Sun Moon

Meer informatie over restaurant Sun Moon

7,2
RudyJ .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Beste chinees van Deventer. Supergoede groentegerechten en het vlees smaakt bijzonder gekruid. Ze hebben hier echt over de gerechten nagedacht en niet gewoon de sta daard chinees uit een pakje smaken neergezet. Aanrader. De tent is altijd helemaal leeg, dus het is er niet zo gezellig om te eten, maar afhaal is top.
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
We hadden heel veel trek na een lange wandeling. Wat doe je dan? Dan ga je naar de Chinees! Via Google maps vonden we Sun Moon. Toen we binnekwamen wilden we het eigenlijk niet geloven... Geen goud en rood interieur, geen rode lampion, geen borrelend aquarium..
Gelukkig was er nog een tafeltje vrij! Het restaurant was nl helemaal leeg..

En dan nu het eten. De loempia was ok. De rest was niet ok.geen fantasie. Geen smaak. Geen temperatuur.

Het was de slechtste ervaring ooit. Maar de bediening was ok.

Rik V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
we vonden ze de beste van deventer de bediening is heel vriendelijk ,
ze hebben verbouwd en een nieuw concept aan genomen ten koste
van het eten erg jammer .
Man1987 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Wij hebben hier twee keer in het restaurant gegeten. Tevens hebben wij zo'n twintig keer chinees afgehaald.

Het eten is lekker. De prijs/ kwaliteit verhouding ook ruim voldoende.

Wanneer je hier iets gaat eten in het restaurant, is het altijd lekker rustig. Je krijgt veel verschillende dingen om te proberen wanneer je een rijsttafel kiest.

Het personeel is vriendelijk.

Het eten van de afhaal is ook lekker.

Aanrader dus!