Sumo Oriental Rotterdam

Kortekade 1 3062 GK Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sumo Oriental Rotterdam

Mark N.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Op dit moment is Sumo Oriental in Kralingen wel ons favoriete all you can eat sushi restaurant in Rotterdam. De kwaliteit is hier net even iets beter dan bij de andere Sumo's. Het is even wennen aan de iets andere formule (grotere porties), maar eigenlijk is dat best prettig. Het personeel is supervriendelijk en attent en de inrichting is ook erg mooi. Het enige minpuntje is dat we een paar keer erg lang op een van de gangen hebben moeten wachten. Tot twee keer toe duurde het ruim een half uur voor de laatste gang van een rond op tafel verscheen. Verder zou het fijn zijn als het personeel de glazen wat minder vol schenkt in een minder snel tempo. Ze geven nu de indruk dat je snel door moet drinken en hopen dat je nog een fles wijn zal bestellen. Verder niets dan lof en zeker voor herhaling vatbaar.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Wij hebben met 3 personen heerlijk gegeten bij Sumo Oriental.

De porties zijn groter dus je bestelt per ronde 1-2 gerechten per persoon. Het eten is heel smaakvol en met zorg opgemaakt.
Wij hebben erg veel gerechten geprobeerd en vonden met name de sashimi, gyoza, ebi tempura sushi, wakame salade en gegrilde aubergine erg lekker.

De bediening was erg vriendelijk, legde het concept goed uit en gaven goed advies over de gerechten. Daarnaast waren ze erg oplettend en klantgericht.
Enige puntje wat ik mee kan geven is vooraf aangeven dat je de gerechten op de menukaart ook kan wisselen. Zo word er eend + kip sushi als 1 gerecht aangeboden, maar als je niet van eend houdt, kan je het dus ook omwisselen voor een andere soort. Dit was ons niet echt duidelijk, en zal sommige mensen er misschien van weerhouden om te komen.

Het restaurant is redelijk kleinschalig, geen grote vreetschuur. Daarnaast ook mooi gedecoreerd.

Je merkt wel degelijk verschil met de originele Sumo keten, en wij zijn veel enthousiaster over Sumo Oriental! Voor ons is dit restaurant zeker voor herhaling vatbaar.
Camiel18 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Het eten was van top kwaliteit, egt verse sushi! Ook aan de presentatie is meer aandacht besteed. Door de geringe omvang hangt er een rustige maar vooral gezellige sfeer. Voor ons zeker een aanrader.
Rasputin .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Eten viel tegen. Het zag er allemaal appetijtelijk uit, maar de smaak bleef achter.
Misschien net een fractie beter dan de Sumo Sushi keten, maar toch echt niet veel meer.
Geen aanrader, jammer.
Conny N.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Wat was dit ene verschrikkelijke ervaring. Het eten was ronduit slecht en alleen maar met smaakversterkers. Eten had totaal geen smaak - jammer dat dezelfde kwaliteit gehanteerd word als de overige sumo ketens. De porties waren luxer en mooier, maar daar was alles dan ook mee gezegd. Een zak chips is hier nog beter bij. Personeel was ook uitermate niet gezellig. Vooral 1 dame die de schijn op hield. Hier komen wij gelukkig niet meer terug! Decor was redelijk. Maar waarom de toiletten niet aangepakt? Jammer.
Ann V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wat een aanwinst! Voor het eerst hier gegeten en voor ons staat het vast: nooit meer naar de geijkte ayce restaurants! Heerlijk gegeten, alles vers en verfijnd van smaak. Vriendelijke bediening en niet zoals in ander ayce zaken, onpersoonlijk en onverschillig. Een verademing! Iets duurder, maar zoveel beter! Sumo Oriëntalistisch heeft er een paar vaste klanten bij!
Gea T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Goede kwaliteit van het eten, ook voor de niet liefhebber van sushi een ruim aanbod. Prettige bediening en sfeervolle ruimte. Kortom een echte aanrader! Wij gaan zeker terug!
Jansjes .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Wat een aanrader. Sumo Oriental denkt vooruit met deze formule. Verse sushi en mooie gerechtjes, net iets luxer geserveerd, kleinschalige accomodatie en daarmee sfeervol en gezellig. Wij komen vaker
Wendy P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Boven verwachting hier gegeten. Mijn zoon en nichtje zijn dol op sushi en voor het behalen van hun mavo diploma met heel de familie hier gegeten en iedereen vond het echt lekker. (Ook de niet sushi liefhebbers) Top kwaliteit. De bediening erg vriendelijk en sfeer goed. We komen zeker terug want er zijn ruim voldoende andere kleine oosterse gerechtjes die stuk voor stuk heerlijk zijn van smaak!
Boerrichard .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Een aanwinst voor Rotterdam-Kralingen! Tweede Sumo Oriental van het land. Net even anders dan de bekende all-you-can-eat concepten. Hier zit je niet op een schopstoel. Niet gericht op de massa. Kwaliteit boven kwantiteit. Heerlijk gegeten, verfijnde gerechten met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Sfeervol decor. Wij komen zeker terug!
Margee .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Echt lekker gegeten bij Sumo Oriental. Veel beter dan het sumo ayce concept.
Vooral de kalfsrib was erg lekker, maar ook alle andere gerechten die we hadden besteld.
Bediening had ook nog tips van probeer dit. Nee top leuke bediening en eten allemaal super.
Komen zeker nog eens terug.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Nieuwe ayce in Rotterdam, qua eten mi in de top van deze restaurants in Rotterdam, prima sushi vers en er is werk van gemaakt. Mooie verhouding rijst en top. De rest van de kaart oa lamscoteletjes en oa zeebaars zijn prima gebakken en uitstekend van kwaliteit. Huiswijn niets bijzonders. Dessert overgeslagen. Zaten ook echt vol, bleken achter af nog een hele ronde van een tafel achter ons te hebben gekregen.
Decor is mi niet veel bijzonders, we zaten achterin beetje in het pad van de bediening vanaf de keuken. Was ook druk op Pinksterdag, volgens mij zit je voorin beter.
De bediening zelf is voorkomend en attent, de bestellingen kwamen Ondanks de drukte vlot door.
Kortom een aanrader.
Ellen-de-groot .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Sumo Oriental is een heel nieuwe ervaring voor ons geweest helemaal Top!! Lekker eten geen tijd aan verbonden Service was goed maar ze kunnen wel iets meer lachen voor al mevrouw met de bril voor de rest was alles geweldig Top!!
Stephan240 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
De kwaliteit van de sushi was erg goed onze nieuwe favoriet de zalm met wasabi-mayo, snelle en gezellige bediening wij komen zeker terug.