Meer informatie over restaurant Surakarta

Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. Zeker de moeite waard. Hier gaan we zeker nog een keer naar toe.
Anke S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Al jarenlang een vertrouwd adres voor goed Indonesisch eten. Verhouding prijs/kwaliteit is prima. De presentatie van de gerechten is verzorgd en smaakvol. De bediening is attent en hartelijk. Kortom: Selamat makan bij Surakarta!
Anna
Sjoerd Z.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het was heerlijk; fijne bediening en zalig eten
wim V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijke originele Nasigoreng Java en Solo gegeten. De Solo is zelfs op verzoek pittiger gemaakt met rawit. Het was echt top!
wim V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk originele nasigoreng Java en Solo gegeten. Op verzoek is de Solo nasigoreng met verse rawit wat pittiger gemaakt. Een restaurant om aan te bevelen.
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Super vriendelijke, vlotte en servicegerichte bediening (alleen daarvoor kom je al een keer terug). De inrichting mag wat mij betreft iets moderner, maar is zeker niet ongezellig. Het doet Indonesisch aan en past dus prima bij het type restaurant. Het eten is lekker en ruim voldoende! Niet het beste Indonesische restaurant waar ik ooit gegeten heb, maar zeker een plek in de top 5!
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
I
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Lekker gegeten, fijne bediening en goede sfeer
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Beste toko van Leiden! eten goed, lekker en warm, snel geserveerd en goede, vriendelijke bediening. fijne sfeer, zouden misschien een keer de inrichting wat mogen updaten maar geen moetje. kom zeker weer terug.
appeltje-p .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Voorheen nooit ervaren maar dit keer ging t allemaal wel heel snel...van een avondvullend programma was dit keer geen sprake. De bediening was ietwat aan de onvriendelijke kant. Jong meisje die misschien nog wat onervaren is...kan gebeuren, volgende keer beter. De rijsttafel was, zoals gewoonlijk, weer van buitengewoon goede kwaliteit!
Wilma&Thom B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Met mijn partner heerlijk gegeten en gedronken in een prima entourage voor een uitstekende prijs. Prettige persoonlijke bediening.
Loes N.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten bij Surakarta is altijd heerlijk, welk gerecht je ook neemt de smaak is voortreffelijk, vandaar ook weer lekker gegeten.????
Amsterdam41 V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten. Bediening vriendelijk en de gerechten zijn divers en zeer goed van smaak.
De rit vanuit Amsterdam meer dan waard! Tot volgende keer.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Voor mijn verjaardag een rijsttafel gegeten bij Surakarta. De ruimte is wat klein en daardoor staan de tafels wat te dicht op elkaar en kan het wat benauwend zijn (ondanks goede airco). Bediening is altijd vriendelijk en de gerechten zijn overheerlijk. Veel verschillende smaken, alles vers, smikkelen! Nederlandse tip: vraag na afloop om het eten dat over is mee te nemen, ze pakken het graag voor je in.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gezellig eethuisje, misschien net iets te veel tafels in de kleine ruimte. Heerlijk gegeten, de keuken hanteert een niet-pittige formule, iets om rekening mee te houden. Ik houd zelf van erg pittig maar vind het eten zeer smaakvol. De bediening was zeer prettig en vriendelijk.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Lekker gegeten!!!!
Erika J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Vriendelijke bediening en we konden zelfs een bakje van de heerlijk chilisaus mee krijgen.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Vriendelijke bediening bij Surakarta. We namen de rijsttafel en binnen een kwartier stonden alle bakjes klaar.
Het was een beetje veel, maar de restjes werden keurig voor ons ingepakt.
Het eten is prima. Lekker kruidig en niet scherp.
sara V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Lekker vers eten in gezellig restaurant. Bediening erg vriendelijk en kalm terwijl het erg druk was. Ga zeker nog een keer terug