Sunita's Surinaams Restaurant

Utrechtsestraat 34 3401 CW IJsselstein Nederland Kaart

Over restaurant Sunita's Surinaams Restaurant

Surinaamse & Indiaase specialiteiten!

Heerlijk genieten van authentieke gerechten. Bij Sunita's Surinaams Restaurant hebben ze alles in huis om jou een ontzettend fijne avond te bezorgen. Het menu staat vol met lekkere dingen en voor ieder wat wils. De sfeervolle decoratie geeft je een fijn gevoel. Voel je welkom en geniet!

Meer informatie over restaurant Sunita's Surinaams Restaurant

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Sunita's is een klein, gezellig ingericht restaurant met een redelijk uitgebreide kaart.

Het eten komt snel en is goed van smaak en structuur.
De bediening is vriendelijk en let goed op. Zo wordt je gevraagd of je nog wat wil drinken als je glas leeg is. Ook willen ze graag weten of het je smaakt.

Reserveren is aan te bevelen. Het restaurant zit bijna altijd vol.
Shayna P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Erg lekker gegeten vanavond. Het restaurant biedt zo'n uitgebreide keus aan, dat het erg moeilijk was om te kiezen. Wij hebben voor het Sunita's Menu gekozen voor twee personen. Niets op aan te merken. Ook de service was fantastisch: twee aardige Indiase/Surinaamse obers. Verder is het restaurant klein, maar erg mooi ingericht. Ik kom hier zeker nog eens terug!
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Leuk ontvangen en lekker gegeten. We hadden een tafeltje in de hoek en dat was oké want het was behoorlijk druk dus rumoerig. Lekker en niet duur.
Daryn T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten, goede service, mooie zaak.....aanrader. Surinaamse roti speciaal met kip was erg lekker. De Indiase gerechten zagen er ook super uit.
CherylWilson .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Het eten was absoluut overheerlijk en de service was perfect. Respectvol, vriendelijk en snel!
Zeker een aanrader en wij gaan vast en zeker nog een keer terug.
Wij hadden chicken tandoori, chicken tikka masala and rosh Josh gegeten
Pittig en goed van smaak
Martingraham .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Heerlijk Indiaas eten, rustige omgeving en mooi ingericht. We heb gegeten shahi Paneer en chicken tikka Balti met garlic nan.
Goede uitleg van het menu en Service is top.
Wat een heerlijke avond, we komen zeker terug.
Karwei L.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
eten was niet bijzonder en niet authentiek. porties waren klein. bediening denkt niet met je mee voor suggesties van gerechten, en zijn weinig attent, bijv. was een glas omgevallen en eerste wat ze vraagt: "is er een glas stuk?" ipv dat ze met doekjes oid komt om het water op te vegen. werden ook geen nieuwe servetten aangeboden. stralen totaal geen plezier uit in hun werk.

decor was wel aangenaam.
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Fijn restaurant. Wij hadden Sunita's menu. Heerlijk gegeten. Tafels staan wat dicht bij elkaar, wat storend kan zijn. Verder een hartelijke bediening en een prima sfeer.
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Voorgerechten waren heerlijk. We hebben genoten van de Roti lamsvlees en kip. Service was erg goed. We komen zeker terug.
Ecmkoelink K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Het is een gezellig klein restaurant, sfeervol ingericht met prima bediening. Mijn favoriete keus van de kaart is nog steeds het Surinaamse menu. Zeer aan te bevelen om gezellig uit eten te gaan.
Mariantimmer .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Mooie tent , sfeervol, super heerlijk eten , heerlijk terras in het centrum !
Een klein minpuntje wil ik wel graag melden al doe ik het liever niet !
Bier was niet koud genoeg , en een heerlijke kouwe smaakt toch wel bij het pittige eten !
Gr Marian
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Niet de eerste keer bij Sunita en zeker niet de laatste keer. Erg lekker eten, prima wijnen, vriendelijke bediening en goede prijs kwaliteit verhouding. Sunita's menu dit keer (sotosoep, mini loempia's rotti met lam en kip en koffie na).
Skilos .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Gisteren uitstekend Indiaas gegeten bij Sunita. Eet wel vaker Indiaas, maar Sunita is top en dat gewoon in IJsselstein. Wij gaan er zeker vaker eten!
Nita Y.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Heerlijk gegeten met mijn verjaardag. Zowel surinaams als indiaas eten.
Vriendelijke mensen. Komen we zeker voor terug.

Gr.

Soenita
Likan .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Wij waren gisteren bij Sunita's wezen eten met vrienden.
Waren met 6 personen en een kind en alles was perfect verzorgd.
De eigenaresse was super aardig en dacht met ons mee. We hebben heerlijk alleen voorgerechtjes op als tapas. Ook een aanrader om dat te doen!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
We hebben hier prima gegeten. De bediening was prettig met wat tijd voor een praatje. We hadden Sunita's menu wat een mooi overzicht geeft van Surinaamse gerechten. Een volgende keer gaan we de rest van de kaart een proberen :-).
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Klein, gezellig restaurantje met heerlijk eten en prima service.
De kaart is heel uitgebreid met voor het grootste deel Indiase gerechten.
Het enige kleine puntje van kritiek is dat er bij binnenkomst niemand naar ons toe kwam om ons te begroeten en onze tafel te wijzen. Na even gewacht te hebben zijn we maar aan de enige tafel die gedekt was voor 5 personen gaan zitten (wij hadden immers gereserveerd voor 5).
Verder dus erg tevreden en het was zeker voor herhaling vatbaar!
Ahajo .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Heerlijk gegeten, alles was perfect!
Uitstekende sfeer en prettige bediening!
Komen hier zeker nog eens terug. Een aanrader!
Keeslau .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Sunita’s restaurant combineert Surinaams en Indiaas eten in één restaurant. Dat is verklaarbaar want Suriname is zeer multicultureel. De familie komt ook inderdaad oorspronkelijk uit Suriname.

Om het makkelijk te houden koos de ene helft van de tafel voor het Surinaamse menu en de andere helft voor het Indiase menu. Ik koos voor het Surinaams.

Vooraf kregen we Saoto soep, van oorsprong Javaans en vol met groenten, ei en kip. Het was uitstekend. We deden hier ook voorzichtig de eerste stap naar recht pittig eten maar het bakje zwarte sambal dat we kregen was niet echt toereikend.

Vervolgens kwam er een schaal met mini loempia’s en die had mij betreft achterwege gehouden mogen blijven en veel liever vervangen worden door Telo bijvoorbeeld.

Als hoofdgerecht verscheen de Roti. Die was uitstekend van smaak met lamsvlees, kip kerrie, ei, en groenten. Wat wel merkwaardig was dat is dat we maar een halve roti kregen. Is dat gewoon of het gevolg van het feit dat we een menu hadden? Bij de roti kregen we overtreffende trap van sambal zoals ik die ken uit Suriname. Gele sambal vol met loeihete pepertjes. Vraag er om want het is de moeite waard!

Als nagerecht koos ik voor de Sunita special, een lauwwarme cake van casave werd me verteld die echt verrukkelijk is met een bolletje kokosijs.

Al met al verrassend lekker gegeten.
Akris .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Vanavond met drie vrienden wezen eten. Al met al een zeer aangename kennismaking.
Eten: voortreffelijk.
Service: zeer vriendelijk.
Decor: Plezant om in te vertoeven.
Een zeer geslaagd avondje uit eten dat zeker voor herhaling vatbaar is.