Sumo Hilversum

6,8
Duur
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Hier gegeten met mijn vrouw we hadden heerlijk gegeten het enige probleem was dat de service verbeterd moet worden. Ik heb vroeger zelf in de horeca gewerkt, je kon gelijk zien dat de personeel niks van service weten. We zaten in het bargeelte blijkaar omdat ergens anders geen plek meer was. Onze bestellijstje lag al minuten op tafel, het personeel liep er gewoon langs, er werd nauwelijks gevraagd of we wat te drinken wilden. Personeel zat gewoon te eten en op hun telefoon te spelen en in groepjes te kletsen bij de bar waar "wij gasten" bij zaten en konden toekijken hoe gezellig zij het hadden terwijl wij service van hen moesten krijgen. Eten is niet erg maar er werd mij geleerd dat er in de keuken gegeten moest worden en niet waar gasten het konden zien. Naar onze mening is het eten goed alleen voor de service moet je hier niet heen gaan.
Mandy L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vandaag wezen eten , je krijgt hele grote porties waardoor je snel vol zit
Ook vond ik de aandacht van het personeel niet optimaal .
Prijs kwaliteit verhouding klopt voor mijn gevoel niet , 28,50 pp excl. drinken . Wij gaan er niet meer heen
Trees R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gisteren eten besteld bij Sumo. Het zou om kwart voor 6 gebracht worden. Om kwart over 6 maar eens gebeld. Kreeg ik te horen dat de bezorger langs was geweest, maar geen gehoor kreeg, terwijl we om kwart over 5 al binnen zaten en de bezorger hadden kunnen zien, als hij langs was geweest. Tie minuten later nog maar eens gebeld. De jongen kwam uit Laren en zou zo het eten langs brengen. Inderdaad een paar minuten later kwam hij ook. Wij pakken het eten uit en tot onze verbazing was de rijst niet meegekomen. Weer bellen. We zouden ter compensatie 2 cola krijgen, die we beide niet drinken. De rijst en de cola kwam inderdaad snel daarna, maar was waarschijnlijk nog eens opgebakken, want er zaten verbrande mais korrels in en de rijst was ook stug. Nee, na 3 x goed geregelde bezorgingen gooien ze er nu met de pet naar. Jammer.
Jammer om dit te horen!!
Onze kwaliteiten proberen we zo goed mogelijk te behouden. We doen ons best om de gasten tevreden te stellen.
Misschien is er toch een misverstand geweest als de bezorger zeg dat hij bij u stond.
Vanwege de drukte is het geen excuus zoals u zegt naar 3 x goed geregelde bestelling is het jammer om zo door een fout een gast te verliesen excuses voor het ongemak.
Mocht het zo zijn dat u volgende keer toch wilt bestellen laat het me weten dan kan ik alles in orde maken

Mvg sumo manager
Joelie .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hebben hier al meerder keren gegeten. Er is altijd veel keus bij Sumo waardoor iedereen het naar zijn zin heeft. De kwaliteit van de vis was jammer genoeg slecht. Veel rare stukjes in de zalm en tonijn van de sushi. Ook vonden we de service niet zo fantastisch. We moesten zelf vragen of we nog wat mochtend drinken. Tot 3x toe. Het was helemaal niet druk maar degenen die drankjes opnamen zag je amper of ze keken niet. Jammer genoeg viel het deze keer voor ons tegen.
Marcoen V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gisteren hier neergestreken voor "al you can eat". De zaak zat stampvol maar we konden er gelukkig nog bij. Hoewel ze weigerden om kraanwater te geven, toch maar spa blauw besteld en het lijstje ingevuld. Hoewel we wel vaker sushi hebben gegeten, was de kwaliteit van de sushi helaas teleurstellend. We betwijfelden of alles dagvers was en het eten was veel maar dan ook echt veel te zout. Voor €28,50 weet je dat je uiteindeljk veel te veel rondes hebt dan dat je daadwerkelijk kunt eten. Daarbij zat het zo ongelooflijk vol dat het het decorum van een grote vreetschuut was, waar weinig persoonlijke aandacht vanuit het personeel voor de klanten was.
Cemal .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Sumo in Hilversum is gewoon een mooie restaurant. als je binnen komt lopen is het ook heel erg mooi, maar de voorkant dus de ingang ziet er niet speciaal uit. de banken zitten erg lekker maar de stoelen vind ik maar niks. maar het lijkt wel of het eten uit de hemel komt het is echt super lekker. als je van sushi houd dan moet je ooit langs komen bij sumo.
Dinnerfortwo .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Het all you can eat concept blijft fantastisch. De sushi is van goede kwaliteit bij Sumo, vergeleken met sommige andere alle you can eat restaurants. De bediening was vriendelijk maar kan verbeteren. Vaak werden de gerechten op tafel gezet zonder te vertellen wat het is en ook werd er niet gevraagd of we nog iets te drinken wilden.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
groot nadeel is dat je echt hutje mutje zit. over het eten zit overal mayonaise of mosterdsaus op. al die sausjes maken de sushi niet echt lekker.
De bediening is echt heel vriendelijk.
jammer maar volgende keer weer gezellig naar ons eigen sushi restaurant.
Proever-48 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Sumo restaurant zijn er heel veel in Nederland, maar bij deze zijn we voor het eerst. Interieur is bijna hetzelfde , sushi smaakt wel lekker en vlotte tempo met uitserveren van gerechten. Zou wel weer terug komen.
MarjoleinEvelien .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Mooie inrichting! Zo zie je dat niet vaak bij all-you-can-eat sushi restaurants! Keurige bediening en smakelijk eten. Ook op dit laatste punt stijgen ze uit boven het niveau van het gemiddelde all-you-can-eat sushi restaurant.
Aangezien het 2e kerstdag was, werden we tot slot allemaal getrakteerd op een heel leuk sushi serviesje, heel attent! Ik heb genoten en kom graag nog eens terug.
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Gisteravond met oud-collega's bij Sumo gegeten en een gezellige avond gehad. Jammer dat je geen 7,5 kunt geven op Iens, want eigenlijk neigt mijn beoordeling van zowel het eten als de bediening eerder naar een 7,5 dan naar een 7. Het eten was lekker en hoewel je bij een "all you can eat"-concept vaak geen enorm hoge verwachtingen hebt, vond ik het plezierig dat er ruime keuze was. De porties waren netjes van grootte en de smaak was goed. Ook de bediening was erg aardig en voorkomend.

Waarom ik dan toch geen 8 geef? Het duurde vaak lang voordat bestelde drankjes onze tafel bereikten en als je meerdere malen dezelfde sushi bestelde, kwam het gerechtje net steeds een beetje anders bij ons op tafel terecht. Nog een tip voor het restaurant: op de (algemene) website van Sumo is geen informatie over parkeren te vinden. Het is dat we door de diverse woonplaatsen perse in Hilversum wilden eten, maar anders was ik echt op zoek gegaan naar een restaurant waar in elk geval op de website staat waar je het beste kunt parkeren, hoeveel dat kost en hoe je van de parkeergelegenheid naar het restaurant kunt komen. Kleine moeite, groot gebaar.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Vandaag weer eens voor een lunch bij Sumo geweest. Mijn ervaringen zijn wisselend maar vandaag was het eten zonder meer goed. Tempura zeker niet vet. Sushi smaakte prima. Wat mij echt opviel was dat de bediening zelfs hun mond roerden. Normaal gesproken worden de gerechten vaak stilzwijgend neergezet maar vooral de twee Nederlandse jongens in de bediening waren zeer attent.
Rebekka T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Het eten en decor zijn prima. Echter, de service gaat mis. Toen ik met twee vriendinnen bij Sumo was, kregen we in één eetronde vijf porties eten aan tafel die we niet besteld hadden. Ook was de saus bij de loempia's een verkeerde saus en werden onze halfvolle glazen al weggehaald. Tot overmaat van ramp was de zalm óók niet goed gesneden. De manager ontkende dit en daarmee hebben ik en mijn vriendinnen een slechte ervaring met deze eettent.
CZ123 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Niks bijzonders, altijd wel lekker zoals gewoonlijk bij elke all you can eat restaurant vind ik. Eerste keer nadat ze hun kaart hebben vernieuwd, en goed bevallen. Alleen miste het yin en yang van de gerechten wel, zoals groente zeer yin is en rode vlees zeer yang, zag ik dit niet terug bij het serveren.
Kayleigh D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij Sumo. We hadden niet gereserveerd, omdat we dachten dat het op maamdag toch niet zo druk zou zijn. Het zat helemaal vol toen we binnenkwamen, maar gelukkig was er nog een plekje vrij. De sushi was erg lekker, vers en goed op smaak. Eén minpuntje (voor mij dan): ik vond ze iets aan de grote kant, waardoor ik er soms voor mijn gevoel erg vreemd uitzag tijdens het kauwen.. Maar al met al: alles was lekker, de bediening vlot en vriendelijk, de wachttijd perfect en de sfeer is gezellig.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Het spijt me om te zeggen, maar vanavond was het niet goed genoeg bij Sumo. Vooral de gefrituurde gerechten waren onder de maat. Waarschijnlijk was het vet niet heet genoeg. Loempia's daardoor slap & melig, net als de Ebi Tempura. De garnalenspiesjes hadden vrijwel geen smaak, zoals ze werden opgediend. En er moest helaas vlees terug omdat het nog veel te rood was. Jammer. De gezellige drukte en het Japanse bier, geadviseerd door de vriendelijke bediening, compenseerde gelukkig nog het een en ander. Volgende keer hopelijk weer beter, meneer/mevrouw Sumo.
Hidde M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Twee keer ben ik hier blijven eten met wat vrienden. Het eten was prima en in zeer ruime mate aanwezig, je gaat hier niet met honger naar huis. Het verbaasde me hoe snel alles op tafel kwam nadat ik had gehoord dat het soms nog wel even kan duren. Zeker een aanrader.
Warduitwillemstad .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Prima eten hier in een leuke ambiance van de winkelstraat en prima handrolls en lekkere verse sushi rolls. Toppertje in Hilversum
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Gisteravond hier wezen eten met mijn peetdochter en schoonzoon. Heerlijk gezeten in de rustige kant bij de bar, kun je enigzins rustig met elkaar communiceren, zonder in een menigte te zitten waar je qua geluid moeilijk te overstemmen bent.

Rustig aan heerlijke dingetjes gekozen en voor mijn schoonzoon die niet alles heerlijk vind een traktatie, zodat hij ook kan genieten.
In zijn geval veel warme vlees gerechtjes, voor de kleine sojabonen en sushi en voor mij zelf misosoep en natuurlijk sushi.
In combinatie met Japanse thee, heerlijk.
Om zomaar even uiteten te kunnen gaan blijft dit voor mij een aanrader.
Ben veel onderweg, maar kom graag weer voorbij. De service is ons prettig bevallen.

Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Prima Sushi en Sashimi, vriendelijke maar langzame service mede omdat het er zo druk is en een goed decor zeker als je bij de bar kan dineren.