Sumo Tilburg

Lang

Jouw recensie over het restaurant Sumo Tilburg

Marie Louise R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Net een online bestelling gedaan voor €42,00 maar het valt ons enorm tegen. Weinig sushi voor dat geld en we hebben nu nog trek. Jammer!!
Siebe H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Volgende keer maar naar de snackbar..

Want daar klopt je bestelling tenminste.
De bediening was echt heel erg slecht, en de gerechten lijken eigenlijk allemaal wel enigszins op elkaar. De warme gerechten worden niet warm (meer lauw) geserveerd. Om 19:15 hadden we gevraagd om een dessert maar na een half uur wachten was deze nog steeds niet geserveerd. Helaas moesten wij vanwege de theatervoorstelling om 19:45 echt vertreken... dus zonder dessert.
Dennis013- .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Voor het eerst (en het laatst) gegeten bij Sumo Tilburg. De bediening is ERG slecht. Tot 12 keer (!) aan toe de verkeerde gerechten gehad, een aantal gerechten niet gehad en zelfs drie keer de bestellijst van de buren terug gehad. Niet één keer is er drinken aangeboden, terwijl er toch op de kaart vermeld staat dat één drankje verplicht is. Dus continu zelf zwaaien voor een drankje. De menukaart is tot tegenstelling van andere Sumo's erg mager
Meike R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Prima sushi. Wellicht niet de beste sushi van Tilburg, maar ze hebben wel positieve punten tegenover de rest. Voor mij persoonlijk zit er op te veel sushi mayo of andere sausjes. Maar ze proberen onder andere door deze toevoegingen wel wat te variëren met smaken. Door bijvoorbeeld ook vlees in sushi te verwerken vinden de moeilijke eters het ook leuker om mee te gaan.
Ook de verschillende lunchmogelijkheden zijn handig. Voor nog geen 15 euro onbeperkt sushi eten is wat mij betreft een aanrader. Dineren hoef je daarna in ieder geval niet meer!
SimoneH .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Gisteren voor een derde maal gegeten bij Sumo Tilburg. Bij eerdere keren ging er altijd wel wat mis, zoals verkeerde gerechten, maar we wilden Sumo weer een nieuwe kans geven. Het eten was deze keer prima van smaak, al was de sushi iets te groot naar mijn smaak. De bediening vond ik echter slecht. Niet alleen moesten we zelf vragen voor een extra drankje, ook kwamen ze halverwege met de rekening terwijl we hier niet om gevraagd hadden. Nadat ik had gezegd dat ik de rekening nu niet hoefde, werd ik stom aangekeken. Verder nog een verkeerd gerechtje gekregen en zaten we bij de trap, waarbij ik veel last van de tocht had. Conclusie: dit is de laatste keer Sumo voor ons geweest.
F V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Wij komen vaak in de vestiging in Tilburg, zo ook afgelopen avond.
Normaal zijn wij tevreden over de kwaliteit van het eten en de bediening.
Jammer dat afgelopen avond het eten lauw tot koud werd geserveerd en dat bestellingen niet bij de juiste tafel werden gebracht.
We hebben daarom ook in overleg met de manager besloten te stoppen met bestellen en het restaurant te verlaten net zoals meerdere gasten dit deden.
Pine P.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Lekker japans gegeten , veel keuze qua eten. Sumo doet zich prijs kwaliteit niet minder dan anderen. Jammer dat mijn maag niet groter is
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Vrijdag middag hadden we zin in sushi en het was nog middag dus wilden we de lunch. Er is blijkbaar een lunch van 14.50 euro en een van 18.50, waarbij je bij de laatste ook grillgerechtjes kan bestellen. Daar hebben we uiteindelijk voor gekozen.
Lekkere gerechten gehad, het smaakte vers!
We hebben ons buikje vol gegeten.

Doordat het zo mooi weer was zaten we buiten, maar helaas is het decor buiten niet zo speciaal. Dat snap ik wel maar zet er dan paar planten neer ofzo, zoals binnen staan heel mooi die bloesem bomen.
Ook is het best vervelend dat je bordje meteen van je tafel wordt gegrist als het leeg is. Als er nou meerdere leeg waren oké maar steeds bij elk bordje iemand die langskomt.. Is best irritant. Maar goed verder wel een erg lekkere lunch gehad!
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Een Sushizaak waar ik zeker vaker terug keer! Vergeleken met andere sushi zaken is dit toch een van de betere naar mijn mening. Het eten smaakt echt heerlijk, of je nou voor een lunch komt of avondeten, altijd prima in orde! Ook het personeel is erg vriendelijk en probeert het elke klant naar zijn zin te maken. Qua sfeer en beleving doet deze zaak het ook goed, hoewel ik vindt dat er zaken zijn waarbij je net iets gezelliger zit. Samengevat; Een top zaak waarbij we geregeld terug te vinden zijn!
jinkes V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Afgelopen zaterdag gegeten bij Sumo Tilburg. Bij binnenkomst een zeer vriendelijk onthaal. De eerste aanblik van het restaurant deed ons denken aan een bedrijskantine...tafeltjes erg dicht op elkaar en weinig sfeer. Maarrrr......de kwaliteit van de sushi maakte veel goed en daar kwamen we tenslotten voor ! Bediening vlot en vriendelijk, gerechten kwamen snel op tafel. Verhouding rijst en vulling van de sushi voortreffelijk. Warme gerechten prima. Jammer vond ik dat de garnalen in de fried shrimp roll niet warm waren, dit is in veel restaurants zo. Een teken dan ze dus al langer klaar liggen... Onze absolute favoriet was de spicy tuna roll met crunchy, tot nu toe de lekkerste die we ooit op hebben ! Al met al een prima sushi-restaurant die voor ons in Tilburg op de 2e plek staat ;-). De menukaart kan wat origineler maar dat zal te maken hebben met de Sumo-keten....
chamers99 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
wezen lunchen met vriendin en dochtertje. de bediening zoals altijd heel vriendelijk en behulpzaam. heerlijke sushilunch op, diverse sushi's onder andere de california maki, spicy tuna, ebi maki en de sashimi salade echt een aanrader.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Heerlijk gegeten bij Sumo Tilburg. Bedien was snel, en goed. Het eten was eveneens erg lekker! Vooral de Crispy Sushi rolls waren erg lekker!
R E.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
De sushi's zijn achterlijk groot, echt niet lekker om te eten!
De kwaliteit is redelijk, maar ze zijn echt voor bouwvakkers.
Een echt minpunt is, dat men te snel afruimt, als je nog wat saus hebt en je wil dat gebruiken, is je bordje alweer weg!
De sfeer is ook niet om over naar huis te schrijven.
Anmave .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Inmiddels 3 keer bij Sumo in Tilburg gegeten, en het is één van onze favoriete sushi restaurants geworden.
Het restaurant is erg groot, maar toch sfeervol door de inrichting met de grote kleurige planten.
Er is een uitgebreide kaart die een aantal leuke sushi's bevat die ik bij andere restaurants nog niet ben tegengekomen.
De sushi's worden gemaakt met lekker veel vis in verhouding tot de rijst.
De maki met zalm en mango en de fruitsalade met kokossaus zijn mijn favorieten!
De bediening is vriendelijk en vlot, een klein minpunt is dat er soms te snel wordt afgeruimd, als de bordjes of schaaltjes nog niet helemaal leeg zijn.
I H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
Hier met collega's gegeten. Was lekker rustig, er zaten bijna geen andere mensen (wij waren vroeg). Het personeel stond start klaar om onze gerechtjes snel te bereiden. Na onze eerste bestelling kwamen de gerechtjes snel op tafel. Erg smakelijk en van goede kwaliteit. De kip salade was voor mij een topper naast ze zeewier salade! Ook voor niet sushi liefhebbers voldoende keuze. Jammer dat het midden in het centrum is, dit is niet altijd even praktisch maar wel begrijpelijk.