Sumo Riviervismarkt Haarlem

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Sumo Riviervismarkt Haarlem

Tom S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
We werden naar de kelder gedirigeerd, naast de toiletten, waar een geur hing van urine vermengd met schoonmaakmiddel. Toen we een opmerking daarover maakten was de reactie "U heeft pas laat gereserveerd, boven was geen plaats meer." Dus het is geen probleem om gasten in een urinelucht te laten eten.
pas nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik niet in die stank van plan was te gaan eten en dan nog liever weg liep, werd er een andere plek geregeld (in de tweede vestiging op 200m afstand).
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
De pluspunten na ons bezoek zijn het vriendelijke ontvangst, de vlotte en tevens net zo vriendelijke bediening.
Het restaurant is zeer schoon en netjes, helaas viel het eten me zelf tegen. O.a. vanwege het ontzettend hoge tempo. Je kon nauwelijks genieten of de volgende ronde stond al klaar. Ook al wachtte je even met doorgeven daarvan, binnen no time was het aanwezig. Daardoor heb je eigenlijk de tijd niet om te genieten. Dat er een timer op de tablet tikt vond ik ontzettend vervelend. Voor mij persoonlijk geen all you can eat meer, zonde want de kwaliteit van het eten is meer dan goed!
Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Heerlijk gegeten met de kids. Sumo 2 (zoals deze Sumo vestiging in Haarlem ook heet) zat stampvol op maandag(!). Ondanks dat supersnelle service, heerlijke all you can eat sushi.
Wij vonden de sweet and sour kip stukjes en de sushi met mango het lekkerst. volgende keer moeten we de rest proeven, ditmaal kwamen we maar aan 2 ronden toe (excl toetje) :-)
De uitbreiding van alleen ijs naar ijs met taart is ook een goede verbetering!
MichelleKimberley .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Afgelopen weekend heb ik hier gegeten met mijn twee zussen. Wij zijn altijd groot fan geweest van Sumo. Wij komen hier vaker in Rotterdam en Breda. Deze keer waren we een weekendje weg in Haarlem en wilden het hier eens proberen. Wij hadden in de middag gebeld om te reserveren en hadden de keuze uit half 6 en half 9.. Toch vreemd aangezien de rondes normaal gesproken om 5 uur of half 8 beginnen, dus maar half 6 gedaan, want half 9 vonden we te laat. Bij binnenkomst werden we niet vriendelijk begroet en het leek of ze er niet zoveel zin in hadden. Gelukkig was de persoon die ons bediende een stuk vriendelijker. Het eten was verder prima, maar ze hadden een paar dagen ervoor het menu veranderd en precies de dingen eraf gehaald waar ik zo naar had uitgekeken. Wat er overbleef op de kaart was oké, maar over de variatie op het menu ben ik een stuk minder enthousiast dan eerst. De algehele ervaring was niet geweldig, dus als ik weer in Haarlem ben, zal ik hier niet terugkomen.