Sumo Rotterdam (Mauritsweg)

Mauritsweg 6 3012 LA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sumo Rotterdam (Mauritsweg)

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning
6,9
5,5
6,7

Jouw recensie over het restaurant Sumo Rotterdam (Mauritsweg)

Carla C.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Eten was erg lekker. Helaas was de bediening slecht: borden werden niet weg gehaald, personeel negeerde ons. Serveerster achter de bar sprak openlijk over ons met andere collega's en wees steeds. Erg onbeleefd.
Na klacht bij leidinggevende werd ons gezegd dat hij ons niet geloofde.
Hier gaan wij dus echt niet meer terug.
Anishá D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Onze borden werden nooit opgehaald. Dame achter de bar was onprofesioneel, zij wees en sprak openlijk over ons. Leidinggevende geloofde ons niet na deze klacht. Hij gaf zijn onbeschofte personeel gelijk. Ondanks alles was het eten wel heel lekker!
Maik R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Kwaliteit prima in verhouding met de prijs en wat je mag verwachten van een all-you-can-eat sushi restaurant. Nette prijs ook voor kinderen tot 11 jaar.
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
De sushi was niet vers, we hebben 3 kwartier moeten wachten op de laatste ronde en drankjes waren dubbel aangeslagen. Maar wat nog het meeste tegenviel was dat ik bij het reserveren had aangegeven dat we 15 jaar getrouwd waren die dag en dat we graag een rustig tafeltje wilden. Ten eerste werd er helemaal niks gedaan in verband met ons jubileum, ook bood de medewerker ons een van de drukste tafeltjes aan die er waren! Toen ik aangaf dat we een rustiger tafeltje wilden ivm ons jubileum was zijn reactie dat er het overal druk was in het restaurant. Dus heb ik zelf maar een rustig tafeltje voor ons uitgekozen bij het raam. Al met al een enorme tegenvaller en absoluut niet voor herhaling vatbaar. Een gedenkwaardige avond verpest.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Na mijn tevreden ervaringen met andere Shushi tenten toch maar even met goede verwachting Sumo geprobeerd, ik kan je vertellen dat ik hier nooit meer een voet over vloer zet. Wat een smerige vreetschuur is het daar. Shushi was niet vers, tafels waren smerig, bediening was heel onvriendelijk.
Liza M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Op vrijdag 26 oktober heb ik gegeten bij restaurant Sumo op de mauritsweg. Een spontane beslissing, en niemand om mee te gaan dus ik was alleen. Heel bewust koos ik er dus voor om het restaurant voor 5 uur in te stappen, want vanaf 5 uur geldt het dinertarief en aangezien ik student ben scheelt toch best wat. Na een aantal rondes lekker te hebben gegeten, moest ik overigens 3x vragen om mijn bestelde fruit wat 20 min op zich liet wachten. Waarna ik bij de rekening erachter kwam toch het volle pond te moeten betalen voor de dinersessie. Ik heb vervolgens aangegeven dat ik al in het restaurant was voor 5 uur, maar er was geen discussie mogelijk. De dinerkaart is nou eenmaal anders en dus duurder. Wel netjes om dat volgende keer aan te geven aan je klant, wanneer de kaart al verwisseld wordt voor de tijd die overal staat aangegeven!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Goede verse sushi,kreeg gerechten lekker optijd gereserveerd,was buiten warm maar ze hadden heerlijk de airco aan ,als je wilde was het ook mogelijk om buiten te eten.....
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Sumo gaat ten onder aan zijn eigen formule.
Ik was hier gisteren voor het laatst, mij zien ze hier niet meer.
Voor €28,50 pp heb je 2 uur de tijd, er zijn 6 rondes van 4 gerechtjes p.p.
De porties zijn vrij klein, ik ben geen grote eter en vind dat wel fijn.
Zo kan je net even wat meer verschillende dingen proberen. Tenminste dat zou moeten kunnen.
We waren gisteren net voor 6 uur binnen, onze tafel was gereserveerd om 18:00 uur. Al snel lag onze ingevulde lijst klaar maar het duurde zeker 10 minuten voor hij opgehaald werd, het was even druk.
Op zich niet erg, alleen duurde het daarna ook langer dan normaal voor onze 1e gerechtjes werden gebracht. Het was al 18:25 uur geweest toen de eerste bestelling aan tafel kwam.
Ronde 2 en 3 verliepen een stuk soepeler. Wat later, het was bijna 19:20 uur, werd onze lijst voor ronde 4 opgehaald.
De ober vroeg of we geen ijs wilden... Maar nee dat wilden we dus nog niet. Dit was dus bijna een uur nadat we onze eerste hap hadden genomen!
Hij zei dat we 30 minuten voor tijd onze laatste order moesten doen.
Op ons formulier bleek 17:45 te staan.
Om 17:45 uur waren we nog niet eens binnen...
Nadat ik dat vertelde ging hij weg en werd het eten wel weer snel aan tafel gebracht. Ons formulier kwam alleen niet meer terug…
Zo ontnam deze meneer ons dus de mogelijkheid om nog iets te bestellen.
Doordat zij zelf een onjuiste tijd op onze lijst hebben gezet én zeer lang over ronde 1 gedaan hebben hadden wij eigenlijk maar 1 uur de tijd om te eten ipv van 2.
Ik had geen zin om verhaal te gaan halen, we hebben afgerekend bij een serveerster en stonden om 19:45 uur weer buiten.
All you can eat.. nou dat was dit zeker niet..
familiejammiejammie .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hadden hier met het gezin heerlijk gegeten tijdens de lunch op een vrijdag. De gerechten waren vers en niet te zout. Wat wij erg lekker vonden was de krokante kip, beef teriyaki, zalm sushi, gebakken champignons, wit vis en de groene bonen met sesamdressing. Achteraf een pot lekkere Japanse thee genomen. De bediening was wel aardig en snel. Een goede ervaring! Wij komen hier weer terug.
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Hier met mijn partner wezen lunchen op een rustige dinsdagmiddag. Sushi prima op orde! Lekker, ik kom hier vaker lunchen! Service is snel en correct.
Jef D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het eten was voortreffelijk en werd snel na bestelling naar de tafel gebracht. Bij een ronde ging er helaas wat mis en moesten we lang wachten, daarna had de serveerster ervoor gezorgd dat ons eten daarna snel werd gebracht. Service was goed en vriendelijk en decor zag er goed en verzorgt uit. Zeker een aanrader
Varewijck .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Hebben zondag bij sumo r,dam gegeten op de mauritsweg en vonden het tegenvallen sushi smaakte niet, droog en smakeloos jammer in tegenstelling tot de binnenrotte waar ze eerst zaten vonden wij dit een domper jammer .
Wellicht gaat het te goed ,bediening was ook aan de de trage kant .
Gemiste kans.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Beetje last minute besloten lekker sushi te gaan eten,keuze viel op sumo.Zeker geen spijt van gehad,vriendelijk ontvangst,leuk interieur.Sushi razendsnel op tafel en wat koud moest zijn was koud en warm was warm.Alles keurig op smaak,heerlijk desert,2 bolletjes ijs?Geen enkel probleem hier.Ik ga snel weer is.
Ted1980 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vervelend om te zeggen misschien maar dit was echt een slechte Sumo avond.Wij waren hiet voor de eerste keer.Wekelijks,soms vaker, eten wij Sushi.Soms AYCE en soms a la carte

De locatie is leuk,dynamisch en echt genieten als je van het drukke.stadse leven houd.Tafeltje staan buiten krap op elkaar en de bediening was haastig en erg onverzorgd als het op tafel zetten ging gebeuren.Gewoon van achter je rug en over je hoofd vlak boven de tafel laten vallen.Wel goed gemikt overigens.

De vleesgerechtjes waren slecht en doorbakken.Leken wel gekookt en ook nog koud.Met name de beef blokjes en vleesspies waren niet te eten en zagen er onsmakelijk en slordig uit.De smaak was koud,zout,zout en nog eens zout.

De sushi van rijst was muf en zeker niet vers.De tonijn erop glazig.De tempura garnalen hebben we ook laten staan.Onfris aangezicht en na 1 hapje teruggelegd.De komkommertjes waren zacht en niet fris knapperig.
Dessert hebben we niet genomen.

Weet je, het mag best eens wat minder zijn.Zeker als het druk is.kan er iets doorheen schieten maar dit was erg slecht.De volgende dag nog last gehad.

Toen er werd gevraagd of alles smaakte hebben we gezegd "nee" veel di gen zijn niet goed.Als antwoord kregen we " oh wat jammer" had u nog wat gewenst?......Ja ...de rekening graag.

Overigens veel te duur en we hebben maar 2 gangen van de AYCE formule besteld.SUMO?..Nee....nooit meer..Een heel vervelende ervaring en voelen ons eigenlijk een beetje opgelicht.Maar ach, Genoeg alternatieven in de het prachtige Rotterdam.
Karishma D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Ik kom al jaren bij deze vestiging en voor een all you can eat restaurant vind ik het top. Verse en lekkere sushi. De bediening is altijd heel vriendelijk. Leuke plek om te eten.
Jaimyvanbeveren .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Wezen eten met mijn vriend om te vieren dat we al een jaar bij elkaar zijn. We zijn geholpen door een super leuke en gezellige gastheer.
Flesje zoete witte wijn en water besteld en natuurlijk heerlijke sushi besteld! En dit keer hebben we alle sushi geproefd! Heerlijk! Het enige nadeel is dat we niet nog meer rondes kunne bestellen! Nee hoor super gegeten tot de volgende keer!
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Vorige week weer eens bij Sumo Rotterdam gegeten. Hoe wel nog steeds een heel fijne avond vind ik de kwaliteit wat minder dan een paar jaar geleden. Dit komt vooral doordat er wat minder variatie is op het menu, ik mis de groenten tempura!!
Amy L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Sumo is een van mijn favorieten. Mooie pand met oosterse invloeden waar het altijd druk en gezellig is, zeker als sushi liefhebber is deze all you can eat restaurant ideaal. Alles is mooi gepresenteerd maar vooral erg lekker! Bediening is goed, snel en vriendelijk. Als je echt van sushi houd of je wilt het een keer proberen dan is de Sumo echt een aanrader.
Tom C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Hoevaak ik hier wel niet gegeten heb kan ik niet eens bijhouden.
Vanaf toen de kaart alleen nog maar in het japan/engels was kom ik hier al
en ik moet zeggen dat ik de kwaliteit beetje achteruit vind gegaan.
ik snap het ook wel omdat het zo populair is geworden moet er sneller gehandeld worden
ik zal ook zeker niet stoppen met zo nu en dan hier sushi te eten
het assortiment is groot het is altijd lekker maar het bijzondere is er af
de mensen zijn der altijd aardig en ziet er leuk uit.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Het was eens leuk om volgens zo'n all you can eat concept te eten. Op de kaart hebben ze op kleurige en over-, over- overduidelijke wijze aangetoond wat je eet (fotootje erbij) en wat er in zit aan gluten, eiwitten, etc. Handig als je bepaalde ingrediënten niet wilt eten. Een kind kan de was doen. Wij hebben het 3 rondjes volgehouden en toen zaten we vol. Geen ruimte meer voor een toetje. Prima sushi en sashimi, lekker zitten smullen. Nieuwe grote zaak, wat wel massaal kan overkomen, maar wij hadden een knus tafeltje voor 2 bij het raam en naast een grote plantenbak met een enorme roze bloesem boven ons hoofd. Bediening in grote getallen aanwezig, maar toch persoonlijke aandacht gekregen. Onze serveerster nam de tijd om ons het concept en de gerechtjes uit te leggen. Ik denk niet dat dit soort restaurants op mijn favorietenlijstje komt te staan, maar we hebben een hele fijne avond hier gehad en dat is waar het om gaat.