijne muziek, fijne ronde tafels aan het raam en lieve attente bediening. Het meisje kwam nieuw bestek brengen toen ze hoorde dat er iets op de grond viel. Ze hebben ook vestigingen in Hilversum, Utrecht centrum en binnenkort Rotterdam markthallen
Winnie S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Een prettig restaurant met een grote variëteit aan Indiase en Nepalese gerechten. Als voorgerecht namen we een 'gewone' en een vegetarische mix, zodat we allemaal van verschillende gerechtjes konden proeven. De keuze is namelijk best groot, dan is het fijn dat je met elkaar kunt delen en van alles kunt proeven. De kip saag (kip met spinazie) was heel lekker, mild pittig. De andere disgenoten waren zeer tevreden over hun gerechten (vegetarische curry, chicken kali mirch). De porties zijn wel enorm, niemand van ons had meer dan de helft van een gerecht op, dus desserts werden niet meer genomen. Het is wel wat donker in de zaak, iets meer licht zou prettig zijn, ook om de menukaart te kunnen lezen.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Goed Indiaas eten! Goede service met een vriendelijk glimlach, een zeldzaam iets in Amsterdam. Prima prijs kwaliteit verhouding zou zeker terug komen.
Thania V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
DIt is naar mijn mening het beste Indiaase restaurant in Amsterdam! De ambience is prachtig, het eten is heerlijk en de service is uitstekend. Mijn favoriet!
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het decor vind ik smaakvol en het is prettig dat de wc netjes schoon is. Voor iedereen is er een schoon gastendoekje dat geeft allure. Het is voor mij te donker in dit restaurant, zelfs aan het eind van ons verblijf zijn mijn ogen daar niet aan gewend en dat voelt nu weer niet zo prettig.
Ik nam Biriyani met garnalen, heerlijk. Ook echt met veel garnalen erin en zo'n grote portie dat ik eerst dacht dat het voor twee personen was, terwijl ik toch een flinke eter ben. Ditmaal heb ik het aanbod om de rest in een doggy- bag mee te nemen dankbaar aanvaard. Ik kreeg het eten mee in een chique blauw milieu tasje. We werden keurig bediend door lieve en mooie meisjes.
Uiteraard niet goedkoop, maar het geld waard.
Annelivandoorn .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Deze week gegeten bij Surya in Amsterdam. De sfeer is het restaurant is erg prettig, dit komt mede door vriendelijkheid van personeel. Zij geven net iets extra's. De tandoori kip tikka komt nog sissend en stomend op tafel wat ook bij ons enige indruk maakte. De lamscurry was voor mij net iets te zwaar/romig, maar waarschijnlijk (wij zijn geen indiase keuken kenners, al waarderen we de smaken wel erg) gewoon zoals deze hoort te zijn. We hebben erg genoten van deze avond uit en komen spoedig weer terug!
Lola K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Twee keer hier gegeten, beide keren waren we tevreden weggegaan. Heerlijk, goed Indiaas eten, grote hoeveelheden, over het algemeen goed service en de uitstraling van het restaurant is heel elegant en strak.