Supperclub

Meer informatie over restaurant Supperclub

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Jvdbrink .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
In een woord: Wauw! Wat een fantastische ervaring. De supperclub heeft een nieuwe locatie. Daardoor lijkt de energie van het vergane concept weer helemaal terug te zijn. Het eten is goed, maar is wat mij betreft niet de hoofdzaak van deze avond. De shows eromheen, de opzwepende muziek en het mooie gebouw maken het een ervaring opzich. Het personeel is aardig, energiek en probeert het je naar de zin te maken. Er zaten veel toeristen, maar ik denk dat dit weer zijn weg gaat vinden onder de locals. Aanrader als je van lekkere house muziek houdt, lekker wilt eten en letterlijk wilt hangen. Enige minpuntje van de avond was dat het restaurant over ging naar een club avond met hiphop. Maar de ervaring was verder helemaal super!
Dino D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Prachtige nieuwe locatie in het oude Odeon gebouw, de oude stijl en details in tact en prachtig gecombineerd met het strakke wit van de Supperclub. Gastvrije ontvangst en de hele avond een top service. Het eten is weer klasse (is wel eens anders geweest) met aandacht voor details en ingredienten. Bij binnenkomst heerlijke olijf met een "zoete" en crispy anjovis en bij het volgende 5 gangenmenu elk gerecht verrassend lekker: mijn favoriet was de witvis (kabeljauw?) met kreeftensaus, vongele en mosselen, maar ook de zeer zachte en malse beef scoorde hoge ogen. Gedurende de avond prachtige visuals op de muren rondom, een dj die de sfeer er goed in hield en leuke acts tussendoor. Enige opmerking is dat het "shocking en extravaganza" concept erg is afgezwakt tot bijna een karikatuur van zichzelf; de acts, de doorbitch, het personeel, het is een fractie van de uitstraling die het vroeger had met een knipoog naar de Roxy. Desalniettemin een geslaagde plek voor een zinneprikkelende totaalbeleving
Yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Tijdens de restaurantweek hier met zijn vieren wezen eten. De plaatjes op het internet zagen er bijzonder uit en het verhaaltje achter de Supperclub maakte me nieuwsgierig! Ik vond het zelf geen enkel probleem om al half liggend te eten en drinken, maar kan met voorstellen dat je een stoel aangenamer vindt. Ik vond het juist wel gezellig en anders. De bediening was wel heel erg vriendelijk, maar niet al te vlot. Vooraf kregen we brood geserveerd met zelfgemaakt boter. Een gedeelte van het brood was lekker, maar er zat ook een broodje tussen waarmee je iemands hersenen kon inslaan :) En helaas was de boter op ver voordat we het laatste sneetje konden smeren, een beetje uit verhouding dus. Het voorgerecht bestond uit bloemkool en coquilles. Coquilles waren lekker, maar ik kan ze zelf nog lekkerder maken, dus bijzonder waren ze niet. Het hoofdgerecht was kalfsvlees en die vond ik zelf erg lekker, al zei mijn vriendin dat ook deze echt niet bijzonder was klaar gemaakt (ik eet dit weinig, dus heb weinig vergelijkingsmateriaal). Het dessert bestond uit witte chocolade en pistache ijs, op een stuk witte chocolade, een soort witte chocolade mousse en een ietwat droog cakeje. Ik vond het dessert erg lekker, al was de cake wat saai en droog. Al met al was het eten allemaal prima, maar echt niet heel bijzonder. We gingen hier dan ook heen voor de sfeer en entertainment! Helaas moet ik zeggen, eens en nooit meer! Ik dacht dat ik ruimdenkend was maar dit sloeg echt alles. Ik vind het ziekelijk om te zien hoe je naalden door je eigen lichaam rijgt om vervolgens hier verf doorheen te spuiten! Ik werd er naar van en moest weg kijken. De laatste show van een travestiet met een dik-makend-pak aan was wel grappig, maar qua entertainment is het toch iets tegen gevallen. Misschien volgende keer toch de naalden achterwege laten? ;-) Samengevat, eten prijs kwaliteit viel erg tegen maar je betaalt natuurlijk ook voor de sfeer en entertainment, entertainment was zeker bijzonder, maar niet voor herhaling vatbaar, helaas!
Anoush D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Liggend (met de schoenen uit) op lange witte bedden, terwijl om je heen van alles gebeurt.
Er wordt eten bereid (heerlijk, heerlijk), muziek gedraaid (zacht begin, funky einde), danseres kronkelt zich om je heen, de benen hoog boven je fles wijn en de glazen (...), Amy Winehouse lijkt weer te zijn opgestaan om hier te komen zingen, de bediening is mooi en kinky (en oplettend, aardig, professioneel). Kortom: één lange heerlijke belevenis, waar je rustig in je eentje naar toe kan gaan; want vervelen is er niet bij. Veel buitenlandse gasten. Geweldige ervaring, geweldig eten.
David V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Supperclub is en blijft altijd een spektakel van heerlijk eten en geweldige entertainment in een hele relaxte atmosfeer, de vijf gangen die geserveerd werden waren allemaal erg smaakvol, een mooie sashimi, een heerlijke bospaddenstoelensoep, een mooi stuk op de huid gebakken griet en een heerlijk dessert, in combinatie met een goede fles Moet en Chandon en Pinot Gris een avond om te herinneren, niet met de kids maar wel met liefde of vrienden
Rijk V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Jaren lang niet meer in de supperclub geweest. Omdat het na een flitsende start versleten raakte door slordige bediening en matig eten voor teveel geld. Nu weer eens geprobeerd en het heeft weer zijn oude schwung. Erg goed eten, zeer attente bediening, ludieke decoratieve showtjes , kortom een avondvullend programma van internationale allure. Je moet all in wel rekenen op ruim 100 euro per persoon maar de prijs kwaliteit verhouding deugt weer. Een aanrader dus voor een leuke avond uit.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Met gemengde gevoelens, ging ik weer eens naar de Supperclub. Nadat ik de recensies had gelezen hier bij iens. Maar het was weer zoals van ouds. Goed ontvangst, zoals deze man hier al ruim 14 jaar laat zien, hoe je de gast in de juiste sfeer brengt, wat je te wachten staat in deze club. Mijn petje af voor hem. Inderdaad de muziek was wat aan de luide kant in de bar, waardoor de communicatie wat moeilijk was met het bar personeel. Voor een Italiaans flesje bier, en een wijntje moest ik 6,50 betalen ( wat echt niet overdreven is ). Ik gaf 8 Euro, maar zag het wisselgeld niet terug. Dat was wat slordig. Daarna zijn we naar onze bedden gegaan, alles keurig schoon en proper. Alles tot in de puntjes verzorgd. Ook al de andere gasten zagen er top uit, goed gekleed, en klaar voor een gezellige avond.
We kregen een zeer vriendelijke serveerster, die een hele goede service verleende, met trendy kapsel, van echt niet te onderscheiden, en kleding die bij een club ook hoort. Het menu werd duidelijk verteld, het was een verrassing menu, en je kunt doorgeven wat men niet wenst, of mag eten. Hierin was veel mogelijk. Een voorgerecht van Gamba's met een frisse salade, de salade was veel te zout, gamba's goed. Daarna een kerrie soepje, de reuk goed, smaak was niet optimaal. Ons warm tussen gerecht was kabeljauw, erg goed, met mooi garnituur. Hoofdgerecht, lams koteletten, ook zeer smakelijk, goed gebakken, met goed bijpassend garnituur. Het dessert zou om 23.30 uur geserveerd worden, en was ook precies op tijd. Een chocolademousse, brownie en een mooi gedraaid ijs. Niets op aan te merken. De gasten naast mij, waren vegetariër, ook deze gerechten zagen er goed uit, en ook zij vonden het zeer smakelijk. De keuze in wijnen per glas niet optimaal, maar wel goed. Voor mij werd een verkeerde wijn geserveerd, zonder aarzelen werd dit meteen hersteld.
Ik heb weer genoten, en de supperclub is er weer, zo volhouden, en ik kom zeker weer.
Leckerschmecker .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Plus- en minpunten
Waren er met en group van 8.
Uniek concept, maar voelt voor mij als eind-dertiger wel en beetje nostalgisch.
Engelse service. Niet slecht maar ook niet uitstekend.
4 gangen maar geen dessert tot 12 uur, darna zijn we vertrokken. Over het eten hadden we hier gelezen dat het slecht was maar waren daarover positief verrast.
Minpunten:
Helaas was de muziek vanaf de 2e gang (rond 10.00 - 10.30 uur) heel erg hard zo dat je echt niet meer kon praten. Dit leidde ook helemal af van de volgende gangen en het personeel kon nauwelijks verstaan wat wij bestelden. 3 keer schreeuwen werkte wel.
Ik vind het prima als mensen na het eten willen dansen en de muziek dan harder wordt, voor ons gevoel was het echter veel te vroeg en dus niet gezellig meer. Een keiharde dreunende beat die elk gesprek onmogelijk maakte.
Geen cocktails en alleen één soort bier. Beetje raar voor en supper club vonden wij.
Een in het begin leuke avond, maar dan helaas met een (te) vroeg einde omdat er gewoon niet meer te praten viel.
Raluca .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Last night I really looked forward to celebrate my boyfriend's birthday @ Supperclub. His first time @ Supperclub, my second. Cocktails downstairs were awesome but the food and the show... such a shame... Sushi was good, shrimps were horrible and I hate lamb but last night I had to have a piece because I was so hungry. So 2,5 hours later, right before desert, we left Supperclub starved. The service was... well, our English speaking waiter was the most arrogant waiter I have ever seen in my life. And the show... the Freddie Mercury look-a-like went full monty. It was not funny, not when your (finally) eating. Such a shame! I had such good memories after my first time in Supperclub but I am not coming back.