Meer informatie over restaurant Surakarta

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Surakarta

Clemetien W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Sarina G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een intieme sfeer die een beetje van indonesie naar leiden brengt. Vriendelijk personeel en een vriendelijke prijs voor al dat lekkers.
Ashwin S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben lekker genoten van de 12 gerechten rijsttafel. Voor twee personen teveel, maar voor de grote eters meer dan genoeg. Goede service en vriendelijke medewerkers.
Mary Lynne V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Erg plezierig en goed gegeten. Wij komen al tientallen jaren. Wat belangrijk is , en ook zo is, is dat de kwaliteit consistent is. Wij komen graag weer terug.
Danny P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Intiem restaurant, zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Sfeer, bediening, kwaliteit gewoon Top!
Laetitia T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Vrijdag avond met z'n drieën genoten van een heerlijke rijsttafel en saté schotel. De dames zijn altijd zeer vriendelijk en super verzorgend.

Het eten is geweldig en de vele gerechtjes bij de Surakarta rijsttafel zijn om te smullen.

Zelf zou ik dit restaurant zeker aanraden en eens proberen als je in Leiden bent. Prijs kwaliteit zijn prima en daarom kom ik ook zeker terug.
Patricia C.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
De menu's zijn aan te passen naar wens en er hangt een gezellige sfeer en het eten is er lekker. Wat wil je nog meer.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
S is al jaren vaste prik voor een goed gesprek met een van mijn familieleden. Stabiele kwailteit, we blijven vast wel komen!
Catja S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Hier kun je echt Indonesisch eten, tegen een betaalbare prijs. Ik had GadoGado, een vegetarisch gerecht en het was heerlijk. Het is een klein restaurantje, wel tjokvol dus je kunt niet echt een gesprek met elkaar voeren zonder dat je buren het mee krijgen. De wijn is eenvoudig maar prima.
Eatpoint ..
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Hier komen we ze af en toe. Een prima Indonesische restaurant met perfecte balans in kruiden en smaak. Saté uitstekend. Wil je eens lekker Indo eten dan kun je gerust naar Surakarta.
Olga F.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Prima restaurant, kom hier al jaren.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Lekker eten en goede prijs kwaliteitverhouding.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. Zeker de moeite waard. Hier gaan we zeker nog een keer naar toe.
Anke S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Al jarenlang een vertrouwd adres voor goed Indonesisch eten. Verhouding prijs/kwaliteit is prima. De presentatie van de gerechten is verzorgd en smaakvol. De bediening is attent en hartelijk. Kortom: Selamat makan bij Surakarta!
Anna
Sjoerd Z.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het was heerlijk; fijne bediening en zalig eten
wim V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijke originele Nasigoreng Java en Solo gegeten. De Solo is zelfs op verzoek pittiger gemaakt met rawit. Het was echt top!
wim V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk originele nasigoreng Java en Solo gegeten. Op verzoek is de Solo nasigoreng met verse rawit wat pittiger gemaakt. Een restaurant om aan te bevelen.
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Super vriendelijke, vlotte en servicegerichte bediening (alleen daarvoor kom je al een keer terug). De inrichting mag wat mij betreft iets moderner, maar is zeker niet ongezellig. Het doet Indonesisch aan en past dus prima bij het type restaurant. Het eten is lekker en ruim voldoende! Niet het beste Indonesische restaurant waar ik ooit gegeten heb, maar zeker een plek in de top 5!
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Surakarta is een plezierig restaurant, vriendelijke bediening, prima rijsttafel en een daarbij passende prijs: niet goedkoop, maar zeker niet te duur.