Sun Garden

Meer informatie over restaurant Sun Garden

Jouw recensie over het restaurant Sun Garden

Lex K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Chinees zoals je een chinees verwacht. Bediening is vriendelijk maar heeft niet altijd oog voor kleine zaken, zoals vuile borden op tafel. Wij kozen voor het all you can eat buffet. Eten in het buffet is erg goed maar de keuze is beperkt
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wij bezochten het restaurant op zondagavond. We kwamen voor 20:00 aan, maar de ober kwam om 20:01 de bestelling pas opnemen. Hij meldt ons vervolgens dat het na 20:00 is, rijsttafels niet meer besteld kunnen worden en voorgerechten gelijk met het hoofdgerecht komen. En dat terwijl op de kaart staat dat de keuken tot 21:30 open is. Als dat ook na navraag niet wijzigt (we waren immers ruim voor 20:00 binnen en kwamen voor een rijsttafel), verlaten we het restaurant. We waren hier voor het laatst; zeker gezien de reactie van degene die de leiding leek te hebben die avond.
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Wij gan elke zomer 1 keer speciaal naar Sun Garden. Nu er sinds 1 jaar een nieuwe chef kok is is het eten meer speciaal geworden. Het is gewoon beter dan de standaard Chinees en op verzoek kan de pittigheid van het eten worden aangepast.
De eigenaar van het restaurant neemt uitgebreid de tijd een babbeltje met je te maken.
Het decor is niet slecht maar wel standaard voor een Chinees restaurant.