Sumo Rotterdam (Binnenrotte)

Binnenrotte 105-111 3011 Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sumo Rotterdam (Binnenrotte)

• Mastercard , Pin
5,9
6,9
Amber96 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
De sushi is prima. De bestellingen worden gedaan via formuliertjes, waardoor je langer moet wachten ten opzichte van een restaurant waar een tablet gebruikt wordt. Sommige gerechtjes krijg je niet, maar aangezien je meerdere rondes hebt bestellen we ze meestal gewoon nogmaals.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Lekker gegeten bij Sumo op de Binnenrotte. Gezellig restaurant en goede prijs-kwaliteit verhouding. Dienstverlening is niet echt spectaculair, je moet lang wachten voordat je een mogelijkheid ziet om naar een nieuw drankje te vragen. Maar voor service ga je ook niet voor naar een All-you-can-eat restaurant...
Kelvin S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
21 jan daar gegeten met familie en het had ons gesmaakt. De gerechten werden snel geserveerd. Vriendelijke personeels. De lamsrek, gevulde biefrolletjes en fruitschaaltje was onze favoriete in de avond. Echt top
MissFoodie .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Standaard all you can eat sushi. Sushi prima op smaak. De porties zijn niet te groot zodat je alles kan uit proberen zonder gelijk vol te raken. De cheesecake is prima toevoeging aan het dessert menu.

Dienstverlening is echter langzaamer en onattend vergeleken met de andere sumo's.

Een bestelling was niet doorgekomen. Diepste punt was toch de verse munt thee. Blaadjes waren niet goed schoongemaakt en zat dus beestjes in mijn thee. Dat aangegeven bij de bediening, manager kwam er bij verontschuldiging gekregen en kreeg een nieuwe. Manager verzekerde mij dat hij zelf de munt extra goed is schoon had gemaakt.

Niet dus. Nog steeds beestjes in de thee. Meneer bood wel aan om nog een poging te doen, maar dat hoefde van mij niet. Beetje jammer.
Dovb .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Op 1ste kerstdag hier gegeten met mijn partner. Restaurant zag er prima uit, niet bijzonder. We konden kiezen uit 2 kerst all you can eat menu's, 1 zonder drankjes en 1 met drankjes. Vooraf kreeg je als cadeau een glaasje prosecco en een voorafje met zalm, lekker en leuk. Je kan per ronde 5 gerechtjes kiezen per persoon. Het eten kwam lekker snel na dat je had besteld, ondanks dat het toch vol zat, dus dat was top. De bediening zelf was alleen wat minder, ze waren niet erg geintresseerd in de gasten. Er werd ook binnen 5 minuten, door 4 verschillende bediening medewerkers gevraagd of ze de kaart al mee konden nemen.. Ze letten dus niet echt op(elkaar). Er was 1 meisje die wel goed haar best deed en gezellig was. Dus door haar leuke bediening en de snelle service van de keuken toch een 7. Het eten wat we besteld hadden, was allemaal erg lekker. Dus we komen echt wel een keer terug. Aan het einde ook nog een leuk kerstcadeautje gehad van Sumo. Alles bij elkaar hebben we een leuke avond gehad.
Ronaldo1955 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Geen gezellig restaurant, er hangt geen sfeer. De bediening is onpersoonlijk en de drankjes zijn schandalig duur. Een glas wijn kost maar liefst Eur 4,60 en dan in het kleinste glas wat ze hebben kunnen vinden en ook nog eens slechts half vol. De eten was best goed. Keuze genoeg. Hele lekkere dingen, maar ook wel een paar tegenvallers. Ik ben betere Sushi restaurants gewend en nog goedkoper ook. De verdienste zitten duidelijk in de drank, die men je graag zo veel mogelijk laat bestellen. Neen, dit was voor mij de eerste keer bij Sumo, maar tevens de laatste keer.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Typisch AYCE restaurant, alleen in een gehaaste en smerige setting. Plakkerige tafels, stoelen en vloer. Niet echt schoon. Bediening gaat erg gehaast allemaal. Geen restaurant om op het gemak van het eten te genieten. Erg gericht op zo snel mogelijk zo veel mogelijk eten naar binnen werken. Kwaliteit van het eten gaat wel achteruit. Sushi met mayonaise, niet echt lekker. Maar goed, bij dit soort restaurant kan je niet anders verwachten.
Davey M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
k heb hier meerdere malen gegeten in het verleden, niet alleen dinner maar ook in de middag een sushi box bestellen en daar eten alleen de laatste keer dat we geweest zijn heeft mij motivatie genoeg gegeven om voorgoed een punt achter elk sumo restaurant te zetten. De sushi is oké, niet bijzonder, je raakt er eerder heel snel vol van als dat je kan zeggen dat je genoten heb. het decor is opzicht netjes, maar is ook echt wel typisch Aziatisch.

De laatste keer dat we geweest zijn. was de service, bediening en personeel een echte zware afknapper. Het personeel was mij in ieder geval continu op de huisregels en tijd aan het hameren waardoor ik niet comfortabel kon zitten en alleen maar op mijn horloge aan het kijken was of we nog genoeg tijd over hadden.

Een voorbeeld betreft tijd is dat iemand van de bediening aan het begin zei dat we 2 uur lang mogen bestellen en de laatste half uur alleen nog maar het dessert mogen bestellen. Een kwartier voordat de 2 uur voorbij was kwam die zelfde persoon ons melden dat we de laatste bestelling moeten maken en dat daarna alleen nog maar het desert besteld mag worden. Precies een kwartier later kwam weer diezelfde persoon melden dat de 2 uur voorbij zijn en dat de desert bestelling gemaakt moest worden. Ik kreeg hier echt het gevoel bij dat het een "vreten en oprotten" restaurant was.

Een ander voorbeeld voor de eerder genoemde huisregels is dat je kennelijk verplicht bent minimaal 1 drankje per persoon te bestellen, ook al heb je een dinner of bestel je simpel weg een box om daar te lunchen, die consumptie die moeten en zullen ze binnen halen.

Dit alles heeft zowel mijn vriendin als ik Sumo doen spijt krijgen daar ooit gegeten te hebben, vergeleken met de locatie in de markthal een paar stappen verder heeft het personeel aan de binnerotte erg veel te leren over klantvriendelijk zijn.
Kavi .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Ik ga hier nooit meer naar toe! Echt zonde van het geld. Hier afgelopen donderdag gaan eten met een partij van 5 personen, en ik heb mij nog nooit zo opgejaagd gevoeld.
Erg nerveuze ober (waarschijnlijk ook manager) die constant langs onze tafel liep en bleef wachten tot ik het bestelformulier had ingevuld. Na een uur zei hij tegen ons: zijn jullie uitgegeten? Terwijl we nog een uur hadden om te bestellen! Vervolgens gaf hij, mede door op zijn horloge te tikken, aan dat wij moesten opschieten en door eten (dit waren zijn letterlijke woorden!!). Na de derde ronde werden onze bordjes letterlijk onder onze neus vandaan gegrist, terwijl we nog aan het kauwen waren. Toen mijn vriendin vroeg of we nog ijs mochten was het antwoord "vooruit dan maar".

Ik heb nog nooit zulke slecht gemanierde bediening meegemaakt. Ik snap dat je maar 2 uur hebt om te eten, maar dit was te belachelijk voor woorden.

Het eten zelf is oke, maar niet veel beter dan een gemiddeld sushi restaurant. De banken zijn erg vies (vol met vlekken) en de tafel plakte.

Nana V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Is precies wat je verwacht bij een all you can eat sushi restaurant. De koude en warme gerechten waren lekker en mooi gepresenteerd. De bediening is meer gericht op snelle bediening, dan de experience. Maar dat is meestal mijn ervaring binnen deze soort setting en het stoorde niet.
Kortom, prima plek om met vrienden een vlot, lekker etentje te hebben.
Kimmers .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Wij gaan regelmatig naar Sumo. De kwaliteit is consistent en Bediening vlot. Wij hebben nooit lang hoeven wachten op zowel eten als drankjes. Een punt van verbetering zou voor ons zijn dat het wel iets persoonlijker mag, bediening rent van hot naar her waarbij er soms nog wel eens wat mis gaat met bestellingen. Ook vind ik dat er steeds meer gefrituurde gerechten op de kaart komen, dit vind ik zonde.
Thuan T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Van wegen druk op het werk, ga ik soms graag snel naar een all you can eet restaurant en we gaan regelmatig naar sushi restaurant. Wat makkelijk en handig van sumo (of al the all you can eat sushi restaurant) dat we nooit lang hoeven wachten op zowel eten als drankjes. De kwaliteit is consistent en Bediening vlot van uit mijn ervaring in de meest Sumo restaurant. het laatst was ik nog geweest bij de nieuwe Sumo bevestig in de Markthal voor de 2de keer. De decor was mooi en gezellig wel jammer voor het eten op die 2 avonden. De meest gefrituurde gerechten ziet en proef er uit als of het 2de keer gefrituurd is. Dit is helaas wel een jammer ervaring (misschien is het alleen slecht in de 2 avonden) voor de rest van het menu waren lekker en de sfeer was heel gezellig . Een extra punt van verbetering zou voor mij zijn dat het wel iets persoonlijker en vriendelijker mag. De bedienen waren niet heel vriendelijk en het server voel ik wel als of ze het niet boei.
DeBij .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Lang geleden dat ik hier eerder gegeten heb. De keuze van de sushi's is tenminste niet voorspelbaar. Leuke combinaties en vérs! Je kijkt de open keuken in en ziet dat je eten bereid wordt. De service is erg snel, een leeg schoteltje wordt direct van tafel geplukt! De kaart wordt ook gelijk opgenomen. Minpuntje is dat je heel dicht op je buren zit.

Jennifer_40 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
bij binnenkomst kregen wij een tafel voor 2 toegewezen, wij zaten zowat klem en kregen een andere tafel, ook daar zaten wij zowat bij de buren op schoot, erg krap allemaal. Vervolgens kregen wij de 1e ronde pas een half uur na binnenkomst en het eten was gewoon niet onze smaak en te weinig. We hadden maar 2 uur de tijd, en als de 1e ronde al een half uur duurt dan halen we zowieso de 6e ronde niet eens. Toen ik de rekening vroeg omdat we niet langer wilden blijven gezien wij het eten niet lekker vonden, moest ik 35 euro betalen omdat de 10 kleine hapjes (5 hapjes per persoon) zogenaamd al meer dan 60 euro zouden kosten, dus ben ik "gematst", de hapjes waren niets speciaals en was 15 euro acceptabel geweest gezien wij slechts ieder 5 hapjes gegeten hadden. Hier kom ik in ieder geval niet meer. Ik zou zeggen 'all you can taste' in plaats van 'all you can eat'
Marin R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Vanavond heerlijk gegeten bij Sumo, zowel de warme als koude gerechten zijn heerlijk en de bediening is vriendelijk en vlot.
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Eten is er erg goed. Sushi's zijn meer dan vers en lekker bereidt. De 'all you can eat' kaart, 6 x bestellen met max. 5 sushi/gegrild/groente/etc., is uitgebreid en lekker. Eigenlijk alles wat we bestelden was erg lekker behalve de eend maar dat is misschien een kwestie van smaak.
De bediening werkt snel, snel geserveerd en weer opgehaald voor de volgende ronde. Maar 1 keer een verkeerd gerechtje gekregen en dat is nog een prestatie als je ziet hoeveel bestellingen er rond gaan.
Het restaurant is sfeervol aangekleed en schoon. Het is wel wat massaal en druk...maar ja niet gek als je kijkt naar de prijs-kwaliteit-kwantiteit-verhouding.
Reserveren is wel zo handig maar even binnenlopen en vragen hoe laat er een plekje vrij is en ergens in de buurt wat drinken kan ook natuurlijk.
Iestougi .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2014
Pasgeleden bij Sumo wezen eten met wat collega's. Eten is goed van kwaliteit, goed warm en sushi's proeven vers. De bediening is vriendelijk en leveren een goede service. We hebben een erg leuke avond gehad bij Sumo!
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Met z'n tweetjes hier a la carte gegeten. Vooraf garnalenkroketjes besteld, maar er werden loempiaatjes geserveerd. Deze werden vlug weer meegenomen. De sushi kwam al snel (een menu besteld met zo'n 40 stuks verschillende sushi) en de kroketjes pas later. De hele tafel stond vol en we hebben echt ons best moeten doen om alles op te eten. Wat lekker allemaal! En heel vers!
De crispy sushi vonden we niet zo geweldig, maar dat is een kwestie van smaak.
De rekening vonden we een lachertje voor de hoeveelheid sushi.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Meerdere malen gegeten. Prima Sushi, altijd op goede temperatuur, ook warme gerechten goed. Bediening iets te kort, mag wat vriendelijker maar ze zijn wel weer snel met alle bestellingen. Kortom goede sushi, prima prijs kwaliteit verhouding.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Sumo! Voor het eerst dat ik bij deze vestiging aan de binnenrotte was, en ik vind deze vestiging toch een stuk prettiger dan de (nieuwe) vestiging aan de Mauritsweg, het leek allemaal wat ruimer opgezet en we kregen ons eten erg snel! Zeker een aanrader!