Sun On

Elckerlyclaan 71 5625 EP Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Vegetarische trio (mini loempia's, kerrie koekjes en stoomdeegje met groente
      Aziatische Carpaccio (Rundercarpaccio met salade)
      Cantonese dumplings (Gestoomde garnalen dumplings)
  • Hoofdgerechten
    • Verse wokgroenten
      Geroosterde Peking eend in oestersaus
      Gewokte garnalen met knoflook en roomboter
  • Nagerecht
    • Walnotenijs met amandelschaaf en slagroom
      Dragonballs (Zoet gevulde sesamballetjes)
      Gebakken ijs (+€3,50)

Meer informatie over restaurant Sun On

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Sun On

Ine D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, goede en persoonlijke bediening.
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Voor de 1e keer geweest super lekker prijs- kwaliteit ????kom zeker terug
Loes G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Lekker gegeten en zeer goede service
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Ah menu erg summier,
Keuze uit 1 x vis 1x vlees of 1 x veg.
Zowel bij voorgerecht als hoofdgerecht

Uiteindelijk zonder AH bon gegeten, voor 22,50 € P.p.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Leuke ontvangst en hartelijke bediening! Wij voelden ons welkom. Er werd niet gehaast en hoefden ook niet lang te wachten!
Was een fijne avond voor ons!
Jet R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Genoeg voor ons terwijl we flinke eters zijn. Wel met extra mihoen en bami besteld. Prima service en erg lekker
G.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Fijn restaurant met lekker eten en goede bediening.
Zeker een aanrader om een keer lekker te eten voor een goed betaalbare prijs
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Eerste keer dat ik met honger weg ben gegaan bij een Chinees restaurant, porties (bij gebruik van AH-bonnen) waren erg klein; we moesten voor de kleine hoeveelheid rijst (paste in mijn handpalm) zelfs nog bijbetalen ook ! Een bolletje ijs als dessert is erg weinig. Kwaliteit was wel goed !
Gebr. V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
De groote van de maaltijd porties van de AH actie waren zeer klein, zeg maar gehalveerd, zodat de AH geen enkel voordeel bood.
Michael H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Een aanrader, wauw! Alles was super, echt een fijn ervaring, wijn was ook goed. Een min punt, Ik wilde mijn gerecht mee naar huis nemen en dat mocht niet. Basin en zoon waren helder, "nee". Ik was met AH actie en heb voor alles betaald, misschien dachten ze dat ik 'onberperkt eten' had, dat zou ik dan hebben kunnen begrijpen natuurlijk. Dus half van mijn heerlijke hoofdgerecht was weg genomen. Ik was verbaast, echt jammer voor mij.
Het bestaat 37 jaar en ze zijn erg goed. Toppie.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Kom hier regelmatig een hapje eten en nu ook weer met de AH-actie.
Heerlijke 3-gangen menu gegeten, met weer net iets andere gerechten als normaal. De bediening was zeer attent de en de zaak zag er weer netjes uit.
Ik zag dat ze onlangs een onbeperkt eten concept hebben, dus ik kom zeker terug!

Bedankt weer! Gr. Joost
Han V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Hier gegeten met gebruikmaking van de AH-actie. Keus was dus beperkt, maar wat werd aangeboden overtrof onze verwachtingen. Prima gerechten en een vlotte bediening. De ober waarschuwde ons dat de gamba's behoorlijk pittig waren, maar regelde voor een van mijn medegasten dat er minder pepertjes in gedaan werden. Zeker een tip voor een volgend bezoek!
Henry F.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Lekker en goed alles meer dan voldoende
Maril T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
kleine porties, en sober opgediend. Rijst of nasi krijg je er niet bij, daar moet je om vragen , en extra betalen. Alles bij elkaar betaal je toch veel voor weinig met je AH-bon.
Suling V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Met de Ah actie lekker gegeten, personeel was heel netjes en vriendelijk! We hebben zelfs een extra portie gekregen omdat ze vonden dat ons gerechtje te klein was. Eten was heel lekker, niet de doorsnee Chinees eten wat je in Nederland krijgt.
Christel L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We hebben de AH actie gedaan, een 3-gangen diner. De porties waren teleurstellend klein. De hoofdgerechten waren formaat voorgerecht van een normaal restaurant. Voor bijgerechten (witte rijst, nasi, bami, mihoen) moest € 2,50-€ 3,50 bijbetaald worden. Dat zat in een minikommetje van ong 8 cm.
We hebben nog nooit eerder meegemaakt dat we met honger een restaurant uitgingen (zelfs met dat extra ‘hoofdgerecht’ -ook van miniformaat- erbij dat we van de á la carte kaart erbij hadden besteld)!
De normale kaart en afhaal zal misschien wel goed zijn, maar € 27,50 voor de AH actiemenu is echt veel te veel. De prijs-kwaliteitverhouding is echt ver te zoeken.
Lycke B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Smakelijke gerechten, vriendelijke bediening vegetarische keuze vd kaart wat beperkt.
John V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Zeer aangenaam verrast door het heerlijke eten! Bovendien zeer vriendelijke bediening. We gaan zeker terug komen!
Joseph Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Zeer kleine porties. Geen aanrader.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Wij zijn met het Ah-dinerbon gaan eten. Het AH menu was in verhouding met de normale menukaart te prijzig en minimaal. Het eten was verder wel erg lekker.