Surinaams Indiaas Eethuis Paul's

7,2
6,8
Deepak45 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Heerlijk Surinaams Javaans eten. Het is geen geweldig chique restaurant, maar over het eten valt absoluut niet te klagen. Delicious! De bediening is ok; was een hele aardige jongen die graag een praatje kwam maken.
Ammes B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Ik heb vaak prima gegeten bij Paul's, maar vandaag was het erg slecht helaas. Om kwart voor vijf in de zaak zelf een roti rundvlees (zonder vet) besteld. Werd bij binnenkomst al erg onaardig ontvangen door de mevrouw achter de toonbank. Ze rolde met haar ogen en zuchtte toen er klanten binnenkwamen. Op mijn "nog een prettige avond verder" kreeg ik alleen maar een chagrijnig "ja" met een geïrriteerde zucht. Normaal zou ik het erbij laten, want het eten is altijd goed. Helaas bleek de roti rundvlees zonder vet (Zo staat het op de menukaart) voor de helft uit brokken vet te bestaan. Deze ervaring zorgt er voor dat ik niet zo snel hier terug zal komen.
Willemijnlodewijks .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Wij hebben besteld bij Paul eethuis. Na een uur belde ik maar waar het bleef. Toevallig ging het net de deur uit. Daarna heb ik nog een half uur moeten wachten. Ik had moksi meti besteld. Maar kreeg een bak met soja saus, stukjes kip,kousenband en een ei. Ik weer gebeld en gezegd dat dit geen moksi meti is. Moksi meti bestaat uit drie verschillende soorten vlees. Dit staat ook op hun eigen website. Volgens de medewerkerster van paulseethuis is dit halal moksi meti en bestaat het uit drie verschillend gekruide kip. Wat een onzin. Ik bestel hier dus nooit meer.
Unzile En Muhammed K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Heerlijk eten en vriendelijke medewerkers. Roti vrede en paul speciaal aan te raden. Ik garandeer dat u daarvoor terug zult komen.
Christine P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2013
De beste roti's die te krijgen zijn buiten het Kwakoe festival! Ik haal hier regelmatig mijn favoriete roti kip. Een paar jaar geleden is Paul's verhuist naar station Koog Bloemwijk en dat is nog niet gek. Het decor is daarom niet bepaald gezellig ofzo. Volgens mij kun je er ook niet eten en kun je alleen afhalen. De roti's laten af en toe alleen een beetje lang op zich wachten, want ze hebben het altijd druk. Ze bezorgen namelijk ook. En volgens mij staat er maar 1 iemand in de keuken. Maar als je ooit in de buurt bent of je staat vast op het station. Dan is het op Bloemwijk geen straf.