Sumo Scheveningen

6,6

Jouw recensie over het restaurant Sumo Scheveningen

• Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Vandaag voor de zoveelste keer heerlijk gegeten hier. Op rustige tijden is het hier goed toeven. Het bestellen via de tablet gaat erg gemakkelijk. De bediening is supersnel en bescheiden vriendelijk. De sushi is heerlijk, net als de andere gerechten. De recente aanvullingen op de kaart zijn de moeite waard en maken de keus nog uitgebreider. De inrichting is een beetje cliché, maar in overeenstemming met het concept. De locatie op de Boulevard, aan het winkelcentrum en tegenover de Pier is erg prettig en nodigt zelfs bij slecht weer uit tot een wandeling. Al met al een fijne plek om sushi te genieten.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Sumo Scheveningen blijft mijn favoriet in de regio Den Haag. Smaakt veel lekkerder en de personeel is meestal erg attent en vriendelijk. Helaas begint het interieur wel oud te worden. Zeker een renovatie nodig.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
De gerechten zijn over het algemeen lekker, maar helaas is het personeel erg afstandelijk. De tablet om te bestellen lijkt mooi, maar mijn vrouw en ik hebben tot drie maal toe een gerecht niet gekregen. Dat moesten we bij de volgende ronde weer bestellen. Voordat de uitleg van de tablet is gebeurd en de gerechten van de eerste ronde op tafel staan, is er al een kwartier verstreken. De tijd om rustig te eten is dan al een stuk korter. We hadden om vijf uur gereserveerd, maar 's avonds om 18.58 uur ontvingen we een email dat we om vijf uur niet welkom waren en opnieuw moesten reserveren. We hadden de bewuste email natuurlijk niet gezien en waren rondom dat tipstip al uitgegeten! Het personeel heeft niets gezegd daarover. We stonden gewoon in de computer. Helaas, we gaan niet meer terug naar dit restaurant. De beide concurrenten in Zoetermeer doen het veel en veel beter!
maarten55 V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Lekkere keuken. Veel zoete producten. Hou meer van zuurdere sauzen. Ook miso soep is te zoet. Vlees en vis lekker. Alles snel op tafel.
Justin S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Om te beginnen voor het restaurant op de deur een pooster met daar op verdomme benoemt tot beste all you can eat restaurant van Nederland... Wat een lachertje dit. 2 uur all you can eat zeggen ze... verwacht je dat je ook werkelijk onbeperkt kan eten... Maar nee hoor je hebt maar 5 rondes !? Wat is dit ? bananen daar echt waar. De eendenborst was niet te eten zo ongelovelijk droog een schoenzool is er niks bij. Wc waren niet fris en defect. Kortom erg slecht restaurant.
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Bediening heeft geen idee wat ze doen, eten was vroeger goed maar is tegenwoordig slecht en de wc te smerig. Tablet lijkt leuk maar is een drama. Nooit meer eten hier!
R. F.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Wij komen regelmatig eten bij Sumo in Scheveningen en het is bijna altijd heerlijk. I love de kip teriyaki. Jammer dat ze nu andere ebi tempura serveren, die andere was veel lekkerder en ook jammer dat er geen beefrolletjes bij lunch geserveerd worden. Er kan nu besteld worden via een tablet. Persoonlijk vind ik een papiertje invullen leuker op een of andere manier. Wat ik vooral heel erg jammer vindt is dat je nu nog maar 2 uur de tijd hebt voor de lunch. Je ziet de tijd aflopen op de tablet en daardoor voel ik me toch gehaast bij het eten. In 2 uur tijd kun je meer dan genoeg gerechten bestellen (je krijgt ook snel je gerechtjes) maar ik vind het maar niks als je zo op de klok moet kijken. Ik wil gewoon op mijn eigen tempo even gezellig eten na een strandwandeling en niet mijn eten naar binnen schrokken. Alles wordt minder bij Sumo, eerst werden de prijzen snel duurder, dan het aanbod aan gerechten minder en nu een tijdslimiet. Zo moeten jullie niet doorgaan hoor. En jullie moeten de wc echt eens goed poetsen en wat geurstokjes neerzetten ofzo.
hilly87 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Na een heerlijke strandwandeling, gingen we hier naar binnen. Sorry sumo jullie kwaliteit gaat steeds lager dan hoger. Het is echt niet zoals het eens was. In de sushi's moet je zoeken wat erin zit, sausjes waar je bijna niet in kan dippen omdat er weinig in zit. Volgende keer zitten we liever bij de tentjes aan het strand!!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Na de bios gegeten bij Sumo scheveningen. Het was weer super druk. Maar eten was weer erg lekker. En nu bestellen met tablets! Erg handig! Verder was alles top. De bediening was vlot en vriendelijk. Gauw weer.
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Ik kom hier al jaren maar dit was waarschijnlijk de laatste keer. De kwaliteit van het eten gaat steeds verder achteruit. Het aantal rondes is teruggebracht naar 5. Het toilet is al meer dan een jaar stuk. En het personeel is ook niet allemaal even vriendelijk. Je ziet het ook wel terug in de drukte. Voorheen zat het op vrijdagavond helemaal vol. Nu maar voor de helft.
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Tijd om mijn recensie van Sumo te herzien, nu ik er veel vaker ben geweest. De lunch vind ik een aanrader! De kaart is wat beknopter dan tijdens het diner (ik mis eigenlijk alleen de edamame en het zeewier), maar de prijs ligt dan ook lager. Tot 4 jaar eten kinderen gratis mee, terwijl je wel gewoon per ronde 4 items voor ze mag bestellen. Alles is opvallend vers. Mijn grote favoriet is de spicy tuna maki, mijn man heeft zoveel favorieten dat hij niet kan kiezen en zelfs onze peuter eet bij de meeste gerechten nog net niet zijn vingers op (vandaag genoot hij het meest van de chicken noodles, de kleine maki met zalm en van de inktvisringen). Sumo blijft all you can eat, maar ik vind het niveau echt beter dan het was en eet elke hap met smaak.
p V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Zeer matig!
Geen aanrader.. eten was niet vers en personeel niet vriendelijk.
Een voordeel was het ging we vlot.
Toilette waren ook niet heel fris.
henkdetank .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Op 2 januari hier wezen eten. Echt heel slecht. Geen service, nul communicatie mogelijk met personeel wat rondloopt als een robot waarbij glimlachen niet mogelijk is.

Slechts 3rondes kunnen eten want toen zaten we er al ruim 2 uur. Meerdere gerechten vergeten en ook qua smaak alles behalve goed. Vleesgerechten die zo taai waren dat er niet doorheen te komen was. Dit aangegeven en werd zonder enige vorm van excuses weggepakt.

Hier komen wij nooit meer. Mensen ga alsjeblieft hier niet heen.
Olivier F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
60 Euro voor 2 personen!!! Dit terwijl we " slechts" 4 van de 6 rondes gegeten hebben.Vergeleken met andere sushi restaurants in Den Haag , is de kwaliteit slecht bij Sumo Scheveningen voor de prijs,het is niet vers en klef(rijst bijvoorbeeld). Tevens lijkt het of er extra suikers zijn toegevoegd waardoor men sneller" vol" zit.D e entourage in de hal is onpersoonlijk en hangt vol spinnenwebben.Op de pof er gaan eten ivm drukte strand.Nooit meer.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Sushi aan zee

ADiverse malen geluncht hier. De locatie is super, op de Scheveningse boulevard, aan de rand van het Palace winkelcentrum. Uitstekend te combineren met een wandeling over het strand en/of de boulevard. Een aangename afwisseling t.o.v. het vooral op friet en vlees of vis gebaseerde aanbod. Voordeel van de lunch is dat het rustig is. Daardoor is er veel aandacht voor de gast en voor de bereiding en de presentatie van het eten. Het is een behoorlijk groot restaurant dat werkt volgens het all you can eat principe voor een fixed price. De keus is uitgebreid, de gerechten zijn goed verzorgd en gepresenteerd. De bediening is vlot, bescheiden, maar vriendelijk. De zaak is sfeervol, maar beetje clichématig ingericht. Al met al zowel qua eten als de entourage en bediening alleszins bevredigend.
Smakenverschil .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Het was redelijk druk. Maar de bediening liet erg lang op zicht wachten. Regelmatig gewenkt maar geen respons. De sushi zelf was heel slordig gemaakt, geen gelijke rolletjes, slechte en weinige vulling. Na dik 1,5 uur werden we vriendelijk verzocht om de laatste ronde te bestellen!???? Pardon??? Ik heb aangegeven dat wij pas met de 2e ronde bezig waren en dat hun service en bediening erg langzaam is!! Bij wijze van uitzondering kon ze ons wel een kwartier langer laten zitten.......zo druk was het dus! Heel slechte service, eten is achteruit gegaan/afgeraffeld. Nee, nooit meer Sumo voor ons!!
Madolyne .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Ondanks de zomer drukte heel goed gegeten. Personeel zeer attent en vriendelijk. Warme eten goed warm en Sushi's vers.
Tweemaaltwee .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Mijn vriendin en ik komen bijna elke maand bij Sumo, maar dan bij die in Utrecht. Wat ons gelijk op viel was dat de service hier vrijwel hetzelfde is als in Utrecht, er kan geen lachje vanaf. Wij komen dan ook niet voor de service maar puur voor het heerlijke eten. Deze Sumo viel ons wat betreft het eten helaas tegen. Waar alle warme gerechten in Utrecht geweldig zijn, viel het hier helaas tegen. De beef rolletjes met kaas en eigenlijk alles met beef was ontzettend taai en flauw van smaak. De sushi zelf was verder in orde, daar is dan ook niks op aan te merken.
HaagseSmullers .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Betaalbaar Japans eten zoveel als je kunt, fijn dat dat kan, vroeger was Japans eten onbetaalbaar. Ik heb elders beter gegeten volgens deze formule. Vandaag ging eea mis, sommige gerechten kwamen niet. Rundvlees was taai, maar de kip was weer wel heel mals. De champignons waren niet zo lekker als anders. De bediening is zo onpersoonlijk als maar zijn kan, niemand lacht, als je bedankt voor het brengen van het eten wordt er wat gemurmeld of niets. 20 minuten wachten voordat onze gereserveerde tafel vrijkwam. Lang wachten op extra gember of wasabi. Verder blijft het een fijne formule en veel sushisoorten zijn heerlijk.