Sumo Rotterdam (Mauritsweg)

Mauritsweg 6 3012 LA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sumo Rotterdam (Mauritsweg)

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

• Airconditioning
7,1
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Hier met mijn partner wezen lunchen op een rustige dinsdagmiddag. Sushi prima op orde! Lekker, ik kom hier vaker lunchen! Service is snel en correct.
Jef D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het eten was voortreffelijk en werd snel na bestelling naar de tafel gebracht. Bij een ronde ging er helaas wat mis en moesten we lang wachten, daarna had de serveerster ervoor gezorgd dat ons eten daarna snel werd gebracht. Service was goed en vriendelijk en decor zag er goed en verzorgt uit. Zeker een aanrader
Varewijck .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Hebben zondag bij sumo r,dam gegeten op de mauritsweg en vonden het tegenvallen sushi smaakte niet, droog en smakeloos jammer in tegenstelling tot de binnenrotte waar ze eerst zaten vonden wij dit een domper jammer .
Wellicht gaat het te goed ,bediening was ook aan de de trage kant .
Gemiste kans.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Beetje last minute besloten lekker sushi te gaan eten,keuze viel op sumo.Zeker geen spijt van gehad,vriendelijk ontvangst,leuk interieur.Sushi razendsnel op tafel en wat koud moest zijn was koud en warm was warm.Alles keurig op smaak,heerlijk desert,2 bolletjes ijs?Geen enkel probleem hier.Ik ga snel weer is.
Ted1980 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vervelend om te zeggen misschien maar dit was echt een slechte Sumo avond.Wij waren hiet voor de eerste keer.Wekelijks,soms vaker, eten wij Sushi.Soms AYCE en soms a la carte

De locatie is leuk,dynamisch en echt genieten als je van het drukke.stadse leven houd.Tafeltje staan buiten krap op elkaar en de bediening was haastig en erg onverzorgd als het op tafel zetten ging gebeuren.Gewoon van achter je rug en over je hoofd vlak boven de tafel laten vallen.Wel goed gemikt overigens.

De vleesgerechtjes waren slecht en doorbakken.Leken wel gekookt en ook nog koud.Met name de beef blokjes en vleesspies waren niet te eten en zagen er onsmakelijk en slordig uit.De smaak was koud,zout,zout en nog eens zout.

De sushi van rijst was muf en zeker niet vers.De tonijn erop glazig.De tempura garnalen hebben we ook laten staan.Onfris aangezicht en na 1 hapje teruggelegd.De komkommertjes waren zacht en niet fris knapperig.
Dessert hebben we niet genomen.

Weet je, het mag best eens wat minder zijn.Zeker als het druk is.kan er iets doorheen schieten maar dit was erg slecht.De volgende dag nog last gehad.

Toen er werd gevraagd of alles smaakte hebben we gezegd "nee" veel di gen zijn niet goed.Als antwoord kregen we " oh wat jammer" had u nog wat gewenst?......Ja ...de rekening graag.

Overigens veel te duur en we hebben maar 2 gangen van de AYCE formule besteld.SUMO?..Nee....nooit meer..Een heel vervelende ervaring en voelen ons eigenlijk een beetje opgelicht.Maar ach, Genoeg alternatieven in de het prachtige Rotterdam.
Krisje010 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Ik kom al jaren bij deze vestiging en voor een all you can eat restaurant vind ik het top. Verse en lekkere sushi. De bediening is altijd heel vriendelijk. Leuke plek om te eten.
Jaimyvanbeveren .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Wezen eten met mijn vriend om te vieren dat we al een jaar bij elkaar zijn. We zijn geholpen door een super leuke en gezellige gastheer.
Flesje zoete witte wijn en water besteld en natuurlijk heerlijke sushi besteld! En dit keer hebben we alle sushi geproefd! Heerlijk! Het enige nadeel is dat we niet nog meer rondes kunne bestellen! Nee hoor super gegeten tot de volgende keer!
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Vorige week weer eens bij Sumo Rotterdam gegeten. Hoe wel nog steeds een heel fijne avond vind ik de kwaliteit wat minder dan een paar jaar geleden. Dit komt vooral doordat er wat minder variatie is op het menu, ik mis de groenten tempura!!
Amy L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Sumo is een van mijn favorieten. Mooie pand met oosterse invloeden waar het altijd druk en gezellig is, zeker als sushi liefhebber is deze all you can eat restaurant ideaal. Alles is mooi gepresenteerd maar vooral erg lekker! Bediening is goed, snel en vriendelijk. Als je echt van sushi houd of je wilt het een keer proberen dan is de Sumo echt een aanrader.
Tom C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Hoevaak ik hier wel niet gegeten heb kan ik niet eens bijhouden.
Vanaf toen de kaart alleen nog maar in het japan/engels was kom ik hier al
en ik moet zeggen dat ik de kwaliteit beetje achteruit vind gegaan.
ik snap het ook wel omdat het zo populair is geworden moet er sneller gehandeld worden
ik zal ook zeker niet stoppen met zo nu en dan hier sushi te eten
het assortiment is groot het is altijd lekker maar het bijzondere is er af
de mensen zijn der altijd aardig en ziet er leuk uit.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Het was eens leuk om volgens zo'n all you can eat concept te eten. Op de kaart hebben ze op kleurige en over-, over- overduidelijke wijze aangetoond wat je eet (fotootje erbij) en wat er in zit aan gluten, eiwitten, etc. Handig als je bepaalde ingrediënten niet wilt eten. Een kind kan de was doen. Wij hebben het 3 rondjes volgehouden en toen zaten we vol. Geen ruimte meer voor een toetje. Prima sushi en sashimi, lekker zitten smullen. Nieuwe grote zaak, wat wel massaal kan overkomen, maar wij hadden een knus tafeltje voor 2 bij het raam en naast een grote plantenbak met een enorme roze bloesem boven ons hoofd. Bediening in grote getallen aanwezig, maar toch persoonlijke aandacht gekregen. Onze serveerster nam de tijd om ons het concept en de gerechtjes uit te leggen. Ik denk niet dat dit soort restaurants op mijn favorietenlijstje komt te staan, maar we hebben een hele fijne avond hier gehad en dat is waar het om gaat.
Dt12 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Hier gegeten met 6 personen (All You Can Eat, 's avonds).
De bediening is vlot en attent. De kwaliteit van de sushi, voornamelijk van de rijst, is goed. Veel keuze uit onder andere groente- en vleesgerechten, dus voor ieder wat wils. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Verder is het goed ingericht en staan de tafels op voldoende afstand van elkaar. Al met al een geslaagde avond.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Prima avond gehad bij Sumo, vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten was in orde, genoeg keuze bij dit all "you can eat" concept. Je mag hier ongeveer twee uur blijven zitten en in die tijd is er genoeg keuze, niet alleen sushi maar ook gril gerechtjes etc. Ik vond de vlees gerechtjes van goede kwaliteit. Later op de avond werd het erg druk, het komt dan wat massaal over zeker als er een rij mensen staat te wachten bij de deur. Toch voelden wij ons niet opgejaagd door het personeel. Prima restaurant voor een leuk avondje, maar wil je echt verfijnde smaken moet je misschien even wat verder zoeken.
Stephanieee .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
De sfeer was goed en de bediening erg attent en vriendelijk. Jammer van de sushi's.
Wij zijn echte Sumo-fans en eten regelmatig bij een van de vestigingen. Dit was voor mij de tweede keer bij deze Sumo en ergens hoopte ik op verbetering qua smaak en de bereiding. Helaas was dit net zo 'slecht' als voorgaande keer in juni. Bij sommige is de saus overdreven aanwezig, bij andere is het een grote prop rijst met een nog groter stuk vis er maar even opgelegd en qua smaak zijn de traditionele sushi's niet in vergelijking zoals bij andere locaties.
Hoop op verbetering!
Nassira .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Sumo is mijn favoriete restaurant en normaal eet ik het eigenlijk altijd in Amsterdam maar dit keer kregen we het idee om het eens in Rotterdam te testen. Ik merkte direct dat de sushi hier heel anders is. Naar mijn idee zit er teveel rijst in een sushi waardoor je ook sneller vol bent. Ze maken het op een andere manier die ik normaal gewend ben van Sumo. Desondanks wel een leuke avond gehad maar ik zou deze locatie niet gauw opnieuw bezoeken.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Simpel All you can eat Japans, geen echte Japanner/speciaal

Wil je echt lekker Japans eten? Sla dan vooral Sumo over... had goede verhalen gehoord, maar het eten was zeer simpel en goedkope prut zalm in de sushi. Daarnaast ben ik erge sashimi fan, ook dit (rauwe stukjes verse vis) was een aanfluiting (dik/lomp gesneden en van absoluut prut kwaliteit, geen delicatesse). Dit is absoluut geen verfijnde Japanner, laat dit duidelijk zijn!

Wil je veel voor weinig of snel een hap halen, kan je dit overwegen maar verwacht absoluut niets meer!
Justeatit .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Snel een hapje gegeten bij de Sumo op de Westersingel...met de nadruk op snel. Prima avondje. Vlotte bediening. Eten werd op alle schaaltjes gekwakt. Presentatie mocht wat ons betreft wel wat beter. Echter ontbreekt door het concept echt de beleving van uiteten gaan. Communicatie met de bediening is nul. Ook hebben we een tafel gereserveerd, maar kregen gelijk een eindtijd toegewezen(niet alleen voor de all-in). Dus natafelen zit er bij de Sumo niet in. Dat is dus wel minder. Maar toch zijn wij weer aan onze sushi trekken gekomen.
Christine L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
De menu op hun website trok mijn aandacht om weer eens bij Sumo te eten. Echter in het restaurant zelf blijkt dus dat zij het nieuwe menu nog niet doorgevoerd hebben, moesten wij het dus doen met het "oude" menu, dat was dus teleurstelling 1. Het eten zelf was ver onder de maat dit keer. Of de Terriyaki-saus was op of de kok was te gierig om meer op te smeren: alle gerechten waar Terriyaki-saus op hoort te zitten, zat er nauwelijks op. Het was aangelengd met water of met olie waardoor de ramen en het vlees erg vettig werd. Beef Terriyaki kregen we blijkbaar de restjes, want het vlees was flinterdus, te lang doorgebakken en wederom erg vettig en nauwelijks saus te bekennen... teleurstelling 2. Service was ook niet super: nieuwe glazen werden geplaatst maar oude glazen werden niet meegenomen. Langzaam met borden ophalen en een dienblad vol met borden boven mijn kinderwagen met baby erin is een no way! Dus maar gauw de borden zelf opstapelen en aan de serveerder meegeven zodat hij niet met alles boven mijn baby hoeft te hangen. Teleurstelling 3.
Erg jammer dit allemaal. Ben vaste klant van Sumo sinds dag 1, en dit keer is toch wel het slechtste bezoek in al deze jaren.
John W.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Een goede restaurant! Eten is lekker en in de bediening wordt ook goede service verleent. We hoeven niet lang op eten te wachten, door de snelheid van de bediening. Sushi's worden vers gemaakt. Ik ben een vlees eter. Aan de Teriyaki kip, en gebraden ossenhaas proef ik telkens dat vlees gewoon vers is. Het is zeker een moeite waarde om terug te komen.
Johnny M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Normaal probeer ik de grote sushi ketens te vermijden door hun inconsistente kwaliteit, maar deze keer kregen we enorme zin in sushi. Jammer genoeg werden we weer teleurgesteld. We hebben verschillende sushi's en teppan gerechten genomen. De rijst gebruikt voor de sushi was oud en had geen smaak. Alle vleesgerechten waren taai, behalve de entrecote (of was het ribeye). Hier hadden we twee porties van besteld. De een was 100% doorbakken en droog; de ander was nog een beetje rood van binnen en was daardoor wel goed. Van alle sushi's vond ik de geflambeerde zalm het lekkerst. Niet vanwege de rijst, maar vanwege de verse zalm die erop zat.

Het was niet druk, maar toch werden we door 3-4 verschillende mensen bediend. We wilden graag een van de sake's proberen, maar deze kwam maar niet. Ook niet toen we aan een ander personeelslid vroegen. Hierna hebben we het nogmaals gevraagd aan iemand, maar ook toen verscheen er niets. Merkwaardig...

Hier komen we niet snel terug