Sunita's Surinaams Restaurant

Utrechtsestraat 34 3401 CW IJsselstein Nederland Kaart

Over het restaurant Sunita's Surinaams Restaurant

Surinaamse & Indiaase specialiteiten!

Heerlijk genieten van authentieke gerechten. Bij Sunita's Surinaams Restaurant hebben ze alles in huis om jou een ontzettend fijne avond te bezorgen. Het menu staat vol met lekkere dingen en voor ieder wat wils. De sfeervolle decoratie geeft je een fijn gevoel. Voel je welkom en geniet!

Meer informatie over restaurant Sunita's Surinaams Restaurant

Uitmuntend
9,2
kees18601 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Afgelopen zaterdag ons weer laten verwennen door Sunita, We kozen weer een Indiaas gerecht dat we nog niet kenden en hebben genoten van de verfijnde smaak die die keuken biedt, hulde voor de koks !
peter B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima gegeten maar wel aan de prijzige kant voor een simpele curry. Maar, toegegeven: erg lekker.
Jeanne L.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Bediening erg vriendelijk en hulpvaardig.
Uitgebreide kaart, voortreffelijk eten.

Kortom een aanrader, we komen hier zeker terug.
Martien B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Erg fijn gastvrij en aandacht van de eigenaar. Van harte aanbevolen!!!!!!!
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Goede bediening. Goede prijs.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten ,we komen gauw weer terug ,heel vriendelijke bediening
Lee-Ann R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Het eten is heerlijk. We komen hier altijd graag eten. Ook de bediening is top!
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met zijn tweetjes voor Moederdag gereserveerd, maar troffen familie en hebben gezellig met zijn zessen gegeten. Het was goed bezet en de bediening was weer voortreffelijk. Eten is bij Sunita altijd een feestje. Kortom een aanrader als u eens wat anders wilt dan biefstuk met patat.
Ben W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten zeer zeker een aanrader.
Voor ons niet de eerste keer. We komen ook zeker weer terug.
Selma B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vanavond met z'n vijfen heerlijk gegeten! Sfeervol en gezellig!
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Leuk en net klein restaurant. Correcte bediening en uitstekend eten! Dikke pluim voor de kok!
J.S. V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten. Leuke kleine eetgelegheid, maar niet te krap op elkaar. Netjes en gezellig ingericht. Voor herhaling vatbaar.
Ezsie D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Een restaurant midden in Ijsselstein. Klein maar sfeervol en heerlijk gegeten. Genoten van de heerlijke smakelijke gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Mandy S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Restaurant is erg klein. Tafeltjes dicht op elkaar waardoor je gesprek van de buren kan horen. Verder oogt het wel gezellig. Bediening erg vriendelijk.
Genoeg keus op de kaart. Lam was erg mals. Wordt in bakjes geserveerd waardoor je gerechten kan delen met je tafelgenoot.
Zeker voor herhaling vatbaar maar dan geen latte machiato toe want dat was hele sterke koffie met klein beetje melk.
Tessa M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Erg lekker gegeten, mooie presentatie van de gerechten en met veel smaak bereid. De gerechten zijn ook origineel, een aanrader !
Tipje: maak een aparte ingang voor afhalen, nu hebben we wel veel last gehad van de in en uitloop bij de deur.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Geweldige Indiase- en Surinaamse keuken. Fijne bediening. Huiskamergevoel. Aanraders: Lamsvlees (lamb saag), Garnalen Masala. Naan zelfgemaakt uit de klei oven!
martingraham .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Een heel fijn restaurant op utrecht met een geweldige sfeer, attente bediening maar bovenal heerlijk eten!
De curries zijn goed gekruid maar gelukkig niet te pittig! Het vlees uit de tandoor is zo mals dat je bijna niet hoeft te kauwen. Echt een aanrader. De nan zijn eacht zacht en mijn vrienden uit England vindt dit restaurant heel goed.
Caro D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Dit restaurant is mij aangeraden door een collega die met pensioen ging. Wij zijn hier dan ook met de hele afdeling gaan eten voor het afscheid. Het restaurant heeft een gezellige ambiance en we hebben er lekker gezeten. Prijs/kwaliteit verhouding van de gerechten is ook prima.

Het achteraf op rekening betalen ging helaas mis. In plaats van een rekening werden er bonnetjes opgestuurd met een handgeschreven rekeningnummer zonder btw. Hierna werden wij zeer onvriendelijk te woord gestaan via de telefoon. We kregen te horen dat we bij de Albert Heijn ook geen rekening kregen als we wat kochten! uiteindelijk heb ik het voor de hele afdeling uit eigen zak voorgeschoten en moet ik nu nog maar hopen dat ik het terug kan krijgen bij het bedrijf! Erg jammer!
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Voor de tweede keer wezen eten bij Sunita's. Vorige keer nog op de Surinaamse toer, nu gekozen voor het Indiase menu, en dit is echt een aanrader! Zowel de Chicken Tikka Massala als de Lamb Saag waren heerlijk.
Stefan J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Het eten was weer heerlijk! Fijne gastvrouw en gastheer. En ook bediening helemaal top