SunSet Blvd

Boulevard 69 2225 AG Katwijk aan Zee Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant SunSet Blvd

Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Heerlijk gegeten, onze gastheer Thijs zorgde dat alles tot in de puntjes geregeld werd. Vraag naar hem bij binnenkomst als je langs komt!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Fantastische burger, kipspies heerlijk, dessert voortreffelijke sorbet en creme brulee de lekkerste tot nu....hele dikke voldoende
Elletje622 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Aardig personeel. Leuk aangekleed restaurant.
Bij het voorgerecht wist de kok wel dat de parmezaanse kaas niet door zwangere gegeten mocht worden maar hij serveerde vervolgens wel de salade met zacht gekookt ei... (Met rauw eigeel wat je dus als zwangere ook niet mag) Kok liet de serveerster (die overigens super aardig was) zijn excuses overbrengen, het arme meisje had schaamde zich kapot volgens mij...
Hoofdgerecht de kipspies met ananas en pasta met welgeteld 4kastanjechampions en een overdaad aan melige kerriesaus. Partner had zwaardvis die matig was van smaak.
Enige wat we beiden lekker vonden was de patat die ala bijgerecht geserveerd werd. De groenten waar de zoutpot in omgevallen was hebben we laten staan..
Serverend personeel was alleraardigst maar de koks daarentegen kunnen nog wel wat leren...
Uiteindelijke rekening van ong 70€ voor 4drankjes, 2x voor en 2x hoofdgerecht, nog niet eens een kopje koffie van het huis voor de rauwe eieren...
Absoluut geen aanrader wat ons betreft.
Cornelia V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Ik vond de vis heerlijk .patat ,toetje ,alles eigenlijk ,mijn fam vond het vlees ook verrukkelijk ,goede bediening ,erg vriendelijk .goed voor herhaling .top hoor.voor ons een 10.
Jos J.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Wij komen hier al jaren maar de kwaliteit is heel erg achteruit gegaan. Was hier een tijdje niet geweest omdat de laatste keren niet goed bevallen waren. Maar met cadeaubon vanavond weer hier gegeten en heb me weer vreselijk geergert aan het slechte eten het personeel. Breekboodje vooraf leek een of ander goedkoop afbakbroodje uit de supermarkt. De tapenade en aioli smaakten naar kant en klaar. Geen verfijnde smaken. De maaltijdsalade met zalm en garnaaltjes vond ik er net vers uitzien. Saus leek kant en klaar en op een kinderlijke manier eroverheen gekliederd. Salade niet fris. Weinig variatie maar veel sla met een paar stukjes komkommer. Mag geen salade genoemd worden.
De prijzen kloppen geheel niet met wat je krijgt voor je geld.
De bediening is veel te jong, onervaren en slecht opgeleid.
Vrienden en bekenden geef me aub geen cadeaubonnen meer van deze zaak.
MMKPL .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Gegeten bij strandpaviljoen sunset beach. Vreselijk! Het duurde eerst een kwartier voordat iemand kwam, dus heb ik zelf maar iemand gehaald! Terwijl het super rustig was. Stokbrood met kruidenboter nooit aangekomen. Mijn zoete wijn was spontaan veranderd in een droge witte wijn toen het bij mij aankwam. En de Caesar salade was ineens een salade met een kwak chilisaus! Caesar dressing was ver te zoeken! Bah wat een balle tent!
Savannah016 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Kom hier al jaren en altijd voor de Cesear Salad. Veel mensen over dit restaurant vertelt wat ik nu zeker niet meer zal doen.
Jammer genoeg ben ik hier 6 april op mijn verjaardag heen gegaan met mijn familie om mijn verjaardag te vieren en ben nog nooit ergens zo slecht behandeld!!!!!!
De tafel wiebelde aan alle kanten en boven mijn hoofd hing een dikke lange spinnen rag. Ik had dit aan de bediening doorgegeven ze zei dat ze het weer aan iemand anders door zou geven.
Mijn zusje had de 'Django’s plate' de tafel voor ons kreeg citroen servetjes bij de 'plate' terwijl zij dit er niet bij had gekregen. Ik vroeg hiernaar of ik er eentje mocht hebben voor mijn zusje ik kreeg er meteen een overdreven bord met 5 verpakte servetten bij. Mijn vriend nam de 'Tae-Bo Chicken' onderaan de Menu kaart staat 'Al onze hoofdgerechten worden geserveerd met een bijpassend aardappel- en groentegarnituur' Hier kreeg hij een bakje gele rijst bij. Mijn vriend vroeg aan de bediening waarom die de rijst kreeg omdat dit niet op de kaart stond aangeven en hij de aardappelen koos de serveerster zei meteen NEE dit is niet waar de rijst hoort erbij!! De serveersters deden erg uit de hoogte en zaten ons erg vaak met niet leuke blikken aan te kijken. Er is ons niet gevraagd of het eten beviel of we nog wat te drinken wilde of wat dan ook. Heb overigens gegeten met een lange spinnen rag boven mijn hoofd die niet weg is gehaald. De slechtste bediening ooit en zal dit restaurant zeker aan niemand meer aan raden!!!!!!!!!!
PdBest .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Heerlijk gegeten, me zusje is vaste klant. Kaart is al jaren ongeveer hetzelfde, maar eigenlijk kies ik vaak ook hetzelfde omdat het heerlijk smaakt. Inmiddels is het met een paar ronde banken vernieuwd. De meiden die er serveren zijn allemaal jong, dus kan je ook niet 5sterren service verwachten, net als in alle strandtenten en aantal restaurants op de blvrd. Samen met een aantal strandtenten zijn de menu's met veel overeenkomende menu keuzes vanwege dezelfde eigenaar.
Cibbeling .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2013
Sinds dit restaurant geopend is kom ik er eigenlijk al regelmatig. Ik vind het heel jammer maar de kwaliteit van het eten vind ik ontzettend achteruit gegaan. De laatste keer dat ik er at had ik de black Angus burger. Ik had best iets speciaals verwacht. Ik kreeg een droge, grijsachtige burger op een slap wit bakkersbolletje. Er zat geen noemenswaardige garnering op. Het brood was doorweekt met saus en vet. Er zat een beetje salade bij (rucola met appel en hun standaard dressing) waaronder een klein hoopje huzarensalade zat verstopt.

De voorlaatste keer had ik de quesadilla's, dat was altijd mijn lievelingsgerecht hier. De laatste tijd lijkt het echter of er steeds een andere bereidingswijze word gehanteerd, dan weer heel veel kaas & weinig vlees, of andersom.

De bediening komt snel, en drankjes e.d. staan dan ook bijna direct voor je op tafel. Daarna lijken ze te vergeten dat je bestaat. Zo duurde het bijna een half uur voor wij de aandacht konden trekken van iemand in een overigens bijna leeg restaurant. Ze hadden het samen wel gezellig.

Het decor., ze hebben het pas vernieuwd, het is er niet op vooruit gegaan. Maar dat is heel subjectief.

Ik hoop heel erg dat ze wat meer aandacht gaan besteden aan het eten en de bediening! Tot voor kort was dit mijn favoriete restaurant.
PetervArkel .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Gisteren ronduit slecht gegeten bij Sunset Blvd.
In het voorgerecht wist de kok een absurde hoeveelheid rode peper te verwerken en het hoofdgerecht leek opgewarmd maar was in ieder geval slijmerig.
Ik heb de bediening over onze ervaring geinformeerd en erbij verteld dat ik de zaak niet meer zal bezoeken.
Jammer, de locatie verdient beter.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
In juni hier gegeten en ik moet zeggen dat ons toen zeker geen slechte ervaringen zijn bijgebleven. Volgens mij hebben Sunset en Friends dezelfde eigenaar? waardoor het eten erg op elkaar lijkt. Ga wel boven zitten zodat je een mooi uitzicht hebt op zee!

Ik had de Satéschotel van varkenshaas met kroepoek, mijn vriendin de Quessadillas.

Gewoon goedkoop en goed eten op een prima locatie. Echter zou mijn keus wel snel gemaakt zijn aangezien ze Friends als buren hebben. Dat blijft toch echt mijn favoriet daar.
FamvD .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2012
Gezellige tent aan het strand waar je zeker lekker kan eten van de "plate-menu's". Het ontbreekt hoogstens aan wat creativiteit maar de koks doen gewoon waar ze goed in zijn en dat is een degelijke maaltijd voor een degelijke prijs voorschotelen.
De bediening is echter wel een ramp. En dan heb ik het voornamelijk over de "getrainde" manier waarop ze met de klanten omgaan. Een stukje eigenheid en oprechtheid is ze volledig vreemd waardoor je door een soort robot bediend wordt en eigenlijk altijd hetzelfde riedeltje doorloopt.
Maar ach, ik eet hier al 7 jaar dus voor mij is het misschien anders dan voor de dagjesmensen. :)
Madelief .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Zeer matig eten in een treurige setting. Gezien de locatie moet er toch veel meer uit het decor te halen zijn dan een verkleurd Hollywood thema? Het personeel is niets kwalijk te nemen, deze hebben de vaardigheden niet.