Surf Inn

Dorpsstraat 14 4322 AD Scharendijke Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Surf Inn

Darin W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Gezellig restaurant in het centrumpje van scharendijke. Ligging vlak achter de dijk in een straat met meerdere restaurants. Decor en meubels in een leuke stijl, alleen niet goed schoon en plakkerige tafels en stoelen. Bediening is vriendelijk met een komische noot. Men geeft en ongedwongen sfeer, dit is als heel prettig ervaren.
Het eten overall prima. Vooraf brood met diverse dipjes/smeersels. Het hoofdgerecht was uitmuntend. Mijn tafelgenoten waren zeer tevreden over de burgers en koteletten. Ik zelf had de spare ribs. Zelf houd ik ervan dat ze niet te zacht zijn en je een beetje moet kunnen kluiven. Deze spare ribs waren perfect. Ook de marinade, scherp maar zeker niet pittig, was heerlijk en niet overdreven aanwezig. Bijgerechten in prima verhouding, al had de portie van de spare ribs groter gemogen. Niet vanwege dat de portie te weinig was, maar meer omdat ze gewoon overheerlijk zijn!!
Als vervent spare rib eter, zitten deze spare ribs zeker in mijn top 3!!
Marjon P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Na een dag heerlijk op het strand te hebben gezeten, hadden we zin om ergens lekker en makkelijk te eten. Toen we langs de Dorpsstraat reden in Scharendijke besloten we hier de sliptongetjes te eten! En als kritische viseter kan ik oprecht zeggen dat dit de lekkerste waren die ik ooit heb gegeten. De sfeer is goed, ziet er verzorgd uit. Kortom een uitstekende bistro om gezellig en goed te eten.
Kwv .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Een leuk en gezellig restaurantje. De kinderen zijn ook fan. Wij gaan er zeker nog een keer naar terug. De mosselen uit de wok waren heerlijk.
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Heerlijk eten! Waguy rund is echt mals. De hamburger is super lekker met een heerlijk broodje. Kip knoflook ook echt een aanrader. En dan de spareribs! Vis en vega .. allemaal goed!! Leuk teras en binnen ook genoeg plek. Heerlijke wijn een leuk publiek. Echt een aanrader als je in de buurt bent.
Andy K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Bij binnenkomst vriendelijk begroet, mochten gaan zitten waar we wilden. Niet de allermodernste inrichting maar toch redelijk sfeervol. Acht verschillende biersoorten uit de tap en een aparte bierkaart. Het menu staat op de placemat en is niet heel uitgebreid maar voor ons uiteindelijk genoeg om toch een keuze maken. Gamba's als voorgerecht en spare-ribs en steak als hoofdgerecht. Gamba's waren goed en met de steak was niks mis mee. Spare-ribs waren enorm, maar hebben ze weleens beter (malser) gegeten. Moesten vrij lang (bijna 3 kwartier) wachten op het hoofdgerecht ondanks dat het niet heel erg druk was, jammer. De bediening was goed en net als de prijs/kwaliteit verhouding.
Promiss .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Surf-Inn , een gezellig eetcafe in in het dorp Scharendijke. Is, tot ver over de grens, bekend om zijn uitstekende spare ribs. Heb me dus ook tot deze lekkernij laten verleiden en ze smaakten uitstekend. Geserveerd met voldoende heerlijke frites en een salade. De verhouding prijs-kwaliteit is uitstekend. Zal zeker nog eens terug komen. Er hangt een gezellige sfeer met een aangenaam muziekje een vriendelijk personeel.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Afgelopen zomer aangeland in Scharrendijke bij de Surf Inn.
De Surf Inn is een populair eetcafe wat tot ver over de grenzen bekend staat om zijn spare ribs.
Met ons drieën het de kok niet moeilijk gemaakt en spareribs besteld deze waren uitstekend van smaak, maar mochten wel wat gaarder op tafel komen. Verdere garnituur was ruim voldoende en lekker.
De bediening was net iets te populair en moet oppassen niet haar grenzen te overschrijden.
Want ,,Ook voor een eetcafé zijn er normen,,
Verder zal deze gezellige zaak mij zeer zeker terug zien.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Voor vegetariërs maar 1 gerecht op de kaart. Bij de vraag of er een maaltijdsalade gemaakt kon worden van de salade caprese die bij de voorgerechten staat, wordt er door de bediening flexibel gereageerd. Echter, tot mijn verbazing wordt er een salade caprese met apart een klein bakje sla garnituur ernaast geserveerd. Deze garnituur wordt standaard bij alle gerechten geserveerd en heeft een mosterd dressing, absoluut geen goede combinatie met een salade caprese. Van een goed restaurant verwacht je dat een kok deze contrasterende smaken nooit op deze manier zou uitserveren. Tijdens ons bezoek (wij zaten op het terras) stond er tevens een band te spelen. Allen zijn we liefhebbers van live muziek, echter, de muziek stond zo hard, dat wij geen gesprek hebben kunnen voeren met elkaar. Daarnaast was de kwaliteit van de muziek en de zangers niet best. Last but not least zat er een dame op het terras die in onze ogen geen alcohol meer geschonken had mogen krijgen, gezien haar dronken en vervelende gedrag richting de gasten. Kortom, wij zullen hier niet meer terugkeren.
Ariknativ .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Een prima restaurant waar je beslist waar voor je geld krijgt.
De gebakken mosselen en de slib-tong waren geserveerd met verse groenten en heerlijke Vlaamse friet. De bediening was heel attent en correct en deed niet moeilijk over het glas kraanwater. Complimenten! Tips: Geen steakmess bij de gebakken mosselen serveren en de ruimte tussen de kraan en de fontein bij de heren toilet vergroten. Het is bijna onmogelijk om de handen te wassen...
Sylvie G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Het is een tijdje geleden dat we hier zijn geweest maar het eten was heerlijk. De Surinaamse saté was ook echt Surinaams. De mosselen vooraf waren perfect. Vlotte bediening en ook honden zijn welkom. Leuk restaurant!
J.J B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
De prijs kwaliteit verhouding van dit restaurant/eetcafe is echt heel goed. Wij eten hier ieder jaar een aantal keer het de kwaliteit van het eten is zeer constant. Onze toppers zijn de biefstuk en de slibtong. Beide geserveerd met heerlijk bak verse uitgebreide salade en heerlijke dikke frieten met verschillende sausjes. Ook de zelfgemaakte kruidenboter bij het stokbroodje vooraf is erg lekker. De spareribs zijn goed gemarineerd maar zijn niet mals eerder hard te noemen, goed te eten maar die nemen we niet nog een keer. Bij de biefstuk zelf zit geen sausje die moet je er voor 2,50 bij bestellen, dat is een klein kritiekpuntje, 2,50 is veel te veel voor zo'n mini bakje peper- of stroganoffsaus.
De bediening is simpel maar werkt hard en is vriendelijk. Het is hier dan ook altijd druk en soms moet je gewoon langer wachten. Wij hebben altijd meer dan genoeg aan een hoofdgerecht, de voorgerechten kennen wij dan ook niet, die zijn vast ook prima. Toetjes hebben ze niet echt maar daar laten wij ons niet door tegen houden. Ieder jaar komen wij terug en aan het altijd hoge bezoekersaantal te zien zijn wij niet de enige. De sfeer is leuk beetje surftent achtig met robuuste houten tafels. Buiten op het terras zit je met mooi weer ook leuk zo midden in Scharendijke. Aanrader wat ons betreft voor een lekkere en snelle hap.