Sunand

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Erg voordelig
Ajeheus .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gisterenavond weer gegeten bij Sunand en het was weer heerlijk! Lekkere Saag en Tandoori Paneer Tikka. Mangolassi en peshwari-naan erbij. Het was weer een feestje! Volgende keer weer!
Japiyoo .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Fantastisch, autenthiek Indiaas eten. Jammer dat we zover weg wonen want anders waren we vaste klanten! Ben je in de buurt, twijfel niet en reserveer. Zonder reserveren lukt het niet, er zijn maar 20 zitplaatsen.
Leo W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Geweldig lekker gegeten eennechte aanrader de volgende keer weer grasg er naar toe maar dan de pittige variant. Bediening bediening was erg vriendelijk.
Ajeheus .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij het leuke kleine restaurant Sunand. De gerechten waren lekker gekruid. De Peshwari-naan heerlijk! Een mango-lassi erbij om het af te maken. Vriendelijke bediening. We gaan zeker nog een keer terug.
Francje .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Sunand. Wij eten met regelmaat Indaas eten in restaurants maar ook thuis. De al eerder vermelde inrichting heeft ons geheel niet gestoord. Ze hebben blijkbaar iets met olifanten want er stonden allemaal olifantbeeldjes in het restaurant.
Het eten was uitstekend, goed van smaak. Mijn vrouw heeft een botercurry met lamsvlees gegeten en was daarover zeer te spreken (en zijn is een ervaren kokkin) ik heb elf diverse vegetarische gerechten gegeten, ook die smaakte prima.
Als we weer eens in Noordwijk komen gaan we zeker terug.
De jonge dame die ons bediende was uitermate vriendelijk en vrolijk. De bediening was vlot, wat informeel maar correct en professioneel. Zeer tevreden.
Duren12 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Van de 3 Indiaas restaurants in Noordwijk is deze absoluut de beste.
De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het eten is buitengewoon lekker.
De paswari nan kan echter beter.
Het restaurant is vrij klein maar modern ingericht,
De locatie is niet bizonder.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Een leuk knus restaurant met vriendelijk personeel en heerlijk eten. Goed te betalen, ook voor mensen met een kleinere beurs!
Angela F.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Heerlijk gegeten en supervriendelijke bediening. Gerechten worden in de open keuken bereid en je kunt zelf aangeven hoe gekruid je het eten graag wil. Vorige week in Noordwijk komen wonen, blijkt dit restaurantje om de hoek te zitten :-) We gaan snel weer langs!
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Met vrienden die net uit India terug waren hier gaan. Na de eerste hap waanden zij zich weer inIndia. Heerlijk. Goede ontvangst en heel vriendelijke bediening.
Zeker voor herhzling vatbaar.
Henri L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Met vrienden wezen eten. Bediening vriendelijk. Goed gegeten. Pas geleden in India geweest en leuk/fijn de zelfde gerechten te vinden op de kaart als in Goa/india. Herkenning van smaken. Prima
MEVC .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Voor een snelle Indiase maaltijd gisteren in dit restaurant gegeten. Zeer vriendelijke ontvangst. De Indiase keuken is favoriet bij ons en eten dit regelmatig. De Lam Vindaloo was precies pittig genoeg en de garlic nan misschien wel de lekkerste die we ooit gegeten hebben. Vriendelijke eigenaresse die nog even de hand kwam schudden. Redelijke prijzen voor geweldig Indiaas eten. Een aanrader dus.
Jeenharr .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Prima Anglo-Indiaas restaurant. Zeker in een toeristenplaats als Noordwijk (waar je nogal wat grote halen, snel thuis tenten hebt) zijn ze een fijne aanvulling op het middenklasse gebeuren. Lekker gegeten, ontspannen tafelen, prettige bediening.
Piet En Anita D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Prima gegeten bij Sunand. Op zondagavond zin in een niet te duur maar wel lekker diner. 'S-middags tijdens onze wandeling dit restaurant al gezien en toen al een goed gevoel. Bediening was vriendelijk en attent en de smaak was heel goed. Kruidigheid precies zoals we hadden gevraagd. Een aanrader!!!
Ramonnez .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Ik eet hier vaker en altijd met veel plezier! Het eten is hier zeer goed bereidt en verfijnd. De gerechten worden standaard met olie klaar gemaakt, maar met ghee is ook mogelijk - vraag ernaar. De bediening werkte volgens mij nog niet zo lang bij dit restaurant, maar ondanks dat het iets professioneler had gekund werden wij bijzonder vriendelijk en correct behandeld. Eigenlijk past het ook wel een beetje bij het kleinschalige karakter van dit restaurant. Overigens is er voor vegetariers meer dan voldoende keus.
Nijarselim .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Oke even snel een verhaal :) Vorig jaar zomer ben ik met 3 vrienden naar Thailand geweest! Dagen lang Thais te hebben gegeten obviously, besloten we Indiaas eten te proberen. Dit gebeurde in Koh Phi Phi ( google Koh Phi Phi even, het is de moeite waard :D ) okee we gaan verder.. Het was zo ongelofelijk lekker dat we daar iedere dag aten! Terug in Nederland had één van de jongens Sunand ontdenkt! Nadat hij er een keer gegeten had, nodigde hij ons allen uit om er te eten! Lang vergaal kort.. We werden er stil van :) zo lekker is het eten bij Sunand!! Koh Phi Phi all over again!! Zeker de moeite waard mensen!!!
Hombre .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Vandaag afgehaald. Bij thuiskomst was er geen ( klei)oven tandoori kip maar van de BBQ. De biriyani rijst was gevuld met diepvriesgroenten. En niet de autentieke biriyani rice zoals het hoort. Meat samosas ook matig. Iedereen kan gehakt met een doperwtje kruiden en vervolgens frituren in een deegje. De kok moet echt beter zijn best doen. Tenzij het een toeristenhap moet blijven.
Joan V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Prima Indiaas restaurant met een erg vriendelijke bediening. De rijst was heerlijk gekruid met steranijs, kardemom en kruidnagel. Zonder dat het te scherp is wel fijn om een restaurant te vinden waar ze niet bang zijn genoeg kruiden te gebruiken.

Het 'pepermuntje' bij de rekening bestond uit een schaal met verschillende frisse met rozenwater overgoten kruidenmengseltjes. Een aparte sensatie in je mond., alsof je met je smaakpupillen in je mond aan het ruiken bent.

We hebben gewoon lekker gegeten.
Gudu .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Februari, een regenachtige donderdagavond in Noordwijk aan Zee. We stappen binnen bij Anglo Indian Restaurant Sunand, dat we 's middags al hebben gesignaleerd. Er zijn geen andere gasten, iets wat ons er meestal van weerhoudt een restaurant binnen te gaan, maar we hebben echt zin in Indiaas eten en wagen de gok. Gelukkig worden we niet teleurgesteld: de Engelstalige serveerster uit Manchester UK is net als de eigenaar erg gastvrij, en onze maaltijden smaken heerlijk. Bij mijn Vegetarian Mixed Platter krijg ik een knapperig frisse salade, en de prima Chicken Biryani van mijn partner is op zijn verzoek extra pittig gemaakt. Sunand bezorgt ook aan huis. Jammer dat we te ver weg wonen. Eet smakelijk, maujan karo.
Victoria S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Wij namen een menu voor 2 personen. Het was erg lekker en vers eten dat ze kunnen aanpassen of je t wel of niet scherp wilt. T was heel veel en de vriendelijke dame stelde voor om t in te pakken om mee te nemen. Hoewel we dit niet wilden, vonden we t wel aardig gebaar. Wijzelf vonden de ambiance gezellig, maar we kunnen voorstellen dat sommige mensen zich door de grote etalageramen bekeken voelen. Hier komen we zeker terug. Hoewel we deze keer het vlees/vismenu namen, zijn we ook geinteresseerd in de vele vegetarische gerechten
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Afgelopen week bij Sunand in Noordwijk gegeten. Eten was erg lekker, maar de kenner onder ons zei dat het niet helemaal 100% authentiek Indiaas was. Dat maakt mij niet zoveel uit; ik heb er vna genoten.
Service was prima, weinig over te melden. Decor zou beter kunnen. Het restaurant zit niet op een hele geweldige plek (naast een parkeerterrein en een 's avond uitgestorven winkelstraatje), dus eigenlijk zou het binnen wat leuker aangekleed kunnen worden.