Sumo Oriental Japanese & Asian Dining

Nieuwe Ginnekenstraat 7 4811 NM Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Sumo Oriental Japanese & Asian Dining

Verder dan sushi

Sumo gaat verder dan sushi. Hier eet je gerechten uit verschillende Aziatische keukens, zoals yakitori of een overheerlijke lamsrack. Alle sushi's worden hier trendy en modern opgemaakt op een bordje die je zelden zult tegenkomen in All-you-can-eat restaurants. Er staan meer dan 40 kleine gerechten op de kaart die geschikt zijn voor “shared dining”, zodat je met al je tafelgenoten kunt genieten van meerdere smaken en gerechten tegelijkertijd!

Meer informatie over restaurant Sumo Oriental Japanese & Asian Dining

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sumo Oriental Japanese & Asian Dining

Kristel S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Al een aantal keren hier gegeten en het eten blijft altijd lekker. Mooie gerechten en leuk om te delen. Personeel is alert en neem de vaak de tijd om even een praatje met je te maken.
Top restaurant, blijf zo doorgaan :)
Jennifer L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Voor het eerst gegeten met 4 vriendinnen. Leukere gerechten dan andere ayce sushi restaurant. Kwaliteit is ook veel beter, dat proef je meteen terug in de gerechten. Het vreetschuur effect is hier niet te merken. Je kan hier lekker relax onbeperkt genieten.
Bediening is echt top, hier kunnen andere restaurants een voorbeeld van nemen. Iedereen is zo goed op elkaar ingespeeld. Top!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Al voor de zoveelste keer hier wezen eten en het bevalt goed. Ik voel me hier erg op gemakt alsof ik gewoon thuis met vrienden aan het dineren ben.
De gerechten worden zorgvuldig opgemaakt en smaken heel goed.
Je kan uit heel veel gerechten kiezen en ook delen met anderen omdat de portie wat groter zijn.
Jammer dat de toetjes niet inbegrepen zijn.

Vriendelijk personeel en altijd tijd voor een babbeltje. We komen hier graag terug.
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We vonden de porties zeker niet groter dan normaal. Daardoor erg jammer dat we maar twee gerechten per ronde konden kiezen. Verder waren de smaken weinig uitgesproken en was alles erg vet.
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Eindelijk een keer geluk met last minute reserveren. SO zit vaak vol en dat is een goed teken, het restaurant is een stuk kleiner en meer trendy dan sumo op de grote markt, en het concept is meer gericht op Aziatische gerechtjes. 2 per ronde en zonder tijdslimiet. De sushi en warme gerechtjes zijn echt super, mooi opgemaakt en erg lekker. Veel keuze en enorm genieten, ook voor vegetariërs. Sfeer en bediening ook top. Hou je van sushi en orientaalse gerechtjes, dan is dit een aanrader!
ingridmv2 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Super lekker eten, goede bediening. Veel variatie qua eten. Echt een aanrader. Wij eten er elke keer heerlijk. De locatie is ook perfect.
kayich12 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Zijn hier gaan proberen vanwege de hoge cijfer bij iens, misschien daardoor te hoge verwachtingen en is het tegen gevallen. Het is inderdaad niet de standaard sumo, je kon op je gemak eten, betere service, mooier opgediende gerechten en zeker niet dat massa gevoel. sushi was goed, vers en mooi opgediend. We vonden de warmere gerechten minder, we hebben ze zeker lekkerder gegeten in andere sumo's. Vond de iens cijfer niet overeen komen met het eten helaas...
aadvan1 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Moeilijk te zeggen welk gerecht het lekkerst was, want alle gerechten zijn er top.
Maar als ik echt moet kiezen dan de lams kotelletjes en vervolgens tonijn trio, zalm trio.
Iris076 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Ontzettend lekker gegeten bij Sumo Oriental! Een heel gevarieerde kaart, vooral in vergelijking met de 'normale' Sumo. Erg verfijnde hapjes die netjes opgediend worden. De bediening was zeer vriendelijk en legde ons uit dat we niet aan de gebruikelijke 2 uur vast zaten, maar lekker konden bestellen zolang we wilden. Ook kregen we te horen dat de hapjes groter waren dan we wellicht gewend waren, dus we daarom 2 gerechtjes per persoon per ronde mochten bestellen. Het was werkelijk allemaal ontzettend lekker en we zijn rollend naar huis gegaan. Voor herhaling vatbaar!
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Wat een fijne avond! Heerlijke gerechten, prima wijn en gezellige en professionele bediening. Wel een beetje onrustig door de drukte in het restaurant, het gedoe met jassen en paraplu's, maar vooral ook doordat de eigen bezorgdienst steeds dwars door het restaurant naar de voordeur langs de tafels moest. Komen hier graag toch snel weer terug want we hebben zelden zulke heerlijke sushi gegeten! Tip: neem absoluut nog een nagerecht. ...
Furgee .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Heerlijk gegeten! Wij gaan vaak naar de gewone Sumo en dan is dit toch wel een verademing. De kwaliteit is beter en de ambiance een stuk aangenamer. Wij zullen hier nog vaker gaan eten.
Lucas U.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Nog steeds niet mijn ding dat 'all you can eat', ik moet wel zeggen dat deze speciale Sumo betere kwaliteit eten heeft dan de gewone. Ook de porties zijn groter, iets om rekening mee te houden met bestellen... De bediening was goed!
Christ V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Het eten is vergeleken met de grote sumo op de markt veel en veel beter. Alles vers bereid. Wel wat langer wachten maar dat is het zeker waard. Zelden zulke lekkere sushi op.
Roxx_ .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Beste sushizaak in Breda! Kom er vaak en het is elke keer weer genieten, vriendelijke bediening die altijd gezellig een praatje maken en veel over de gerechten weten. Kipdumplings zijn zeker een aanrader! Het decor is ook modern, een goed nieuw concept van Sumo!
BrigitteenJos .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Al vaak bij Sumo (grote Markt) gegeten, en nu eens bij Oriental uit nieuwschierigheid.
Als ik het moet vergelijken, dan is Oriental kleiner en een rustigere gelegenheid.
De gerechten zijn inderdaad iets groter, en gezelliger opgemaakt.
Een voorkeur voor gerechtjes heb ik niet omdat ik niet kan kiezen, vind alles gewoon heerlijk en zeker de verschillende smaken. Een kleine kanttekening wil ik wel plaatsen, nl. dat er geen garderobe was voor onze (nat van de regen) jassen. Mocht er plaats zijn voor de garderobe ergens, dan is gewoon ALLES perfect. We hebben heerlijk gegeten en de wijn was top! De bediening geef ik ook een 10, erg aardig en hadden kennis van zaken. Dus voor iedereen die ook nieuwschierig is...........gewoon DOEN!!
G V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
vanavond wezen eten bij Sumo Oriental in Breda Leuk restaurant. Erg goed gegeten. Vriendelijk, attent personeel. Nemen de tijd voor je Eten was perfect. Goede porties. Vooral de thaise beefsalade, en de eensenborstfilet zijn een aanrader! Als nagerecht cheescake met mango-ijs!. Hier gaan we zeker vaker eten!
Phillipe_Aldini .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Bij binnenkomst werden we vriendelijk en vlot ontvangen door mevrouw.
Meteen merkten we de kalmere en warmere sfeer op die je aan je eigen huiskamer doet denken, ruime keuze qua gerechten voor mensen met een allergie of voedselvoorkeur hierbij adviseerde de gastheer ons persoonlijk welke gerechten we wel of niet konden nemen(met aanpassingen).

Prima wijntjes geserveerd gekregen wel wat aan de duurdere kant maar het glas was goed gevuld en dat namen we voor lief. Het eten liet niet lang op zich wachten.
Presentatie gewijs was alles simpel maar strak, de vleesgerechten waren standaard medium gebakken en voor mijn gevoel precies goed. We kregen ook tips van een vriendelijke jongeman over hoe we onze Vietnamese loempia het best konden eten.

Personeel werkte erg professioneel, vriendelijk en was makkelijk aanspreekbaar

Het dessert was in vergelijking met de Sumo op de grote markt wat uitgebreider(Aanrader om rustig aan te doen met de gerechten als je dit nog wilt nemen). Wij hebben uiteindelijk de cheesecake gedeeld.

Al met al een zeer geslaagde avond gehad en wij komen hier zeker terug
Dank je wel voor je prachtige recensie. Fijn dat je er was en graag zien we je terug bij Sumo Oriental!
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wat een verschil met de andere ayce restaurants! Mooi opgemaakte sushi en andere gerechten. Volop keuze met nog steeds de nadruk op de bekende gerechten uit de gewone Sumo formule. Hier en daar wat Thaise en Vietnamese gerechten. Porties zijn hier duidelijk groter dus bewuster kiezen is het credo. Erg lekker en veel beter dan andere formules. Ik had meer gerechten uit andere keukens verwacht maar misschien is dat een evolutie. Mooie zaak met gezellige buzz. Zeker ons nieuwe favoriete sushi restaurant.
Dankjewel voor je prachtige recensie. Fijn dat je er was en graag zien we je terug bij Sumo Oriental!
Roy K.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Sumo Oriental borduurt voort op het alom bekende "vreetschuur" concept met een andere kaart en inrichting van het restaurant. Hierin zijn ze zeer geslaagd. Je zit veel rustiger en intiemer. Het restaurant en het is niet al te groot
In het all-in concept mag je 6 keer 2 gerechten bestellen. Deze gerechten zijn groter en meer aangekleed. Knap als je dit haalt!
Dit restaurant is ook prima als je met kinderen wil gaan eten. Er is volop keus waarbij het leuk is om ze ook eens iets te laten proven wat zezelf niet zouden kiezen. Mijn kinderen waren helemaal gek van het ribeye gerecht...... Dit restaurant is een verademing tov het "vreetschuur" concept. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam en werkt snel. We zijn hele kritische eters maar kunnen op het eten niets aanmerken. De enige opmerking die ik kan maken is dat de gerechten niet altijd gelijk komen. Dat is jammer.
We komen hier zeker weer terug!
Tip: reserveer van tevoren!
Sylvana V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Na het regelmatige bezoeken van de SUMO vestiging in het centrum, waren wij nieuwsgierig geworden naar het nieuwe SUMO Oriental restaurant. Bij binnenkomst was al direct duidelijk dat dit concept van een heel ander niveau is dan andere populaire 'all you can eat' restaurants. De bediening was zeer vriendelijk en maakte ondanks de drukte een gezellige, maar wel professionele indruk. De service was beleefd en snel. Ook aan de gerechten is duidelijk te zien dat dit concept van een hoger niveau is dan andere SUMO restaurants (wij hadden deze gerechten absoluut niet verwacht bij een all you can eat concept). De gerechten zijn verfijnd en zien er prachtig uit. Onze aanrader is zeker de eendenborst, zalm tartaar en beef terriyaki.. deze was super mals! Eigenlijk hebben wij van alle gerechten genoten.

Dit restaurant is echt een aanrader voor liefhebbers van de 'ECHTE' aziatische keuken. De sfeer, het personeel en de heerlijke gerechten hebben samen voor een heerlijke avond gezorgd! Wij hebben genoten en zullen hier zeker vaker gaan eten.