Sumo Scheveningen

7,1
6,5
Olivier F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
60 Euro voor 2 personen!!! Dit terwijl we " slechts" 4 van de 6 rondes gegeten hebben.Vergeleken met andere sushi restaurants in Den Haag , is de kwaliteit slecht bij Sumo Scheveningen voor de prijs,het is niet vers en klef(rijst bijvoorbeeld). Tevens lijkt het of er extra suikers zijn toegevoegd waardoor men sneller" vol" zit.D e entourage in de hal is onpersoonlijk en hangt vol spinnenwebben.Op de pof er gaan eten ivm drukte strand.Nooit meer.
Arie4Food ..
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Sushi aan zee

ADiverse malen geluncht hier. De locatie is super, op de Scheveningse boulevard, aan de rand van het Palace winkelcentrum. Uitstekend te combineren met een wandeling over het strand en/of de boulevard. Een aangename afwisseling t.o.v. het vooral op friet en vlees of vis gebaseerde aanbod. Voordeel van de lunch is dat het rustig is. Daardoor is er veel aandacht voor de gast en voor de bereiding en de presentatie van het eten. Het is een behoorlijk groot restaurant dat werkt volgens het all you can eat principe voor een fixed price. De keus is uitgebreid, de gerechten zijn goed verzorgd en gepresenteerd. De bediening is vlot, bescheiden, maar vriendelijk. De zaak is sfeervol, maar beetje clichématig ingericht. Al met al zowel qua eten als de entourage en bediening alleszins bevredigend.
Smakenverschil .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Het was redelijk druk. Maar de bediening liet erg lang op zicht wachten. Regelmatig gewenkt maar geen respons. De sushi zelf was heel slordig gemaakt, geen gelijke rolletjes, slechte en weinige vulling. Na dik 1,5 uur werden we vriendelijk verzocht om de laatste ronde te bestellen!???? Pardon??? Ik heb aangegeven dat wij pas met de 2e ronde bezig waren en dat hun service en bediening erg langzaam is!! Bij wijze van uitzondering kon ze ons wel een kwartier langer laten zitten.......zo druk was het dus! Heel slechte service, eten is achteruit gegaan/afgeraffeld. Nee, nooit meer Sumo voor ons!!
Madolyne .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Ondanks de zomer drukte heel goed gegeten. Personeel zeer attent en vriendelijk. Warme eten goed warm en Sushi's vers.
Tweemaaltwee .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Mijn vriendin en ik komen bijna elke maand bij Sumo, maar dan bij die in Utrecht. Wat ons gelijk op viel was dat de service hier vrijwel hetzelfde is als in Utrecht, er kan geen lachje vanaf. Wij komen dan ook niet voor de service maar puur voor het heerlijke eten. Deze Sumo viel ons wat betreft het eten helaas tegen. Waar alle warme gerechten in Utrecht geweldig zijn, viel het hier helaas tegen. De beef rolletjes met kaas en eigenlijk alles met beef was ontzettend taai en flauw van smaak. De sushi zelf was verder in orde, daar is dan ook niks op aan te merken.
HaagseSmullers .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Betaalbaar Japans eten zoveel als je kunt, fijn dat dat kan, vroeger was Japans eten onbetaalbaar. Ik heb elders beter gegeten volgens deze formule. Vandaag ging eea mis, sommige gerechten kwamen niet. Rundvlees was taai, maar de kip was weer wel heel mals. De champignons waren niet zo lekker als anders. De bediening is zo onpersoonlijk als maar zijn kan, niemand lacht, als je bedankt voor het brengen van het eten wordt er wat gemurmeld of niets. 20 minuten wachten voordat onze gereserveerde tafel vrijkwam. Lang wachten op extra gember of wasabi. Verder blijft het een fijne formule en veel sushisoorten zijn heerlijk.
Sanbe .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Na een dagje wandelen op de boulevard en voor de musical beauty and the beast even een hapje eten. We hadden zin in Sushi dus naar Sumo gegaan. Smiddags nog even gereserveerd. Gelijk bij binnenkomst werd gevraagd of we iets wilde drinken mijn moeder bestelde cola ik wilde een wijntje. aangezien de jongen in kwestie niet kon opnoemen welke wijnen ze hadden wilde ik graag eerst nog even kijken op de kaart. Jammer helaas dat het zeker 20 minuten duurde voordat,ik bij iemand een drankje kon bestellen. Niet dat er niemand langs gelopen was, zelfs de bestellijst was al van de fafel gegrist. toen ik uiteindelijk een sauvion blanc besteld had kwamen ze ook nog met de verkeerde wijn aan ik kreeg namelijk een rosé. Hier niets meer van gezegd, want het wijntje stond er en hij was weer weg. Verder worden gerechten snel in en uitgehaald, maar wordt er niet gevraagd of iets gesmaakt heeft en of dat je nog wat wil drinken. Het personeel keek allemaal ook heel chagarijnig. Ik alleen twee serveersters naar elkaar zien lachen. Maar voor de gast kan er geen glimlach af jammer. Het eten smaakte wel prima en werdt wel snel gebracht.
Kokkie1985 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Mooi menu met verrassende combinatie's. Vooral de rolls met advocaat, mango en meloen in combinatie met vis zijn verrassend en goed uitgevoerd, hierin wordt verse vis gebruikt i.p.v. vissalade zoals bij de grootste concurrent. Bestellen gaat hier niet via tablets maar via een papiertje waardoor er enige wachttijd is, niet storend maar je hebt immers maar 2 uur om alles te bestellen en op te eten.

De warme gerechten zijn allemaal wat vlak van smaak. De sushi's zijn van goede kwaliteit en super vers maar kunnen ook wel wat meer uitgesproken van smaak zijn.

Iwan .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Lekker onbeperkt eten op een mooie locatie aan de boulevard in Scheveningen. Een echte aanrader! In veel resecties wordt Sumo afgeschilderd als een vreetschuur, dit ervaar ik echter echt niet zo. Net eten is echt heerlijk tegen over een pracht prijs. De bediening is wel iets minder persoonlijk gericht tot de gasten, jammer.
Youri V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Eerste paar keren goede ervaring maar toen was het lekker rustig. Een beetje drukte en ze kunnen het niet meer aan. Lang moeten wachten op sushi (+25 min) en dan ook nog eens het verkeerde krijgen of helemaal niet.
Margjevandermeer .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Fijn restaurant, vriendelijk personeel en altijd even heerlijke en dagverse sushi. Ook al houd je niet van sushi kun je hier heerlijk en gezellig eten.
Steffen S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Sushi zelf bovengemiddeld, maar vooral uitstekend was de snelheid van de bediening. De kaart was nauwelijks opgehaald of het eten stond al op tafel. Voor een tafelgenoot met speciaal dieet werd veel moeite gedaan om een aparte bestellijst te maken, maar ging uiteindelijk bij teveel bestellingen toch fout (lees: toch ingredienten van de verboden lijst). We liepen wat uit de tijd maar daar werd soepel mee omgegaan. Decor niet bijzonder maar wel dicht bij strand.
Samschippers .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Ondanks de slechte verhalen in de media de laatste tijd vanavond lekker gegeten hier met vrienden, De beef teriyaki en de beefrolletjes blijven een favoriet. Normaal is het personeel beetje afwezig, maar die waren heel leuk vanavond en vriendelijk.
Joey M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Heerlijke sushi goed decor en goed service
De handrol is knapperig en de shushi heerlijk
De vleesgerechten zijn goed warm en lekker vlees
Vjef .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Prima all you can eat restaurant! Het eten is altijd lekker en van goede kwaliteit. Bij ieder bezoek is de bediening vriendelijk, alert en goed ondanks de drukte. Wij gaan regelmatig even genieten!
Dickdej .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Op een zaterdagavond voordat we naar de film gingen naar Sumo in Scheveningen geweest. Je zit erg dicht op elkaar en het is allemaal erg chaotisch, zoals ze mooi zeggen, een vreetschuur. Je proeft aan de sushi dat er niet meer verse producten wordt gewerkt, maar dat deze ingevroren zijn geweest, maar de smaak is voldoende.
Kaij .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Chaotische bediening. Gehaast. Dit lijkt te veel op een vreetfabriek waar de kwaliteit het laat afweten. Gewoon niet verfijnd. Maar ieder z'n smaak. Ook worden nogal eens gerechtjes die besteld zijn vergeten.
Verder teveel kabaal, vermoedelijk omdat het restaurant slecht geïsoleerd is waardoor alle geluiden lijken te weerkaatsen. Jammer! Voor mij niet meer.
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Een prima all you can eat sushirestaurant. Niet speciaal, niets springt eruit, maar ik heb er ook niets op aan te merken. Gewoon lekker eten, voor een gemiddelde prijs, met prima bediening. Het grote pluspunt: het restaurant grenst aan de boulevard van Scheveningen.
Boaz5 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Na een dagje strand met 17 personen gegeten bij sumo scheveningen.
gelukkig hadden we gereserveerd want het was afgeladen vol.
heerlijk gegeten, lekker veel gerechtjes die je mag kiezen.
goede en vlotte service! drankjes waren er snel en het eten liep lekker vlotjes door.
bijna alles van de kaart gegeten en er was maar 1 sushi die ik niet lekker vond(inktvis)
de rest was heerlijk! Vooral de tonijn was voortreffelijk.
tafels staan wel redelijk dicht bij mekaar maar verder is dat geen probleem.
het was wel verschrikkelijk warm binnen.
wij komen terug!
AmiranD .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
hier gegeten met wat vrienden. Het eten was wel snel en de bediening was attend. Ik ben vaker bij sumo wezen eten, ook toen die net was geopend in Scheveningen. Het had ween kleine diepte punt maar hij is er weer boven op