Suri Kitchen

Meer informatie over restaurant Suri Kitchen

Jouw recensie over het restaurant Suri Kitchen

Henk D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Afhaalservice kon niet beter!
De saoto-soep, de pinda-soep en de bami rames zijn me aangeraden. Vandaar dat we dat eens even wilden proberen.

Het was fantastisch. Veel, lekker, goedkoop en bijzonder snel bezorgd
Meneer K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Ik ben een zware fan van surinaams eten, ik ga altijd met een vriend van mij.. we zijn al bij alle goede restaurants/eethuizen geweest en vonden Surikitchen via Google (4.2 van de 5 sterren)

Mijn recensie is als volgt:
De inrichting is in mijn optiek niet heel erg van belang... het gaat mij om het eten.. het ziet er simpel uit, waardig om te afhalen.. niet om gezellig te gaan eten.

Service is best goed.. het meisje achter de balie was vriendelijk

Eten:
De maaltijden die wij hadden besteld waren smaakloos (zelf met peper erop) de Roti van mijn vriend was gortdroog, in plaats van kousenband hadden wij sperziebonen en de kip leek alsof het over was uit een saoto (droog en taai)
Mijn Eten was net zo fantasieloos als als een geschiedenisboek.. verschrikkelijk van smaak... alsof het een diepvriesmaaltijd was... sompig.. smaakloos en smaakte muffig
Ot4u2 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Surikitchen is een eenvoudige zaak waar je lekker Roti kan eten, helaas ben ik niet op de hoogte van andere gerechten! Zij zouden wel eens wat meer gerechten op foto moeten zetten zodat Hollandse mensen ook eens wat anders kunnen uitproberen!