Sumo Markthal

Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:30
7,2
JoJam .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Van de bestelde 'sashimi mix groot' waar je 12,50 euro extra bijbetaald voor lekkere combinatie van rauwe via, heb ik maar liefst drie plakken vis (ongeacht welk soort) minder gehad. Dat is erg jammer in tegenstelling tot andere vestingingen, waar overigens de plakken vis velen maler groter zijn gesneden.
Jaimyvanbeveren .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Sushi is helemaal in , maar toch blijf ik het bij Sumo het lekkerst vinden. Dit vanwege de crispy sushi! Wel vind ik dat de bediening iets meer klantgericht moet zijn. Ze kijken niet goed rond en werken meer in rondes!
Ook ben ik gek op de lunch bij deze Sumo en dan vind ik het jammer dat dan een stuk minder op de kaart staat. Voor de rest een super concept en lekker eten. Tot de volgende keer!
Stefan L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het eten was echt niet lekker!Normaal zijn we gek op sushi maar dit was echt niet goed. Maki's waren heel smakeloos en zagen er afgeraffeld uit, de inktvisringen waren taai, sashimi zat onder de saus waardoor je de vis helemaal niet meer kon proeven, gebakken banaan was één en al vet! Jammer! Wij komen hier niet meer terug!
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Met valentijnsdag hier gegeten,het is het allemaal net niet,bestellingen gingen soms niet goed of kwamen helemaal niet,personeel gooit het neer,je haalt de 5 rondes bij lange na niet omdat het te lanf duurt voordat je je vorige bestelling had,maar het eten zelf was wel weer lekker.
Eefje68 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
We wilde eigenlijk op de Binnenrotte gaan lunchen bij Sumo, maar deze bleek helaas dicht te zijn voor lunch, dus toch maar weer naar Sumo markthal. Was vorige keer niet goed bevallen en deze keer weer niet. Eten is prima, maar de bediening is erg traag, soms krijg je gewoon 2 of 3 gerechten niet. We hebben in 2 uur tijd op het nippertje 3 rondes gehaald doordat het personeel je lijst gewoon niet ophaalt. Op de Binnenrotte was het altijd top! Ook de hoeveelheden per ronde van 8 naar 5 vind ik jammer, daardoor zou je mogen denken dat ze wel wat sneller mogen zijn met het eten.
Brigitte M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Lange wachttijden, zelfs als je gereserveerd hebt. Als je geen All you can eat wilt, raken ze bijna in de war. Eten is redelijk. Eerste en laatste keer dat ik hier was.
Kiran N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Hmmmm heerlijke sushi verkopen jullie hier! Het ziet er super uit en ik kom hier zeker terug. De bediening is ook heel aardig en legt alles goed uit.
Lisette L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Bij Sumo Markthal kan je prima sushi eten en ook de kaart biedt variatie. Ook hebben ze de kaart ivm nagerechten aangepast en kun je nu ook taartjes bestellen. Dat vind ik echt een aanwinst. De cheesecake smaakt goed.
De sushi is goed te noemen. Ruime porties en goed van smaak.
Het personeel is typisch voor het all you can eat formule. Het blijft op de tafel neerkwakken en er is weinig oog voor de klant.
De locatie is natuurlijk top. Met leuk uitzicht op de binnenkant van de markthal.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Plus:
de locatie, een van de lekkerste paling sushi hier. Gelukkig was deze niet zo steenkoud als alle andere sushi producten.

Min:
zoals als in de plus aangegeven: ijskoude sushi.
Waardeloze bediening: het glas ijstea van mijn vrouw werd al weggehaald toen het nog halfvol was. Uiteraard vermeld maar het jochie (lees de bediening) wou direct in discussie gaan.
Iedere gang werd er wel iets vergeten wat wij besteld hadden. Ontzettend lange wachttijd na bestelling. Ga dan vooral niet zeggen dat ze problemen hebben omdat het druk is. Wees blij dat het druk is denk ik dan. Maar ook een nogal ongeloofwaardig als het restaurant nog niet voor 50% gevuld is. De bovenverdieping was compleet leeg. Dit was de 2e keer dat wij hier waren en komen hier nooit meer!! Ik weet zeker dat er in de Markthal veel betere eetgelegenheden zijn die ook niet zo duur zijn.
Yvonhall .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Wij zijn echte Sushi liefhebbers maar dit was echt slecht. Heel smakeloos. Alleen de sushi met paling was okay. Bediening vriendelijk en entourage ook goed. Maar Sushi en vooral de rijst was slecht. En veel te grote rollen. En te koud geserveerd.
Proevert010 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Hier met familie inclusief kinderen gaan eten. De sushi is redelijk. Mijn favoriet de grilled eel (paling) is smakelijk. Zalm en tonijn ook lekker, misschien iets te koud geserveerd. Voor de kinderen hadden we de gehaktballetjes en kipspiesjes wat erg in de smaak viel. Voor een al You can eat concept is de kwaliteit best aardig. Leuke locatie in markthal.
Grimes .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Prima gegeten bij Sumo Markthal. Helaas een tafeltje in een wat minder gezellige hoek van het restaurant. Op de bovenverdieping kan je bestellen met een tablet in plaats van het bekende 'kladblok'. Helaas liep de tablet meerdere keren vast waardoor mijn partner naar de bar moest om deze te laten resetten. Het eten werd snel gebracht en was goed warm. Ik vind 27,50 redelijk prijzig voor anderhalf uur all-you-can-eat.
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Met familie voorafgaand aan een bruiloft in de markthal terecht gekomen. Prachtig entourage. We hebben verassend lekker sushi gegeten in dit Japanse restaurant, prima van smaak, aardige bediening, prima decor. Al met al een goede ervaring.
Francesca F.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Bakje zalm sushi voor onderweg , normale prijs niets speciaals maar blijft altijd lekker en goede wasabi. Niet echt binnen gezeten dus weinig van mee gekregen mooie locatie maar in de markthal hoor je andere dingen te eten!
Marko D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
lang geleden (jaar of 5-6?) dat ik in all-you-can-eat sushi restaurant ben wezen eten. dit keer in de markthal, een wel erg mooie locatie! we waren met z'n tweeën en wilde even snel sushi eten. dat kan hier inderdaad. prima service ook, niet te opdringerig en steeds precies op tijd.
voor mijn idee was het ook altijd 'veel voor weinig' maar zag dat de prijs per persoon (op een donderdag) inmiddels 27,50 is en dat vind ik niet heel goedkoop meer.
de eerste rondes sushi besteld, we vonden ze allebei niet heel bijzonder, maar van het 'all-you-can-eat' nivo dat je kunt verwachten. ook een paar interessante combinaties geprobeerd (zalm met mango of beef-sushi) maar die waren niet echt heel lekker. traditionele sushi heeft de voorkeur.
Daarna ook enkele warme gerechten besteld; hier viel vooral de smaak op, of het gebrek eraan eigenlijk. flauw en vlak. biefstukreepjes die ook varkensreepjes zouden kunnen zijn. eend wat naar biefstuk smaakt... enzovoort. alles heeft een soortgelijke smaak. Tempura garnalen dan maar, die zien er in ieder geval mooi uit... maar hier proef je alleen het deeg. De garnaal echt niet kunnen proeven.
ook mijn vroegere favoriet (steak met lekker knapperige knoflook) vond ik niet echt lekker meer.
qua eten voor deze prijs dus niet echt meer een aanrader, helaas. Volgende keer eten we wel bij 1 van de vele andere mogelijkheden in de Markthal, is waarschijnlijk nog goedkoper ook.
M. M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Ijskoude sushi die regelrecht uit de koeling op tafel komt, vis die in niets lijkt op wat het moet zijn en bij de vraag of er een glas water geserveerd kan worden merkt men op dat fit alleen gecombineerd kan wirden met alcohol?!
Op deze locatie zijn er betere alternatieven voor een gunstiger tarief...
Alise K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Of de gerechten zijn te zout of te vlak van smaak bv de garnaal in tempura kon ook iets anders zijn. Het lamsvlees en en biefstuk smaakte meer zeepsop ... Het personeel kan beter maar voor dit soort restaurants kan je dit verwachten. Toch 30 euro kwijt wat ik teveel vind voor deze troep. 1 x nooit meer.
Kevin_kuyt .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Zoals alle andere sumo heel mooi ingericht interieur net iets anders met de tafels en stoelen. Het eten viel tegen sushi net aan de warmere kant. Warm gerechten of lauw en koud geserveerd. Bediening niet zo attent meeste stonden meer aan bar gehangerd dat nodig is. Kortom alles was een teleurstellend avond vergelijking met andere sumo. Volopig geen sumo markthal
Jeroenrotterdam .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
hier meerdere keren geweest mijn favoriete all you can wat sushi restaurant.

Super vers en vriendelijke bediening. En het restaurant is leuk ingericht en ook nog is in de markthal top!
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Snelle service. Lekkere verse sushi. Van all you can eat had ik niet veel op, maar na een bezoek aan Sumo in de Markhal ben ik om. Je ziet ze alles vers maken. De mini hamburger was erg lekker. Leuk idee en met dat bapao deeg was het net echt.