Sumo Amsterdam (Vijzelstraat)

Vijzelstraat 26 1017 HK Amsterdam Nederland Kaart
31-204207822

Meer informatie over restaurant Sumo Amsterdam (Vijzelstraat)

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras
7,2
Char18 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
De bediening was zeer vriendelijk en we werden snel geholpen. Ook zag het restaurant er super mooi en rustgevend uit. De sushi was super lekker en vers alleen de keuze was matig.
Hendrikv .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk gegeten, maar de menukaart is nog te beperkt. Ik heb vaker gevraagd naar gember en zout, het kwam pas de derde keer. Ook hadden we ijs besteld en dit werd verkeerd geserveerd.
Dani .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Ik ben niet gauw ontevreden over bediening, maar een aantal dagen geleden bij Sumo ging het me de pet te boven.
Bij binnenkomst lang gewacht tot we geholpen werden, eenmaal aan ons tafeltje werden we bijzonder onvriendelijk begroet en werd ons niet gevraagd wat we wilden drinken. Elke keer als we ons bonnetje ingevuld hadden met wat we wilden, moest ik bijna naar een serveerster schreeuwen voor haar aandacht zodat ze het eindelijk eens mee zou nemen. Dit resulteerde erin dat we er tot sluit zaten. Het gedrag van de bediening liet mijn mond open vallen: in plaats van ons tot het einde goed te helpen, keken ze op hun horloges en rolden ze met hun ogen. Mijn laatste ronde was incompleet, de dumplings zaten er niet bij.
Verder prima eten als het eenmaal kwam en prima ingericht. Maar ik kom nooit meer terug.
Obmarlin .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Restaurant erg in stijl van een sushi restaurant ingericht. Sushi smaakte zelf ook erg goed, andere gerechten wat minder. Personeel was erg vriendelijk en wilde gerust tijd vrij maken ondanks de drukte die er in het restaurant was.
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Eerste keer hier de 'all you can eat' formule geprobeerd. Sommige gerechten zoals de gepaneerde garnaal zijn iets anders klaargemaakt dan we gewend zijn, verder lekker en goed. Leuk om bij binnenkomst de koks aan het werk te zien. Voor een maandagavond was het druk,maatje bediening liep uit z'n naad om alles bij iedereen te krijgen. We vonden de obers zeer vriendelijk en servicegericht. Leuke sfeer! Sushi was lekker, wel iets kleiner dan gewend. Zalm en lam waren smakelijk, asperge beef een beetje muffig. Genoeg keuze dus toch een 8.
Daniël F.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Bediening laat te wensen over, erg onvriendelijk en totaal niet geinteresseerd. Bestelling klopt totaal niet evenals de rekening. Wij kregen sushi op tafel van een andere tafel. Gebakken zalm was erg lekker
Burcu F.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
We hebben genoten van de sushi hier, maar verder was het niet heel bijzonder. Het personeel was ook vriendelijk. En zoals elke Sumo ziet het er sfeervol uit.
Ans L.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijke sushi, gezellig en gastvrije bediening!
Gereserveerd , maar eerder dan afgesproken tijd gearriveerd , geen probleem
Prima!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Met een groep collega's hier gegeten. Per groepje van 4 een kaart om steeds te bestellen. Wij zaten in het midden en terwijl onze collega's al aan hun derde ronde bezig waren hadden wij nog niet de helft van de 2e ronde gekregen. Gerechten klopten ook niet met de bestelling, bediening ongeintreseerd of reageerde gewoon niet. Onze bestelkaart bleek ook te zijn verdwenen. Nadat we meerdere malen geklaagd hadden en naar de manager hadden gevraagd kregen we een nieuwe kaart en de toezegging dat we nog langer mochten blijven de de 2 uur. Eigenlijk hadden we al geen trek meer en ook geen zin meer om nog te bestellen. We kregen wel een drankje van de zaak maar wijn mochten we dan weer niet bestellen.
Het eten was ook niet heel bijzonder. Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad in een restaurant.
Terence A.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Wat zal ik eens vertellen over een sushi keten van all you can eat waar de massa meer betekent dat de ervaring van de Japanse keuken. Niet veel, want de bediening laat te wensen over. De gerechte zijn zo standaard, niets nieuws. Er is wel geprobeerd de locatie gezellig te maken, maar eigenlijk valt dat in het niets als je zo all you can eat gehaast eet. Het gevoel bekroop mij ook dat er voornamelijk jonge koppeltjes er zaten vanwege de prijs en locatie, namelijk vlak naast het Rembrandtplein, dus vreten voor het uitgaan. Nee, dit is niet mijn favoriete plek en ik schaar deze sushi tent onder alle andere all you can eat fabrieken.
Camilla S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Eigenlijk hou ik niet zo van het all you can eat concept maar bij Sumo is het eigenlijk stiekem wel leuk! Het eten is goed en verfijnd. De yakotori gerechten en Miso soep waren goed warm. Personeel is altijd vriendelijk en enthousiast. De sfeer doet warm en gezellig aan. Zeker een aanrader.
Merel R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Zojuist hier gegeten. Normaal gesproken zeer positief, maar nu was het erg slecht. Onvriendelijke en gestreste bediening, vergissingen tussen de tafels, hele lange wachttijden tussen de rondes en incomplete rondes of gerechten die pas veel later verschenen. Helaas weinig excuses of uitleg naar de klant toe. Jammer!
Charlotte55 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Hier met eerste kerstdag gegeten. Vroeger was dit al mijn favo AYCE restaurant, ik vroeg me af of ze in de 2 jaar dat ik er ongeveer niet ben geweest ze achteruit zijn gegaan. Het antwoord is simpel; nee. Bediening was vriendelijk en allert, alles rondes verliepen goed zonder 1 foutje, drinken werd in de gaten gehouden zonder overdrijven, en dan het eten zelf : wat mij betreft kwalitatief de beste ayce restaurant..,.veel keus in menu, was vooral dol op de garnalen sate en ossehaas stukjes; te lekker....
Maddieb94 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Hmm de sushi hier is echt heerlijk!! Ik ben een grote sushi fan en ik kies er altijd voor om naar sumo te gaan. Het is fijn dat je ook uit veel meer dingen kan kiezen dan alleen sushi. Echt super!
Yakencobv .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
In de middag was ik met een vriend van mij bij de Bagel and Beans. S 'avonds zijn we bij de Sumo geweest, dit was een betere ervaring!
Het eten was heerlijk. Wij hadden voornamelijk nummer 57 lamspies, nummer 30 Ebi Tempura, nummer 60 garnalenkroket en nummer 71 crispy chicken. Wij hebben 4 rondes kunnen doen. Je kan in totaal 5 ronden doen. Als toetje had ik ijs. Service was ook goed. Er liepen genoeg medewerkers die je makkelijk en snel kon aanspreken voor een bestelling. 1 minpunt en dat is dat ze geen Coca cola hadden, maar Pepsi.
Nassira .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Het eten is zoals gewoonlijk erg lekker maar dit vind ik echt een vreetschuur want je zit heel erg dicht op elkaar. Dat is wel jammer want hierdoor kan iedereen je gesprekken horen. Als je naar een Sumo wilt in Amsterdam dan zou ik je aanraden om naar de Sumo naast het Leidseplein te gaan. Die is namelijk lekker ruim en het ziet er heel erg mooi uit.
Warduitwillemstad .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Lekkere sushi. Heel vers gerold met veel verse ingrediënten dus heel lekker. Voordelig als je met andere Amsterdamse restaurants de prijzen vergelijkt. Ook teppan yaki is lekker en warm
Nele G.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Geluncht , maar was niet echt lekker vooral de sushi die leek niet vers, kwam duidelijk uit de koeling sommige waren ijskoud en dan weet je het wel ,jammer. Het warme was niet verkeerd maar nee is zeker geen aanrader die in Den Haag is veel beter ! Ze liepen met veel personeel maar er waren niet al te veel klanten dus personeel had het heel druk met elkaar ! Inrichting is heel donker
Chanthal .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Sumo blijft een van mijn favorieten op sushi gebied. Erg veel keuze en zeer goed van smaak en bovenal vers. Met zoveel sushi als dat hier gemaakt wordt moet dat ook wel eigenlijk. Geen taaie nori of smakeloze rijst en met aandacht bereid. Ook sushi met vlees! Het ziet er altijd keurig verzorgd uit. Alleen jammer dat ze de palingrol hebben geschrapt van de kaart. Die was zoo lekker. Werd denk ik over het hoofd gezien omdat ie niet tussen de sushi stond maar de achterzijde van de kaart. Gezellige Japanse inrichting.
Berjan S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Een prima prijs/kwaliteit verhouding! Als je van knus en gezellig houdt in combinatie met lekker eten dat betaalbaar is raad ik dit aan! Was met een vriendin wezen eten en we hebben het enorm naar ons zin gehad. Niet alleen de sushi was goed maar ook de gril. Echter, wij waren maar met twee personen en dit is ons goed bevallen. Ik vraag me af hoe dit zou zijn met een grote groep, dat is volgens mij operationeel wat moeilijker daar.