Meer informatie over restaurant Surakarta

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Lekker gegeten!!!!
Erika J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Vriendelijke bediening en we konden zelfs een bakje van de heerlijk chilisaus mee krijgen.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Vriendelijke bediening bij Surakarta. We namen de rijsttafel en binnen een kwartier stonden alle bakjes klaar.
Het was een beetje veel, maar de restjes werden keurig voor ons ingepakt.
Het eten is prima. Lekker kruidig en niet scherp.
sara V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Lekker vers eten in gezellig restaurant. Bediening erg vriendelijk en kalm terwijl het erg druk was. Ga zeker nog een keer terug
Marlon D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Dit was mijn eerste bezoek aan Indonesisch restaurant Surakarta. Ik ben een kritische restaurantbezoeker maar vond de ervaring hier een verademing. Hoewel de zaak op deze Moederdag helemaal vol zat (gelukkig had ik gereserveerd) werden we netjes maar toch prettig losjes, spontaan vriendelijk en zonder haast bediend. Dat "Wachttijd" hier als "kan beter" is gewaardeerd dient derhalve niet negatief te worden geduid: naar mijn mening kan dit betekenen dat (een deel van het) eten vers werd bereid. En daar heb ik graag wat wachttijd voor over. Mijn moeder (een kleine eter) had de Gado Gado Surakarta, ikzelf Sop Kelapa Ikan en vegetarische Nasi Rames. Dit vergezeld door totaal drie Gulpener witbiertjes. Omdat ik verrast was over de behoorlijk traditionele smaak, informeerde ik naar het keukenpersoneel, Beide koks bleken afkomstig uit Indonesië (Java en Sulawesi). Hoewel we met flinke trek aan tafel gingen, bleken de porties groter en voedzamer dan we aankonden. Warme, plezierige aankleding en atmosfeer. Bij vertrek ontvingen alle vrouwelijke eters een rode roos. Totaal van de rekening (exclusief fooi): € 56,75. Ik zou hier zonder aarzelen nogmaals teruggaan.
Door V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Vond alles erg snel ,niet leuk voor een avondje uit .slechte uitleg bij het eten.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten. ALsof we weer terug op Bali waren.
Wij hadden. voor de rijsttafel gekozen
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Erg gezellig!
Audrey M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten en uitstekende service
Mandy R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Surakarta is altijd goed!
Fijn welkom, leuke sfeer, super lieve bediening en het eten is fantastisch!
Wij zijn hier meerdere malen geweest en gaan altijd zo blij de deur weer uit!
Tot over 6 weken! Dan gaan we weer ????
Enno D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heel erg lekker eten.
frits D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zeer goede kwaliteit van de gerechten, goede -authentieke- sfeer en goede prijs kwaliteitsverhouding, kortom we hebben een heerlijke avond gehad, komen zeker weer terug.
ra.veloo .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Minimaal eens per jaar doen we Surakarta aan. Zelf koken we veel Indisch thuis dus zijn we nogal kritisch indien we het buiten de deur eten. Surakarta blijft voor ons het enige restaurant waar we het met volste vertrouwen 'aandurven' eens te gaan eten. Heel vriendelijk en hulpvaardig personeel. Wat jammer is dat de kleinste rijsttafel alleen varkens (x2) en rundvlees (X1) bevat en geen kip. Het garnalen gerechtje smaakt nogal sterk 'vissig', een ander garnalen of vis gerechtje zou beter kunnen uitpakken. De groente gerechten in de kleine rijsttafel zijn uitmuntend. Zeker een aanrader dit restaurant!
Leo E.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Het eten was voortreffelijk van smaak, zoals steeds! Heel authentiek van smaak (ik kan het weten: heb vroeger bij de Marine gevaren ...). De hoeveelheid ruim voldoende: wij hadden Nasi Rames. Naarmate we ouder worden, eten we minder: een rijsttafel is tegenwoordig teveel voor ons (en dan eten we meer dan prettig is). Bediening ook weer heel prettig.
Met vriendelijke groet,
Leo Engberts.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
We moesten nogal lang op het eten wachten, maar het was echt verrukkelijk! Glutenvrij (wegens coeliakie) ook geen probleem. We hebben de rijsttafel genomen, misschien de volgende keer een rijsttafelmenu, zodat er alvast een voorgerecht is om het wachten te vullen. We kwamen met enorme trek binnen. :-)
Alle gerechten waren smaakvol en duidelijk met zorg bereid. Het had van ons alleen best wel wat pittiger gemogen!
Philippe J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
In korte tijd twee keer bij Surakarta gaan eten. Beide keren is dit zeer goed bevallen! Zowel de nasi Rames als de babi Pangang zijn erg smaakvol. Porties zijn groot en komen met een tal van bijrechten. Decor is niet bijzonder smaakvol maar dat past ook niet bij de Indonesische keuken. Authentiek lekker!
Jeannet H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben een heerlijke rijsttafel gegeten. Ook onze gast die voorkeur heeft voor vegetarisch heeft genoten van het vegetarische menu. Jammer dat de prijs wat tegenviel in vergelijking met een vorig bezoek. Maar ja, waar niet?
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten! We hadden een Rijsttafel met 18 verschillende gerechten.
Bediening was vriendelijk, huiswijn smaakte prima.
gerdavermeeren .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zoals altijd, heerlijk gegeten bij Surakarta, hele prettige vriendelijke gastvrije ontvangst en bediening en superlekker eten.
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Altijd als ik collegae uit het buitenland over de vloer heb neem ik ze mee naar Surakarta, al was het maar omdat de meesten nog nooit Indonesisch hebben gegeten. Ze vonden het allemaal erg lekker, en de bediening is ook heel erg goed en vriendelijk.