Sumo Arnhem

Iris V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Anouk M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Ik ging altijd graag naar sumo. Maar de afgelopen 3x dat ik ben geweest vond ik het echt tegenvallen. 1x in de avond geweest. Het personeel liep echt rond als een kip zonder kop en het duurde allemaal ook erg lang en werden gerechten vergeten. 2x geweest voor de lunch en wat heb ik me beide keren geërgerde aan het personeel. Allebei de heren die toevallig allebei de keren werkten, spraken amper Nederlands, waardoor moeilijk verstaanbaar en het straalde er echt van af dat ze zin hadden in hun werk. 5x moeten vragen om soyasaus, niet in zicht voor vragen of bestellen voor drankjes. Zaten gewoon op de bank en kwamen om de 10 min een keer kijken of ze wat konden doen. En alle 3 de keren was de zaak niet schoon. Je hoort je schoenen plakken aan de grond. Wat wel ten goede is verandert is het formaat van de sushi. Die is kleiner geworden waardoor je lekkerder eet. Verder was de sushi ook gewoon goed, zoals gewend. Maar voorlopig geen sumo meer voor ons. Ga liever naar een sushi zaak waar ik me welkom voel
Ahmet T.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
De muziek mocht wat beter, voor de rest was alles wel oke. Wel jammer dat veel dingen er niet waren. Het duurde een beetje lang voordat sommig eten er was.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Erg mooi restaurant met een moderne uitstraling. Het toilet was de twee keren dat ik geweest ben, erg vuil.
Heerlijk gegeten en het is een goed concept! Leuke overzichtelijke menukaart met heerlijke gerechten. Het personeel is vriendelijk en komt snel met de verschillende behoeften qua bediening.
Ildi N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Ik ben hier nu vaker geweest. Sumo wordt wat duurder, helaas.
Donderdagavond 27,50€ per persoon voor 2 uur All-you-can-eat.
Rustig tafelen doe je dus niet....je bent snel weer nieuwe gerechtjes aan het uitzoeken omdat die 2 uur zóóóóó om zijn.
De gerechtjes zijn overigens heerlijk!
Voor vegetariërs, geen-vis eters of andere diëten....geen probleem, je kiest op een kaart het plaatje uit wat je wilt eten en er staat aangegeven wat er NIET in zit. Ideaal!
Goede vlees en vis keuze! En gezonde andere gerechtjes!
Je kan hier ook goed koolhydraat arm eten....sashimi(rauwe vis), salades, warme groenten, gegrild vlees of vis.
Inrichting prettig, wel o.a. een grote zaal. Bediening is jong en persoonlijk! Dat is fijn als je al in zo'n all-you-can-eat concept zit.
Heerlijk om terug te gaan!
Jammer van de prijsverhoging...
Bethefood .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Voor 20-28 euro kunt u krijgen wat er op het menu staat. Heerlijke gerechte , van sushi tot gegrild vlees ,soepen ,ijs en noodles... Snelle service en vriendelijk personeel. Geweldige sfeer met mooie decoraties in Japanse stijl .
Mangkon ..
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
1 mijn favoriete zaken om bij te eten.

Het eten:
Goede kwaliteit, alles smaakt vers en erg lekker.

De service:
Bij deze Sumo zaak reageren ze sneller dan bij elk ander waar ik ben geweest. Vriendelijk en jong personeel!

Het decor:
Een mooie zaak, modern aziatisch ingericht en een fijne sfeer om in te zitten. Wel erg veel vlekken op de stoelen, maar dat vind ik geen probleem.
LSF .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Het is al een aantal jaar geleden dat ik voor het laatst bij Sumo heb gegeten. Ondanks de slechte verhalen besloot ik het toch te proberen. Het eten was middelmatig tot matig en over het algemeen veel te zoet. De sushi rijst overheerste de vis en er is eigenlijk geen gerecht waarover ik echt enthousiast was. Service was erg verdeeld. Drie van de obers waren erg vriendelijk, eentje leek alsof ze niet echt zin had, maar uiteindelijk is het de eigenares (?) die onze avond heeft verpest. We vroegen haar de rekening en wilden apart betalen, maar dat moest op haar manier en ze had duidelijk geen zin om het voor ons te splitten. Met een chagrijnig hoofd wilde ze ons z.s.m. de deur uitwerken. Ik vind het jammer voor de obers die wel goed bezig waren, want door dat laatste heb ik geen fooi gegeven. Misschien dat ik over 5 jaar weer Sumo ga eten...
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Voor de 2e keer bij Sumo geweest in een jaar tijd. Eigenlijk is er niet zoveel op aan te merken; de service is bovengemiddeld goed; kunnen veel tenten van leren. Het eten is redelijk goed; sommige gerechten erg greasy, en op een gegeven smaakt alles een beetje naar hetzelfde. Als je van dit soort concepten houdt, is Sumo wel één van de betere tenten, maar wij zijn wel een beetje klaar met dit type eten: niks ten nadele van Sumo.
_Emma .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Sumo heeft kwalitatief redelijke sushi voor een goede prijs. Het is ook mooi gelegen in het centrum van Arnhem. De inrichting is echter nogal apart, er staan namelijk emorme plastic kersenbloesembomen in het restaurant en het is ook erg druk ingericht. Wanneer het druk is bij Sumo wordt de bediening slordig en gehaast. Ook gaat bij drukte de kwaliteit van het eten achteruit.
Lisanne M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Gisteren voor het eerst bij Sumo in Arnhem gegeten en ik moet zeggen dat ik niet erg onder de indruk ben. De sushi is prima, maar ik heb al regelmatig betere sushi gegeten. De gefrituurde inktvisringen waren helaas taai; dat vind ik altijd erg jammer. In het voorste deel van het restaurant ziet het er nog wel gezellig uit, dat is niet zo groot en het is leuk aangekleed, maar achterin het restaurant is het groot en massaal. Hoewel de bediening vriendelijk en snel is, zou ik niet zo snel weer bij Sumo gaan eten als ik in Arnhem sushi wil eten.
Ri T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Lekker gegeten sushi was mooi om op te eten en de warme gerichte smaken lekker . super bediening en de sfeer was ook super gezellig .
Michèle G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Als je in Arnhem Sushi wilt gaan eten is dit restaurant zeker aan te bevelen. De bediening is vriendelijk en snel, soms is het een beetje hectisch helaas. Het decor is japans en je moet ervan houden, persoonlijk bevalt het me goed. Het eten wordt vers bereid en je kunt in de keuken kijken en zien hoe de sushi wordt gemaakt. De kaart is zeer uitgebreid en de keuze aan sushi is groot, ook voor mensen die voor de `vernederlandste` versie willen gaan zit er iets bij.
Nedernoor1 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
All you can eat concept. Mooi ingericht, druk, goede attente service. Helaas is het eten onder de maat. Heb me beperkt tot de sushi. De nigiri was ok, maar de maki en temaki waren niet goed. De rijst was te warm, de nori uitgedroogd, en de maki viel praktisch uit elkaar. De sushi zagen er niet netjes uit, ademde haastwerk. De makreeltartaar op een van de sushi was koud (net uit de koelkast waarschijnlijk). Kwaliteitsverwachtingen waren al aangepast nadat ik zag dat dit een all you can eat concept was, maar desalniettemin niet voldoende.
Roxane M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Ik had al veel lovende recensies gehoord van vrienden over Sumo Arnhem, maar pas toen ik een waardebon kreeg, besloot ik te gaan. Het is lang geleden dat ik zo leuk uit eten ben geweest. Het feit dat je met stokjes moet eten is erg amusant in het begin en wordt ook steeds leuker naarmate je het doorkrijgt. Heerlijk en zeer gevarieerd gegeten, het personeel was erg vriendelijk en het decor was ook een groot pluspunt. Hier komen wij zeker terug!
Snoepwinkel .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Je hebt in Arnhem veel mogelijkheden om Sushi te proeven. Sla Sumo maar over. De Sushi en het personeel hebben er weinig zin in, weinig echte smaak, weinig vers, weinig inspiratie. De wijn was oké. Trouwens was de plek om de volle luier van je evt. baby te vervangen gewoon in het Restaurant, eet smakelijk.
Romay Ayleen C.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Prima sushi! Ga bij voorkeur niet in het weekend dan is het minder vers en een langere wachttijd. 1 van de betere all you can eat restaurants in de omgeving!
Bibi21973 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Hier gaan wij graag lunchen. Bediening vlot, heerlijke gerechten en hele goede sushi. Crispy mayo en spicy tuna zijn erg lekker. Mooie grote sushi met goede stukken vis erin. Niks op aan te merken en we hopen er nog vele bezoekjes te brengen. Topper.
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Hier gegeten op een dag met tropische temperaturen tot 35 graden. Lekker buiten op het terras gezeten. Dat ligt op een fraai Arnhems pleintje met bomen.

De Japans ogende bediening was niets op aan te merken. Geen lange wachttijden, altijd aanspreekbaar.

Het concept "onbeperkt" sushi is niet in eerste instantie ons ding. We houden van bescheiden hoeveelheden van goede kwaliteit. Toch was onze ervaring uitstekend. Je hoeft je ook niet klem te eten. De kaart geeft veel mogelijkheden, ook als je niet van sushi houdt. Er staan zoveel heerlijke kleine gerechtjes op, voor elk wat wils.

We hebben op deze tropische avond uitstekend gegeten. We hadden al ervaring met dit concept bij Sumo Rotterdam. Nou, Arnhem is nog geslaagder geweest. We komen zeker nog eens terug.
Vanity W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Hier wezen lunchen, de inrichting van het restaurant is erg mooi. De sushi is vers en de bediening is lekker vlot en vriendelijk.