Suradiya

Meer informatie over restaurant Suradiya

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Wendy2492 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Vanavond met 4 volwassenen en 4 kids bij Suradiya gegeten. We gingen voor de all you can eat formule incl. frisdrank voor €18,50 pp. Helaas bleek dit niet meer te bestaan maar konden we wel all you can eat krijgen voor €13,50 maar dan zonder frisdrank. OK, geen probleem, toen bleek dat er sommige gerechten niet beschikbaar waren omdat we geen dag van te voren hadden gereserveerd (ivm inkoop) en er ook geen friet bij zat, besloten we maar gewoon a la carte te eten. Na ons drankje te hebben gekregen in de verder lege zaak om (18:15) werd het stil. Geen bediening niks. Uiteindelijk kregen we na een uur onze bestelde schotels. De kids hadden allemaal een spareribsschotel voor €10,95. Nou is schotel een groot woord, 1 stukje sparerib van een centimeter of 12 en een klein handje friet (geen mayonaise). 1 Donnerschotel (koud), 1 roti met eend (veel bot) een kip nasi (redelijk) en kipsate/friet (weinig). Met net de eerste hap in mijn mond werd er gevraagd of we nog wat wilden drinken. Nee laat nu ook maar. We hebben het opgegeten en zijn gaan afrekenen. Eenmaal buiten voelde ik me toch een beetje belazerd. €107 moesten we afrekenen voor 8 personen. Op zich niet veel natuurlijk maar voor wat we hadden gekregen niet echt waard. Dus ik stapte de aangrenzende cafetaria in (die zij ook runnen) om even tegen de eigenaar te zeggen dat ik het een beetje teleurstellend vond. Hij vroeg mij om even naar het restaurant te komen. Daar heb ik hem vriendelijke (echt!) uitgelegd dat ik het teleurstellend vond zulke kleine porties voor die prijs. Misschien als hij dat wat zou verbeteren hij ook meer publiek binnen zou krijgen. Toen stormde ineens zijn vrouw naar binnen en begon zich met het gesprek te bemoeien. Ze was zwaar sceptisch en zei dat het geen 4 sterren restaurant was. Tuurlijk, daar gingen we ook niet voor, maar ik mag toch wel iets verwachten. Ik zei voorzichtig dat de bediening ook wel iets attenter/alerter had kunnen zijn. Toen schoot ze uit haar slof, haar dochter had de benen uit het lijf gelopen. Ik zei vriendelijk dat ik alleen een tip wilde geven om te zorgen dat het restaurant wel vol zou zijn (gebarend naar de geheel lege zaak). Nou die tip had ze niet nodig, er kwamen genoeg klanten, maar het kwam door onze "rotkinderen" (ja, dat zei ze letterlijk) dat er niemand was. En nu opdonderen, riep ze naar mij. Haar man (eigenaar) probeerde de zaak te sussen en ook de dochter bood zelfs haar excuus aan voor het gedrag van haar moeder. Ongelofelijk, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt en ga toch echt regelmatig uit eten, maar zoiets onbeschofts, nee. Of je het nou wel of niet eens bent met de klant, je probeert toch netjes en beleefd te blijven. Nou 1 ding is zeker, hier zien ze me echt nooit meer terug!
Nathan23 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Alles heerlijk! Komen er al jaren. Goede service en leuke acties. Ze doen hun uiterste best om hun gasten het naar hun zin te maken.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Hier een all you can eat gekozen.
Hebben ze voor 13,50 en voor 18,50.
Wij kozen de goedkopere, hadden geen super honger.
De roti rol was super, zoals te verwachten van een Hindoustaanse kok.
De nassi, bami, sate en kip smaakten wel goed, maar het ontbrak aan kruiden.
Het was een beetje "vlak" allemaal, terwijl de Surinamers graag wat uitgesproken smaken proeven, zo zit deze keuken ook in elkaar. (los van sambal).
Omdat ik een Surinaamse partner heb, kon ik het goed beoordelen.
Het eten is niet slecht, maar mist iets. Ik begrijp het wel, want waarschijnlijk is 80% van de gasten Nederlander, en die kunnen er minder goed tegen.
Bediening was goed en heel vriendelijk, ze proberen er echt iets van te maken.
Kortom, wil je Surinaams eten, niet te duur, en hou je niet van super gekruid eten, dan is dit een aanrader.