Sumo Nijmegen

Erg rumoerig
Erg lang
Sascha J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Dit restaurant werd als een tip aangeraden door een collega. Het zou volgens hem een gezellig restaurant zijn met lekker eten en goede service. Na ontvangst werden aan een tafeltje in een lange rij geplaatst, waarbij je bijna op de schoot zat van de buurman. Hierdoor voelde het enigzins meer als een onpersoonlijke vreetschuur dan een gezellig restaurant.

Tijdens de eerste ronde kwam het eten snel aan. Het warme eten was lekker: het vlees was mals en op smaak. De rijst van de sushi was echter niet goed van kwaliteit, want de rijst was droog. Bij het oppakken viel de sushi viel snel uit elkaar. De salades en temaki's waren echter heerlijk.

De resterende rondes verliepen helaas niet zo soepel. Op een gegeven moment hebben we drie kwartier moeten wachten tot we het eerste gerecht ontvingen van de tweede ronde. Daarnaast waren het vlees en de garnalen koud en niet meer op smaak. Het personeel maakte een gehaaste indruk en ging onpersoonlijk ter werk. Zonder excuses, na het lange wachten, werd het eten neergezet en ze waren er alweer vandoor. Rondom ons begonnen we ook te merken dat er meerdere mensen ontevreden waren. Het toetje moesten we verder ook zelf aangeven. Gelukkig werd dit wel tijdig geserveert.

Kortom: eten is van wisselende kwaliteit. En wat mij betreft heeft dit restaurant nog veel te leren op het gebied van service en prijs/kwaliteitsverhouding. Tip zou zijn dat er tijdig met de gasten wordt gecommuniceerd over de drukte.

Bij het afrekenen moesten we ondanks het lange wachten en de slechte kwaiteit van het eten toch het volle bedrag betalen, zonder excuses of een uitleg van het personeel..in onze ervaring zijn er betere alternatieven beschikbaar in Nijmegen voor deze prijs.
Liza L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Heerlijke sushi, fijne porties en hartelijke bediening. Bij andere all you can eat-restaurants wordt je na een bepaalde tijd duidelijk gemaakt dat de tijd bijna op is. Bij Sumo Nijmegen letten ze daar niet zo op, dus geen gehaast! Heel fijn.
Esmee0407 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Erg mooi ingericht, met volle bloemen met mooie roze bladeren. Mooi decor! Het eten is uitstekend en de bediening erg snel, niks op aan te merken. De enige tip voor het restaurant is om de tafeltjes die langs de achterwand (bij de bank) staan, iets uit elkaar te schuiven, je zit erg dicht op je naaste buren.
Nielskoekkoek .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Met zijn tweeën bij Sumo Nijmegen gegeten. Het was een geweldige avond. Het eten was erg lekker. De bediening was super snel. Het decor was sfeervol, echter de tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar. Prijs voor all-in eten is zeker niet duur, drankjes wel aan de prijs. Lekkere avond!
Lars_H .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Sumo werd ons aangeraden door een vriend. We werden aan een tafeltje in een grote rij reeks gezet. Niet gezellig en enigzins ongemakkelijk. Sushi was goed, hoewel aan de flauwe kant. Vlees was meestal goed, maar niet warm genoeg. Service zéér onpersoonlijk en gehaast. Wat ons betreft zijn er betere alternatieven te vinden.
Relaxed010 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Op een druilerige zondagmiddag, na de Zevenheuvelenloop, bij dit restaurant terecht gekomen. Nette, vlotte bediening. Het eten, de sushi, lekker vers en snel op tafel. Redelijke prijzen qua eten, de drankjes zijn daarbij wat uit verhouding.
HarryTop .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Gister avond wat gegeten bij Sumo Nijmegen, op goed geluk binnen gelopen en nooit eerder "All you can eat" sushi gehad.
Gezellig even bij gepraat met mijn moeder en een goede vriend. Alle 3 vrij kleine eters.
Ons werden de principes van het onbeperkt uitgelegd, simpel en duidelijk.
Dus wij bescheiden maar 2 rondes bestelt ipv 5, alleen dat bleek voor ons veels te veel.

Het personeel vatte dit slecht op en we werden direct beschuldigt van het feit dat wij ons niet aan de regels hielden.
Met als gevolg dat we een boete moeten betalen over het feit dat wij niet alles lekker vonden en helaas niet alles op konden.

Dus ik ben naar de "hoofd" serveerster toe gestapt en heb het volgende aangegeven.
" Ik kom hier om lekker te eten, niet om mij vol te stouwen en zoveel mogelijk te bestellen. Ik vind het alles behalve gastvrij dat jullie ons beschuldigen tot lastige gasten terwijl je niet eens vraagt of het überhaupt naar wens is.
Bovendien vind ik het te zot om normale gasten een boete op te dragen omdat ze voor je restaurant kiezen.

Helaas accepteerde ze mijn mening niet en heb ik ruim 100 euro afgerekend voor 3 man en 1 drankje p.p.

Hier kom ik nooit meer..

Kelvin S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Gisteravond gegeten met vrienden. Goed bevallen. Vriendelijke personeel. Smaak van sushi is zoals het hoort. Lekkere bief rollertjes. In tegendeel lekkerder dan de bief blokjes. Als Sumo voor de zelfde prijs inclusief eerste drankje zal die zeker meer klanten aanspreken.
DominiqueD90 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Ik ben bij verschillende sumo's in verschillende steden geweest, persoonlijk vind ik deze in Nijmegen het fijnst. Ondanks de ontzettende drukte blijven ze allemaal even aardig. Dit zie je niet in iedere AYCE restaurant.
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Lekker gegeten bij Sumo in Nijmegen! Lekkere gerechten en de sushis zijn toch wel mijn echte favoriet!! Het loopt lekker vlot. Heb hier gegeten zoal diner als lunch. Ook als lunch is sumo Nijmegen een echte aanrader! Je zit lekker vol je hoef niet eens meer avond te eten.
Timm1967v .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Toch een concept dat schijnbaar veel mensen aanspreekt. Volle bak! Gerechten aanvinken op een kaartje en in rondes laten bezorgen. Aziatisch/Japanse tapas, veel sushi. Prijs-kwaliteit is dik in orde. Service, ondanks dat men niet veel tijd voor de gast heeft, zeker wel oké. Minpunt vond ik dat we erg dicht bij andere gasten zaten, bijna aan tafel. Toch zeker een leuk restaurant in de binnenstad!
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Te ver achteruit gegaan qua kwaliteit. Lunchkaart is flink ingekort. Geen beefgerechten meer bij de lunch en toch nog 20 euro vragen. Sushi smaakte niet zoals in het begin. Gastheer bij de deur staat met de rug naar je toe dus je kunt nog eens geen klacht indienen. Helaas geen Sumo meer voor ons.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Regelmatig, als we even niet meer weten waar uit eten te gaan, kiezen we voor Sumo. De sushi is heerlijk en de bediening netjes en erg snel.
De sushi wordt snel uitgeleverd, je krijgt meer dan genoeg de tijd om heerlijk te genieten van de vele verschillende soorten sushi en andere Japanse gerechtjes.
Ondanks dat het bijna altijd vol zit, kan je dankzij de inrichting en het hoge plafond rustig eten, zonder dat je teveel last hebt van de gesprekken om je heen.
Helen E.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
De bediening was erg traag en legde niet duidelijk uit hoe het concept precies werkte. Erg vriendelijk waren ze ook niet. Daar bij kwam nog dat er bladluizen in mijn verse munt thee zaten maar gratis een nieuwe krijgen of een ander drankje gratis, nee hoor!! Daar deden ze niet aan. Ook duurde het lang totdat we de gerechten elke keer kregen. Ik ga er zeker niet nog een keer heen. Ik zal eerder kiezen voor een ander sushi restaurant.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Service?? Helaas hebben wij dat niet mogen ervaren. Wat een drama!! De sushi was prima maar 3 kwartier wachten op een gerechtje van niks gaat ons een beetje te ver.
Personeel is absoluut niet vriendelijk. Bij klachten krijg je een soort ingestudeerd praatje en dat was het. Wij raden Sumo dan ook sterk af!!
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Gisteren helaas een slechte ervaring gehad met Sumo Nijmegen. Ik eet graag sushi maar zo lang wachten (bijna een uur), dat vind ik toch echt te gek. Service is erg slecht. Het personeel is afwezig en let niet op lege drankjes. De man achter de kassa (manager of zo) was zeer onaardig. Hij bleef maar in discussie gaan over dat we niet lang hoefde te wachten en dat het normaal nooit zo gaat, helaas was dit al de tweede keer dat we zo behandeld zijn. Geen Sumo meer voor mij.
Vincent_Vega .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Prima eten en niet duur.
Helaas is de kaart wel veranderd en kleiner geworden. Als je geen sushi liefhebber hebt wordt het menu vrij snel eentonig. Als Sushi liefhebber genoeg keus, maar ook hier minder geworden.

Boven is het prima zitten, de kelder ziet er netjes uit maar is niet heel prettig zitten.
Op drukke momenten vergeet het personeel wel eens wat vragen op te volgen.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Heerlijk gegeten bij Sumo in Nijmegen. Super sushi :-) en ook de warme gerechtjes waren prima van smaak.
De service een klein minpuntje: er loopt genoeg personeel, maar hebben niet snel genoeg in de gaten wanneer je ze nodig hebt. En onze 'bestelkaart' was kwijt. Beetje vreemd.
Maar verder niks op aan te merken. We hoefden niet lang te wachten op de gerechten en ik vind het restaurant gezellig ingericht. (Als ik het vergelijk met Arnhem). Leuke en lekkere avond gehad.
Job Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Op donderdag 26 maart een erg gezellige avond gehad in Sumo. Ik ben hier al vaker geweest en iedere keer ga ik er tevreden weg. De service is niet erg persoonlijk, maar over het algemeen wel vrij vlot. Het eten is precies wat het moet zijn; niet de beste sushi en andere hapjes, maar goed bereid, snel en ook veel.
Danielle1991 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Afgelopen zaterdag wezen eten met mijn vriend. Niet gereserveerd dus toen we om 19u binnen kwamen was er geen plek maar er werd ons verteld om 20.30u terug te komen. Dit deden we en we kregen idd een plekje. Er werd ons verteld dat het wat langer kon duren vanwege de drukte, wat voor ons geen probleem was. Nadat onze invulkaart werd meegenomen en een half uur voorbij ging vroegen we ons toch af waar het eten bleef. De medewerkers hadden weinig oog voor je, maar toen we toch iemand te pakken kregen werd ons verteld dat onze invulkaart was kwijtgeraakt. Zonder enig excuus of iets kregen we een nieuwe invulkaart. Al met al, een uur gewacht voor dat er eten op tafel kwam. We hebben snel gegeten vanwege de trek en niet kunnen genieten. Mijn partner heeft op het einde een medewerker aangesproken over het feit dat er geen excuus of wat dan ook is aangeboden. Hij zei ons toen een drankje van het huis te mogen aanbieden en zelfs dit leek teveel gevraagd. Aparte situatie, maar vooral jammer van de leuke avond.