Sumo Utrecht

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Sumo Utrecht

Chi Fong C.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Wezen lunchen met zn 3e. Ontvangst was goed maar tijdens onze lunch kwam niemand drankjes opnemen en niemand heeft gevraagd of het naar wens was. Heel veel gerechten kosten extra geld, waardoor je keuze nog kleiner wordt. De ebi garnaal maki was koud. De ebigarnalen en de aardappelkoekjes waren te vettig en niet gaar van binnen (frituur te hoog). Beef terriyaki besteld maar er zat geen saus erbij. Tot slot hebben ze keurig een sanitair lijst, maar het wordt niet bijgehouden. De presentatie van de gerechten was verder wel top.
Nera .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Eten niet bijzonder, inspiratieloze kaart, onaardig personeel. Donkere ongezellige sfeer. Heel bijzonder hoe het personeel door hun manager werd aangesproken, respectloos. Geen gezellige sfeer. Zonde van het geld. Wij gaan hier zeker nooit meer eten!
Stefanie W.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Sinds lange tijd weer bij de Sumo geweest. Ik vond het er stinken ? De wc’s waren echt heel vies en stonken ook enorm. Echt een no go in een restaurant. Ik zie het in meerdere recensies dus doe er dan wat aan! Eten was ok maar voor 2 personen zeker geen 75 euro waard. Voorlopig geen sumo meer voor ons.
Amy J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het eten is prima, maar het restaurant is.... suboptimaal.
Bediening is vaak ongeïnteresseerd en traag. Je voelt je niet welkom als je er binnenloopt. het decor is mooi, maar het is er erg koud. Ik had mijn sjaal om tijdens het diner! Toiletten zijn niet schoon.
Vivian T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Ik ben hier al een aantal keren geweest met wat vriendinnen, het eten is minder lekker vergeleken met andere sushi restaurants waarbij ik ben geweest. Die grote kersenbloesem in het midden van het restaurant is opvallend en echt een eye-catcher.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Vaak gerechten vergeten of van de verkeerde tafel, ondanks melden lactose intolerantie, sushi op hetzelfde bord als tafelgenoot(met sushi roomkaas). Toiletten niet schoon
Cindy M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Oei oei oei... wat is dit een slecht Sumo restaurant. Wij zijn Haarlem gewend en daar is de service veel beter!
Als je binnenkomt ruik je de riolering al. Verschrikkelijk! En daarna moet je heel lang wachten voor dat er een drank bestelling opgenomen wordt. Ook duurde het lang voordat het eten kwam en wij hoorden die klacht ook om ons heen.
Dessert klopte ook niet ( wij hebben het zelf 3X herhaald.... ) en de rekening ook niet. Doe wat aan jullie personeel en misschien komen wij dan weer terug.
Dustin D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Dit is wel echt de onderkant van de AYCE sushi zaken, en is schandalig slecht vergeleken met andere vestigingen van SUMO. De sushi is vers maar te koud en compleet smaakloos, gewoon de goedkoopste vis die ze konden vinden. Nori is slap en smaakloos. Zonde van het geld en van wat een lekkere avond had moeten zijn, dit was een van de meest teleurstellende sushi die ik ooit heb gegeten.
Personeel sprak niet allemaal Nederlands, en de rekening was niet zoals afgesproken.
1 damestoilet en 1 herentoilet, op de bovenverdieping, voor een zaak van deze omvang kan natuurlijk echt niet.
Niets tegen de SUMO keten in het algemeen, maar deze vestiging is het bezoek absoluut niet waard.
W. S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Slechtste service ooit in een restaurant. Dit was niet de eerste keer dat ik er ging eten. Ik ben er wel 20 keer geweest. Nog steeds dezelfde chagrijnige obers. Je zit nog niet eens op je stoel en er wordt al gevraagd of je al weet hoe het werkt en of je wat te drinken wil. Toen ik een haar ontdekte in een gerecht, werd ik vuil aangekeken en twijfelde de ober of hij een nieuw gerecht voor me wilde halen. Vervolgens liep hij boos weg. Geen cent fooi achtergelaten. Ik snap dat het een all-you-can-eat-concept is, maar dit is het toppunt van botte service. Je kan beter bij de McDonald's zitten, waar "geen service" juist de bedoeling is.
Antoine B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De kwaliteit van de sushi was oke, maar ik werd continu gestoord door een irritante medewerker die me elke keer attendeerde op de tijd. "u heeft nog een half uur meneer" u heeft nog 20 minuten meneer'. Laat me met rust, ik ben uit eten. Ik ken het concept, en weet dat ik de tafel voor 2 uur heb gereserveerd. Daarnaast praten de medewerkers heel snel en gestrest, en kijken ze je niet aan. Een kwartier voordat de timer zou aflopen zei de medewerker dat ik eigenlijk niet meer kon bestellen.Je voelt je totaal niet welkom en ze willen je het liefst na 1,5 uur de deur uit hebben De mederwerkers lopen meer een beetje tof te doen met elkaar dan leuk met de gasten bezig te zijn.Het is er behoorlijk onpersoonlijk. Het gaat vooral om zo effectief mogelijk zoveel mogelijk gasten ontvangen in meerdere shifts per avond. Een warm welkom of een leuk persoonlijk gesprekje kun je bij sumo niet verwachten. Ik ging er graag heen, maar de Sumo is er de afgelopen jaren erg op achteruit gegaan qua sfeer. Volgende keer naar een sfeervol tentje waar je wel gewaardeerd wordt als klant. Geen Sumo meer.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het eten is altijd heerlijk, maar de borden worden neergegooid op tafel zonder commentaar. Ook is het jammer dat er totaal geen persoonlijke interactie plaatsvind met het personeel door het aanschaffen van "bestel-tablets" door sumo.
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We zijn hier als gezin gaan eten en nog nooit zo onverse en droge sushi gegeten als bij #Sumo in Utrecht! En dan ook nog extra kosten in rekening brengen voor wat er overblijft... Toppunt voor onsmakelijkheid en slechte bediening...
yesss .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Met ze 7 wezen eten,lekker sushi's en de warme gerechtjes idem,salade met ossenhaas en zeewier heerlijkkkk,een lekkere fles witte huiswijn en de bediening vlot en vriendelijk
Thirsa N.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Sumo is een typisch restaurant wat je ondanks eventuele ergernissen toch nog wel een kans wil geven. Ik ben hier meerdere malen geweest, en vandaag ook weer. Sumo bied zowel een lunch als diner aan en na een aantal keer voor de diner optie gekozen te hebben, besloot ik vandaag eens voor de lunch optie te gaan. Al met al: Slechte keuze.

De ontvangst was al niet erg hartelijk, maar hey, kan gebeuren. Vervolgens werden we bijna 10 minuten compleet genegeerd voordat we eindelijk zelf drinken konden bestellen (dan steek je je hand maar eens op). Er kwam een dame aan tafel die iets onverstaanbaars mompelde, waarna ze de kaart van de tafel griste en meteen weer verdween. Opvallend was dat hoewel er aardig wat mensen in de zaak zaten, nergens 1 personeels lid te bekennen was tijdens 90% van ons bezoek. Ze stonden allemaal bij de keuken te wachten op het eten wat ze zelf continue niet opnamen denk ik. Dat is wel makkelijk verdienen zo. Afijn, over de service heb ik genoeg verteld denk ik: Gewoon slecht. Ze keken je de tent uit, volgens mij werkt iedereen daar vanwege de sushi bonus maar niet voor zijn of haar plezier (en dat is niet de eerste keer). Dan het eten. De rijst was enorm droog waardoor veel sushi uit elkaar viel op het bord. Nu verwacht ik echt geen 5 sterren omakase ervaringen, maar dit was wel echt heel gênant. De rolls die met sauzen geserveerd werden, veel te veel en extreem (maar dan ook echt extreem) zout. De smaak van de sushi was volgens mij niet veel bijzonders, als je er zoveel saus overheen moet gooien dan doe je iets niet helemaal goed. De maki's zagen eruit alsof ze gerold waren door iemand die iets teveel borrels op had en vielen compleet uit elkaar. Eten: Je word er vol van, maar daar houd het ook mee op. Over de aankleding van het restaurant kan ik kort zijn: Stijlvol, jammer dat de service hier niet mee op een lijn ligt. Leuk voor de mensen die denken dat de sushi bij Sumo echt 'authentiek' is, maar voor mij is de Sumo aan zijn eigen succes ten onder gegaan. Lachen kost het personeel (en de baas) verder ook geen extra geld, zou je eens moeten proberen. Laat Sumo weer om het eten draaien en niet om de bijverkoop van de drankjes door de sauzen zo zout te maken dat dat het enigste is wat je proeft. Zonde van zo'n mooi pand en de aankleding.
Lorenzo123 L.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Vanavond hebben we hier met 9 personen gegeten. Ik vond het restaurant mooi eruitzien en het viel me op hoe groot het is.
Er waren hier en daar lege tafels wat zorgde voor een rustige sfeer in combinatie met de vele ruimte die er is. Dat vond we wel fijn.
Wat we wel een klein beetje vervelend vonden, is dat iemand aan de kop moest gaan zitten van de tafel, dat zat niet lekker. Aangezien er genoeg lege tafels waren had dit makkelijk opgelost kunnen worden denk ik.
Het eten was lekker! Ik ben persoonlijk geen sushi fan, maar heb de anderen genoeg complimenten horen maken. Alle andere vlees en visgerechten waren ook prima! Niets op aan te merken eigenlijk. Het personeel was vriendelijk, snel en behulpzaam. We moesten wel vaak zelf om drinken vragen, misschien dat ze daar iets meer op kunnen letten. Prijsverhouding is prima! We hebben een fijne avond gehad en komen zeker terug!
Merel R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij komen erg vaak bij sumo Utrecht. Omdat wij het eten hier gewoon ontzettend lekker vinden en dat is nog steeds zo. De kaart is veranderd en de porties van sommige sushi ook. Zijn wij iets minder blij mee maar het blijft erg lekker! Vooral ook het vlees van de bakplaat super lekker.
Het enige wat ons de laatste tijd opvalt is dat het personeel minder vriendelijk is. Hoor dat ook van meerdere vrienden die er komen terug. Erg jammer. Maar de service is wel erg snel!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Op een regenachtige donderdagavond gaan eten bij ons favoriete all you can eat Sushi restaurant in Utrecht. Ondanks de grootte van Sumo blijft het prettig en sfeervol aanvoelen. Vooral de "crispy" Sushi erg lekker. Ook goede opties als je van spicy houdt! De keuze qua Teppanyaki is er reuze en ook die kwalitatief prima zoals je mag verwachten. Bediening correct en ondanks drukte zeker niet te lang. Zeker een aanrader als je voor de bekende combi van Sushi en Teppanyaki wilt gaan in de Utrechtse binnenstad.
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met 6 personen, waarvan enkele nooit eerder Sushi op hadden, bij Sumo wezen eten. Ook voor diegene die geen vis lusten is er genoeg keuze.
Bediening is correct en vlot. Uitstraling van de zaak is sfeervol en intiem.
Eten smaakte er goed! Vrijwel alle gerechtjes waren naar wens. De sushi was lekker vers en de udon soep heerlijk! Aardappelrosties waren te vet en de desserts laten de wensen over. Ijs bevatte 'klontjes'.
Omdat we rond 18.00u gereseveerd hadden en om 20.00u de volgende gasten aan tafel moesten werd er op het laatst behoorlijk wat druk achter gezet. Dit was niet prettig. Je zit niet op je gemak en hebt het idee de tent uit gejaagd te worden.
Cm V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
met 6 rondes om te eten en toetjes bij het menu vind ik het een uitgebreide kaart.
ik vind de service heel erg snel.
mijn man heeft vis allergie en krijgt hiervoor aparte kaart.
Yuriko .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Een sushi lunch gegeten bij Sumo. Het was zo vreselijk dat ik een recensie moest achterlaten, totaal het prijs niet waard! De rijst was overduidelijk restjes van de vorige avond waarin de rijst onder gedompeld is met rijstazijn dat verzadigd is met suiker. Het is te zoet voor woorden. Ik heb nigiri's besteld maar de plakken vis die erop zat, kon je niet eens een plak noemen. Het was veel te dun. Ondanks dat er maar een paar tafels zat, kon de bedienders me niet zien telkens als ze langs lopen. Ik ben opgestaan en heb persoonlijk 2 maal mijn bestelling naar de kassa gebracht, wat is dit belachelijk! Ik kom nooit meer terug!!!