Sun On

Elckerlyclaan 71 5625 EP Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sun On

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jopio65 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Reeds tot 2 maal toe een loempia die niet gaar was d.w.z. te hard gebakken zodat de binnenkant geen tijd krijgt om te garen en dat is vies.
Er jammer moet ik weer op zoek naar een ander
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Chinese tapas. Eten was lekker, maar niet overdreven bijzonder. Inrichting is modern. Relatief aan de prijs (35 euro pp)
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Vergelijk dit restaurant niet met het gemiddelde Chinese restaurant maar met een restaurant dat boven de middenklasse uitstijgt.
De kaart bestaat uit een aantal kleine componenten die je zelf dient te combineren om uiteindelijk je gerecht samen te stellen.
De componenten zijn stuk voor stuk hoog van kwaliteit. De bediening is eenvoudig maar correct. Eigenaar en eigenaresse zijn zeer betrokken en benieuwd naar de beleving van de klant.
De inrichting is zakelijk modern maar wel sfeervol.
Een aanrader voor wie van een nieuwe beleving in chinees eten houdt.
Janvancuijk .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Een uitstekend restaurant waar je kunt kiezen uit kleine speciale gerechten, maar waar ook een aantal standaardgerechten op de kaart staan. Het voordeel van de kleine gerechten is dat je een aantal verschillende kunt kiezen.
De bediening is uitstekend en je kunt, als je dat wil, even gezellig met David praten. Tenminste als het niet druk is.
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Wij waren met een groep van 35 personen.
Prima ontvangst, heerlijke soep vooraf en velen heerlijke hapjes daarna.
Ik kan geen namen noemen, maar het was heerlijk.
Afsluitend een lekkere koffie, thee of Dame blance.
Bijna drie uur heerlijk en gezellig vertoefd.
Zeer tevreden.
Merel2809 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gisteren hier gegeten met een hele grote groep. We hadden de tapasformule. Erg goed eten, voldoende gerechten en super lekker! De service was goed en het personeel vriendelijk. Het restaurant is vorig jaar (geloof ik) verbouwd en het is mooi geworden. Fijne sfeer en goed eten. Perfecte combinatie :)
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
We hadden gekozen voor de tapas formule en alle gerechtjes waren heerlijk. Het allerlekkerst vond ik persoonlijk het toetje van gebakken ijs, zalig!
Iedderf .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Voor het eerst vanavond in het vernieuwde restaurant Sun On gegeten. Heb me door de eigenaar laten verrassen qua gerechten. Geen wijn gedronken wel een heerlijk frisse Hoegaarden bier.
Eerste gerecht 2 pannenkoekjes eend. Subtiel van smaak. Heerlijke eend (warm) en een mix van komkommer met frisse kool gerold in zacht deeg.
Vervolgens 2 coquilles met lente-ui perfect gebakken op een bedje van mie.
Gevolgd door 2 pootjes krokant gebakken kwartel. Heerlijk gegaard, mals zacht vlees. Zonder meer mijn favoriet.
Vervolgens een moot perfect gebakken zalm met mihoen. De zalm heerlijk van smaak, licht gerookt en goed gesneden.
Tenslotte drie stokjes saté Kambing op een bedje van heerlijke donkere saus met leuke stukjes komkommer. Gelukkig Dé echte Kambing. Heerlijk mals vlees, goed gegrild en zacht van smaak.
Vriendelijke, attente bediening. Uitleg bij elk gerecht wat er op het bord wordt gepresenteerd.
Een ervaring om te koesteren. Lang niet zo lekker Chinese gerechten gegeten. Jammer dat ik nu pas bij de vernieuwde Sun On heb gegeten. Had ik veel eerder moeten doen.
Ambiance warm en gezellig, inrichting modern, zacht licht en mooie kunstwerken aan de muur.
Ik weet zeker dat ik bij Sun On op mijn komende verjaardag wederom een verrassingsmenu door de eigenaar laat samenstellen.
Betty B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
We hebben kennis gemaakt met het nieuwe " Tasting menu " van Sun On. Dat is ons prima bevallen. Met het Tasting menu is het de bedoeling dat je kiest uit meerdere kleinere gerechten. De smaak ervan was verrassend lekker. Een opvallend verschil met de traditionele kaart van een chinees restaurant overigens. De ossenhaas, kip in pikante balisaus of gamba's, het was allemaal even lekker klaar gemaakt. Heerlijk gegeten; een aanrader voor iemand die een keer een ander soort chinees retaurant wil proberen.
CindyG .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
zulk lekker eten! Tegenwoordig nieuw concept: kleine hapjes met echte Oosterse smaak. Daarnaast ook de 'traditionele' chinees-Indische gerechten dus voor ieder wat wils. Uitstekende service, prima prijs
Henryjanjansen .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Vandaag heb ik gegeten bij een bijzonder chinees restaurant in Eindhoven. In eerste instantie waren mijn verwachtingen niet erg hoog vanwege de ''oude'' uitstraling aan de buitenzijde van de zaak. Echter bij binnenkomst merkte ik al dat het helemaal niet ouderwets was ingericht. Tijdens mijn diner heb ik kennis kunnen maken met dagverse producten zoals st.jacobsschelpen, oesters en kreeft. Prima gastheer en leuke medewerkers! Kortom een zekere aanrader om hier voor te komen dineren voor ECHT Chinees.