Sumo Utrecht

6,9
Duur
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Op een regenachtige donderdagavond gaan eten bij ons favoriete all you can eat Sushi restaurant in Utrecht. Ondanks de grootte van Sumo blijft het prettig en sfeervol aanvoelen. Vooral de "crispy" Sushi erg lekker. Ook goede opties als je van spicy houdt! De keuze qua Teppanyaki is er reuze en ook die kwalitatief prima zoals je mag verwachten. Bediening correct en ondanks drukte zeker niet te lang. Zeker een aanrader als je voor de bekende combi van Sushi en Teppanyaki wilt gaan in de Utrechtse binnenstad.
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met 6 personen, waarvan enkele nooit eerder Sushi op hadden, bij Sumo wezen eten. Ook voor diegene die geen vis lusten is er genoeg keuze.
Bediening is correct en vlot. Uitstraling van de zaak is sfeervol en intiem.
Eten smaakte er goed! Vrijwel alle gerechtjes waren naar wens. De sushi was lekker vers en de udon soep heerlijk! Aardappelrosties waren te vet en de desserts laten de wensen over. Ijs bevatte 'klontjes'.
Omdat we rond 18.00u gereseveerd hadden en om 20.00u de volgende gasten aan tafel moesten werd er op het laatst behoorlijk wat druk achter gezet. Dit was niet prettig. Je zit niet op je gemak en hebt het idee de tent uit gejaagd te worden.
Cynthia G.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
met 6 rondes om te eten en toetjes bij het menu vind ik het een uitgebreide kaart.
ik vind de service heel erg snel.
mijn man heeft vis allergie en krijgt hiervoor aparte kaart.
Yuriko .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Een sushi lunch gegeten bij Sumo. Het was zo vreselijk dat ik een recensie moest achterlaten, totaal het prijs niet waard! De rijst was overduidelijk restjes van de vorige avond waarin de rijst onder gedompeld is met rijstazijn dat verzadigd is met suiker. Het is te zoet voor woorden. Ik heb nigiri's besteld maar de plakken vis die erop zat, kon je niet eens een plak noemen. Het was veel te dun. Ondanks dat er maar een paar tafels zat, kon de bedienders me niet zien telkens als ze langs lopen. Ik ben opgestaan en heb persoonlijk 2 maal mijn bestelling naar de kassa gebracht, wat is dit belachelijk! Ik kom nooit meer terug!!!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
All you can eat is toch niet mijn ding. Eten wordt snel geserveerd daardoor krijg je het gevoel dat je alles snel moet opeten. Om drankjes te bestellen moest je vaak de aandacht van het personeel vragen. Heb nu een paar keer bij sumo gegeten maar hoef voorlopig hier niet meer naartoe.
John V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Zonde dat er geen normale zalm/avocado sushirol is. Verder allemaal heel lekker, goede service. Vooral omdat het in de oude Monza is voor mij een nostalgisch gevoel bij het gebouw en ik vind dat ze het zeer mooi hebben verbouwd.
Hendrikv .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We hebben hier lekker gegeten, we moest vaak aangeven dat we wat te drinken wouden en dat duurde ook nog wel eens te lang. Verder was de bediening wel vriendelijk. Het ligt midden in het centrum, dus het is makkelijk bereikbaar.
Tweemaaltwee .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Zoals gewoonlijk, hier heerlijk gegeten. Wij komen hier bijna elke maand, maar deze keer waren er helaas wel twee minpuntjes. Ten eerste leek het eten veel zouter dan normaal. Ik ben een fan van zout eten maar dit was écht heel zout. Ten tweede had mijn vriendin de beefrolletjes besteld, welke ze altijd besteld. Helaas brak zij deze keer bijna haar tanden over de harde ?botjes? Die door het vlees heen zaten. Deze heeft ze mee terug gegeven aan de bediening en de desbetreffende mevrouw liep er mee weg zonder wat te zeggen of desnoods nieuwe te brengen. Gelukkig werd de teruggebrachte sushi niet extra aangeslagen op de rekening, dus dat was fijn. Al met al hebben we verder toch zoals vanouds heerlijk gegeten.
Wesley Axel D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Weer een keer bij de Sumo gegeten, gingen ergens zitten en vergaten dat er geen lift was. (Een vriend is slecht ter been). Zijn zonder problemen na al een aantal drankjes en eerste ronde naar beneden gebracht en hebben daar een tafel gekregen. Was helemaal geen probleem en iedereen was erg vriendelijk.

Eten is zoals gewoonlijk weer heerlijk. Helaas was er geen udon soep meer waar ik gek op was. Het zou tof zijn als ze wat meer nieuwe gerechten aan zouden bieden, maar misschien eet ik hier gewoon te vaak 8-)

Decor 10/10 zoals gewoonlijk, ziet er prachtig uit, en is nog comfortabel ook.
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Heerlijk gegeten gisteravond, zomaar binnenkomen nooit een probleem.
Lekkere sushi, snelle en enthousiast personeel. Blijft mijn favoriet. Aanrader!
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk gegeten, du sushi is er prima, de bediening op zichzelf had ik weinig op aan te merken, maar.... Bij het reserveren hoorden we dat we een tafel hadden van18:30 to 20:30. Dat was prima. Al na een klein uur, nog voor half acht, kwam een dame van Sumo ons vertellen dat we onze laatste ronde moesten bestellen. Verbaasd hebben we dat gedaan. Nadat we bij de ober de rekening hadden gevraagd kwam dezelfde dame ons vertellen dat we moesten gaan afrekenen, het was net 20:00 uur! Triest hoe je op deze wijze je restaurant omlaag haalt.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijk gegeten,bediening heel erg snel en vriendelijk.alleen het behang doet nog pijn aan mijn ogen.één wc voor man en vrouw is ook niet heel fijn.Heerlijke verse sushi gegeten,als ik weer in de buurt ben kom ik zeker nog een keer!
Wijnglas .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Goed eten, prima service en gezellig zitten. Niet een bijzonder restaurant, maar je kan hier lekker all you can eat sushi eten met een ruime keuze van de kaart.
Bo V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
gister hier gegeten, het eten was lekker, genoeg variatie op de kaart.
jammer genoeg was niet al het personeel even vriendelijk.. de jongeman gooide het eten op de tafel en riep best luid en chagrijnig SUSHI... ook was het lastig de aandacht te trekken van het personeel om wat te drinken te bestellen.
ondanks het niet al te vrolijke personeel hier een gezellig avondje gehad.
Mario-Domkoning .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Prima all-you-can eat concept. Lekkere sushi, bediening was erg attent en supervlot en veel natives. Qua prijs niet eens supervoordelig maar je weet wel lekker waar je aan toe bent.
Alexander D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Eten was gisteravond echt geweldig! Zoals altijd. Wat mij echt tegenstond was de 5,90 die wij voor een kan kraanwater moesten betalen, omdat ze deze enkel als "Chaudfontaine" op tafel wilde zetten stond mij echt tegen.

Daarna wachten, wachten, wachten, zeker bij het bestellen van het dessert.
Eter123 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Vriendelijke ontvangst, naar boven doorverwezen naar een 'kamer'.
Het restaurant, was net als de andere zaken in de keten, sfeervol ingericht.
Wel was er maar 1 wc op de verdieping voor mannen en vrouwen.
Rond 20:30 uur werd het in eens koud, meerdere gasten hadden er last van.

Het eten was over het algemeen goed. Op de rundvleesgerechten na, deze waren droog en taai.

De bediening was erg vriendelijk. Wel werden er een aantal keer gerechten van buren op onze tafel gezet. De lege bordjes werden snel weggehaald en nieuwe bestellingen snel verwerkt.
Joellevanburen .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heel erg lekker gegeten bij Sumo. Ze hebben een ruime keus aan eten en voor ieder wat wils. zowel vegetarisch, vlees als vis.
de bediening is erg snel en vriendelijk en er hoeft niet lang op eten gewacht te worden.
mijn favoriet was de Spicy beef sushi. ik hou totaal niet van vis maar vind sushi wel erg lekker dit is een goed alternatief samen met de crispy chicken roll en de kappa maki.

leuk en gezellig ingericht met meerdere zalen op meerdere verdiepingen.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Mooi ingericht all-you-can eat sushi restaurant. Hier voor lunch geweest, de kaart is beperkt en de sushi wordt gemaakt van gewone rijst i.p.v. Sushi rijst (verbazingwekkend). Bij veel all-you can eat restaurants gegeten en bij Sumo Utrecht de minst goede ervaring en de Sushi was gewoon niet goed genoeg om echt lekker te genieten.

Kortom: Prima om een hapje te eten met vrienden, niet superslecht, maar voor hetzelfde geld zijn er (veel) betere alternatieven op loopafstand.
Maria2016 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Sumo heeft meerdere shifts op een avond. We hadden gekozen voor een tafel om 20:00 uur. 10 minuten voor 20:00 uur arriveerden we bij het restaurant en moesten toen, samen met zeker 40 andere gasten die eveneens om 20:00 uur hadden gereserveerd, buiten in de kou staan wachten tot het 20:00 uur was. Vervolgens werden we 'per tafel' binnengelaten. Net als veel anderen maakten we daarover een kritische opmerking bij het personeel. Ons advies was om binnen een wachtruimte te maken voor de wachtenden. Gelukkig regende het niet. En de manager kwam even later bij ons aan tafel haar excuus maken en bood ons ter compensatie een drankje aan. Dat was dan weer wel goede service.