Surabaya Green

Zaterdag Gesloten

• Af te huren
Roos1976 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Ik kom al jaren hier voor nasi rames en deze is echt fantastisch. authentieke smaak en nog steeds door niemand overtroffen in Amsterdam. Een paar keer de populaire concurrent op de Amstelveenseweg geprobeerd maar dit komt nog niet in de buurt van surabaya. goede service en persoonlijke aandacht.
D V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Inmiddels is de zaak voortgezet door de Indonesische vrouw van de eigenaar. Zij heeft een lichte make-over doorgevoerd waardoor de zaak er frisser uitziet. Je kunt nu ook laten bezorgen. Het eten is echter nog altijd super. Mijn advies, neem een bami of nasi rames voor €8,95. Dat is goedkoop voor een flinke bak met 2 soorten groenten, tempé en een keuze uit een vis of vlees gerecht. Ik vind de daging smoor het lekkerste. Het eten is aan de zoete kant, dat hoort ook zo en ik vind dat heerlijk. Ik heb nergens in Amsterdam lekkerder Indonesisch gegeten.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Fantastisch tentje! Bij binnenkomst waan je je in het warme Indonesië. Het eten is van buitencategeorie en de bediening en service is uitmuntend!
Lianne1991 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2014
Om af te wisselen en omdat ik weinig tijd had ben ik snel een nasi rames gaan halen bij t surinameplein. Bij binnenkomt moet je wel even slikken omdat de zaak er niet echt aantrekkelijk uitziet. Maar goed ik kom toch voor t eten. Als enige klant werd ik snel geholpen door een wat oudere man. Niet te duur en lekker warm meegenomen een bak met nasi vlees en groente. Thuisgekomen bleek het echter een nogal papperig geheel te zijn. De groente leek niet echt vers en de kip was smaakloos en nat. Helaas voor mij geen tweede keer hier.
Rokusvdh .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Hidden gem in de buurt van Surinameplein en al jaren een van de beste afhaal tokos in Amsterdam. Rommelig winkeltje maar concentreert zich op waar het om gaat : het eten en dat is meer dan goed. De nasi of bami Rames zijn de klassiekers en vervelen nooit. Sportief geprijsd ook.
PatrickHaarlem .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2012
Ismael, je bent de koning van de Nasi Rames, de keizer van de daging bali en de admiraal van de vriendelijkheid. Al 25 jaar lang haal ik mijn geliefde bakken (met een schepje meer...). 1 of 2 keer per week. Soms ga ik vreemd en eet elders een rijsttafel, maar wees niet bevreesd, alleen als je weer eens veel te lang op vakantie gaat. De beste toko in de Randstad, en ik als indo kan het weten. Authentiek en met liefde bereid! Jouw grote vriend uit Haarlem Patrick.