Super House

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Super House

La E.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Slecht gegeten. Het was koud in het restaurant. Het eten kwam pas na 1,5uur klaar (ondanks dat het restaurant praktisch leeg was). Vervolgens was het vlees duidelijk aangebrand (volgens iedereen aan tafel). Na het verzoek om het opnieuw te bereiden kregen we te horen dat het zo (lees: aangebrand) hoort te smaken. Ze vergaten de reist op te dienen. Dit hebben we nog nooit meegemaakt.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Hebben afgehaald hier, voor het laatst moet ik zeggen. Ku lu key bevatte ipv knapperig gefrituurde gepaneerde kipblokjes wel 6 stukjes enorm taaie plakjes kip, niet gepaneerd, wellicht wel gefrituurd. De bami en de nasi waren koud (wonen op nog geen 100 meter dus niet onderweg erg afgekoeld) en de gado gado was prutje met roerei, sateh saus en courgette ipv komkommer en gekookt ei... Hadden honger, anders was ik er echt mee teruggegaan.
Trees S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wat een smerige zooi. Een bak tjaptjoi met mihoen (voor €3 extra).. De mihoen zat vol gebakken ei. Smakeloze troep. Daarnaast babi pangang met bami. Het vlees zat in een grote bak met een onidentifieerbare saus... We hebben onze afhaalmaaltijd van €23 zo in de vuilnisbak gekieperd.. Daar moesten we ook nog een uur op wachten... NOOIT MEER!
Anne-Gre E.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Wat een armoedig restaurant. Wij hadden een Social Deal om dit restaurant te proberen. We konden alleen kiezen uit de typisch Chinese kaart met gerechten waar de meeste Nederlanders niet warm voor lopen (pens, varkensoortjes). Personeel heeft niets geproefd, dus kan niet adviseren. Voorgerecht waterige soep, vervolgens 3 koude gerechten geen van allen lekker (kip met veel versplinterde botten erin, gummie-achtige eieren en glibberig spek). Hoofdgerecht acceptabel. Onduidelijk waarom we niet van de 'gewone' kaart mochten kiezen. Al met al: brrrrrr, nooit meer.
Jim V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Jammer. Ik had gereserveerd, maar er was voor 6 personen gedekt. Het gevraagde extra bestek is nooit gearriveerd. We kwamen met 2 kinderen van resp. 6 en 1, en dit bij de reservering meegedeeld, dus er had bekend kunnen zijn dat er wellicht om kindermenu's gevraagd zou worden. Vier verschillende menu's op de rekening, allemaal met appelmoes. Was de appelmoes op! En geen vervangend product... En 2 producten, pasteitjes, konden we niet bestellen want dat zou te lang gaan duren?? Er werd niet gevraagd om nieuw drinken te gaan halen, toen ze kwamen bleven de lege flesjes van de eerste ronde op tafel staan. We moesten zelf ontdekken dat de 2 verschillende menus die we kregen voor "Nederlands" en Sichuan waren. We moesten zelf om een kinderstoel vragen. Het eten was goed genoeg (niet onderscheidend), maar de bediening was onder de maat.
Eduh .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Dit is een onverwacht pareltje in Utrecht. Ogenschijnlijk een doorsnee afhaalchinees maar die schijn bedriegt. De gerechten verschillen hemelsbreed van wat je normaal zou verwachten en komen uit de sichuan keuken. Ik kan niet anders zeggen dat alle gerechten overheerlijk waren en er is een zeer ruime keuze aan vlees, vis of vegetarische gerechten. En dat alles voor een zeer schappelijke prijs. Het decor is niet echt een topper maar eigenlijk past dat ook wel weer een beetje het eenvoudige concept van heerlijk eten zonder enige andere pretenties.
De bediening is zoals het moet in deze stijl , je wijst het nummer van het gerecht aan en het wordt geserveerd. Het restaurant ligt in een buitenwijk dus dat maakt parkeren ook nog eens eenvoudig. Wij gaan hier heel vaak terugkomen om de zeer gevarieerde menukaart verder te verkennen.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Dankzij en met Chinese vrienden hier een hapje gaan eten. Wat een briljante! Je komt hier niet voor het decor en de service is basic, maar de Sichuan gerechten die uit de keuken komen. Ze zien er ten eerste top uit en smaken daarnaast overheerlijk. Ga hier naar toe als je op zoek bent naar authentieke Chinese gerechten en/of houdt van spicy eten. Wij komen hier zeker vaker terug! Bijkomend voordeel tenslotte is dat je er geen parkeerkosten hoeft te betalen 's avonds.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Heerlijk echt Chinees gegeten. Authentieke sichuan keuken, er zitten veel chinezen dus we waren niet de enigen die dat vonden. Zeer aan te bevelen als je voor je pittige eten niet weer naar de Thai wilt of de Indiër.
Leopollie .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2013
Een goed verborgen juweeltje, deze Chinees. Je kunt er de standaardgerechten eten, maar hier ga je naartoe voor de Sichuankeuken. Erg lekker, soms pittig, eten. Van kip, 1000 jarige eieren tot een divers aanbod van ingewanden, kwal en andere dingen die de meeste mensen niet durven eten. Gewoon eens proberen! De chinese fondue is erg goed.
Mmmarc .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Dit restaurant ziet er van buiten niet uit en binnen lijkt het één van de honderden Chinese standaardrestaurants te zijn, maar vergis je niet, hier kan je de lekkerste authentieke Sichuan gerechten bestellen voor een goede prijs.
Matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2012
Wie nooit in China is geweest maar wel eens heel echt Chinees wil eten uit wat de Chinezen zelf de beste keuken vinden, dit is de plek!
Super House heeft voor de buurt de standaard Babi Pangang maar vraag je de Sechuan kaart dan ben je in China. Uniek in NL. Niet voor zwakke magen! Eigenlijk niet geschikt voor westerlingen tenzij je wat maagklachten er voor over hebt, zoals ik. Aanraders: De spuugkip en de aubergine. Gerechten worden met gescheifen ingredienten opgediend omdat dat er mooi uitziet, dus zelf even mengen. Soep is niet altijd soep om geheel te eten, maar om de lekkere hapjes uit te vissen. De koude gerechten zijn ook aanraders. Smaken die je nooit geproefd hebt. Super House vergeet je nooit meer (in positieve of negatieve zin, dus wees gewaarschuwd).