Supermercado

Schiedamse Vest 91C 3012 BG Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Supermercado

Cocktailbar met streetfood!

Supermercado is een cocktailbar-restaurant met een swingende Latijns-Amerikaanse keuken en een streetfood vibe. Iedereen kan hier genieten van verschillende Latijns-Amerikaanse gerechten: van een Argentijnse ribeye tot Mexicaanse taco's en van een Peruaanse ceviche tot en met een hamburger. Zelfs de allerkleinsten kunnen zich bij ons prima vermaken in de ‘Mini Mercado’.

Meer informatie over restaurant Supermercado

• Af te huren , Airconditioning
6,8
6,5
7,1

Jouw recensie over het restaurant Supermercado

Rolán B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
leuke zaak van de buiten en binnenkant, service was snel (waarschijnlijk omdat er geen hond zat)
Lijkt top, maar het eten een grote flop, we hadden trek in een snack dus bestelde de "tortilla ships met guacamole en met ' huisgemaakte' chips. De chips kwamen duidelijk uit een ah zak, en ah basic chips zijn zelfs nog lekkerder. In de quacamole zat een vlieg. Er lagen ook nog is dode vliegen op tafel.

Al met al is get toch schijn bedriegt. Wat leek op een leuke originele zaak blijkt een ramo te zijn.
Suzie M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijk gegeten: Zuid-Amerikaans geïnspireerd streetfood, zeer vriendelijke no-nonsense bediening. We waren er voor de lunch, en zijn later nog teruggegaan om er een cocktail te drinken (verrukkelijk). Het meeste is handmade/ homemade, er zit liefde in en dat proef je
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijke sfeer keuken en bediening,rijkelijk belegde tortillachips en zoete aardappelfrites kortom we komen zeker terug
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Het is een gezellige tent, maar toen het net open was wezen lunchen en ik vond het niks. Dat kan natuurlijk ook aan mijn smaak liggen.
Amber Anne H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ontzettend lekker gegeten! Vriendelijk personeel. Wel erg druk maar gezellig. Werd ook rekening gehouden met mijn verjaardag. Er zat vuurwerk bij het toetje. Kortom prima plek en goeie prijzen. Ik kom zeker terug!
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Tsja, een hoog hipster gehalte tent. Veelbelovend menukaart, maar daar hangt ook een zeer hoog prijskaartje aan! Algoed, cocktail vooraf, en eten kwam al snel op tafel. Wel fijn dat we, gezien de rekening achteraf, nacho's van het huis hadden gekregen. Zalm, vega burger, empanada, quesadilla, zoete aardappelfriet, en een rode linzen taco. Enige wat zeer smaakte was de zoete aardappelfriet. Overige gerechten konden wel wat meer pit krijgen. Dessert was prima, maar van de mexican pudding had ik wel wat meer van verwacht.. Prijs kwaliteit verhouding erg scheef. Bediening niet bijzonder, toont weinig interesse in klanten. Hier hoef ik niet meer perse heen.
Thijmen V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Hier met een aantal collega's wezen eten. Werden eerst super aardig ontvangen en naar onze tafel gebracht. Vervolgens duurde het enorm lang voordat er iemand langs onze tafel kwam om kenbaar te maken dat hij/zij ons zou bedienen. Uiteindelijk zelf maar een ober moeten roepen om de drankjes op te nemen. Drankjes waren prima, lekkere Ice Tea's en verder ruime keuze aan drankjes en cocktails. Vervolgens hebben wij een aantal gerechten besteld nadat wij opnieuw zelf een ober moesten aanspreken. Gerechten waren lekker. Tot slot opnieuw een ober moeten aanspreken voor drankjes en dit ging niet zo makkelijk. Wij hebben meerdere malen onze hand moeten opsteken, zwaaien etc maar er werd geen aandacht aan ons besteed. Totaal niet gastvrij. Tot slot wilden wij nog een dessert bestellen, opnieuw een poging gedaan om de aandacht te krijgen van één van de medewerkers in de bediening maar dit was tevergeefs. Deze waren meer bezig met elkaar dan met de gasten, erg teleurstellend. Uiteindelijk zijn wij zelf naar één van de medewerkers toegelopen om dan toch maar de rekening te vragen, dit terwijl wij allemaal een dessert wilden. Prima om een avondje te eten, maar verwacht wel dat je je best moet doen om aandacht te krijgen van het personeel.
rest-bezoeker W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Restaurant is vrij groot met een groot terras (bij goed weer).
Bediening zeer vriendelijk en snel. Eten is divers, van "alles" wat.
Prima eten. De prijzen vind ik redelijk.
Rian B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Alles goed op smaak en zeer vriendelijke bediening.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Leuke tent met een gezellig terras. Helaas viel het eten erg tegen. Het voorgerecht, de quesadilla picante was saai en had teveel tomatensaus.

Als hoofdgerecht hadden we de Picanha en zoete aardappel patatjes. De patatjes waren erg lekker maar de Picanha hebben we terug moeten sturen naar de keuken omdat deze koud was! Dit zou geen probleem hoeven worden maar we kregen exact hetzelfde bord met een hap uit het eten terug. Wel warm maar niet meer mooi rood van binnen....

Als nagerecht de Churros, deze kwamen gewoon uit een diepvries verpakking, dus had ik thuis ook kunnen maken.

Wat service betreft was het erg jammer dat er veel personeel op het terras rondliep maar er niemand naar je om kijkt om je bestelling of betaling op te nemen.
Kabro .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Gezellig restaurant, leuk sfeertje! Eten is weinig bijzonders voor een hoge prijs. Quesedilla met alleen kaas, dat kan m.i. wel wat smaakvoller, zeker gezien de prijs. Moesten erg lang wachten op het eten, tussen de voorgerechtjes en het hoofdgerecht zat ruim een uur wachttijd! En na het lange wachten was een iets sterkere cocktail niet vervelend geweest.
Ni H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Heerlijk eten! Top sfeer. De burgers zijn heerlijk (ook de vegan burger is een aanrader) en de churros met karameldip.... daar kan niks aan tippen. Goede service, aardig personeel, fijne locatie. Een dikke 10!
CH W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Hier gegeten omdat ik gelezen had dat het een kindvriendelijk restaurant is. En dat klopt zeker! Mijn dochtertje van 2.5 heeft zich goed vermaakt in de keuken hoek met andere kinderen. Het is ruim opgezet dus we konden onze kinderwagen kwijt. Het eten is goed, lekker kleine porties waardoor we veel verschillende dingen konden uitproberen. En handig natuurlijk voor de kids. De bediening was vriendelijk, die konden goed overweg met de vele kindertjes die er rond liepen. Aan de andere kant van het restaurant zaten veel jonge mensen, ze hebben veel soorten dranken, lekkere cocktails. Leuk zo'n verschillend gezelschap. We willen zeker vaker terug komen met vrienden met kids!
Rachel D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Als je binnenkomt is het eerste wat je denkt...Hebben al deze mensen de hipsterbus gemist want die is vertrokken net als de gabberbus en de...nou ja, je snapt 'm wel. Sfeer is erg leuk, bediening aardig. Maar eten...droge empanadas met droge vulling, fantasieloze nachos, droge spare ribs, melige gamba's. Het is allemaal niet vies maar ook zeker niet lekker. Gewoon heengaan voor een lekker drankje/gezelligheid en ergens anders gaan eten :-)
Jillis B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met 5 collega's ben ik hierheen gegaan voor een hapje en drankje. Alles leek veelbelovend, leuke cocktails en lekkere gerechten op de menukaart. Nadat we de drankjes hadden ontvangen, stortte spontaan onze tafel in elkaar. Cocktails, kaars, tafelgerei vloog over ons heen. Het zijn een soort schaar/klaptafels en blijkbaar niet van de hoogste kwaliteit. Nu kan dit gebeuren, maar hoe hier met het personeel is omgegaan, ronduit schandalig. De hulp kwam maar traag opgang en er werd kort en onbeleefd gereageerd. Eigenlijk werd er non-verbaal geïnsinueerd dat het onze schuld was. De gevallen drankjes, waar net een slok uit was, werden gelukkig vervangen, maar het duurde allemaal erg lang. Er werd aangeboden om de tas en kleding waar de drank en kaarsvet overheen was gevallen daar ter plekken te wassen en drogen. Dit vonden wij nou niet bepaald een acceptabele oplossing. Er werd niet aangeboden om eventuele stomerij kosten te vergoeden. Er werd ons geen ook drankje of iets dergelijks aangeboden van huis, wat wij wel op zijn minst verwacht hadden. Gezien de geleden schade en de schrik. Bij het afrekenen heb ik mijn ongenoegen kenbaar gemaakt over hoe met de hele situatie is omgegaan. Hier werd onbeleefd en ongeïnteresseerd op gereageerd. "Ik was er niet bij" en "ik heb niet gezien wat er is gebeurd" kreeg ik te horen. Nogmaals werd duidelijk dat ze vonden dat wij blijkbaar schuld hadden aan het stuk gaan van de tafel. Ik kan mij niet herinneren dat een horeca gelegenheid zo ongastvrij was. En wij zullen hier ook zeker niet terug komen. Jammer...
Nikki B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Op zoek naar een restaurant met hapjes om te delen. En dat vonden we! 2 empenadas, een taco, tortillachips en een grote salade gedeeld en omdat we er zin in hadden de heerlijke churros met carameldip eigen gemaakt. Bomvol en zeer voldaan. Ook een kan sangria voor 25 euro erbij, smaakte prima. Alle smaken waren naar mijn idee prima. Sfeer was leuk alleen de bediening liep weinig langs. Als we even zwaaiden kwamen ze meteen en waren ze erg vriendelijk en maaktem ze een praatje. Ik kom zeker nog een keer!
Martijn C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Onvoldoende op veel aspecten: service onattent, personeel dat in discussie gaat bij klacht over laat uitserveren friet, porties zijn begroot op dwergen en de prijs op reuzen. Niet meer terugkomen hier
Anneleen T.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Het ziet er binnen erg leuk uit. Echter op het moment dat je neergezet wordt en je met een wat grotere groep bent wordt het personeel erg onvriendelijk. Bij het vragen naar een drankje waar 1 iemand niet direct kon beslissen begon mevrouw met der arm te draaien en te zeggen dat we moesten opschieten. Daarnaast kon ook niet alle gerechten tegelijk besteld worden want dat kon mevrouw niet aan.

Dit alles was nog Los van het feit dat de tafel naast de ingang van de WC was wat normaliter geen probleem is. Echter bij dit restaurant is dat een groot probleem elke keer als de deur naar de wc opengaat komt je een erg onaangename geur te gemoed. De wc's zijn ronduit vies en smerig.

conclusie eens maar dan ook nooit meer!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het ziet er leuk uit. Op een vrijdagavond rond half negen binnen gerold en ze hadden nog een plekje voor ons twee. Hoewel de ribeye goed smaakte en de spareribs van mijn tafelgenoot ook, vond ik het geheel toch tegenvallen. Je krijgt een stuk vlees op een bord met een servetje zonder enig garnituur. Door het sap van het vlees scheurt het servetje en kan je dus eigenlijk niet snijden. Bijgerechten kan je los bijbestellen maar de keuze is summier. Ook de service laat te wensen over. Als we iets wilde drinken moesten we daar zelf om vragen als het je lukt iemands aandacht te trekken. Toen we dat uiteindelijk zat waren hebben we maar om de rekening gevraagd.
Ashley W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Leuke zaak! Lekker gegeten maar de bediening kan echt beter! Duurde soms erg lang voordat er iemand langs liep om wat aan te vragen, bovendien ben ik van mening dat je nergens zelf om hoort te vragen..