Meer informatie over restaurant Surakarta

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Surakarta

Jo V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Een paar Amerikaanse collega's gestuurd. Zij weten nu al waar zij hun volgende business visit in elk geval willen gaan eten. Ze vonden het heerlijk!
jacquelinevd V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk eten, uitgebreide kaart, mooie porties bij de rijsttafels. Prettige ontvangst en bediening. Wel dichte tafelbezetting maar toch genoeg privacy.
Agnes P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllekker
Ewald W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Zalig gegeten, goeie atmosfeer, gezellig druk! Bediening kan iets alerter zijn, maar aangezien alle tafels vol zaten was dit begrijpelijk.
tgdevette .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijke verse echt javaanse gerechten in een gezellige omgeving met een mooie prijs/kwaliteit verhouding. Laagdrempelig eten midden in het centrum van Leiden. Parking dicht bij. Wij komen hier al 25 jaar en het niveau is iedere keer weer uitstekend. Aanrader
Franciska B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Hoewel ik in mijn reservering had aangegeven dat ik glutenvrij moet eten, was de keuken en het personeel daarop niet voorbereid. Ik moest maar googelen of in cassavekroepoek gluten zitten, waaruit blijkt dat de betreffende serveerster echt niet wist waarover ze het had. De bejegening daarbij heb ik als heel onprettig ervaren.
Emmeke B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk genoten van de rijsttafel met zoveel verschillende gerechtjes en smaken. Als je eens iets anders wilt eten, dan is dit een aanrader.
Andrea W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
De bediening is vriendelijk. De kippenlevertjes waren perfect, evenals de Rendang. De saté kambing was er goed. Kortom, een aanrader.
Nan V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Altijd heerlijk eten, fijne sfeer
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij dit verder eenvoudige restaurant. Je krijgt hier erg lekker gekruid Indonesisch eten op hoog niveau. Mals vlees, lekker pittig en ook de bijgerechten waren uitstekend. Daarbij is de prijs kwaliteit verhouding helemaal dik in orde. Kortom een aanrader.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Goede indische rijsttafel
Rolf D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Eenvoudig restaurant geen bijzondere inrichting en heel chique is het niet, Maar je kan er lekker eten, diverse schotels en lekker vooraf. De bediening is erg vriendelijk en correct. Voor een chique avond uit eten is het niet geschikt maar voor even lekker gaan eten zeer aan te bevelen.
Merlijn K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Jaren niet geweest, nog steeds top!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Eten smaakte allemaal hetzelfde. Bediening had geen oog voor de bezoekers, was zeer onbeleefd en keek de hele avond chagrijnig. Menu wat we bestelde was in hoeveelheid evenveel als voor 4 personen alleen wel moeten afrekenen voor 8..
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk eten. De plek in leiden voor de Indonesische keuken. Bediening vriendelijk, prijs kwaliteit eten, zeer goed. We zijn hier vaker geweest en komen zeker terug!
Andre O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Eten prima maar porties klein. Tafel gereserveerd maar bij aankomst was deze gereserveerd bij de voordeur die open stond. Tussendeur was dicht maar koude wind bij binnenkomst van eters. Op ons verzoek werd buitendeur gesloten.
Riek D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk authentiek Indonesisch eten. Vriendelijke bediening.
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ik kom er vaak en ga altijd blij weg. Geweldig eten, ambiance leuk en steeds vriendelijke en attente bediening. Van mij krijgen ze een 10.