Sumo Den Haag (Prinsestraat)

Prinsestraat 13 2513 CA Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sumo Den Haag (Prinsestraat)

Maandag t/m Woensdag 12:00 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:30

• MasterCard , Pin , Visa
7,2

Jouw recensie over het restaurant Sumo Den Haag (Prinsestraat)

Nadya L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Wij worden altijd zo blij als wij die crunchy rol en Creamcheese tuna op tafel krijgen!!!!
de service is goed en krijgen genoeg aandacht, mijn vriend houd niet om midden in het restaurant te zitten ze houden altijd rekening met zijn wensen.

Vandaag lekker thuisbezorgt door jullie!!
Simon P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
In tegenstelling tot andere Japanners hanteert deze fastfood Japanner niet het ‘all you can eat’ maar het ‘all you can wait’ principe. Na anderhalf uur wachten en één ronde van vier kleine hapjes kon ik echt niet meer. Nog even nagevraagd wanneer mijn lege rammelende maag het volgende hapje kon verwachten maar dat zou nog even duren. Aangezien wij niet de hele middag de tijd hadden om te wachten maar vertrokken, geen excuses maar vijandige reactie, wij hadden eerder moeten melden dat wij niet zo lang wilden wachten. Als compensatie mochten we afrekenen per gerecht, wat een service! Nooit meer!
Brit62 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Allereerst, het eten was lekker maar het tempo moordend hoog. Ik had van tevoren gebeld omdat wij (ons gezin die van allerlei kanten daar naar toe kwamen) pas om half zeven konden. De gebruikelijke tijd is van 18-20 uur.Ze zeiden dat de tijd geen probleem was en dat ze een sterretje bij onze naam zouden zetten zodat we rustig konden eten en omdat er een jarige bij zat. Eenmaal aangeschoven was er helemaal geen sprake van rustig aan doen en om 20.30 uur hadden we onze derde (van de vijf) ronde er op zitten en konden we niet meer bestellen. Op onze vraag of we dan wellicht nog een toetje mochten bestellen werd dit wel goed bevonden maar het gebruikelijke ijs waar je altijd mee eindigt zat er niet bij. Een piepklein stukje taart was alles wat we kregen. We hadden echt het gevoel dat onze tijd op was en de tafel vrij gemaakt moest worden. Mijn dochters verjaardag...niks over gehoord. Jammer, vorig jaar (mama Kelly) was er klein flesje champagne met ballon en kaartje op tafel gezet. Bij restaurant Puur (juni 2017, verjaardag van onze zoon) een dessert met "vuurwerk" en werd er zelf gezongen. Rekening 190 euro voor 5 personen. Binnen twee uur naar binnen geschoven. Wie redt er 5 rondes in twee uur?
R C.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het was alweer een tijdje geleden dat ik weer bij deze sumo had gegeten. De kwaliteit van de gerechten is sterk achteruit gegaan. Persoonlijk vond ik alles zijn enorm zout en erg vettig. Na het eten had ik gedurende een lange tijd veel dorst. De nigiri's zien en proeven niet vers.
Qua sfeer is het hier minder, wij zaten in een hoek waar het heel warm was en erg benauwd, echt ongezellig. Hier kom ik niet meer terug. Het is gewoonweg geen waar voor je geld.
Lekkerbek626 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Ben hier zondagavond 5 februari geweest met drie personen. Ontvangst was hartelijk en kregen een ruime tafel toegewezen. Aperitief stond snel op tafel. Concept is gewijzigd van maximaal 4 rondes met elk vier gerechtjes naar twee uur onbeperkt kiezen van de kaart. Kleine eters als wij kennelijk waren, kwamen wij niet verder dan drie rondes (ikzelf twee). Wij zijn geen culinaire experts maar het eten smaakte goed. Stokjes zijn voor mij niet weggelegd, dus op verzoek gewoon mes en vork gekregen. Deed men niet moeilijk over. Eten smaakte dus goed en vlotte en vriendelijke bediening. Entourage was redelijk tot goed. Verschillende ruimtes en niet 1 grote eetzaal waar de tafeltjes allemaal dicht bij elkaar staan. Rekening 111,80 voor drie personen (mede dankzij de sake van 9 euro en een bacardi cola) viel mee. Met wat 'simpeler' drankjes moet je het op zo'n zondag met drie personen wel redden met zo'n 100 euro.
Renice L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vandaag heb ik de sumo lunch genomen. Het was verschikkelijk. Het duurde meer dan een half uur voordat we wat sushi kregen. Meer dan de helft van onze bestellingen was niet eens bij de tafel aangekomen! Hiervoor wel goede ervaringen met sumo maar vind de zaak zo slecht geworden dat dit voor mij de laatste keer was. Erg jammer..
lekkerhapje69 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Vorige week op donderdagavond weer eens bij Sumo geweest. Het personeel was vriendelijk en de gerechtjes en de drankjes kwamen over het algemeen vlot op tafel, ondanks dat het best druk was. De gerechtjes waren vers en smaakvol. Het zag het er allemaal mooi uit. Ook met tussendoor afruimen was de bediening vlot. Soms misschien net iets té ijverig. Tot twee keer toe is het bakje met saus weggenomen terwijl ik het gerechtje nog aan het eten was. Voor de rest allemaal prima. We hebben een fijne avond gehad.
Isabel G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Een nigiri viel uitelkaar kwart van de rijst viel op mn bord en ze zeiden dat ik dat ook moest opeten anders krijg je een boete op een hele botte manier en boos ..
Hele lunch was verpest..
Hele slechte brutale service
André T.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Vanmiddag lunch bij Sumo en het was rustig toen ik kwam, later was redelijk druk. De gerechten waren nu al veranderd, maar ze waren nog steeds lekker. De sushi waren iets minder. Vriendelijke en snelle bediening.
Wimklein82 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Lekker gegeten afgelopen week met 2 personen.
Het restsaurant ziet er mooi uit. De bediening is heel erg aardig. Het eten is heerlijk. Sfeer is lekker druk. Veel eten goede prijs.
Josinevana .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Snelle sushi hap bij SUMO, bediening liet te wensen over, moesten meerdere malen vragen om onze drankjes... Duurde al met al erg lang! Eten verder wel prima.
BonnieV .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Heb altijd zeer goede ervaringen gehad met Sumo. Helaas viel het bij deze vestiging zeer tegen.

Eten smaakte niet erg vers, de rijst leek zelfs een beetje oud. Ook de andere gerechten vielen tegen qua smaak en versheid.

Daarnaast was de service teleurstellend.
Toen we binnenkwamen werden we niet al te enthousiast ontvangen. We werden in een hoekje gezet (opzich niet erg), waarna ze ons vaak vergaten als het om drinken ging.
Toen er eindelijk drinken besteld was kregen we het verkeerde, waarna er op de rekening wel van alles was bij gerekend qua onbestelde drankjes.

De sfeer voelde aan als een doorsnee wokpaleis. Niet zoals ik gewend ben van Sumo.

Vreselijk jammer!
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Wat doe je als je kleindochter verslaafd is aan Sushi? Naar ''All you can eat'' Sumo. Ik at ooit met de jongste ''op Scheveningen'' was ook prima maar te lang geleden voor een gedetailleerd verslag. Deze keer met twee meiden op stap en dat was geen corvée. De kwaliteit was -zeker gezien de prijs- ver boven verwachting en eigenlijk was het wel erg veel -suggestie: zorg ook voor een sessiemogelijkheid met minder gerechten. Totaalbedrag, inclusief veel frisdrank € 105, we gingen met een letterlijk en figuurlijk voldaan gevoel naar huis, voor herhaling vatbaar! De andere kleindochter is niet zo'n visliefhebber maar ook voor haar waren er voldoende (kip/vlees)gerechten en salades
paardekoper .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Ik ben niet de grootste ventilator van sushi en sashimi, maar mijn vriendin vindt het heerlijk.
Het was zeer, zeer goed. De sashimi en sauzen waren perfect.

Er waren twee serveersters, ze vriendelijk en attent, degene die voornamelijk onze tafel diende was erg aardig en echt geweldig.

Vaak met groeperen op van het is getroffen of missen, maar dit was iets anders. We zeker zal terug in de toekomst!

Lekker eten, geweldige service, geweldig uitzien en gevoel restaurant op een geweldige locatie.

Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Ik kom daar vaak maar de laatste paar keren, lijkt de kwaliteit sterk achteruit gegaan te zijn.
Sushi is droog en t gefrituurde eten vettig en niet lekker.
Ook is t te druk, chaos. We reserveren en komen op tijd maar alsnog moesten we 30min wachten. Krijgen geen drankje.. Je wordt in een hal gezet met de rest die wachten.
Je moet te lang wachten voor je eten.. Je krijgt niet alle bestellingen, dit moet je zelf goed in de gaten houden.
Uiteraard zitten er gelukkig nog velen lekkere sushi's en vleeshapjes tussen. De groentes zijn ook lekker.. Mis gewoon de oude 3/6jr geleden sumo.
natascha77 .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Laatste keer dat ik hier ga eten. Het was al een hele tijd geleden dat ik hier was geweest en in mijn herinnering was het goed. Wat is dit restaurant achteruit gegaan! Sushi niet vers. Vooral de ebi tempura maki. Zalm salade was sla met een soort van johma mayonaise zalm kwak. Ik kon niet plaatsen of het nu tonijn of zalm was. Dit zelfde mayonaise goedje werd ook in de sushi verwerkt. Beef rolletjes taai. Nee niet meer voor mij... dan maar iets meer betalen voor oni, ono of kiraku!
Magda B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Ik schrijf alleen recensies als daar een reden voor is. In dit geval vond ik dat dit nodig was.Bij binnenkomst werden wij naar onze tafel gewezen. De drank kwam vrij snel, maar op de verschilde rondes met eten moest soms wel erg lang worden gewacht. Hierdoor wordt het onmogelijk gemaakt om in de beschikbare tijd de 5 rondes te nuttigen. Ik begon met sushi. Deze was verre van bijzonder sommigen waren erg droog. Opmerkelijk was de sushimi met tonijn en avocado. Deze was niet gevuld met verse tonijn, maar met een tonijnsalade van de supermarkt. De komkommerstukjes waren smaakloos en ken uit de vriezer te komen. Hiervoor werd geen nieuwe op tafel gezet. Door het gebrek aan tijd de 3e ronde vlees besteld. Zowel de biefrolltjes (kaas en asperges), de eendeborstfilet en de lam waren geheel doorbakken en kurkdroog. Helaas werd ook hiervoor geen nieuwe geserveerd. Nog geen 3 minuten na mijn klacht kwam iemand anders met de mededeling dat we nog een keer iets konden bestellen, maar dan wel direct. En dat terwijl ronde 3 verkeerd as bereid en anderen net begonnen waren aan de 3e ronde. Navraag bij vertrek leerde dat wij van tafel moesten omda deze was gereserveerd. Dat Er iets fout gaat in de keuken is daarbij niet relevant. Opmerking bediening was ' sorry vergeten, maar de de tafel moest ook leeg zijn'. Bij de kassa slechts excuus en geen enkele tegemoetkoming in welke vorm dan ook. Vijf stukjes sushi die nog gingen is dan wel erg duur voor €27,50. Erg jammer en teleurstellend, dit had men beter kunnen oplossen. Voor mij nooit meer Sumo. Service en kwaliteit zijn blijkbaar ondergeschikt aan kwantiteit. Volgende keer naar soortelijke restaurants die dit wel bieden. En ik weet uit ervaring dat die er zeker zijn. Decor nog een voldoende maar dat is een kwestie van smaak.
herma K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Heel erg lekker gegeten op valentijns dag.
De hele zaak zat vol en de bediening is erg attent. Hoefde niet lang te wachten op eten en drinken. We misten 2 gerechten en het werd gelijk voor ons geregeld. Erg top allemaal.
Jenjennedy .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Ik ben hier met een aantal vriendinnen wezen dineren. Ik wist al dat dit culinair niet heel bijzonder zou zijn, maar dat het bedienend personeel nóg slechter was dan de afgelopen keren dat ik hier was vond ik wel een beetje teleurstellend. Als je t eten zo zout maakt dat je eigenlijk een waterkraan op je tafel zou moeten hebben mogen ze wel wat vaker aan tafel komen. Een lach of een kort praatje had er ook wel van af gekund. Gelukkig hoefde ik niet lang op de rekening te wachten.
francoisjosph .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Na lange tijd weer eens bij Sumo geweest. Opvallend is in ieder geval de nieuwe inrichting. Aardig, maar het blijft een vreetschuur. Ik kijk om me heen en zie gemiddelde mensen in een gemiddelde zaak matige sushi eten. Meer dan ooit trouwens. Ik moet er zelf ook aan geloven want ik zit er nu eenmaal. 6 ronden vreten, kan dat eigenlijk wel voor dit bedrag? Hoe dan ook, de eerste ronde....sushi met paling is het eerste wat ik in mijn mond steek. Hummmm.....leuke combinatie maar wel wat aan de zoute kant. De sushi is ook wat klein van formaat. De rest van de sushi die avond vond ik ook wel wat zout. Zeker de bedoeling dat je meer gaat drinken?! Verder geen bijzondere sake's, jammer. Een goede sake is onmisbaar bij Japans eten, maar goed deze tent wordt denk ik dan ook gerund door chinezen en ja, die vinden goede Sake minder belangrijk. Dus tsja, geen sushi-tent om over naar huis te schrijven. Het personeel is onervaren en van het betere smijtopjetafel werk. Maar goed dat moet kunnen in een land dat bediening al decennia geleden heeft gedegradeerd van een vak naar een studentenbaan! Niet dus...ik word gek van die ongeïnteresseerde studenten aan tafel. Misschien tijd voor een vrolijke revolutie van gasten die bediening als vak zien. Hoe dan ook, ik kom hier niet meer. Klaar mee.