Suri Special

9,2

Jouw recensie over het restaurant Suri Special

Kees S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk indisch gegeten in dit surinaams/indonesische restaurant. Leuke, buitengewoon vriendelijke en attente bediening. Goede uitleg over gerechten. Lekker parbo-bier! Fijne sfeer. Aanrader. Grote porties, maar je mag ook senioren (dwz. Kleinere????) portie bestellen.
Tiny T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
De gerechten waren allemaal zeer smaakvol bereidt .. de porties waren voor ons te royaal, maar ze gaven als tip om volgende keer een seniorenportie te bestellen.
Zeer vriendelijke mensen.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
zalig gegeten. wat een smaak en geur! Vreselijk leuk personeel en Joyce en haar man maken graag een praatje en vertellen met passie over hun restaurant. Als je romantisch bij kaarslicht wilt eten, moet je niet hier naar toe gaan. Het is voornamelijk afhalen, maar de zitjes zijn gezellig genoeg om je niet het gevoel te krijgen dat je in een snackbar zit. Wij vonden het top! Cijfer 10
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
heerlijk gegeten zeer warme ontvangst wij voelden gewoon de Surinaamse gastvrijheid (heb er ruim een jaar gewoond) eten smaakt zoals ik gewent ben en niet aangepast aan de Nederlandse smaak. ik waande me even weer in Suriname prijs kwaliteit zeer gunstig goed en eerlijk eten voor een vriendelijke prijs. Wij komen zeker weer
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Hartelijke ontvangst, fijne sfeer, vriendelijke bediening en echt heerlijk met liefde bereid eten. Wij hebben genoten!
Dieter en Joke uit Nunspeet
Riejanne E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Suri.
We hadden de proeverij besteld, in overleg mag je dan aangeven waar je voorkeur naar uit gaat.
Het was heerlijk, ruim voldoende (eigenlijk te veel), maar echt smullen.
Een aanrader!!!!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer tevreden. Het eten was heerlijk.
Jonathan G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer goed gegeten. Eten was heerlijk, bediening vriendelijk en hulpvaardig (hoewel nog wat onwennig). Er wordt rekening gehouden met je voorkeuren en voor de prijs hoef je het zeker niet te laten. Proeverij en verrassingsdessert zijn een aanrader!