Sumo Utrecht

Meer informatie over restaurant Sumo Utrecht

6,7
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We zijn hier als gezin gaan eten en nog nooit zo onverse en droge sushi gegeten als bij #Sumo in Utrecht! En dan ook nog extra kosten in rekening brengen voor wat er overblijft... Toppunt voor onsmakelijkheid en slechte bediening...
yesss .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Met ze 7 wezen eten,lekker sushi's en de warme gerechtjes idem,salade met ossenhaas en zeewier heerlijkkkk,een lekkere fles witte huiswijn en de bediening vlot en vriendelijk
Thirsa N.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Sumo is een typisch restaurant wat je ondanks eventuele ergernissen toch nog wel een kans wil geven. Ik ben hier meerdere malen geweest, en vandaag ook weer. Sumo bied zowel een lunch als diner aan en na een aantal keer voor de diner optie gekozen te hebben, besloot ik vandaag eens voor de lunch optie te gaan. Al met al: Slechte keuze.

De ontvangst was al niet erg hartelijk, maar hey, kan gebeuren. Vervolgens werden we bijna 10 minuten compleet genegeerd voordat we eindelijk zelf drinken konden bestellen (dan steek je je hand maar eens op). Er kwam een dame aan tafel die iets onverstaanbaars mompelde, waarna ze de kaart van de tafel griste en meteen weer verdween. Opvallend was dat hoewel er aardig wat mensen in de zaak zaten, nergens 1 personeels lid te bekennen was tijdens 90% van ons bezoek. Ze stonden allemaal bij de keuken te wachten op het eten wat ze zelf continue niet opnamen denk ik. Dat is wel makkelijk verdienen zo. Afijn, over de service heb ik genoeg verteld denk ik: Gewoon slecht. Ze keken je de tent uit, volgens mij werkt iedereen daar vanwege de sushi bonus maar niet voor zijn of haar plezier (en dat is niet de eerste keer). Dan het eten. De rijst was enorm droog waardoor veel sushi uit elkaar viel op het bord. Nu verwacht ik echt geen 5 sterren omakase ervaringen, maar dit was wel echt heel gênant. De rolls die met sauzen geserveerd werden, veel te veel en extreem (maar dan ook echt extreem) zout. De smaak van de sushi was volgens mij niet veel bijzonders, als je er zoveel saus overheen moet gooien dan doe je iets niet helemaal goed. De maki's zagen eruit alsof ze gerold waren door iemand die iets teveel borrels op had en vielen compleet uit elkaar. Eten: Je word er vol van, maar daar houd het ook mee op. Over de aankleding van het restaurant kan ik kort zijn: Stijlvol, jammer dat de service hier niet mee op een lijn ligt. Leuk voor de mensen die denken dat de sushi bij Sumo echt 'authentiek' is, maar voor mij is de Sumo aan zijn eigen succes ten onder gegaan. Lachen kost het personeel (en de baas) verder ook geen extra geld, zou je eens moeten proberen. Laat Sumo weer om het eten draaien en niet om de bijverkoop van de drankjes door de sauzen zo zout te maken dat dat het enigste is wat je proeft. Zonde van zo'n mooi pand en de aankleding.
Lorenzo123 L.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Vanavond hebben we hier met 9 personen gegeten. Ik vond het restaurant mooi eruitzien en het viel me op hoe groot het is.
Er waren hier en daar lege tafels wat zorgde voor een rustige sfeer in combinatie met de vele ruimte die er is. Dat vond we wel fijn.
Wat we wel een klein beetje vervelend vonden, is dat iemand aan de kop moest gaan zitten van de tafel, dat zat niet lekker. Aangezien er genoeg lege tafels waren had dit makkelijk opgelost kunnen worden denk ik.
Het eten was lekker! Ik ben persoonlijk geen sushi fan, maar heb de anderen genoeg complimenten horen maken. Alle andere vlees en visgerechten waren ook prima! Niets op aan te merken eigenlijk. Het personeel was vriendelijk, snel en behulpzaam. We moesten wel vaak zelf om drinken vragen, misschien dat ze daar iets meer op kunnen letten. Prijsverhouding is prima! We hebben een fijne avond gehad en komen zeker terug!
Merel R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij komen erg vaak bij sumo Utrecht. Omdat wij het eten hier gewoon ontzettend lekker vinden en dat is nog steeds zo. De kaart is veranderd en de porties van sommige sushi ook. Zijn wij iets minder blij mee maar het blijft erg lekker! Vooral ook het vlees van de bakplaat super lekker.
Het enige wat ons de laatste tijd opvalt is dat het personeel minder vriendelijk is. Hoor dat ook van meerdere vrienden die er komen terug. Erg jammer. Maar de service is wel erg snel!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Op een regenachtige donderdagavond gaan eten bij ons favoriete all you can eat Sushi restaurant in Utrecht. Ondanks de grootte van Sumo blijft het prettig en sfeervol aanvoelen. Vooral de "crispy" Sushi erg lekker. Ook goede opties als je van spicy houdt! De keuze qua Teppanyaki is er reuze en ook die kwalitatief prima zoals je mag verwachten. Bediening correct en ondanks drukte zeker niet te lang. Zeker een aanrader als je voor de bekende combi van Sushi en Teppanyaki wilt gaan in de Utrechtse binnenstad.
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met 6 personen, waarvan enkele nooit eerder Sushi op hadden, bij Sumo wezen eten. Ook voor diegene die geen vis lusten is er genoeg keuze.
Bediening is correct en vlot. Uitstraling van de zaak is sfeervol en intiem.
Eten smaakte er goed! Vrijwel alle gerechtjes waren naar wens. De sushi was lekker vers en de udon soep heerlijk! Aardappelrosties waren te vet en de desserts laten de wensen over. Ijs bevatte 'klontjes'.
Omdat we rond 18.00u gereseveerd hadden en om 20.00u de volgende gasten aan tafel moesten werd er op het laatst behoorlijk wat druk achter gezet. Dit was niet prettig. Je zit niet op je gemak en hebt het idee de tent uit gejaagd te worden.
Cynthia G.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
met 6 rondes om te eten en toetjes bij het menu vind ik het een uitgebreide kaart.
ik vind de service heel erg snel.
mijn man heeft vis allergie en krijgt hiervoor aparte kaart.
Yuriko .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Een sushi lunch gegeten bij Sumo. Het was zo vreselijk dat ik een recensie moest achterlaten, totaal het prijs niet waard! De rijst was overduidelijk restjes van de vorige avond waarin de rijst onder gedompeld is met rijstazijn dat verzadigd is met suiker. Het is te zoet voor woorden. Ik heb nigiri's besteld maar de plakken vis die erop zat, kon je niet eens een plak noemen. Het was veel te dun. Ondanks dat er maar een paar tafels zat, kon de bedienders me niet zien telkens als ze langs lopen. Ik ben opgestaan en heb persoonlijk 2 maal mijn bestelling naar de kassa gebracht, wat is dit belachelijk! Ik kom nooit meer terug!!!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
All you can eat is toch niet mijn ding. Eten wordt snel geserveerd daardoor krijg je het gevoel dat je alles snel moet opeten. Om drankjes te bestellen moest je vaak de aandacht van het personeel vragen. Heb nu een paar keer bij sumo gegeten maar hoef voorlopig hier niet meer naartoe.
John V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Zonde dat er geen normale zalm/avocado sushirol is. Verder allemaal heel lekker, goede service. Vooral omdat het in de oude Monza is voor mij een nostalgisch gevoel bij het gebouw en ik vind dat ze het zeer mooi hebben verbouwd.
hendrikv .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We hebben hier lekker gegeten, we moest vaak aangeven dat we wat te drinken wouden en dat duurde ook nog wel eens te lang. Verder was de bediening wel vriendelijk. Het ligt midden in het centrum, dus het is makkelijk bereikbaar.
Tweemaaltwee .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Zoals gewoonlijk, hier heerlijk gegeten. Wij komen hier bijna elke maand, maar deze keer waren er helaas wel twee minpuntjes. Ten eerste leek het eten veel zouter dan normaal. Ik ben een fan van zout eten maar dit was écht heel zout. Ten tweede had mijn vriendin de beefrolletjes besteld, welke ze altijd besteld. Helaas brak zij deze keer bijna haar tanden over de harde ?botjes? Die door het vlees heen zaten. Deze heeft ze mee terug gegeven aan de bediening en de desbetreffende mevrouw liep er mee weg zonder wat te zeggen of desnoods nieuwe te brengen. Gelukkig werd de teruggebrachte sushi niet extra aangeslagen op de rekening, dus dat was fijn. Al met al hebben we verder toch zoals vanouds heerlijk gegeten.
Wesley Axel D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Weer een keer bij de Sumo gegeten, gingen ergens zitten en vergaten dat er geen lift was. (Een vriend is slecht ter been). Zijn zonder problemen na al een aantal drankjes en eerste ronde naar beneden gebracht en hebben daar een tafel gekregen. Was helemaal geen probleem en iedereen was erg vriendelijk.

Eten is zoals gewoonlijk weer heerlijk. Helaas was er geen udon soep meer waar ik gek op was. Het zou tof zijn als ze wat meer nieuwe gerechten aan zouden bieden, maar misschien eet ik hier gewoon te vaak 8-)

Decor 10/10 zoals gewoonlijk, ziet er prachtig uit, en is nog comfortabel ook.
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Heerlijk gegeten gisteravond, zomaar binnenkomen nooit een probleem.
Lekkere sushi, snelle en enthousiast personeel. Blijft mijn favoriet. Aanrader!
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk gegeten, du sushi is er prima, de bediening op zichzelf had ik weinig op aan te merken, maar.... Bij het reserveren hoorden we dat we een tafel hadden van18:30 to 20:30. Dat was prima. Al na een klein uur, nog voor half acht, kwam een dame van Sumo ons vertellen dat we onze laatste ronde moesten bestellen. Verbaasd hebben we dat gedaan. Nadat we bij de ober de rekening hadden gevraagd kwam dezelfde dame ons vertellen dat we moesten gaan afrekenen, het was net 20:00 uur! Triest hoe je op deze wijze je restaurant omlaag haalt.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijk gegeten,bediening heel erg snel en vriendelijk.alleen het behang doet nog pijn aan mijn ogen.één wc voor man en vrouw is ook niet heel fijn.Heerlijke verse sushi gegeten,als ik weer in de buurt ben kom ik zeker nog een keer!
Wijnglas .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Goed eten, prima service en gezellig zitten. Niet een bijzonder restaurant, maar je kan hier lekker all you can eat sushi eten met een ruime keuze van de kaart.
Bo V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
gister hier gegeten, het eten was lekker, genoeg variatie op de kaart.
jammer genoeg was niet al het personeel even vriendelijk.. de jongeman gooide het eten op de tafel en riep best luid en chagrijnig SUSHI... ook was het lastig de aandacht te trekken van het personeel om wat te drinken te bestellen.
ondanks het niet al te vrolijke personeel hier een gezellig avondje gehad.
Mario-Domkoning .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Prima all-you-can eat concept. Lekkere sushi, bediening was erg attent en supervlot en veel natives. Qua prijs niet eens supervoordelig maar je weet wel lekker waar je aan toe bent.