Sumo Scheveningen

6,2
6,5
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Bediening heeft geen idee wat ze doen, eten was vroeger goed maar is tegenwoordig slecht en de wc te smerig. Tablet lijkt leuk maar is een drama. Nooit meer eten hier!
Marami .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Wij komen regelmatig eten bij Sumo in Scheveningen en het is bijna altijd heerlijk. I love de kip teriyaki. Jammer dat ze nu andere ebi tempura serveren, die andere was veel lekkerder en ook jammer dat er geen beefrolletjes bij lunch geserveerd worden. Er kan nu besteld worden via een tablet. Persoonlijk vind ik een papiertje invullen leuker op een of andere manier. Wat ik vooral heel erg jammer vindt is dat je nu nog maar 2 uur de tijd hebt voor de lunch. Je ziet de tijd aflopen op de tablet en daardoor voel ik me toch gehaast bij het eten. In 2 uur tijd kun je meer dan genoeg gerechten bestellen (je krijgt ook snel je gerechtjes) maar ik vind het maar niks als je zo op de klok moet kijken. Ik wil gewoon op mijn eigen tempo even gezellig eten na een strandwandeling en niet mijn eten naar binnen schrokken. Alles wordt minder bij Sumo, eerst werden de prijzen snel duurder, dan het aanbod aan gerechten minder en nu een tijdslimiet. Zo moeten jullie niet doorgaan hoor. En jullie moeten de wc echt eens goed poetsen en wat geurstokjes neerzetten ofzo.
hilly87 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Na een heerlijke strandwandeling, gingen we hier naar binnen. Sorry sumo jullie kwaliteit gaat steeds lager dan hoger. Het is echt niet zoals het eens was. In de sushi's moet je zoeken wat erin zit, sausjes waar je bijna niet in kan dippen omdat er weinig in zit. Volgende keer zitten we liever bij de tentjes aan het strand!!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Na de bios gegeten bij Sumo scheveningen. Het was weer super druk. Maar eten was weer erg lekker. En nu bestellen met tablets! Erg handig! Verder was alles top. De bediening was vlot en vriendelijk. Gauw weer.
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Ik kom hier al jaren maar dit was waarschijnlijk de laatste keer. De kwaliteit van het eten gaat steeds verder achteruit. Het aantal rondes is teruggebracht naar 5. Het toilet is al meer dan een jaar stuk. En het personeel is ook niet allemaal even vriendelijk. Je ziet het ook wel terug in de drukte. Voorheen zat het op vrijdagavond helemaal vol. Nu maar voor de helft.
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Tijd om mijn recensie van Sumo te herzien, nu ik er veel vaker ben geweest. De lunch vind ik een aanrader! De kaart is wat beknopter dan tijdens het diner (ik mis eigenlijk alleen de edamame en het zeewier), maar de prijs ligt dan ook lager. Tot 4 jaar eten kinderen gratis mee, terwijl je wel gewoon per ronde 4 items voor ze mag bestellen. Alles is opvallend vers. Mijn grote favoriet is de spicy tuna maki, mijn man heeft zoveel favorieten dat hij niet kan kiezen en zelfs onze peuter eet bij de meeste gerechten nog net niet zijn vingers op (vandaag genoot hij het meest van de chicken noodles, de kleine maki met zalm en van de inktvisringen). Sumo blijft all you can eat, maar ik vind het niveau echt beter dan het was en eet elke hap met smaak.
p V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Zeer matig!
Geen aanrader.. eten was niet vers en personeel niet vriendelijk.
Een voordeel was het ging we vlot.
Toilette waren ook niet heel fris.
henkdetank .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Op 2 januari hier wezen eten. Echt heel slecht. Geen service, nul communicatie mogelijk met personeel wat rondloopt als een robot waarbij glimlachen niet mogelijk is.

Slechts 3rondes kunnen eten want toen zaten we er al ruim 2 uur. Meerdere gerechten vergeten en ook qua smaak alles behalve goed. Vleesgerechten die zo taai waren dat er niet doorheen te komen was. Dit aangegeven en werd zonder enige vorm van excuses weggepakt.

Hier komen wij nooit meer. Mensen ga alsjeblieft hier niet heen.
Olivier F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
60 Euro voor 2 personen!!! Dit terwijl we " slechts" 4 van de 6 rondes gegeten hebben.Vergeleken met andere sushi restaurants in Den Haag , is de kwaliteit slecht bij Sumo Scheveningen voor de prijs,het is niet vers en klef(rijst bijvoorbeeld). Tevens lijkt het of er extra suikers zijn toegevoegd waardoor men sneller" vol" zit.D e entourage in de hal is onpersoonlijk en hangt vol spinnenwebben.Op de pof er gaan eten ivm drukte strand.Nooit meer.
Arie4Food ..
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Sushi aan zee

ADiverse malen geluncht hier. De locatie is super, op de Scheveningse boulevard, aan de rand van het Palace winkelcentrum. Uitstekend te combineren met een wandeling over het strand en/of de boulevard. Een aangename afwisseling t.o.v. het vooral op friet en vlees of vis gebaseerde aanbod. Voordeel van de lunch is dat het rustig is. Daardoor is er veel aandacht voor de gast en voor de bereiding en de presentatie van het eten. Het is een behoorlijk groot restaurant dat werkt volgens het all you can eat principe voor een fixed price. De keus is uitgebreid, de gerechten zijn goed verzorgd en gepresenteerd. De bediening is vlot, bescheiden, maar vriendelijk. De zaak is sfeervol, maar beetje clichématig ingericht. Al met al zowel qua eten als de entourage en bediening alleszins bevredigend.
Smakenverschil .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Het was redelijk druk. Maar de bediening liet erg lang op zicht wachten. Regelmatig gewenkt maar geen respons. De sushi zelf was heel slordig gemaakt, geen gelijke rolletjes, slechte en weinige vulling. Na dik 1,5 uur werden we vriendelijk verzocht om de laatste ronde te bestellen!???? Pardon??? Ik heb aangegeven dat wij pas met de 2e ronde bezig waren en dat hun service en bediening erg langzaam is!! Bij wijze van uitzondering kon ze ons wel een kwartier langer laten zitten.......zo druk was het dus! Heel slechte service, eten is achteruit gegaan/afgeraffeld. Nee, nooit meer Sumo voor ons!!
Madolyne .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Ondanks de zomer drukte heel goed gegeten. Personeel zeer attent en vriendelijk. Warme eten goed warm en Sushi's vers.
Tweemaaltwee .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Mijn vriendin en ik komen bijna elke maand bij Sumo, maar dan bij die in Utrecht. Wat ons gelijk op viel was dat de service hier vrijwel hetzelfde is als in Utrecht, er kan geen lachje vanaf. Wij komen dan ook niet voor de service maar puur voor het heerlijke eten. Deze Sumo viel ons wat betreft het eten helaas tegen. Waar alle warme gerechten in Utrecht geweldig zijn, viel het hier helaas tegen. De beef rolletjes met kaas en eigenlijk alles met beef was ontzettend taai en flauw van smaak. De sushi zelf was verder in orde, daar is dan ook niks op aan te merken.
HaagseSmullers .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Betaalbaar Japans eten zoveel als je kunt, fijn dat dat kan, vroeger was Japans eten onbetaalbaar. Ik heb elders beter gegeten volgens deze formule. Vandaag ging eea mis, sommige gerechten kwamen niet. Rundvlees was taai, maar de kip was weer wel heel mals. De champignons waren niet zo lekker als anders. De bediening is zo onpersoonlijk als maar zijn kan, niemand lacht, als je bedankt voor het brengen van het eten wordt er wat gemurmeld of niets. 20 minuten wachten voordat onze gereserveerde tafel vrijkwam. Lang wachten op extra gember of wasabi. Verder blijft het een fijne formule en veel sushisoorten zijn heerlijk.
sanbe .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Na een dagje wandelen op de boulevard en voor de musical beauty and the beast even een hapje eten. We hadden zin in Sushi dus naar Sumo gegaan. Smiddags nog even gereserveerd. Gelijk bij binnenkomst werd gevraagd of we iets wilde drinken mijn moeder bestelde cola ik wilde een wijntje. aangezien de jongen in kwestie niet kon opnoemen welke wijnen ze hadden wilde ik graag eerst nog even kijken op de kaart. Jammer helaas dat het zeker 20 minuten duurde voordat,ik bij iemand een drankje kon bestellen. Niet dat er niemand langs gelopen was, zelfs de bestellijst was al van de fafel gegrist. toen ik uiteindelijk een sauvion blanc besteld had kwamen ze ook nog met de verkeerde wijn aan ik kreeg namelijk een rosé. Hier niets meer van gezegd, want het wijntje stond er en hij was weer weg. Verder worden gerechten snel in en uitgehaald, maar wordt er niet gevraagd of iets gesmaakt heeft en of dat je nog wat wil drinken. Het personeel keek allemaal ook heel chagarijnig. Ik alleen twee serveersters naar elkaar zien lachen. Maar voor de gast kan er geen glimlach af jammer. Het eten smaakte wel prima en werdt wel snel gebracht.
kokkie1985 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Mooi menu met verrassende combinatie's. Vooral de rolls met advocaat, mango en meloen in combinatie met vis zijn verrassend en goed uitgevoerd, hierin wordt verse vis gebruikt i.p.v. vissalade zoals bij de grootste concurrent. Bestellen gaat hier niet via tablets maar via een papiertje waardoor er enige wachttijd is, niet storend maar je hebt immers maar 2 uur om alles te bestellen en op te eten.

De warme gerechten zijn allemaal wat vlak van smaak. De sushi's zijn van goede kwaliteit en super vers maar kunnen ook wel wat meer uitgesproken van smaak zijn.

Iwan .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Lekker onbeperkt eten op een mooie locatie aan de boulevard in Scheveningen. Een echte aanrader! In veel resecties wordt Sumo afgeschilderd als een vreetschuur, dit ervaar ik echter echt niet zo. Net eten is echt heerlijk tegen over een pracht prijs. De bediening is wel iets minder persoonlijk gericht tot de gasten, jammer.
Youri V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Eerste paar keren goede ervaring maar toen was het lekker rustig. Een beetje drukte en ze kunnen het niet meer aan. Lang moeten wachten op sushi (+25 min) en dan ook nog eens het verkeerde krijgen of helemaal niet.
Margjevandermeer .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Fijn restaurant, vriendelijk personeel en altijd even heerlijke en dagverse sushi. Ook al houd je niet van sushi kun je hier heerlijk en gezellig eten.
Steffen S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Sushi zelf bovengemiddeld, maar vooral uitstekend was de snelheid van de bediening. De kaart was nauwelijks opgehaald of het eten stond al op tafel. Voor een tafelgenoot met speciaal dieet werd veel moeite gedaan om een aparte bestellijst te maken, maar ging uiteindelijk bij teveel bestellingen toch fout (lees: toch ingredienten van de verboden lijst). We liepen wat uit de tijd maar daar werd soepel mee omgegaan. Decor niet bijzonder maar wel dicht bij strand.