Sunita's Surinaams Restaurant

Utrechtsestraat 34 3401 CW IJsselstein Nederland Kaart

Over het restaurant Sunita's Surinaams Restaurant

Surinaamse & Indiaase specialiteiten!

Heerlijk genieten van authentieke gerechten. Bij Sunita's Surinaams Restaurant hebben ze alles in huis om jou een ontzettend fijne avond te bezorgen. Het menu staat vol met lekkere dingen en voor ieder wat wils. De sfeervolle decoratie geeft je een fijn gevoel. Voel je welkom en geniet!

Meer informatie over restaurant Sunita's Surinaams Restaurant

Donderdag t/m Zaterdag 16:00 - 23:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Voor de tweede keer wezen eten bij Sunita's. Vorige keer nog op de Surinaamse toer, nu gekozen voor het Indiase menu, en dit is echt een aanrader! Zowel de Chicken Tikka Massala als de Lamb Saag waren heerlijk.
Stefan J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Het eten was weer heerlijk! Fijne gastvrouw en gastheer. En ook bediening helemaal top
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Een erg knus restaurant in het centrum van Ijsselstein. Goede smakelijke roti mooi geserveerd en bord verwarmd.
Jammer dat de tafels te dicht naast elkaar staan zodat het lijkt of je met z'n vieren uit eten bent ipv met zijn tweeën.
Tonnie J.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, het menu van het huis, een aanrader
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Een leuke plek om de smaak van Suriname te leren kennen.
G Z.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Gastvrij ontvangst, uitstekende service, goede en mooie sfeer, je waant je weer enigszins in India met zeer sensitieve kruidenmelange en dan in uiterst zorgvuldige hygiënische omstandigheden. Voortreffelijk in allerlei opzichten: een aanrader voor de fijnproever met gevoel voor een sfeervolle oriëntale inrichting en tafelservies!
Marco M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Goed en gezellig restaurant goede bediening uitstekende keuken eten was heerlijk
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijke Roti!
Arie L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig en goed restaurant. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gastvrije omgeving. Wat wil je nog meer?
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Was heerlijk eten en de bediening erg vriendelijk.Snel weer een bezoekje brengen!
kees18601 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Dit is toch wel één van onze favorieten in de provincie Utrecht; een kleine zaak, knus, ja je zit vrij dicht op elkaar; zeer uitgebreide kaart met Surinaamse en Indiase gerechten; die zijn zeer smaakvol, goed gekruid, niet teveel; aanrader is de Lamb Saag en de chicken massala, ongekend fijne smaak; als dessert is het mango-ijs een aanrader ; je wordt ontvangen door Sunita, een heel lieve gastvrouw.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wij hebben genoten van de heerlijke gerechten die dit kleinschalige restaurant ons heeft voorgezet, kort gezegd was het verrukkelijk.
Afhalen is ook mogelijk hebben we vernomen en hoewel we zeker terug zullen komen is afhalen een hele fijne optie als je je thuis wilt laten verwennen.
Deanne A.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Charmante, alerte bediening. Fijne sfeer in het restaurant. Heldere uitleg over de voor mij onbekende gerechten. Heerlijk gegeten.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Sunita's is een klein, gezellig ingericht restaurant met een redelijk uitgebreide kaart.

Het eten komt snel en is goed van smaak en structuur.
De bediening is vriendelijk en let goed op. Zo wordt je gevraagd of je nog wat wil drinken als je glas leeg is. Ook willen ze graag weten of het je smaakt.

Reserveren is aan te bevelen. Het restaurant zit bijna altijd vol.
Shayna P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Erg lekker gegeten vanavond. Het restaurant biedt zo'n uitgebreide keus aan, dat het erg moeilijk was om te kiezen. Wij hebben voor het Sunita's Menu gekozen voor twee personen. Niets op aan te merken. Ook de service was fantastisch: twee aardige Indiase/Surinaamse obers. Verder is het restaurant klein, maar erg mooi ingericht. Ik kom hier zeker nog eens terug!
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Leuk ontvangen en lekker gegeten. We hadden een tafeltje in de hoek en dat was oké want het was behoorlijk druk dus rumoerig. Lekker en niet duur.
Daryn T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten, goede service, mooie zaak.....aanrader. Surinaamse roti speciaal met kip was erg lekker. De Indiase gerechten zagen er ook super uit.
CherylWilson .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Het eten was absoluut overheerlijk en de service was perfect. Respectvol, vriendelijk en snel!
Zeker een aanrader en wij gaan vast en zeker nog een keer terug.
Wij hadden chicken tandoori, chicken tikka masala and rosh Josh gegeten
Pittig en goed van smaak
martingraham .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Heerlijk Indiaas eten, rustige omgeving en mooi ingericht. We heb gegeten shahi Paneer en chicken tikka Balti met garlic nan.
Goede uitleg van het menu en Service is top.
Wat een heerlijke avond, we komen zeker terug.