Supperclub Cruise

31-203446403

Meer informatie over restaurant Supperclub Cruise

Obey .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Goede service, lekker eten, echte genoten van de muziek, decor en entertainment. Het is iets anders dan een normale restaurant. Zou ik zeker nog een keer doen.
Ro K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Na er jarenlang over gelezen te hebben nu toch ook maar eens geprobeerd. Van de buitenkant is het een draak van een schuit maar binnen ziet het er leuk uit.
Eten is goed maar je moet geen haute cuisine verwachten. Gewoon goed, thats it. Wij zaten boven en dan lig je half. Dat eet niet echt geweldig. Voordeel is wel dat je naar buiten kan kijken.
Kan me wel voorstellen dat als je dit met een hoop vrijgezellen doet het een spannende beleving kan worden...
Mick B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
De website schept zeer hoge verwachtingen. Acts, een avond om over na te denken en volop entertainment. Bij binnenkomst wordt je verwelkomt door een apart figuur waardoor de verwachtingen hoog gespannen zijn. In de bovenzaal wordt je opgewacht door een te schaars geklede dame (uitdagend is ok, maar het moet wel kunnen). Het eten is zwaar teleurstellend, de wijnen duur en van zeer slechte kwaliteit voor die prijs. Het eten is erg simpel, slablaadje, tomaat, tilapila, gevolgd door witvis met ravioli, soepje van garnalen en afgesloten met een halfbevroren fruitdessert met een gekristaliseerd bolletje ijs! Voor dat bedrag mag je toch echt meer verwachten. Daarnaast wordt er gesproken over entertainment, slechts 1 act (die overigens wel goed was), de muziek gaat tijdens het diner al zo hard dat een fatsoenlijk gesprek niet meer mogelijk is en permanente gehoorschade het gevolg is. Absoluut een afrader!