Sunndays

Berkelstraat 21 6301 CB Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sunndays

9,1

Jouw recensie over het restaurant Sunndays

Karin D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Een aanrader! Heerlijk gegeten, op de kaart voor elk wat wils. Prijs/ kwaliteit verhouding is meer dan prima. Heerlijk breekbrood vooraf, zo warm dat je bijna je vingers eraan zou branden. Service met n glimlach en er wordt nog gevraagd of je klaar bent voor het volgende gerecht of dat je liever nog even wilt wachten. ik ben echt een patat liefhebber maar de hamburgers die ze hier serveren maken dat je rollend naar huis kan (dus mijn patatjes niet allemaal opgegeten!) Kopje koffie of thee is bijna een dessert op zichzelf met slagroom én een chocolaatje! Kortom....wanneer in Valkenburg- bij Sunndays moet je zijn.
Kimberley S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Met kerst gezellig op het terras gezeten, heerlijk geluncht. Panini's zijn zeker een aanrader. Flinke porties en heel lekker. Vriendelijk personeel en een gezellige plek.
Didier G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ons favoriete restaurant als we in Valkenburg willen dineren. Iets exclusiever dan veel andere restaurants in Valkenburg, die veelal een zelfde menukaart hebben. Bij Sunndays toch iets persoonlijker met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. De medewerkers verstaan hun vak en geven kundig wijnadvies. Porties zijn riant en goed van kwaliteit. Overige recensies schrijven negatief over het niet serveren van kraanwater: ik ben het volledig met de restaurants eens dat ze zelf mogen bepalen of ze dit (kosteloos) serveren of niet.
Roland R.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Gister middag hier heerlijk op het terras gezeten, lekker gegeten en gedronken.
Kwaliteit is hier altijd erg goed.
De Gin cocktail was weer super en ook de hamburgers zijn niet alleen groot maar ook erg lekker.
Misschien niet bij de bekendste restaurants in Valkenburg maar wel bij de beste.
dianne .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Hier hebben wij tussen de middag geluncht.
Mijn man had eerst een kopje koffie. Dit werd echt geserveerd zoals het hoort met glaasje water en glaasje slagroom met likeur en een chocolade bonbon.
als lunch hadden wij broodje pulled pork en salade hete kip. Het was beide echt heerlijk en een flinke portie
Liesje140 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij sunndays. Als voorgerecht hadden we een broodje met kruidenboter besteld. Deze was nog warm van de oven. Overigens waren hier ook olijven en ollijfolie aan toegevoegd. Daarna de ossenhaaspuntjes en de Italiaanse burger op. Dit waren zeer ruime porties en erg lekker. De bediening was zeer vriendelijk en beleefd. Het interieur is modern en straalt warmte uit.
Raymond J.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Allereerst: de dames in de bediening waren geweldig en verstaan hun vak! Voelde ons erg welkom. Het eten was heerlijk. Prijs kwaliteit was heel goed. Eigenlijk waren er geen minpunten! Als we weer in de buurt zijn komen we terug!
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Op een regenachtige dag toch droog en warm op een gezellig terras eten! Hier wordt rekening gehouden met de vegetariërs onder ons. Er wordt geluisterd naar tips en tops. Hier uiteten gaan is echt een aanrader....ook voor de vleeseters.
diabloserpente .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Aanrader! De heerlijke Sweet Chicken sandwich is om van te smullen. Je kunt hier heerlijk genieten van een drankje en hapje. De service is ook super!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Met een gezelschap met kleine kinderen bij Sunndays gegeten en daar werd zeker rekening mee gehouden op de kaart. Kinderen waren erg enthousiast over de kinder-spareribs. Vooraf hadden we het tapas plankje (voor 2 pers). Echt een aanrader, vooral de kaas was erg smakelijk. Als hoofdgerecht gekozen voor de gamba's (iets te pittig naar mijn mening) en de ossenhaaspuntjes met tagliatelli. 1 minpuntje: toen wij vroegen om water (omdat de gerechten wel wat pittig zijn) werd er een fles water neergezet van euro 6. Gasten de keuze geven om gewoon een karaf kraanwater te nemen was netjes geweest. Zeker als je met een aantal kinderen bent. Verder zeker een aanrader, ook een hippe, moderne inrichting.
Culinaria2 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Lekker op het terras geborreld en geluncht. De aspergesoep was erg lekker, complimenten! We zaten lekker in het zonnetje met uitkijk op de bruisende straat, echt een vakantiegevoel!
ienshans .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
We hebben er prettig gegeten en plezierig op het terras gezeten. De vlaai was uitstekend, reden om avonds terug te keren voor het diner.
Behalve hoofdgerechten en wijn, vroegen we eveneens om een glas kraanwater. Dit werd geweigerd. Omdat we al gesteld hadden, heb ik - tandenknarsend - een hele fles water besteld.
Als het glas water niet geweigerd zou zijn, was het cijfer voor service hoger uitgevallen.
Wilma O.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
We genoten van een lunch op het zonnige terras van Sunndays. De service is prima. We mochten onze reistas er stallen zodat we zonder bagage een wandeling door Valkenburg konden maken. Terug van de wandeling bestelden we twee tosti's. Ze waren een beetje prijzig, maar wel heel lekker. Vooral de Mexicaanse tosti was verrukkelijk.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Geluncht in deze gezellige aangeklede zaak,zeer vriendelijk personeel ,en zelfs van een tosti Hawaii maken ze een feestje,de tosti sundays was ook zeer smakelijk en het broodje carpaccio verukkelijk.Alles zeer vers en smakelijk.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Tijdens onze vakantie hebben we hier gegeten en genoten van het asperge menu. Voor de 21,50 die dit menu kostte kregen we echt waar voor ons geld.

We begonnen met een lekkere aspergesoep, hij was zoals je een aspergesoep mag verwachten. Als hoofdgerecht kregen we asperges met een surf & turf van ribeye met rode poon. De ribeye was dun en iets te ver door maar zeker nog smakelijk. Ook de rode poon had iets korter gemogen maar het was zeker smakelijk. Als dessert kregen we een bolletje ijs met lekkere verse aardbeien en slagroom.

Eindconclusie: we hebben voor een hele schappelijke prijs lekker gegeten. De gerechten waren simpel en lekker.