Supreme Cafe

Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Supreme Cafe

Fleur1993 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Vorige week voor het eerst gegeten bij suprême café, na veel goede verhalen te hebben gehoord. Het eten was erg lekker en de keuze ruim. Het was erg jammer dat alles lang duurde zelfs het drinken en dit terwijl er bijna niemand was. Na 2x vragen kregen we na 1 uur het mandje brood en na 1,5 uur kwam het eten pas. Ik snap dat het soms wat langer kan duren, maar er werd niet eens verontschuldigd voor het wachten en er werd gedaan alsof het normaal was. Ondanks dit kom ik graag nog terug want het eten was erg lekker!
Houdin P.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Lekker gegeten, kreeg ook erg veel. Meer dan genoeg. Erg vriendelijk personeel mochten wel meer aanspreekbaar zijn. Waren namelijk ookal een aantal dingetjes vergeten die we vroegen.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Gisteren een high tea gehad bij Surpreme cafe, erg veel en lekker! Wel minder zoetigheid dan ik gewend ben, veel sandwiches maar het was erg lekker. We hadden via social deal een bon, ik was hier nog nooit geweest maar zeker voor herhaling vatbaar!