Sunseabar

Meer informatie over restaurant Sunseabar

Maandag t/m Zondag
Claudje B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Heerlijk gegeten, je moet wel even wachten wanneer je een plaatsje buiten op het paviljoen wilt, hiervoor stond een rij, maar iedereen staat gewoon geduldig te wachten helemaal geen gedrang ofzo.
Mensen nemen in de rij alvast wat te drinken en staan te kletsen.
Eten was meer dan prima, echt super lekker. Niks om over te klagen, behalve alleen dat de pindasaus misschien iets te zout was, that's it.
Het duurde wel even voor ons hoofdgerecht door kwam, maar niet te lang.
Bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Prima tent, ik ga hier zeker nog een keer heen.
Romy H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Gisteren, woensdag 14 september gegeten bij SunSeaBar te Wijk aan Zee.

De strandtent ziet er van buiten en binnen erg gezellig uit.
De wijn, Sauvignon Blanc, was erg lekker en vol verwachting keek ik uit naar het hoofdgerecht.

Helaas was dit alles wat ik niet van een hamburger verwacht.
Het kwam klaarblijkelijk uit de diepvries, qua smaak en structuur. Het broodje was allesbehalve vers. Nu zult u wel denken, geef dit aan bij het personeel ..

Dit heb ik ook gedaan maar geen gehoor. Toen ik de rekening vroeg en wilde gaan betalen vroeg ik dit nogmaals of de hamburger wel huisgemaakt was of iig van een slager kwam. Ja, de hamburgers zouden dagelijks vers binnen. Ik geloof dat dit normaliter zo is, maar door de nazomerse drukte was dit niet het geval.

Ik vind het jammer van de service.

Een teleurgestelde klant.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Bij sunseabar gegeten tijdens hittegolf dag 1. We waren met drieën en hadden resp. sea salade, saté en de hamburger. Allen tevreden. Ik nam na, nog koffie compleet, waar ik aanvankelijk nog wat tips over gaf voor verbetering tot ik de prijs zag voor een toch aardige plate met zoetigheden bij je koffie, inclusief heerlijke choco muffin. Geen geld. Wat langer op het eten gewacht. Maar al met al bovengemiddelde strandtent-kwaliteit aan zee. Bediening vriendelijk en hard ah werk. Nette wc's, ook na lange stranddag. Aan te raden.
Restaurant_proever .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Met 5 personen wezen eten. Eerst heerlijk op terras. Daarna binnen gegeten, dat decor is iets minder. De bediening was prima. Een meter lekker eten als voorgerecht genomen met zijn 5e en dat was smakelijk en ruim voldoende als voorgerecht. Voor een strand tent is het zeker een een goede gelegenheid!
CKrieg .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Sunseabar levert uitstekende gerechten in een goede prijs/kwaliteit verhouding. De service is werkelijk prima, zelfs op prachtige zonnige dagen.
Het decor is, vanwege het uitzicht alleen al, prachtig.
Het geheel draagt bij aan een zee van mooie ervaringen.
V. D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Wat een heerlijke avond hebben wij hier gehad. Vaak vinden we het zonde om buiten de deur te eten omdat het thuis vaak nog lekkerder is maar bij sunseabar was hier geen sprake van. Genoten van een heerlijke salade als vooraf (guinoa, fallafel, humus), mijn partner had e de carpaccio en gaf aan nog nooit zo'n lekkere gegeten te hebben (en hij eet er regelmatig 1) als hoofdgerecht had ik de lamsfilet, een prachtig stuk vlees wat ontzettend mals en fluweelzacht was en de smaak voortreffelijk, als dessert de baileystrifle en de witte chocoladebomb samen gedeeld en net zo heerlijk als het voor- en hoofd gerecht was ook het nagerecht. De wijn was lekker, de service is prima en het decor sfeervol al kan het wat rumoerig zijn als de tent vol is. Een echte aanrader!
Tamara G.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
De Sunseabar heeft een kleine kaart, maar de entrecôte met rode wijnjus is echt hemels! Opgevoed als vega, dus echt heel kieskeurig met vlees, maar zo lekker heb ik in de meeste duurdere restaurants niet gehad.
Top!
Dan1el .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Gegeten met de kinderen met de two4one actie. Het eten was verrukkelijk en lekker, en de service redelijk en vriendelijk. Flink minpunt is een aangeboden broodplankje bij binnenkomst. Dit werd aangeboden en bij de meeste restaurants is dit een gastvrij verwelkomingshapje. Echter werd er 4 euro in rekening gebracht. Dat is niet erg gastvrij. Verder was het prima en lekker.
Jds55 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Toptent. Buiten windkracht 7 en af en toe een stortbui maar binnen heerlijk warm en gezellig. Het eten is prima. Vooraf zalm, garnalen en paling op toast. Prima van smaak en hoeveelheid. De hoofdgerechten Hertenbiefstuk en Black Angus steak zijn prima bereid en smaken heerlijk. Tot slot koffie met friandises. Allemaal met zorg bereid en opgediend. Aanrader.
Cees-jan D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Zondag spontaan hier aangeschoven. Lekker gegeten. Biologische pomodori soep. Prima en royale portie. Als hoofdgerecht Ajam Rendang. Zeer royale portie. Goed op smaak. De op de huid gebakken kabeljauwfile zag er ook mooi uit. De presentatie van de gerechten is ook erg mooi. Attente bediening, al was het niet al te druk met het koele weer.
Anra .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Aan de recensies is te zien dat een diner bij de Sunseabar een aanrader is.
Maar hoe is het lunchen hier? Gisteren 13 september bij de nazomerzon genoten van een heerlijke lunch op het zeer aangename terras. De clubsandwich was zoals het hoort, goed gevuld en in driehoeken gesneden en vooral lekker. De cappuccino was met aandacht gemaakt met hartje in het schuim. De wijn was gewoon goed. Èn kosteloos een karaf water erbij. Dus ook lunchen is hier een aanrader.
XMTM .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Vanavond gegeten bij Sunseabar. Het was onwijs druk maar we werden erg goed geholpen door een jongen uit de bediening. Liet ons weten wanneer er een tafeltje vrij kwam en kwam een bak met water voor de honden brengen. Bleef aardig en vriendelijk ondanks de drukte en zeurende mensen of er tafels vrij waren. Gamba's en carpaccio als voor, goed. Beide rijst met kip als hoofd. Erg lekker en mals. Als dessert koffie met wat lekkers. 3 gangen menu 27,50€. Al met al erg lekker en gezellig. Bedankt!
Arnoud G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Na een lange stranddag blijven veel mensen graag hangen voor een hapje eten. Fijn te weten dat steeds meer strandtenten iets verder gaan dan het obligate bord vieze saté met dito friet. Ook Sunseabar heeft een fatsoenlijke menu- en wijnkaart en daarbij ook een relatief (vergeleken met de andere strandtenten in het rijtje zeker) prettige uitstraling.

Grote probleem vanuit de eetgast bezien is het grote aantal strandgasten dat hier op het terras aanschuift om lekker nog even uit te zakken met een biertje. Zo zien wij om 7 uur nauwelijks mensen buiten eten, terwijl we diverse tafels tellen waar mensen er in slagen al een halfuur met hetzelfde drankje te doen. Ook als horecaondernemer zakt je broek hier van af: waarom niet - zoals veel andere betere strandtenten slim doen - een flink deel van het terras vanaf 6 uur gereserveerd voor mensen die daadwerkelijk van plan zijn iets te eten? Het verschil aan omzet (makkelijk 35 euro pp) zou voldoende aanleiding moeten zijn.

Gelukkig wordt je uiteindelijk wel beloond als je met veel geduld een tafeltje hebt weten te bemachtigen: een lekkere frisse ceasar salad en een dito sauvignon blanc die wordt langsgebracht door overbelaste, maar enthousiaste en vriendelijke jongelingen. En zo is de zonsondergang uiteindelijk toch nog een heel prettige aangelegenheid bij de Sunseabar.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Tja, een strandtent. Dat klinkt natuurlijk oneerbiedig, want dat verdient de Sunseabar zeker niet. Ik was hier al een eerder geweest. Oke de buitenkant is gewoontjes wit met blauw zoals veel strandtenten, maar het is de inrichting die net even anders is. Uiteraard hip lekkere muziek veel natuurlijke materialen en kleur. De bediening is zeker een verademing vergeleken met veel andere, vooral, toeristische strandtenten. Vrolijk en servicegericht, zoals het hoort. De menukaart laat ook niet de normale toeristenmenuutjes zien, maar leuke en lekkere gerechten. Het is niet hoogstaand maar dat hoeft ook niet aan het strand, vind ik. Ik had vooraf de Pomodorisoep,.... lekker maar iets te zout en pittig, wel heerlijk brood erbij. Bestel ook het knoflookbroodje erbij, heerlijk. Hoofdgerecht was de kabeljauwfilet gebakken op de huid met knapperige sperzieboontjes aardappelpuree met belgische pickelsaus. Vis was heerlijk mals, boontjes lekker knapperig, de saus vond ik eigenlijk iets te zurig en paste niet helemaal. Geen nagrecht, zat al vol, kwam door het knoflookbrood, denk ik. Al met al lekker gegeten in leuke en gemoedelijke sfeer met bediening die nog weet hoe het hoort. Daardoor vergeef ik hun dat ze de bestelde Chardonay vergaten.
Cupra .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Weer eens keer bij de Sunseabar gegeten, ook deze winter hebben ze wederom het super concept two4one, (met elke (winter)maand een ander keuze menu) en daar lijdt de kwaliteit echt niet onder, vooraf deze keer vers gefrituurde kabeljauwkoekjes, daarna goed gegaarde zeewolf en bread & butter puddig als toet. Bij binnenkomst moesten we even wachten omdat onze tafel nog niet gereed was en kregen we meteen een drankje aangeboden, blijft een tent met goed eten, goede service en goede bediening. In maart is er voor de laatste keer dit een nieuw menu, we kunnen niet wachten !!
Geert G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Heerlijke koffie met chocoladetaart naast een prachtige warme kachel. Fijne sfeer. Attente bediening. Kraakheldere toiletten. Klein puntje: slagroom te zoet
Frootje .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Een strandtent heeft toch altijd een mooi decor: strand op de achtergrond! Mijn vriend en ik zijn hier gaan eten na een dagje op het strand te hebben gelegen. We kozen voor 'Een meter lekker eten', met allemaal kleine tapas. Hier werd (iets teveel) brood bij geserveerd maar het ging vooral om de meter tapas. Heerlijke hapjes werden afgewisseld met iets mindere gerechten maar al met al erg goed. Ook de bediening was vriendelijk en de sfeer gemoedelijk. Toilletten schoon en de inrichting binnen zag er goed uit. Zeker een aanrader!
Gerrit01 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Over het eten en de bediening alleen maar goeds. Ook de sfeer is perfect. Je voelt je er gewoon thuis. En dan een topper: Welk restaurant zet, als het weer nat en stormachtig is, een shuttle-busje in om zijn gasten van de parkeerplaats naar het restaurant te brengen. Juist, de Sunseabar. Chapeau !!!
Cupra .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Er is een nieuw concept two4one, geweldige formule waar je kunt kiezen uit verschillende voor-, hoofd-, en nagerechten. Vooraf hadden wij tempura champignons en carpaccio, allebei erg smaakvol, daarna een steak en een stuk tonijn ook erg lekker en toe bread and butter pudding en koffie. De bediening is zeer attent en vriendelijk en in de winter zie je dezelfde gezichten als in de zomer, goed personeel ! De uitsmijter van de avond was wel dat ze een shuttle service hebben om je van de strandclub terug te brengen naar je auto. Toptent !
E M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
De prijs kwaliteit was super we hebben met 2 volw. En 3 kinderen lekker gegeten, de kinderen kregen gratis een pannekoek en ranja uit de fontein, ze vonden het heerlijk.