Suri Kitchen

Henk D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Meneer K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Ik ben een zware fan van surinaams eten, ik ga altijd met een vriend van mij.. we zijn al bij alle goede restaurants/eethuizen geweest en vonden Surikitchen via Google (4.2 van de 5 sterren)

Mijn recensie is als volgt:
De inrichting is in mijn optiek niet heel erg van belang... het gaat mij om het eten.. het ziet er simpel uit, waardig om te afhalen.. niet om gezellig te gaan eten.

Service is best goed.. het meisje achter de balie was vriendelijk

Eten:
De maaltijden die wij hadden besteld waren smaakloos (zelf met peper erop) de Roti van mijn vriend was gortdroog, in plaats van kousenband hadden wij sperziebonen en de kip leek alsof het over was uit een saoto (droog en taai)
Mijn Eten was net zo fantasieloos als als een geschiedenisboek.. verschrikkelijk van smaak... alsof het een diepvriesmaaltijd was... sompig.. smaakloos en smaakte muffig
t S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met drie vrienden saoto soep gegeten omdat we trek hadden in iets hartigs. De bouillon smaakte niet naar kip en de stukjes kip waren hard. Het leken wel zwoerdjes van het een of ander. Afgelopen jaar een paar keer kipsate afgehaald en die was prima .
Ot4u2 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Surikitchen is een eenvoudige zaak waar je lekker Roti kan eten, helaas ben ik niet op de hoogte van andere gerechten! Zij zouden wel eens wat meer gerechten op foto moeten zetten zodat Hollandse mensen ook eens wat anders kunnen uitproberen!
EduardoDeJong .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Ik kan wel zeggen dat ik op het gebied van roti behoorlijk veel ervaring heb binnen Amsterdam. Alle bekende tenten hebben hier op Iens een beoordeling, deze nog niet.

Leuke zaak in een buurt in opkomst. Of beter gezegd: een buurt die altijd zo is geweest.

Ik bestelde een roti kipfilet met een ei en kreeg deze na tien minuten voor mijn neus. De eigenaar vroeg tijdens het wachten geïnteresseerd waar ik vandaan kwam en of ik al eens bij hem had gegeten. Niet dus, maar daar komt verandering in.

De Roti die ik kreeg was een schot in de roos. De kipfilet was geen kipfilet maar geplukte kip, iets waar ik ontzettend gelukkig van kan worden; het is veel smaakvoller natuurlijk. De aardappel was groot en ik was bang dat hij smakeloos zou zijn, maar niet het geval. Hij was heerlijk. Het ei was aangebakken (ook een pre) en de boontjes waren fris en knapperig. De roti plaat was goed rommelig, precies zoals het hoort.

Pluspunten: Waar voor je geld. Hele vriendelijke mensen.
Minpunten: de inrichting is net te treurig om iemand mee te nemen, maar ben er dan ook in mijn eentje gaan eten.