Meer informatie over restaurant Surakarta

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Enno D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heel erg lekker eten.
frits D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zeer goede kwaliteit van de gerechten, goede -authentieke- sfeer en goede prijs kwaliteitsverhouding, kortom we hebben een heerlijke avond gehad, komen zeker weer terug.
ra.veloo .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Minimaal eens per jaar doen we Surakarta aan. Zelf koken we veel Indisch thuis dus zijn we nogal kritisch indien we het buiten de deur eten. Surakarta blijft voor ons het enige restaurant waar we het met volste vertrouwen 'aandurven' eens te gaan eten. Heel vriendelijk en hulpvaardig personeel. Wat jammer is dat de kleinste rijsttafel alleen varkens (x2) en rundvlees (X1) bevat en geen kip. Het garnalen gerechtje smaakt nogal sterk 'vissig', een ander garnalen of vis gerechtje zou beter kunnen uitpakken. De groente gerechten in de kleine rijsttafel zijn uitmuntend. Zeker een aanrader dit restaurant!
Leo E.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Het eten was voortreffelijk van smaak, zoals steeds! Heel authentiek van smaak (ik kan het weten: heb vroeger bij de Marine gevaren ...). De hoeveelheid ruim voldoende: wij hadden Nasi Rames. Naarmate we ouder worden, eten we minder: een rijsttafel is tegenwoordig teveel voor ons (en dan eten we meer dan prettig is). Bediening ook weer heel prettig.
Met vriendelijke groet,
Leo Engberts.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
We moesten nogal lang op het eten wachten, maar het was echt verrukkelijk! Glutenvrij (wegens coeliakie) ook geen probleem. We hebben de rijsttafel genomen, misschien de volgende keer een rijsttafelmenu, zodat er alvast een voorgerecht is om het wachten te vullen. We kwamen met enorme trek binnen. :-)
Alle gerechten waren smaakvol en duidelijk met zorg bereid. Het had van ons alleen best wel wat pittiger gemogen!
Philippe J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
In korte tijd twee keer bij Surakarta gaan eten. Beide keren is dit zeer goed bevallen! Zowel de nasi Rames als de babi Pangang zijn erg smaakvol. Porties zijn groot en komen met een tal van bijrechten. Decor is niet bijzonder smaakvol maar dat past ook niet bij de Indonesische keuken. Authentiek lekker!
Jeannet H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben een heerlijke rijsttafel gegeten. Ook onze gast die voorkeur heeft voor vegetarisch heeft genoten van het vegetarische menu. Jammer dat de prijs wat tegenviel in vergelijking met een vorig bezoek. Maar ja, waar niet?
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten! We hadden een Rijsttafel met 18 verschillende gerechten.
Bediening was vriendelijk, huiswijn smaakte prima.
gerdavermeeren .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zoals altijd, heerlijk gegeten bij Surakarta, hele prettige vriendelijke gastvrije ontvangst en bediening en superlekker eten.
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Altijd als ik collegae uit het buitenland over de vloer heb neem ik ze mee naar Surakarta, al was het maar omdat de meesten nog nooit Indonesisch hebben gegeten. Ze vonden het allemaal erg lekker, en de bediening is ook heel erg goed en vriendelijk.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wederom genoten van een heerlijke rijsttafel met een groep vrienden. Vriendelijke service en leuke sfeer.
Lilian R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
weer super lekker gegeten zoals altijd een van de beste Indonesische restaurants.
Santino S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vriendelijke attente bediening. Rijsttafel was lekker en divers van smaak. Drank en spijs voldoende keuze. Leuke avond gehad.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Indonesia is een groot land, en de keukens van Sumatra zijn niet te vergelijken met die van Bali. Wij hebben jaren in Jakarta gewoond en in vergelijk met de keuken aldaar vonden we de gerechten in Surakarta aan de zoete kant. Van ons mag het wat hartiger maar op zich was het eten goed. Plezierige ambiance.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Dit is gewoon HET restaurant van Leiden, fantastisch eten. Zeker hun Sate is altijd de moeite waard en de service is altijd perfect in orde
Wout V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Goed eten, goede service, je zit alleen wel erg dicht op elkaar wat de zaak behoorlijk rumoerig maakt.
Kees N.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Het knusse Leidse Indonesische restaurant toont een Oosterse huiskamersfeer. Rijsttafels zijn uit de kunst, maar konden iets warmer worden geserveerd. Absoluut een aanrader, veel academische clientele !
Hetty D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
On-line tafeltje gereserveerd voor 20.30 u ( kon niet eerder helaas), maar ik werd gebeld dat we eerder terecht konden. Vriendelijke bediening. In menu nog mogelijkheid om iets te veranderen, erg prettig. Kortom lekker en gezellig gegeten !
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima gelegenheid, jammer dat ze geen parkeerplaats hebben
Eten erg lekker,vriendelijke bediening beetje kleine zaak ondanks dat ik een half uur te vroeg kwamtoch prima behandeld
John S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het vegetarische loempiaatje was met recht een loempiaatje met de nadruk op tje. Daar kun je toch geen € 2,95 voor vragen. Geef er dan 2, zoals bij de risolles. De Lontong Tahu Ketoprak. was slordig van presentatie. We hebben desondanks lekker gegeten.