Supperclub Cruise

De Ruijterkade Pier 14 1011 AA Amsterdam Nederland Kaart
31-203446403

Over het restaurant Supperclub Cruise

Op Supperclub Cruise geniet je van een ultieme dining experience. Hang lekker achterover, proef
onze internationale gerechten en laat je verrassen met kunstzinnige en spraakmakende
optredens. Tijdens het diner hoef je geen rekening te houden met tafeletiquette. Alles kan en

alles mag. Vergeet alleen geen schone sokken aan te trekken!

Om 19h30 word je opgehaald bij Pier 14, achter Centraal Station Amsterdam, waarna je plaats
mag nemen op de iconische witte bedden van La Salle Neige of in de Le Bar Noir; de zwarte zaal
met uitzicht over het water. Gedurende de avond draait de dj muziek en is het geen uitzondering
dat de avond al dansend wordt voortgezet. Na een onvergetelijke avond zet de kapitein iedereen

weer af waar het allemaal begon.
Hop on board en laat je verrassen!

Supperclub Cruise is op vrijdag- en zaterdagavond geopend voor diner. Hier geniet je van een
wisselend 4-gangen menu (€ 55,-), altijd bereid met verse producten. Natuurlijk wordt er rekening gehouden met eventuele dieetwensen of allergieën.

Meer informatie over restaurant Supperclub Cruise

Makkelijk te bereiken met openbaar vervoer
  • Kom je met de auto?
    Supperclub Cruise is gelegen achter Centraal Station Amsterdam