Suri Special

9,2

Jouw recensie over het restaurant Suri Special

Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wij hebben tijdens onze vakantie meerdere keren in dit restaurant gegeten, en we komen er zeker terug,echt super.
Leny B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Eten was goed en de bediening erg vriendelijk.
Rudie D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Het eten is goed en lekker. De bediening was ook goed en zorgvuldig. De sfeer van het restaurant is redelijk, er wordt veel eten afgehaald en die mensen zitten te wachten in het restaurant. Niet dat wij daar last van hebben gehad alleen geeft het een idee van afhaalchinees waar je dan bij zit.
G.j. T.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Heerlijk gegeten. Goed advies. Snelle service. Gezellige sfeer. Een aanrader voor al diegenen die eens wat anders willen
Carolina V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
De vegetsrische schotel was goed uigebalanceerd en lekker
Tobytennis U.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Was solo : maar de gehele rijsttafel was geen probleem : heerlijk en ruim voldoende : prima service : mams achter de stoof : geen opsmuk : toppertje : en zeer prima qua prijs .
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk indisch gegeten in dit surinaams/indonesische restaurant. Leuke, buitengewoon vriendelijke en attente bediening. Goede uitleg over gerechten. Lekker parbo-bier! Fijne sfeer. Aanrader. Grote porties, maar je mag ook senioren (dwz. Kleinere????) portie bestellen.
Tiny T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
De gerechten waren allemaal zeer smaakvol bereidt .. de porties waren voor ons te royaal, maar ze gaven als tip om volgende keer een seniorenportie te bestellen.
Zeer vriendelijke mensen.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
zalig gegeten. wat een smaak en geur! Vreselijk leuk personeel en Joyce en haar man maken graag een praatje en vertellen met passie over hun restaurant. Als je romantisch bij kaarslicht wilt eten, moet je niet hier naar toe gaan. Het is voornamelijk afhalen, maar de zitjes zijn gezellig genoeg om je niet het gevoel te krijgen dat je in een snackbar zit. Wij vonden het top! Cijfer 10
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
heerlijk gegeten zeer warme ontvangst wij voelden gewoon de Surinaamse gastvrijheid (heb er ruim een jaar gewoond) eten smaakt zoals ik gewent ben en niet aangepast aan de Nederlandse smaak. ik waande me even weer in Suriname prijs kwaliteit zeer gunstig goed en eerlijk eten voor een vriendelijke prijs. Wij komen zeker weer
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Hartelijke ontvangst, fijne sfeer, vriendelijke bediening en echt heerlijk met liefde bereid eten. Wij hebben genoten!
Dieter en Joke uit Nunspeet
Riejanne E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Suri.
We hadden de proeverij besteld, in overleg mag je dan aangeven waar je voorkeur naar uit gaat.
Het was heerlijk, ruim voldoende (eigenlijk te veel), maar echt smullen.
Een aanrader!!!!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer tevreden. Het eten was heerlijk.
Jonathan G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer goed gegeten. Eten was heerlijk, bediening vriendelijk en hulpvaardig (hoewel nog wat onwennig). Er wordt rekening gehouden met je voorkeuren en voor de prijs hoef je het zeker niet te laten. Proeverij en verrassingsdessert zijn een aanrader!