Sunand

Bomstraat 46 2202 GH Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Sunand

Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Manjit, eigenaar van restaurant Sunand. Na opgegroeid te zijn binnen een Indiaas gezin uit Essex, Londen, wilde ik altijd al mijn eigen Anglo-Indiase restaurant starten. Het lot bracht mij naar Noordwijk en in 2012 besloot ik mijn droom waar te maken en Sunand op te zetten. De naam Sunand betekend voor mij blijdschap en vreugde want het is een combinatie van de namen van mijn twee zoons, Sundeep en Anand. Bij Sunand serveren we gerechten uit Noord- en Zuid India en we serveren onze gerechten altijd zo vers mogelijk. Onze Indiase chef dhr. Singh zal u op een geweldige reis door kleurrijk en culinair India meenemen. Ik wil dit graag opdragen aan mijn moeder, die mij de waarde van de Indiase kruiden bijbracht tijdens mijn opvoeding, en aan mijn kinderen en man, zonder wie ik nooit de steun had gehad om Sunand op te zetten. Natuurlijk ook bedankt aan alle klanten die zorgen voor ons succes! Ik hoop u snel bij ons te zien! Manjit

Meer informatie over restaurant Sunand

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag
17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Sunand

Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Was een fijn Indiaas diner bij Sunand! De vorige keren liet het eten nog lang op zich wachten, maar deze keer was dat een stuk beter. Het eten is erg lekker en de bediening vriendelijk, dus we hebben een fijn diner gehad!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Prima gegeten, voorgerechten mixed meat en mixed fish platter, hoofdgerechten mixed tandoori en king prawn masala curry. Vlotte bediening , maar erg sobere inrichting met weinig sfeer. Al met al aan verwachtingen voldaan.
Owen C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Lekker eten en een zeer vriendelijke bediening. Gunstige prijs-kwaliteit verhouding. We komen er zeker nog een keer terug!
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Vorig jaar ook een keer gegeten met m'n moeder, ook toen was het heel lekker. Kwaliteit is hetzelfde gebleven, vrijdag hebben we er ook weer voortreffelijk gegeten! En vriendelijke bediening!
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Zeer hoge kwaliteit, beste curry die ik in Nederland heb gegeten. Fantastische ontvangst ook. Helaas waren wij de enigen in de zaak. Bij het afrekenen waren we de korting via Iens vergeten, maar ik werd daar achteraf zelfs over teruggebeld.
P. V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben in een gezellige sfeer prima gegeten. De bediening was uitermate vriendelijk en geintereseerd in ons als gasten. We hebben ons er zeer welkom gevoeld
Tiny T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst, fijne sfeer en heerlijk eten
Krijna D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
We hebben redelijk gegeten, maar waren niet enthousiast.
Marcel Q.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Bij binnenkomst was het blijkbaar een erg druk tijdstip: eerste drankje duurde ruim 20 minuten, verder prima service, bediening in Engels was vriendelijk, heerlijk gegeten voor een erg mooie prijs. Parkeerplaats op enkele meters van de ingang en daarna nog even afkoelen op het strand (100 meter lopen). Aanrader!
Berthelotte M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Nog nooit zo slecht gegeten. Rijst kwam 5 minuten voor de curry van mijn man op tafel. Die was dus al koud. Ik heb toen nog zeker 10 minuten moeten wachten voordat mijn koran kwam!! Alles was koud dus teruggestuurd. Hoorden wij daarna de magnetron steeds piepen dus kregen hetzelfde weer terug. Mijn favorieten en naan waren totaal smakeloos. Proefde niet eens iets van zout of kruiden. Gewoon niets. Alles teruggegeven en gezegd dat we weggingen. Hoefden niet te betalen, dat was wel netjes.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten, super vriendelijk en belangstellend personeel.
Was veel mogelijk mild, gekruid, pittig, zeer pittig etc.
Kortom super.
Ewald S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het eten was erg lekker en ook voor mijn schoonmoeder, die glutenvrij moet eten, was er lekker veel keus. Het restaurant hielp ons op een fijne en vriendelijke manier. We komen zeker nog een keer terug!
Albert C H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Een mooi sfeervol restaurant, geen massa toestanden. Gewoon super goed. Ik kan het iedereen aanraden. Veel variaties in het eten, ruime keuzes.
Babs F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Erg genoten van onze avond. Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam! Het eten was voortreffelijk, zeker voor deze prijs! Een echte aanrader voor iedereen. Er is een mogelijk om op een tapas manier met elkaar te eten. Of ieder een eigen gerecht. De smaak sensatie is thuis op deze manier niet te evenaren. Kortom top!
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima prijs/kwaliteit verhouding met zeer vriendelijke service.
GKamer .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Restaurant Sunand valt zeer positief op qua vriendelijke sfeer en heerlijk eten. Vooraf aangegeven dat wij onze huwelijksdag zouden vieren en bij aankomst stond er een boos rozen op tafel die na afloop naar huis meegenomen mocht worden. Eigenaresse zeer vriendelijk en betrokken, serveerster ook erg vriendelijk. Prijs qualiteit zeer in orde. Een restaurant om aan te bevelen! Wij komen hier zeker snel weer terug!
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk ontspannen gegeten, bediening was zee vriendelijk
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Tweede keer bij Sunand. Lekker eten, gastvrouw is heel vriendelijk. Wel wat rommelig en hoofdgerecht kwam direct na voorgerecht op tafel, was te snel.
Annie E.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het eten was erg lekker en de bediening erg aardig .
We hadden voorgerecht en hoofdgerecht en naanbrood en nog gedronken voor nog geen 45 euro het was echt super!!!
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Bediening kan beter. Meer alert zou al stuk beter zijn.