Sun Moon

Meer informatie over restaurant Sun Moon

Jouw recensie over het restaurant Sun Moon

erererern D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het eten is fantastisch . Het Decor is ook fantastisch . Ik snap niet dat jullie hier zo over zeuren . De bediening is beter dan ooit . Dankjewel . Nooit weg gaan :)
RudyJ .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Beste chinees van Deventer. Supergoede groentegerechten en het vlees smaakt bijzonder gekruid. Ze hebben hier echt over de gerechten nagedacht en niet gewoon de sta daard chinees uit een pakje smaken neergezet. Aanrader. De tent is altijd helemaal leeg, dus het is er niet zo gezellig om te eten, maar afhaal is top.
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
We hadden heel veel trek na een lange wandeling. Wat doe je dan? Dan ga je naar de Chinees! Via Google maps vonden we Sun Moon. Toen we binnekwamen wilden we het eigenlijk niet geloven... Geen goud en rood interieur, geen rode lampion, geen borrelend aquarium..
Gelukkig was er nog een tafeltje vrij! Het restaurant was nl helemaal leeg..

En dan nu het eten. De loempia was ok. De rest was niet ok.geen fantasie. Geen smaak. Geen temperatuur.

Het was de slechtste ervaring ooit. Maar de bediening was ok.