Superfun

Middelhoefseweg 10 3819 AA Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Superfun

= IENS Festival = De 50% korting op de rekening is alleen geldig op een diner in het restaurant en niet op de overige activiteiten. Superfun is een indoor Activiteitencentrum met Restaurant onder één dak. We serveren Steak on the Rock en BBQ buffet. Een heerlijk avondje uit met het gezin of vrienden. Lekker een hapje eten in ons sfeervolle restaurant of het geheel combineren met een leuke activiteit (Bowlen, Lasergame, Beachgolf, Rescue Challenge en Superjump). Terwijl de kinderen zich vermaken in het speelparadijs kunt u heerlijk naborrelen in het restaurant.

Bedrijfsuitje
Superfun is uitermate geschikt voor een bedrijfsuitje, personeelsfeest en activiteiten gericht op teambuilding. Bij Superfun kunt u diverse arrangementen samenstellen voor 7 tot 150 personen. Naast het diverse aanbod aan activiteiten, is er ook gelegenheid voor een borrel en/of een uitgebreide BBQ.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Superfun

Bussen vanaf Centraal station Amersfoort: Bus 1 Halte Birkhoven, Amersfoort - Bus 70 Halte Soesterweg Amersfoort - Bus 74 Zandlaan, Soest
  • : Gratis parkeren, recht voor de deur.

Restaurant:
Woensdag en Donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 01:00
Ons activiteitencentrum is dinsdag tm zondag geopend van 10.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Superfun

Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Samen met 3 vriendinnen een hele leuke avond gehad! Ontzettend vriendelijk personeel die hun best doen om je een leuke avond te bezorgen. Steak on the rock is echt een aanrader: leuke ervaring en heel lekker vlees. Zeker voor herhaling vatbaar!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gastvrije en vlotte ontvangst, attente, goede en vriendelijke bediening. Met kleinkinderen barbecue gegeten, ging fantastisch, voor de prijs zeer goed vlees en diverse soorten, lekkere patat friet. We hoefden niet lang op het eten te wachten. Het restaurant is eenvoudig maar sfeervol en de aanliggende indoor midgetgolfbaan schept veel ruimte. Met de 50% dagen werkelijk zeer voordelig, maar ook voor de normale prijs een uitstekende prijskwaiteitsverhouding. Het speelparadijs was voor de kleinkinderen een top.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Dit restaurant is kenmerkend voor het bbQ-buffet. Dat verklaart een hoop van bovenstaande antwoorden. Het vlees was uitstekend, de salades lekker, de soep niet echt warm maar het stokbrood met kruidenboter en de heerlijk gefrituurde patat waren weer prima. En niet te vergeten het ijs! Veel smaken om uit te kiezen. Kortom zeker iets om te onthouden voor een volgende keer.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Echter de kwaliteit van het eten kan echt beter.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het restaurant van Superfun hadden we nog nooit bezocht, ik vond de sfeer niet passen bij een restaurant, daarvoor was het te open in de ruimte en zonder sfeer elementen in het reassurantie zelf was het meer een zaaltje met een bar en tafels. Daarbij kreeg mijn zoontje al snel last van zijn ogen vanwege de bbqlucht, dit werd later op de avond wel beter. Gelukkig was het eten wel van goede kwaliteit! Ook de service van de bediening was erg goed, de medewerkers waren vriendelijk en deden echt hun best om het naar je zin te maken. Dat mijn kinderen ook gebruik konden maken van de vrijwel lege indoorspeeltuin was voor hun echt een reden om zeke nog eens terug te komen!
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Personeel is vriendelijk, gastvrij en deed erg haar best om het ons naar de zin te maken. Kwaliteit van het eten kan echt beter; de bbq werd gebruikt als een oven, waardoor het vlees niet gegrilld maar gegaard werd. Het salade buffet was vrij beperkt, maar vers en prima kwaliteit.
We maakten gebruik van de IENS 50% actie, dus voor die prijs was het acceptabel.
BJ H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Weinig sfeer, meer een kantine.
Gonda G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Het restaurant was leeg, erg ongezellig. Jammer! Serveerster vroeg na 1 ronde bbq vlees als jullie genoeg gegeten hebben is daar het ijs.....we hebben ondanks dat het ongezellig was rustig en op ons tempo gegeten. Jongen die bbq vlees bereide was wel aardig. Maar voor ons nooit meer eten bij superfun. Bowlen vooraf was leuk
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Goede ontvangst in een super rustig restaurant, waardoor het een bijzondere ervaring was. Het buffet is klein maar heel fijn! Het eten is van hoge kwaliteit. De service is goed. De sparerib was alleen zo zwart, dat ik deze na een paar hapjes niet meer hoefde. Maar dat was ook het enige wat niet goed was. De prijs-kwaliteit verhouding voor een etentje hier is perfect. Aanrader voor een leuk etentje.
g.A. T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Vleesgerechten zijn erg goed bereid op de barbecue. Zelf kiezen uit verse salades. Vriendelijke medewerkers.. Fijn voor en nagerecht.
En dit alles voor een uitstekende prijs.
Menuprijs /2 .en de drankjes.
robert V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Goed concept vriendelijk geholpen. Rock diner was verassend lekker. Je maakt je eigen vlees klaar. Kwaliteit is heel goed. Na afloop diner leuk golf gespeeld.
hele familie tevreden. Voor herhaling vatbaar.
Beste Robert Vermazen, Bedankt voor uw feedback. We hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen bij Superfun
Merijn V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heel mooi restaurant! lekker gegeten. Erg vriendelijk personeel. We hebben ook gebowld en hoogte parcours geklommen. een Leuk compleet dagje uit met eten en games. Erg veel diversiteit. Wij komen zeker nog een terug.
Bedankt voor uw positieve feedback. Graag tot een volgende keer.
Bobbie D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker gegeten met een leuke activiteit erbij!
Mijn keuze viel toch op het Barbecue, dit was echt lekker.
Een kok maakt het vers klaar op de barbecue, je kan bestellen waar je zin in hebt!
Zo is er voor iedereen wel iets wat zij lekker vinden.
Bediening was snel en vriendelijk.
Dank u wel voor uw feedback! Fijn dat u heeft genoten van onze gerechten. Graag tot een volgende keer.