Over het restaurant Sunand

Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Manjit, eigenaar van restaurant Sunand. Na opgegroeid te zijn binnen een Indiaas gezin uit Essex, Londen, wilde ik altijd al mijn eigen Anglo-Indiase restaurant starten. Het lot bracht mij naar Noordwijk en in 2012 besloot ik mijn droom waar te maken en Sunand op te zetten. De naam Sunand betekend voor mij blijdschap en vreugde want het is een combinatie van de namen van mijn twee zoons, Sundeep en Anand. Bij Sunand serveren we gerechten uit Noord- en Zuid India en we serveren onze gerechten altijd zo vers mogelijk. Onze Indiase chef dhr. Singh zal u op een geweldige reis door kleurrijk en culinair India meenemen. Ik wil dit graag opdragen aan mijn moeder, die mij de waarde van de Indiase kruiden bijbracht tijdens mijn opvoeding, en aan mijn kinderen en man, zonder wie ik nooit de steun had gehad om Sunand op te zetten. Natuurlijk ook bedankt aan alle klanten die zorgen voor ons succes! Ik hoop u snel bij ons te zien! Manjit

Meer informatie over restaurant Sunand

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag
17:00 - 22:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant Sunand

Tom W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk ontspannen gegeten, bediening was zee vriendelijk
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Tweede keer bij Sunand. Lekker eten, gastvrouw is heel vriendelijk. Wel wat rommelig en hoofdgerecht kwam direct na voorgerecht op tafel, was te snel.
Annie E.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het eten was erg lekker en de bediening erg aardig .
We hadden voorgerecht en hoofdgerecht en naanbrood en nog gedronken voor nog geen 45 euro het was echt super!!!
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Bediening kan beter. Meer alert zou al stuk beter zijn.
Sander M.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Een mooie kaart met diverse gerechten. De tandoori was erg lekker en smaakvol. Je kan aangeven hoe pittig je het eten zou willen heben.
Robin Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gegeten bij Sunand. Reserveren is nodig op zaterdag dus dat is een goed teken. Bij binnenkomst is de ambiance niet geweldig, eenvoudige inrichting en decor, vergelijkbaar met de currytenten in de UK. De bediening heeft een eigen methodiek, eerst drankjes, daarna mag je pas bestellen. Verder leek het alsof de drukte een verrassing en voor het eerst was.
Gekozen voor de Masala Tijgergarnaal, Saag Paneer, Chicken Madras en Tandoori Kip Tikka en peshwari naan. De Saag Paneer was te lang gekookt, en weinig smaakvol de Masala was vlak van smaak en de garnalen erg klein. De Naan, Madras en de Tikka compenseerden dit, die waren echt lekker. Prima van smaak, precies wat je mag verwachten.
Nog maar een keer eten om een beter beeld te krijgen :-)
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijk gegeten gister met mijn vriend. Keuze uit heel veel soorten gerechten. Erg smakelijk! Wel verstandig (voor de grote eter) om p.p. 2 kleine voorgerechtjes te nemen, want de hoofdgerechten verschillen nogal qua grootte. Service top. Lieve mensen. Inrichtig een tikkeltje saai en niet heel sfeervol, maar het eten maakt dat weer helemaal goed! We komen zeker nog eens terug.
Frits M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We hebben daar heerlijk gegeten tegen een zeer redelijke prijs. En dat is toch waar je het voor doet.
Marlous D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een klein en gezellig restaurant. Dat we eten gingen bestellen vertelt wat ik niet kan eten en alles werd super lief uitgelegd. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was echt fantastisch! Heerlijke botercurry en ook de vindalu was perfect. Het is jammer dat we wat verder weg wonen maar absoluut de moeite waard om voor heen te rijden! Een echte aanrader!!!
Ludwig S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Afgelopen zondagavond hier gegeten. Fijn, klein restaurant met goede afstand tussen de tafels. Bediening was fantastisch. Voorkomende en vriendelijke uitleg over de gerechten. Prijs-kwaliteit van het eten is prima. Zeker niet te duur. Vegetarisch voorgerechtplate voor twee was divers in aanbod en qua smaakbeleving zinneprikkelend. Vis en mixed grill waren goed qua smaak en hoeveelheid. Diversiteit in mixed grill had wel beter gekund. Veel kip.

Al met al een restaurant om terug te keren.
ajeheus .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gisterenavond weer gegeten bij Sunand en het was weer heerlijk! Lekkere Saag en Tandoori Paneer Tikka. Mangolassi en peshwari-naan erbij. Het was weer een feestje! Volgende keer weer!
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Fantastisch, autenthiek Indiaas eten. Jammer dat we zover weg wonen want anders waren we vaste klanten! Ben je in de buurt, twijfel niet en reserveer. Zonder reserveren lukt het niet, er zijn maar 20 zitplaatsen.
Leo W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Geweldig lekker gegeten eennechte aanrader de volgende keer weer grasg er naar toe maar dan de pittige variant. Bediening bediening was erg vriendelijk.
ajeheus .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij het leuke kleine restaurant Sunand. De gerechten waren lekker gekruid. De Peshwari-naan heerlijk! Een mango-lassi erbij om het af te maken. Vriendelijke bediening. We gaan zeker nog een keer terug.
Francje .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Sunand. Wij eten met regelmaat Indaas eten in restaurants maar ook thuis. De al eerder vermelde inrichting heeft ons geheel niet gestoord. Ze hebben blijkbaar iets met olifanten want er stonden allemaal olifantbeeldjes in het restaurant.
Het eten was uitstekend, goed van smaak. Mijn vrouw heeft een botercurry met lamsvlees gegeten en was daarover zeer te spreken (en zijn is een ervaren kokkin) ik heb elf diverse vegetarische gerechten gegeten, ook die smaakte prima.
Als we weer eens in Noordwijk komen gaan we zeker terug.
De jonge dame die ons bediende was uitermate vriendelijk en vrolijk. De bediening was vlot, wat informeel maar correct en professioneel. Zeer tevreden.
Duren12 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Van de 3 Indiaas restaurants in Noordwijk is deze absoluut de beste.
De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het eten is buitengewoon lekker.
De paswari nan kan echter beter.
Het restaurant is vrij klein maar modern ingericht,
De locatie is niet bizonder.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Een leuk knus restaurant met vriendelijk personeel en heerlijk eten. Goed te betalen, ook voor mensen met een kleinere beurs!
Angela F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Heerlijk gegeten en supervriendelijke bediening. Gerechten worden in de open keuken bereid en je kunt zelf aangeven hoe gekruid je het eten graag wil. Vorige week in Noordwijk komen wonen, blijkt dit restaurantje om de hoek te zitten :-) We gaan snel weer langs!
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Met vrienden die net uit India terug waren hier gaan. Na de eerste hap waanden zij zich weer inIndia. Heerlijk. Goede ontvangst en heel vriendelijke bediening.
Zeker voor herhzling vatbaar.
Henri L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Met vrienden wezen eten. Bediening vriendelijk. Goed gegeten. Pas geleden in India geweest en leuk/fijn de zelfde gerechten te vinden op de kaart als in Goa/india. Herkenning van smaken. Prima