Surf en Beach

Boulevard Zeezijde 9 2225 BB Katwijk aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant Surf en Beach

Bij het strandpaviljoen Surf en Beach is het relaxen geblazen. De ‘place to be’ na een dagje strand of een pittige standwandeling. Even chillen op de banken met een koel biertje of groot glas fris. Een smakelijke kop soep, een frietje, broodje of iets anders… er is keuze genoeg bij Surf en Beach. Wil je met vriendinnen gezellig bijkletsen op een toffe plek? Wat dacht je van een high tea aan het strand?

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Surf en Beach

• Kom je met de auto?
    Strandpaviljoen Surf en Beach bevindt zich aan de Boulevard tegenover nummer 34.
  • : In Katwijk is een gloednieuwe parkeergarage gebouwd aan de boulevard, ín het duin. U kunt uw auto hier heerlijk koel parkeren, terwijl uzelf ons gezellige winkelcentrum Zeezijde bezoekt of uw handdoek uitspreidt voor een dagje aan het strand! Er zijn 663

Maandag t/m zondag vanaf 09:00 uur

Arjan H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Heel gezellig, super eten en super bediening. Zaterdag zij wij zeker weer daar
Nanja G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Gisteren wezen eten bij Surf en Beach. We vierden ons 5 jarig huwelijk en kozen voor een grote karaf Sangria. Erg lekker en fris, vol met vers fruit. Daarna namen we de 2 persoons proeverij met biefstuk, eendenborst, Argentijnse kipspies, sparerib, gepofte aardappel etc. Het zag er enorm goed en lekker uit, met allemaal lekkere sausjes, frietjes en salade. Het vlees was mals en ontzettend smakelijk. We hebben zitten genieten. Echter was er zoveel vlees dat we dit niet opkregen. Gelukkig kregen we een bakje met een nette tas erom om de vleesjes mee naar huis te nemen. Dus daar gaan we nogmaals van genieten!!!! Het personeel was ontzettend aardig en vriendelijk en informeerde ons over de bereidingswijze van het vlees. Super leuk paviljoen, we komen zeker nog eens terug!
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Lekkere en smaakvolle varkenshaas sate gegeten.Portie was groot en ruim voldoende. Bediening was erg vriendelijk en attent. Patat was helaas niet vers en de salade was doordrenkt met dressing waardoor deze niet meer eetbaar was. Jammer dat de borden niet verwarmd geserveerd worden, door de zeewind koelt het eten op het terras snel af, waardoor je niet ontspannen kunt eten.
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wij waren bij Surf en Beach met super mooi weer. Eerst lekker op het strand in een fijn zitje een drankje gedaan. Voorgerechten S&B plankje voor 2 is echt een lekkere verrassing. De vissoep en tomatensoep waren ook heerlijk. Voor het hoofdgerecht naar binnen een proeverij voor 2 was veel en ook erg lekker. Salade S&B ook super lekker maar minder hoeveelheid en 1 Quesedilla en die was super goed gevuld en erg lekker. Al met al toch zo veel lekkers gehad dat het nagerecht er niet meer bij kon. Zeker een aanrader
Arjo W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Rosbief van tonijn als lunch gehad. Heerlijk! Dag daarna gelijk terug geweest voor diner op deze mooie plek op het strand met uitzicht op zee. Carpaccio als voorgerecht was lekker en eendeborst als hoofdgerecht was erg goed! Aanrader wat ons betreft en goede prijs/kwaliteit verhouding.
ellenore .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Vanavond heerlijk gegeten. Mooi terras en vriendelijk personeel. Inderdaad mischien niet de hipste tent maar het is al een verademing dat er geen luide muziek uit de speakers schalt. Wij komen hier zeker terug.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Value for money! Afgelopen zondag met 4 personen geluncht. Kipgyros, salade geitenkaas, panini en carpaccio. Grote porties en heel erg lekker. Service was uitstekend. Het is niet de hipste strandtent, maar goed eten is belangrijker dan het decor