Sumo Hilversum

Vrijdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Sumo Hilversum

Annemette V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten bij Sumo in Hilversum. Rustige maar fijne omgeving anders dan wat ik gewend ben in andere filialen. Wat eten betreft was het zoals gewoonlijk voortreffelijk.
Joop W .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben nog niet eerder op deze wijze gegeten. Je hapjes opgeven met een tablet. Het was verrassend leuk. Allemaal kleinere gerechten maar zoveel als je wilt. Het was bijzonder lekker. Snelle bediening en een gezellig druk restaurant. Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen!!
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk. Vooral glutenvrij was goed geregeld. Personeel goed op de hoogte wat er glutenvrij gemaakt kon worden. Duidelijke kaart, genoeg keuze en alle glutenvrije gerechten apart gebracht, top
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We hebben hier met zn 4 en gegeten. Zoals je van sumo mag verwachten, heerlijk eten constante kwaliteit, veel keus en vlotte bediening. Wel altijd druk.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Geregeld hier lunchen en de lunchboxen zijn erg lekker. Lekker in centrum dus prima voor Japanse lunch tegen eerlijke prijs
Fabian L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij zijn hier vaker geweest maar was al weer even geleden en was altijd wel goed eten. de service was wel goed, gaat makkelijk en snel met de tablet. Het eten was vrij smakeloos, de gefrituurde gerechten smaakten naar oud vet, rijst had geen smaak de sojasaus was heel zout, de wasabi was droog en smaakte nergens naar, je kon het gewoon zo op eten zonder ergens last van te hebben,
Wij gaan hier niet meer heen, erg jammer.
M P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Hulde aan het personeel!! Jullie maken de avond compleet. Het eten is altijd goed maar jullie zorgen er voor dat we altijd met een fijn gevoel weg gaan.
Ga zo door!!
Laila A.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
We hebben super lekker gegeten en de ipad service is echt top!
Erg genoten en de sfeer was goed.
Toetjes zijn verrukkelijk! Zeker voor herhaling vatbaar.
Nabila A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ik was vandaag wezen eten bij Sumo in Hilversum, het eten was snel geserveerd en heerlijk, ook de bediening was top. Zeker een aanrader.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Zo, dat was even schrikken. Ik kom altijd graag bij Sumo in Haarlem, maar naar Hilversum kom ik niet meer. Het was zaterdagavond en erg druk, dan kan ik me voorstellen dat alles wat minder gaat. Maar wat een ongeïnteresseerd en onbeschoft personeel zeg! Er kon geen lach of zelfs maar iets van een woordje/zin vanaf van de mensen die bestellingen op kwamen nemen. Alles werd haastig op tafel gepleurd. We hadden 2 uur de tijd om te eten vanaf 18:00, maar om 19:30 werden we behoorlijk gepusht om een toetje te bestellen en er werd onder onze neus afgeruimd, terwijl de meesten van ons gewoon nog met de mond vol zaten. Ook de toetjes werden op tafel gegooid en terwijl de ene helft van de tafel net de desserts kregen, werd de andere helft van de tafel al helemaal afgeruimd. Heb me nooit eerder zo gepusht gevoeld om snel 'op te rotten'. Sushi was lafjes, weinig op smaak en met weinig liefde gemaakt, dat kunnen ze in deze keten beter. Geen €37.50 pp waard. Gewoon maar weer naar Haarlem voortaan.
Frenco .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met 5 personen bij Sumo gegeten.
Helaas was all-in niet echt heel erg all-in, sashimi en enkele andere gerechten wordt extra voor berekend, zo ook het drinken. Bij de gebakken gerechten wordt veel suiker gebruikt, geen aanrader dus. En de sashimi waar ikzelf voor kom was nog redelijk bevroren.
Personeel is deels goed en deels niet gemotiveerd.
Na een beetje doorvragen bleek dat de fooien niet bij het personeel terecht komen.
Niet echt een aanrader dus.
Titus V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Echt heerlijk gegeten! En waanzinnig aardige service! Kom hier regelmatig en steeds weer overheerlijk! Centraal gelegen, goede parkeergelegenheid in garage recht tegenover,zeer de moeite waard!!!!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Hier gegeten met mijn vrouw we hadden heerlijk gegeten het enige probleem was dat de service verbeterd moet worden. Ik heb vroeger zelf in de horeca gewerkt, je kon gelijk zien dat de personeel niks van service weten. We zaten in het bargeelte blijkaar omdat ergens anders geen plek meer was. Onze bestellijstje lag al minuten op tafel, het personeel liep er gewoon langs, er werd nauwelijks gevraagd of we wat te drinken wilden. Personeel zat gewoon te eten en op hun telefoon te spelen en in groepjes te kletsen bij de bar waar "wij gasten" bij zaten en konden toekijken hoe gezellig zij het hadden terwijl wij service van hen moesten krijgen. Eten is niet erg maar er werd mij geleerd dat er in de keuken gegeten moest worden en niet waar gasten het konden zien. Naar onze mening is het eten goed alleen voor de service moet je hier niet heen gaan.
Mandy L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vandaag wezen eten , je krijgt hele grote porties waardoor je snel vol zit
Ook vond ik de aandacht van het personeel niet optimaal .
Prijs kwaliteit verhouding klopt voor mijn gevoel niet , 28,50 pp excl. drinken . Wij gaan er niet meer heen
Trees R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gisteren eten besteld bij Sumo. Het zou om kwart voor 6 gebracht worden. Om kwart over 6 maar eens gebeld. Kreeg ik te horen dat de bezorger langs was geweest, maar geen gehoor kreeg, terwijl we om kwart over 5 al binnen zaten en de bezorger hadden kunnen zien, als hij langs was geweest. Tie minuten later nog maar eens gebeld. De jongen kwam uit Laren en zou zo het eten langs brengen. Inderdaad een paar minuten later kwam hij ook. Wij pakken het eten uit en tot onze verbazing was de rijst niet meegekomen. Weer bellen. We zouden ter compensatie 2 cola krijgen, die we beide niet drinken. De rijst en de cola kwam inderdaad snel daarna, maar was waarschijnlijk nog eens opgebakken, want er zaten verbrande mais korrels in en de rijst was ook stug. Nee, na 3 x goed geregelde bezorgingen gooien ze er nu met de pet naar. Jammer.
Jammer om dit te horen!!
Onze kwaliteiten proberen we zo goed mogelijk te behouden. We doen ons best om de gasten tevreden te stellen.
Misschien is er toch een misverstand geweest als de bezorger zeg dat hij bij u stond.
Vanwege de drukte is het geen excuus zoals u zegt naar 3 x goed geregelde bestelling is het jammer om zo door een fout een gast te verliesen excuses voor het ongemak.
Mocht het zo zijn dat u volgende keer toch wilt bestellen laat het me weten dan kan ik alles in orde maken

Mvg sumo manager
Joelie .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hebben hier al meerder keren gegeten. Er is altijd veel keus bij Sumo waardoor iedereen het naar zijn zin heeft. De kwaliteit van de vis was jammer genoeg slecht. Veel rare stukjes in de zalm en tonijn van de sushi. Ook vonden we de service niet zo fantastisch. We moesten zelf vragen of we nog wat mochtend drinken. Tot 3x toe. Het was helemaal niet druk maar degenen die drankjes opnamen zag je amper of ze keken niet. Jammer genoeg viel het deze keer voor ons tegen.
Marcoen V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gisteren hier neergestreken voor "al you can eat". De zaak zat stampvol maar we konden er gelukkig nog bij. Hoewel ze weigerden om kraanwater te geven, toch maar spa blauw besteld en het lijstje ingevuld. Hoewel we wel vaker sushi hebben gegeten, was de kwaliteit van de sushi helaas teleurstellend. We betwijfelden of alles dagvers was en het eten was veel maar dan ook echt veel te zout. Voor €28,50 weet je dat je uiteindeljk veel te veel rondes hebt dan dat je daadwerkelijk kunt eten. Daarbij zat het zo ongelooflijk vol dat het het decorum van een grote vreetschuut was, waar weinig persoonlijke aandacht vanuit het personeel voor de klanten was.
Cemal .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Sumo in Hilversum is gewoon een mooie restaurant. als je binnen komt lopen is het ook heel erg mooi, maar de voorkant dus de ingang ziet er niet speciaal uit. de banken zitten erg lekker maar de stoelen vind ik maar niks. maar het lijkt wel of het eten uit de hemel komt het is echt super lekker. als je van sushi houd dan moet je ooit langs komen bij sumo.
Dinnerfortwo .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Het all you can eat concept blijft fantastisch. De sushi is van goede kwaliteit bij Sumo, vergeleken met sommige andere alle you can eat restaurants. De bediening was vriendelijk maar kan verbeteren. Vaak werden de gerechten op tafel gezet zonder te vertellen wat het is en ook werd er niet gevraagd of we nog iets te drinken wilden.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
groot nadeel is dat je echt hutje mutje zit. over het eten zit overal mayonaise of mosterdsaus op. al die sausjes maken de sushi niet echt lekker.
De bediening is echt heel vriendelijk.
jammer maar volgende keer weer gezellig naar ons eigen sushi restaurant.