Sumo Den Haag (Herengracht)

Herengracht 2-6 2511 EH Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sumo Den Haag (Herengracht)

5,8
5,8
Boris D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Met mijn vrienden bij sumo herengracht gaan eten. Dat is mijn favoriete suchi zaak.het altijd druk ,gezellig en uitstekend kwaliteit.

Het is lastig parkeren , centrum, maar om de hoek er is een parkeer garage.daar moet je wel gebruik van maken, want een plek op straat vind je niet.

Je kunt ook met openbaar vervoer. De laatste tijd als ik in de middag kom en wil ik gebruik maken van de lunch prijs aanbieding , dan moet ik vroeg zijn. Tegen 16 uur kan het niet meer. Het staat wel buiten dat het kan. Dat vind ik jammer.
Ik kom terug
Sharmaine B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Op zondag 12-02 komen eten. Eerste rondes gingen goed. Naarmate de restaurant leeg liep waren de serveerders/wijklopers nergens meer te zien. Glas werd meegenomen zonder te vragen of ik nog een drankje wou, 10 minuten rond kijken of ik nog bij iemand kon bestellen. Moest zelf mijn invul kaart zoeken omdat die te laat terug gebracht werd.. Serveerster was ook echt totaal niet vriendelijk. Lachen mag is niet erg. Na jaren sumo bezoeken word herengracht de slechtste. misschien een tip om het personeel meer te motiveren of te sturen. Service een 1. Verder eten was prima.
C Vier A M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
De bediening was zeer matig. Ondanks de weinige tafeltjes (lunch) liepen ze weinig gemotiveerd rond. Het eten was zeer slecht. Als fanatiek sushi eter heb ik heel wat plekjes bezocht. Deze was ronduit het slechtst. Het eten was oud (bosui uitgedroogd, de olie niet vers, de zalm niet echt smeuig en vooral zeer dun belegd, warme gerechten vielen tegen). Op het buitenbord staan twee prijzen. Aan de ene kant staat 16,50 & de andere zijde 19,50. Het verschil werd vooraf niet uitgelegd. Wij hadden aanvankelijk de 16,50 gezien (kwamen van die kant aangelopen). Op de rekening werd 19,50 gedeclareerd. Achteraf gehoord dat dit komt omdat er gebruik wordt gemaakt vd warme gerechten. Tot slot aan de bediening doorgegeven dat het eten zeer slecht was en waarom. Een matige, 'oke ik geef het door' kwam eruit. Sumo Herengracht Den Haag nooit meer!
Nica V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Op vrijdag avond geten bij Sumo. We kregen een tafel voor twee maar werd aangeboden om te verplaatsen. Bediening was zeer attent beter dan in de reviews te lezen is. Sushis waren lekker sommige verrasten ons zelfs. Spicy Beef sushi, Gyoza waren mijn favourieten. Gekregen wat we verwachten dus voldoende.
Barbera L.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag gegeten en het was er enorm druk. Dat was helaas te merken aan de kwaliteit van de sushi. Veel rijst, weinig vis. De tafel werd erg snel leeggeruimd, iets te snel naar mijn mening. Het dessert werd niet aangeboden en heb er zelf om gevraagd maar werd nooit geleverd. Ik heb de bediening hier op aangesproken en "ze gingen het na" waar ik vervolgens nooit meer wat van heb gehoord. Ook een andere serveerder "ging het na". Bij de 3e heb ik maar aangegeven dat het achterwege kon blijven omdat de thee inmiddels op was en de thee en nagerecht tegelijk besteld waren. Dit in combinatie met het teleurstellende eten die avond maakt dat ik voorlopig niet terugkeer.
CityLarkii N.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Bij binnenkomst werden we meteen al verveeld aangekeken omdat we het gedurfd hebben om NIET van te voren te reserveren. Een garderobe kennen ze niet, dus je jas mag je op je bankje of stoel proppen. De ruimte van de garderobekast hebben ze denk ik gebruikt om nog een viertal tafeltjes neer te zetten. Alles staat zo dicht op elkaar dat als je niet goed uitkijkt je bij je buren op schoot zit. Het toiletbezoek aldaar is ook geen aanrader. Als je net iets boven het gebruikelijke BMI zit, dan pas je niet in het hokje. Het is nog een hele tour om uberhaupt in en uit het toilet te komen, want de vloer is zo plakkerig dat je minimaal 5 minuten extra nodig hebt om van je plek af te komen. De toiletbril was kapot en de verlichting minimaal zodat je niet kan zien of het wel echt schoon is. De geur van toiletverfrisser was zeer sterk aanwezig en ik kan niet opmaken of dit standaard zo hoort of dat het was omdat er (ook in de gang bij binnenkomst) gewoon een enorme putlucht hangt. Bij terugkomst van dit hachelijke avontuur stond mijn thee al op tafel. Compleet afgekoeld. Naar mijn idee is kokend theewater na een paar minuten wel iets afgekoeld maar niet zover dat je het ice-tea kunt noemen. De sushi's waren plakkerig en taai op een uitzondering na daar gelaten. Alle gegrilde gerechten waren gedoopt in dezelfde saaie saus en het vet droop van de gefrituurde gerechten af. De zoete broodjes waren het enige lichtpuntje van de avond. De bediening was traag en in mijn ogen was dat expres zodat de 2 uur die je mag zitten gauw om is en ze niet zoveel hoeven te serveren. De enige keer dat men "oprecht" vroeg of alles naar wens was geweest was het moment dat we de rekening gingen betalen. Wat mij betreft een gemiste kans, mij zie je daar niet zo gauw meer terug. Erg jammer.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Bij binnenkomst na een paar minuten gevraagd of er streng op de tijd gelet werd daar alles uiterst langzaam ging. Bediening verzekerde dat er niet op de klok gelet zou worden deze avond en hebben zich gelukkig ook aan deze belofte gehouden omdat alles echt zeer traag bleef gaan. Sommige sushi waren goed aan andere zat weinig tot geen smaak en was de rijst gewoon niet lekker. Al de gefrituurde items hadden dezelfde sauce gezien waardoor die allen het zelfde smaakte. Kortom een maaltijd om snel te vergeten. Tot slot een tip voor het restaurant om de toiletten iets vaker na te lopen en dan ook schoon te maken.
Irfaan D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
30 minuten moeten wachten op de eerste ronde. Alleen maar fouten met de bestellingen. Ik heb een Allergie voor advocado en heb het aangegeven sturen ze handrol met alleen advocado.
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Zojuist toch maar weer eens besteld bij Sumo,helaas ook écht de laatste keer. De sushi was niet koud, rook muf toen de verpakking eraf ging, en smaakte niet goed. Bestel hier niets, erg slechte kwaliteit!!
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Tja, eerste en laatste keer Sumo Herengracht. Het duurde lang voordat de bestellingen op tafel kwamen en dan nog klopte het één en ander niet. Eten is erg zout, vrij smakeloos en slordig opgemaakt.

Ons zie je niet meer terug.
Ramirez .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gister voor de lange treinreis terug een sushi zalm en tonijn de luxe opgehaald. 18 makis en nigris (totaal) voor e19,95 redelijke prijs. Toen we na een tijdje de doos openmaakte kreeg de hele wagon water in hun mond. Echt goede lekkere sushi. Afhaalruimte aardige bediening en er werd echt snel en hard aan de orders gewerkt. Wij begrepen alleen de keiharde housemuziek in de wachtruimte. Zet dan wat Japanse muziek op, maar het eten echt lekker
Roger T.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Droge zoute kauwgomballen. Dit is het geen wat bij ons opkwam. Na al jaren bij dit restaurant geweest te zijn. (zn 10 keer in totaal) komen wij hier niet meer terug. Het viel ons op dat ze een nieuwe kaart hebben en daarmee lijkt het wel of ze een nieuwe chef of eigenaar hebben.

De rijst van de sushi is er zout gemaakt (zodat je meer gaat drinken) . Ook is de sushi smakeloos. En de garnalen lijken van rubber.

Wat is er gebeurd sumo? Normaal zat het altijd vol. Nu was er plek te over...

Wij komen hier niet meer terug.
Jammer!
Patteflet .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Vaker geweest, ook voor lunch. Deze keer was het op een zaterdagmiddag erg rustig. Vanwege de slechte berichten over 'all you can eat/sushi' laatst? We hebben deze keer droge maki's gekregen. Je zou denken dat ze juist nu meer op de kwaliteit zouden letten. Het was niet top. Erg koud. Alsof we bij chinees zaten waar ze vaak uit de diepvries zijn. Ik ben er persoonlijk wel even klaar mee. Zonde.
JLJmulder .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Kwam altijd vaak naar Sumo en ook over de berichten trok ik me weinig van aan. We hebben de 'all you can eat' lunch genomen en de kwaliteit was in mijn ogen totaal niet vers. De rijst smaakte erg droog en koud, ik kan ze tegenwoordig nog beter krijgen in de supermarkt. Echt een teleurstelling! Je zou denken dat ze beter opletten na alle kritiek van de afgelopen tijd. Over de bediening ben ik zoals altijd tevreden, altijd aardig en word goed geholpen.
S. K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
De sushi is hier heerlijk, maar het is en blijft natuurlijk wel een soort "all-you-can-eat-kwaliteit". De kleine vleesgerechtjes vind ik zelf wat minder lekker; ik ga echt puur voor de sushi en die is prima.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
We zitten nog net niet en we krijgen op een onvriendelijke manier te horen dat we maar tot 20:00 kunnen blijven. Vreemd want alle restaurants hanteren een tijd van 2,5 uur, maar hier dus 2 uur. Na 2 rondes tegen half 8 komt mevrouw weer en vertelt ons op een zeer opdringeringe en onsympatieke manier dat we de laatste ronde ingaan en dat we op tijd weg moeten, want het wordt druk. Na een onaardige discussie hebben we toch voor elkaar gekregen dat we de lijst terug kregen voor een vierde ronde. Om half 9 werd ons weer op een opdringerige manier gevraagd of we willen pinnen en als we apart van elkaar betalen of we het zelf willen uitrekenen. Wat is dit voor een service???? Ik ben uitermate ontevreden over de manier waarop met klanten wordt omgegaan. Ondanks dat de sushi en enkele gerechten wel aardig waren, kom ik hier noooooiiittt meer!! Anderen zouden dat ook niet moeten doen.
PHappening .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Prima als je even een snelle hap wil en veel honger hebt.
Sumo heeft verder weinig te maken met de Japanse keuken, maar het eten is op zich prima.
De prijs-kwaliteit verhouding stelt mij hier eigenlijk wel een beetje teleur, ik vind het dan ook ongelooflijk dat het hier altijd vol lijkt te zijn! Wij zijn hier altijd al snel 40 euro p.p. kwijt. Elke keer weer denk ik "daar had ik eigenlijk lekkerder voor kunnen eten..."
selo .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Wij zijn vast klanten van sumo prinsjestraat waar we altijd heerlijk eten en goed geholpen worden. MAAR ik had besloten om n keer naar naar de herengracht te gaan! Grote fout! We gingen aan tafel en voor dat we wat te drinken konden bestellen werd ons gelijk verteld dat we tot 8 uur konden eten op een onvriendelijke en opdringerig manier van eten en oprotten. Shushi viel elke keer uit elkaar en we kregen gerechten op tafel wat niet voor ons bedoeld was. Tien voor acht stond ze al aan tafel of we al konden afrekenen en weer opdringerig.Oh ja en ze had blijkbaar zo'n haast dat mijn drinken wat half vol was bijna mee werd genomen als ik niet optijd haar hand blokkeerde. Ik heb nog nooit zo gehaast gegeten. Alsof er iemand achter me aan zat! Heeeel jammer!
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Ik ben al een aantal keer bij Sumo gaan eten maar de laatste paar keer was het erg slecht. De sushi's smaken alsof ze niet vers zijn gemaakt. De warme gerechten waren ook niet meer zoals ze waren. Helaas kan de ongeïnteresseerde bediening dat niet goedmaken. Deze keer moesten we maar liefst 4 keer om de gebakken rijst vragen. Laatste keer Sumo voor ons gezelschap van 4.
Hotello_Es .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Gisteren weer eens gegeten bij Sumo. We hadden pech, de mooiste tafel aan het raam in de hoek maar de aller onvriendelijkste gastvrouw die aan het werk was. Je zit net en dan krijg je al te horen dat je 1,5 uur heb en je dan je laatste ronde moet bestellen. We hebben ons uiteraard helemaal volgevreten in nog geen uur dus dat was het probleem niet. Zoals altijd alles goed wat op tafel komt.