Meer informatie over restaurant Surakarta

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Surakarta

Kim D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk eten. De plek in leiden voor de Indonesische keuken. Bediening vriendelijk, prijs kwaliteit eten, zeer goed. We zijn hier vaker geweest en komen zeker terug!
Andre O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Eten prima maar porties klein. Tafel gereserveerd maar bij aankomst was deze gereserveerd bij de voordeur die open stond. Tussendeur was dicht maar koude wind bij binnenkomst van eters. Op ons verzoek werd buitendeur gesloten.
Riek D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk authentiek Indonesisch eten. Vriendelijke bediening.
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ik kom er vaak en ga altijd blij weg. Geweldig eten, ambiance leuk en steeds vriendelijke en attente bediening. Van mij krijgen ze een 10.
Amsterdam41 V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst en wederom heerlijk gegeten. Rijsttafel zoals altijd zeer smakelijk en meer dan voldoende. Rit vanuit Amsterdam is het meer dan waard. Tot de volgende keer!
BWB B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijke nasi rames gegeten, aardige bediening, en een lekker Gerardus Blond biertje erbij, prima
John V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zeer lekker gegeten wederom! Vriendelijke bediening, snel met helpen en leuke sfeer in het restaurant.
Uitgebreide rijsttafel voor 2 personen smaakte uitstekend en was meer dan genoeg. Het overgebleven eten kregen we zelfs mee, hebben we volgende dag ook nog lekker van kunnen eten
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De rijsttafel Surakarta is zeker een aanrader. 18 gerechtjes waarvan 14 echte aanraders, 2 minder onze smaak en 2 bijna niet geproefd wegens reeds te veel gesmuld :-)
Clemetien W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Vriendelijk personeel heerlijk eten .
Sarina G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een intieme sfeer die een beetje van indonesie naar leiden brengt. Vriendelijk personeel en een vriendelijke prijs voor al dat lekkers.
Ashwin S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben lekker genoten van de 12 gerechten rijsttafel. Voor twee personen teveel, maar voor de grote eters meer dan genoeg. Goede service en vriendelijke medewerkers.
Lynne V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Erg plezierig en goed gegeten. Wij komen al tientallen jaren. Wat belangrijk is , en ook zo is, is dat de kwaliteit consistent is. Wij komen graag weer terug.
Danny P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Intiem restaurant, zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Sfeer, bediening, kwaliteit gewoon Top!
Laetitia T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Vrijdag avond met z'n drieën genoten van een heerlijke rijsttafel en saté schotel. De dames zijn altijd zeer vriendelijk en super verzorgend.

Het eten is geweldig en de vele gerechtjes bij de Surakarta rijsttafel zijn om te smullen.

Zelf zou ik dit restaurant zeker aanraden en eens proberen als je in Leiden bent. Prijs kwaliteit zijn prima en daarom kom ik ook zeker terug.
Patricia C.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
De menu's zijn aan te passen naar wens en er hangt een gezellige sfeer en het eten is er lekker. Wat wil je nog meer.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
S is al jaren vaste prik voor een goed gesprek met een van mijn familieleden. Stabiele kwailteit, we blijven vast wel komen!
Catja S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Hier kun je echt Indonesisch eten, tegen een betaalbare prijs. Ik had GadoGado, een vegetarisch gerecht en het was heerlijk. Het is een klein restaurantje, wel tjokvol dus je kunt niet echt een gesprek met elkaar voeren zonder dat je buren het mee krijgen. De wijn is eenvoudig maar prima.
Eatpoint ..
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Hier komen we ze af en toe. Een prima Indonesische restaurant met perfecte balans in kruiden en smaak. Saté uitstekend. Wil je eens lekker Indo eten dan kun je gerust naar Surakarta.
Olga F.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Prima restaurant, kom hier al jaren.