Sumo Take Away & Delivery

• Af te huren
6,7
Love2taste .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Bij Sumo weten we wat we kunnen verwachten, het goede van Sumo vind ik dat bij de lunch
de kwaliteit hetzelfde is als bij het diner, dit is soms bij sushi restaurants wel anders.
Personeel is over het algemeen wel vriendelijk. Het aquarium houd de kinderen lekker bezig,
zodat we rustig kunnen eten, heel prettig.
Natuurlijk hier wel veel toeristen, het valt mij op dat
deze soms wel iets te klagen hebben, waarschijnlijk ligt dit niet aan Sumo.
We hebben al bij meerder vestigingen gegeten, en we zijn altijd zeer tevreden.
Kvic .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Met 8 personen gegeten. De bediening was vriendelijk en vlot. Meer dan voldoende keuze uit smakelijke gerechten. Ondanks de massale opzet van Sumo restaurants zeker geen hinder ondervonden van lawaai o.i.d. van andere gasten. Leuk voor een etentje met vrieden, geen romantische aanrader.
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Vele malen hier vandaan laten bezorgen, nu hier gegeten tussen de bedrijven door. Snel en voor de aangename prijs prima kwaliteit.
Vriendelijk ontvangst. Ga zo door......
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Ik zat me helemaal al op te verheugen dat we naar sumo zouden gaan , maar wat was dat slecht! , we kwamen binnen , toen sprongen spontaan mijn oren dicht , vanwege het kabaal van de mensen , het was gewoon een groot kippenhok , niks romantisch aan , gewoon heel dicht op elkaar , geen privacy ! , je kon gewoon op de tafel het eten pakken van de buurtjes , zo dicht zat je op elkaar . Praten met elkaar was niet te doen . Toen het eten bestellen , de keuze viel tegen , maar het eten ook , mijn zalm had een zwart randje en was droog , de kip was aan 1 stuk , kleine stukjes kip , gewoon een snoer van kip stukjes en bleek van kleur . De biefstuk was droog en taai , je moest er gewoon op kauwen en oppassen dat je je niet verslikte in de droogheid hiervan . Mijn zin om langer te blijven was weg en gelukkig vond mijn vriendin dit ook . Toch maar een toetje bestellen , mango ijs , tja een bolletje mango ijs met een vreemd kleurtje binnen in ? , op mijn vraag waarom die afwijkende kleur , vertelde de serveerster dat het mango ijs was met papaya ijs van binnen , raar dat het dan niet vermeld stond op de lijst , beetje misleidend . De rekening maar vragen , voor de rekening betaal je de "hoofdprijs ", alleen voor het eten helaas niet . Ik ben nog nooit zo teleurgesteld dan bij Sumo te gaan eten . Ik was gewoon de heenreis er stil van , zo slecht . Geen herhaling voor ons .
West1965 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Afgelopen vrijdag met dochter hier gegeten. Ikzelf ben geen grote eter. Goed gegeten, prima eten en een aardige bediening. Na afloop gewoon het bedrag van twee keer all you can Est afgerekend. Bij de deur staande gehouden door bediening. Kreeg gedeelte geld terug en de melding dat ik de volgende keer naar de kaart moet vragen om al la carte te eten.
Dit gebaar heb ik zeer gewaardeerd!!
Lovedbylies .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Als echte Sushi gek was ik erg benieuwd naar Sumo! Veel over gehoord, bekende keten etc.
Een keten met zoveel vestigingen in Nederland, dat móet wel goede sushi zijn..

Nou NEE. Ik heb nog nooit zulke slechte sushi gegeten en ook nog eens nog nooit zulke slechte bediening meegemaakt. We werden meerdere keren 'vergeten', bij het brengen van gerechten werd het op tafel gezet en werd er alleen gezegd: 'hier'.
Het personeel loopt continu (irritant) rondjes door het restaurant, maar ziet lege drinkglazen en bordjes niet. De sushi's waren enorme grote brokken die veel te koud waren. Een hele grote hap koude, smaakloze sushi. Vooral in het midden was het echt nog veel te koud, leek nog half bevroren.
Ook het decor in dit restaurant is totaal niet gezellig. De tafels staan zo dicht bij elkaar dat er bijna geen ruimte is om er omheen te lopen. Het is een erg gehorig, slordig geheel.

Ik voelde me schuldig tegenover mijn gezelschap om hem hier mee naar toe te nemen. Ook de rekening was niet goedkoop, zo zonde van het geld. Voor hetzelfde geld kan je écht veel beter bij andere sushirestaurants gaan eten, waar je wel met een glimlach de deur uitgaat.

Elos .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Heerlijke sushi, de beste keten wat mij betreft. En eindelijk een Sumo die niet zo groot en massaal is, zodat je toch nog een beetje het restaurant gevoel hebt als je er gaat eten. De sushi is er vers en smakelijk bereid. Ook de nieuwe sushi ideeën zoals de nacho sushi met zalm en tonijn tartaar en een toefje avocado salade is echt een topper! Ook erg fijn dat er naast sojasaus nog Japanse chili peper en een pittige sesamolie op de tafels staat. Kun je er nog een extra touch aan geven indien gewenst. Je kunt hier ook lunchen voor wat minder geld, let wel dan kun je niet alles van de kaart kiezen. Dat is ook fijn als je niet zo van hele erge drukte houdt. Goede all you can eat sushi, gewoon proberen!
Foodie3000 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Tegenwoordig niet alleen maar afhaal, maar ook een restaurant. Ondanks het enorme aquarium met Nemo en zijn vriendjes, is deze sumo behoorlijk kaal ingericht. Daarnaast was de sushi onder de maat. Op veel maki zat niets toevoegende vette saus en vooral de 'zalmsalade maki' is echt niet lekker en smaakte naar blikzalm. Ook was de service rommelig en kregen we dubbele bestellingen. Veel ruimte voor verbetering!
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Take away & delivery maar je kunt er ook all you can eat, sushi is van goede kwaliteit en verder de bekende kaart als de meeste van deze concepten. Wel erg rumoerig een slechte akoestiek van het pand en lange rijen met banken en stoelen weinig tot geen intieme plekjes, de bediening onpersoonlijk rondlopend met het af en aanbrengen van consumpties etc.