Suri Kitchen

6,9
Duur
T S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met drie vrienden saoto soep gegeten omdat we trek hadden in iets hartigs. De bouillon smaakte niet naar kip en de stukjes kip waren hard. Het leken wel zwoerdjes van het een of ander. Afgelopen jaar een paar keer kipsate afgehaald en die was prima .
Ot4u2 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Surikitchen is een eenvoudige zaak waar je lekker Roti kan eten, helaas ben ik niet op de hoogte van andere gerechten! Zij zouden wel eens wat meer gerechten op foto moeten zetten zodat Hollandse mensen ook eens wat anders kunnen uitproberen!
EduardoDeJong .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Ik kan wel zeggen dat ik op het gebied van roti behoorlijk veel ervaring heb binnen Amsterdam. Alle bekende tenten hebben hier op Iens een beoordeling, deze nog niet.

Leuke zaak in een buurt in opkomst. Of beter gezegd: een buurt die altijd zo is geweest.

Ik bestelde een roti kipfilet met een ei en kreeg deze na tien minuten voor mijn neus. De eigenaar vroeg tijdens het wachten geïnteresseerd waar ik vandaan kwam en of ik al eens bij hem had gegeten. Niet dus, maar daar komt verandering in.

De Roti die ik kreeg was een schot in de roos. De kipfilet was geen kipfilet maar geplukte kip, iets waar ik ontzettend gelukkig van kan worden; het is veel smaakvoller natuurlijk. De aardappel was groot en ik was bang dat hij smakeloos zou zijn, maar niet het geval. Hij was heerlijk. Het ei was aangebakken (ook een pre) en de boontjes waren fris en knapperig. De roti plaat was goed rommelig, precies zoals het hoort.

Pluspunten: Waar voor je geld. Hele vriendelijke mensen.
Minpunten: de inrichting is net te treurig om iemand mee te nemen, maar ben er dan ook in mijn eentje gaan eten.